Tof, maar daar kan ik niet in lopen...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:59 schreef Timo20 het volgende:
Net gekocht op play.com voor ¤ 18,99 incl. verzenden:
[ afbeelding ]!
zo geniaal, moest `m gewoon hebben
Nah, Ivo redt het wel een keer zonder mijquote:Op woensdag 9 november 2011 22:58 schreef borisz het volgende:
Ik neem aan dat 3fm schakelt naar PenW he.
Ivo
Niets van aan trekken (no pun intendedquote:Op woensdag 9 november 2011 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, maar daar kan ik niet in lopen...
Oh, dat maakte me nog niet eens zoveel uit, het gaat me om de "80's" die erop staat. Dan zou ik heel erg liegenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niets van aan trekken (no pun intended) dat `t voor mannen is
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dat maakte me nog niet eens zoveel uit, het gaat me om de "80's" die erop staat. Dan zou ik heel erg liegen
Was leuk gevondenquote:
Die leugen zou me iets te grof zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 23:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]! Ah ok
![]()
a little white lie moet kunnen op z`n tijd
Nee, dat hoeft van mij ook nog niet...quote:Op woensdag 9 november 2011 23:45 schreef CindieY het volgende:
Kerstbelletjes, verdorie!Die andere man is nog niet eens in het land.
Ik zie zelfs de oudejaarsconference al genoemd worden op Facebook. Wat gaat 't jaar altijd hardquote:Op woensdag 9 november 2011 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft van mij ook nog niet...
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie zelfs de oudejaarsconference al genoemd worden op Facebook. Wat gaat 't jaar altijd hard
Nu alquote:Op woensdag 9 november 2011 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]Het lijkt ook nog zo ver weg...
Ik kreeg vanochtend te horen dat ik mijn zomervakantie op het rooster moet gaan invullen komende week![]()
Waar dat? Weet ik waar ik de komende tijd niet langs moet komen als ik eens in Leeuwarden ben.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
eerst Klaas het land uit, dan pas kerstbelletjes.
ik loop sinds vorige week iedere ochtend langs een verlichte kerstboom(!) Ik ben bijna in staat iets om te lopen zodat ik er niet langs hoef....
op de hoek Grote Kerkstraat/Bollemanssteeg....zit 1 of andere grafisch volgens mij en die hebben de boom al staan.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nu al
[..]
Waar dat? Weet ik waar ik de komende tijd niet langs moet komen als ik eens in Leeuwarden ben.
Sjemig... Particulier of een bedrijf? Ik zou principieel omlopenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
eerst Klaas het land uit, dan pas kerstbelletjes.
ik loop sinds vorige week iedere ochtend langs een verlichte kerstboom(!) Ik ben bijna in staat iets om te lopen zodat ik er niet langs hoef....
Ja... Er mogen maar 3 collega's van de 14 tegenlijk op vakantie zijn. Elk jaar weer een gepuzzel; de een heeft een man die afhankelijk is van debouwvak, veel collega's met schoolgaande kinderen die (begrijpelijk) voorrang krijgen, elk jaar weer een run op de roostermapquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 9 november 2011 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op de hoek Grote Kerkstraat/Bollemanssteeg....zit 1 of andere grafisch volgens mij en die hebben de boom al staan.
Voor iemand die niet van kerst houdt is dat een kwelling. vorig jaar is het enige kerstige dat mijn huis is binnengekomen een kerstpakket geweest en ik vermoed dat het dit jaar ook die kant op gaat. Het mooiste aan kerst vind ik de dag erna. Dan ga ik naar de supermarkt en koop ik luxe producten met 35% korting en dan heb ik een kerstmaal. gnagna.
en nu ga ik pitten.
slaap zacht iedereen
collega's met kinderen die voorrang krijgen...eigenlijk vind ik dat een beetje onzin. Zij kiezen ervoor kinderen te krijgen, dan moeten ze ook maar op de blaren zitten. Eerst komt, eerst maalt vind ik persoonlijk.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Sjemig... Particulier of een bedrijf? Ik zou principieel omlopen
[..]
Ja... Er mogen maar 3 collega's van de 14 tegenlijk op vakantie zijn. Elk jaar weer een gepuzzel; de een heeft een man die afhankelijk is van debouwvak, veel collega's met schoolgaande kinderen die (begrijpelijk) voorrang krijgen, elk jaar weer een run op de roostermap![]()
Maakt voor mij niet zoveel uit, in september is het ook nog mooi weer
Oh, ik houd wel van kerst, maar ik ben daar erg principieel in. Niet eerder dan 6 december. Trustenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op de hoek Grote Kerkstraat/Bollemanssteeg....zit 1 of andere grafisch volgens mij en die hebben de boom al staan.
Voor iemand die niet van kerst houdt is dat een kwelling. vorig jaar is het enige kerstige dat mijn huis is binnengekomen een kerstpakket geweest en ik vermoed dat het dit jaar ook die kant op gaat. Het mooiste aan kerst vind ik de dag erna. Dan ga ik naar de supermarkt en koop ik luxe producten met 35% korting en dan heb ik een kerstmaal. gnagna.
en nu ga ik pitten.
slaap zacht iedereen
Ik begrijp het wel. Ze hebben wel langer vakantie dan die 3 weken, maar ik kan me voorstellen dat wanneer je naar een camping oid gaat het leuk voor ze is als er meer kinderen zijn om mee te spelen. En ik ga toch niet op vakantie, het kan me echt niet boeien dat ik me aan moet passenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
collega's met kinderen die voorrang krijgen...eigenlijk vind ik dat een beetje onzin. Zij kiezen ervoor kinderen te krijgen, dan moeten ze ook maar op de blaren zitten. Eerst komt, eerst maalt vind ik persoonlijk.
maar goed, ik heb dan ook geen kinderen en ben steeds minder van plan er ooit aan te gaan beginnen.
Nee, dat ligt behoorlijk vastquote:Op donderdag 10 november 2011 00:03 schreef CindieY het volgende:
Heerlijk dat ik me over zaken als zomervakanties niet druk hoef te maken
Verschilt een beetje per school. Denk toch minimaal een weekje langer door om nog de laatste dingen af te ronden en weekje eerder beginnen om dingen op touw te zetten.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat ligt behoorlijk vast![]()
En lang ook, of moet je nog een aantal weken doorwerken?
ik hoef ook niet in de zomervakantie vakantie te hebben, ik ben zo flexibel als wat wat dat betreft. Maar t gaat me meer om het principe. Die ander wil kinderen en dat brengt nu eenmaal ook wat nadelen met zich mee. Sowieso moeten de kinderloze collega's zich flexiber opstellen ivm waterpokken, ziekenhuisbezoek, basisschoolopendag en weet ik veel wat nog meer.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Ze hebben wel langer vakantie dan die 3 weken, maar ik kan me voorstellen dat wanneer je naar een camping oid gaat het leuk voor ze is als er meer kinderen zijn om mee te spelen. En ik ga toch niet op vakantie, het kan me echt niet boeien dat ik me aan moet passen
idemquote:Op donderdag 10 november 2011 00:03 schreef CindieY het volgende:
Heerlijk dat ik me over zaken als zomervakanties niet druk hoef te maken
Dan hou je nog een heerlijk aantal vrije weken overquote:Op donderdag 10 november 2011 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Verschilt een beetje per school. Denk toch minimaal een weekje langer door om nog de laatste dingen af te ronden en weekje eerder beginnen om dingen op touw te zetten.
Vakantiedagen gaan een probleem worden vanaf 1 januari, er schijnt een nieuwe wet van kracht te zijn... Ik heb er nog niet alles over kunnen lezen, maar zomaar dagen meenemen naar het volgende jaar gaat bij ons niet meer zo gemakkelijk...quote:Op donderdag 10 november 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoef ook niet in de zomervakantie vakantie te hebben, ik ben zo flexibel als wat wat dat betreft. Maar t gaat me meer om het principe. Die ander wil kinderen en dat brengt nu eenmaal ook wat nadelen met zich mee. Sowieso moeten de kinderloze collega's zich flexiber opstellen ivm waterpokken, ziekenhuisbezoek, basisschoolopendag en weet ik veel wat nog meer.
ach, ik ben gewoon een oude mopperkont die alles nu veel groter maakt dan het daadwerkelijk is
[..]
idemer zijn maar 2 dagen die ik per sé vrij wil en dat is de maandag na de 2e zondag in juni en de dag nadat mijn ouders hun verjaardag vieren
![]()
De periode tussen kerst en oudjaar wilden al mijn collega's vrij. ik niet, ik ga een week eerder Serious Request kijken en heb daarna het kantoor bijna voor mij alleen2 januari ga ik ook gewoon werken. Lekker vakantiedagen sparen tot ik ze wil gebruiken.
Ga waarschijnlijk al een week of 2 meenemen naar volgend jaar zodat ik, als ik wil, een week of 7 vakantie kan nemen. En ik ben van plan volgend jaar echt op vakantie te gaan. moet alleen nog uitzoeken hoe ik waarheen wil en wanneer
en nu ga ik echt naar bed!
slaap lekker
Dat kan sowieso niet zomaar bij alle bedrijven, hoeft niet eens zozeer in de wet te staan. Dus 3rdrock, als je nog terugleest, let er wel even opquote:Op donderdag 10 november 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan hou je nog een heerlijk aantal vrije weken over
[..]
Vakantiedagen gaan een probleem worden vanaf 1 januari, er schijnt een nieuwe wet van kracht te zijn... Ik heb er nog niet alles over kunnen lezen, maar zomaar dagen meenemen naar het volgende jaar gaat bij ons niet meer zo gemakkelijk...
Is een wet die volgens mij voor iedereen gaat gelden, is een onderdeel van het arbeidsrecht. Ik krijg weer recht in de komende periode bedenk ik me net,quote:Op donderdag 10 november 2011 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat kan sowieso niet zomaar bij alle bedrijven, hoeft niet eens zozeer in de wet te staan. Dus 3rdrock, als je nog terugleest, let er wel even op
MUSE
Dat is lang geleden (hier dan).quote:Op donderdag 10 november 2011 00:42 schreef DaMook het volgende:
Eventjes een hoi in het 3100 topic. Ik ben jullie nog niet vergeten
.
En wanneer kom je weer vaker een hoi droppen?quote:Op donderdag 10 november 2011 00:42 schreef DaMook het volgende:
Eventjes een hoi in het 3100 topic. Ik ben jullie nog niet vergeten
.
Sorry, druk druk druk irlquote:Op donderdag 10 november 2011 00:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat is lang geleden (hier dan).
I'm tryingquote:Op donderdag 10 november 2011 00:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
En wanneer kom je weer vaker een hoi droppen?
ook in de liefde weer?quote:Op donderdag 10 november 2011 01:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Sorry, druk druk druk irl.
[..]
I'm trying. Iig tijdens SR hoop ik
.
ik lees meestal terugquote:Op donderdag 10 november 2011 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat kan sowieso niet zomaar bij alle bedrijven, hoeft niet eens zozeer in de wet te staan. Dus 3rdrock, als je nog terugleest, let er wel even op
MUSE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |