Mooi man.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Weer een stapje dichterbij de koelkast.
Werkt.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:11 schreef Mdrop het volgende:
Ik weet het is nog HEUL ver weg enzo, maar een ochtendje studie ontwijkend gedrag leverde het volgende op, volledig opnieuw begonnen, en tot op dit moment de buggy screenshot functie weg gelaten;
[ afbeelding ]
http://www24.zippyshare.com/v/21049019/file.html
Iemand die het even kan testen.
Danku!
Oke thnx, kreeg hier een vreemde melding in een 'virtueel systeem', maar die zal wel fucked up zijn.quote:
quote:Keihard ga je man. Keihard. Want is het woensdag hakkuhdag!!! Vandaag een eerbetoon aan Hakkuhbar!
Supergabber
Gabbertje
Gabbersaurus
Zolang ze zich maar niet voortplanten...quote:Op woensdag 9 november 2011 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een relatie hebben dankzij Nickelback. Nou, dat zal me een toprelatie zijn dan!
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een relatie hebben dankzij Nickelback. Nou, dat zal me een toprelatie zijn dan!
Blijf je sowieso welquote:
Hoe ken je mij zo goedquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:12 schreef alors het volgende:
Neeeeeeeee niet weeeeeeeeer Domien godver
Ik ben inmiddels maar weer gezapt.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:12 schreef alors het volgende:
Ja wie luistert daar vrijwillig naar... Coen en Domien samen zijn echt net twee wijven samenquote:Op woensdag 9 november 2011 16:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels maar weer gezapt.
Ik. Dat eeuwige gebash op Domien...quote:Op woensdag 9 november 2011 16:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wie luistert daar vrijwillig naar... Coen en Domien samen zijn echt net twee wijven samen
Net of je zo'n groot fan van Sander bent...quote:Op woensdag 9 november 2011 16:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels maar weer gezapt.
Dit!quote:Op woensdag 9 november 2011 16:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik. Dat eeuwige gebash op Domien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik ookquote:Op woensdag 9 november 2011 16:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik. Dat eeuwige gebash op Domien...
Lastig dilemma...quote:Op woensdag 9 november 2011 16:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Net of je zo'n groot fan van Sander bent...
Coen en Sander bazenduoquote:Op woensdag 9 november 2011 16:12 schreef alors het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |