Ook interpolis?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:36 schreef Qwea het volgende:
ik heb mijn premie voor volgend jaar gekregen 3,50 per maand meer... valt me nog mee
En kijk je dan ook met welke zorgaanbieders ze een contract hebben?quote:Op maandag 14 november 2011 08:48 schreef AXI-OMA het volgende:
Nou en toen was Zekur dus ook bekend 92,50 euro per maand
Wat is het verschil tussen TandGoed en TandBeter?quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:22 schreef Five_Horizons het volgende:
Ditzo is inmiddels ook bekend(98,50 bij 220 ER, en 78,50 bij 720 ER)
Da's een foutje. TandBeter moet 100% van 250 euro zijn volgens de voorwaarden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:09 schreef freako het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen TandGoed en TandBeter?
Dit inderdaad. Er staat ook nog een foutje op de website bij de aanvullende dekkingen m.b.t. fysiotherapie. Dat zijn er 18 bij de meest uitgebreide dekking.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:13 schreef MadBear1983 het volgende:
[..]
Da's een foutje. TandBeter moet 100% van 250 euro zijn volgens de voorwaarden.
Voor de duurdere behandelingen geldt een wachttijd van 6 maanden, je zult dus minimaal 6 maanden die verzekering moeten houden zonder dat je er aanspraak op kan maken (tenzij je dit jaar ook al bij FBTO zit).quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:23 schreef elby1988 het volgende:
Weet iemand of er nog een verzekeraar is waarbij het verzekeren van een implantaat echt rendabel is?
Bijvoorbeeld fbto: is het echt zo dat is in februari dat zit kunnen laten doen, max 800 cashen, en weer opzeggen?
Hoe zit het met vrijwillige eigen risico en aanvullende pakketten? Gaat je eigen risico er eerst af?
Bedankt alvast!
Een beugel kost toch, na initiele plaatsingskosten, niet meer dan 4 of 5 tientjes per maand?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:18 schreef samara het volgende:
jee wij gaan 306,25 betalen bij VGZ! Het is dat de oudste een beugel heeft anders had ik wel rondgekeken. Pfffff helaas gaat mijn salaris niet omhoog met zo'n bedrag op dit moment. We betalen 20 euro meer per maand straks in 2012.
hahaha zo'n ding kost ongeveer wel 2500 euro. In geval van zoon iets van 2200 ofzo totaal. Je krijgt van te voren je een financieel plaatje op papier en daarop staat wat de totale kosten zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:22 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Een beugel kost toch, na initiele plaatsingskosten, niet meer dan 4 of 5 tientjes per maand?
God het kan dus nog duurder! Ik vind dat mijn verzekering ( vgz) wel veel vergoed maar helaas zie je dat ook aan de premie ja. En ook bij Vgz hebben ze de vergoedingen naar 80% verlaagd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:27 schreef FoXje het volgende:
Krijg net nieuwe polis 2012, tandarts wordt nog maar 80 ipv 100% vergoed ... wat een *** verzekering, en dan ook nog eigen risico omhoog!
¤325/maand (IAK).
Dat doet niets af aan wat ik zeg. De initiele kosten zijn hoog, daarna zijn het alleen behandelmaand tarieven (40-50 euro per maand). Op het einde van de behandeling wordt er nog wel eens een foto gemaakt, die kosten zijn dan extra.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:29 schreef samara het volgende:
[..]
hahaha zo'n ding kost ongeveer wel 2500 euro. In geval van zoon iets van 2200 ofzo totaal. Je krijgt van te voren je een financieel plaatje op papier en daarop staat wat de totale kosten zijn.
Is wel voor 2 personen he.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:31 schreef samara het volgende:
[..]
God het kan dus nog duurder! Ik vind dat mijn verzekering ( vgz) wel veel vergoed maar helaas zie je dat ook aan de premie ja. En ook bij Vgz hebben ze de vergoedingen naar 80% verlaagd.
Wat kan de verzekering er aan doen dat het eigen risico omhoog is gegaan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:27 schreef FoXje het volgende:
Krijg net nieuwe polis 2012, tandarts wordt nog maar 80 ipv 100% vergoed ... wat een *** verzekering, en dan ook nog eigen risico omhoog!
¤325/maand (IAK).
Inmiddels lukt het wel zie ik. NA rekent 99,95 per maand en 79,12 bij vrijwillig eigen risico van 500.quote:Op vrijdag 18 november 2011 14:01 schreef Tha_Duck het volgende:
NA/Promovendum zou vandaag uiterlijk bekend moeten worden. De link naar de verzekering resulteer in ieder geval in een identieke error
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |