Tof, maar daar kan ik niet in lopen...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:59 schreef Timo20 het volgende:
Net gekocht op play.com voor ¤ 18,99 incl. verzenden:
[ afbeelding ]!
zo geniaal, moest `m gewoon hebben
Nah, Ivo redt het wel een keer zonder mijquote:Op woensdag 9 november 2011 22:58 schreef borisz het volgende:
Ik neem aan dat 3fm schakelt naar PenW he.
Ivo
Niets van aan trekken (no pun intendedquote:Op woensdag 9 november 2011 23:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof, maar daar kan ik niet in lopen...
Oh, dat maakte me nog niet eens zoveel uit, het gaat me om de "80's" die erop staat. Dan zou ik heel erg liegenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niets van aan trekken (no pun intended) dat `t voor mannen is
![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, dat maakte me nog niet eens zoveel uit, het gaat me om de "80's" die erop staat. Dan zou ik heel erg liegen
Was leuk gevondenquote:
Die leugen zou me iets te grof zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 23:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]! Ah ok
![]()
a little white lie moet kunnen op z`n tijd
Nee, dat hoeft van mij ook nog niet...quote:Op woensdag 9 november 2011 23:45 schreef CindieY het volgende:
Kerstbelletjes, verdorie!Die andere man is nog niet eens in het land.
Ik zie zelfs de oudejaarsconference al genoemd worden op Facebook. Wat gaat 't jaar altijd hardquote:Op woensdag 9 november 2011 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft van mij ook nog niet...
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie zelfs de oudejaarsconference al genoemd worden op Facebook. Wat gaat 't jaar altijd hard
Nu alquote:Op woensdag 9 november 2011 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]Het lijkt ook nog zo ver weg...
Ik kreeg vanochtend te horen dat ik mijn zomervakantie op het rooster moet gaan invullen komende week![]()
Waar dat? Weet ik waar ik de komende tijd niet langs moet komen als ik eens in Leeuwarden ben.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
eerst Klaas het land uit, dan pas kerstbelletjes.
ik loop sinds vorige week iedere ochtend langs een verlichte kerstboom(!) Ik ben bijna in staat iets om te lopen zodat ik er niet langs hoef....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |