wat een perfecte posttijd btw!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt. Is met die MH-plaat ook wel zo.
Zou voor mij niet gelden als een leuke avondquote:
Ah, dan klinkt het wel gezellig ja!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:30 schreef borisz het volgende:
Gezellige club mensen, leuke borrel. Politiek is bijzaak
.
Volgens mij heeft de Avondploeg van SlamFM behoorlijk veel fans dus wees daar niet te zeker van.quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:58 schreef heloef het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)or-Gouden-RadioRing/
Die ring word dus met twee vingers in de neus voor Ekstra Weekend.
Ze verloren ook van Morgenstront dus alles kan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de Avondploeg van SlamFM behoorlijk veel fans dus wees daar niet te zeker van.
Tja.quote:Annemieke Schollaardt (TROS 3FM), Claudia de Breij (VARA 3FM) en Roosmarijn Reijmer (VPRO 3FM) zijn genomineerd voor de Zilveren RadioSter Vrouw, de prijs voor de beste vrouwelijke radiopresentator van het jaar. Claudia wist al vier keer eerder deze RadioSter te verzilveren.
Laat Annemieke maar winnen als het Roos maar niet wordt.quote:
Kan alles zijn dustwitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 08:21:56ik laat niets los over de 3 DJs behalve dat in alle namen een 'r' voorkomt #SR11 #3FM reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |