Yep, ze was op het station en zag hem liggen, wist dat ik hem vrijdag wou gaan halen en vroeg of ze hem niet gewoon alvast moest mee nemen.. Ik wist niet dat hij al in de winkel lagquote:
Niks bijzonders.... dat krijg je als je giants aanvaltquote:
Kun je die vergelijkingsshots even posten waar jij het over hebt?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Je hebt een wat betere draw distance, maar voor de rest verschillen de graphics nauwelijks (blijkt uit de eerste vergelijkingsshots).
Geen Oblivion gespeeld ofzo? Daar heb je dat ook hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Kolere.
Ik heb mijn naam ingevuld na het beginscherm en gekozen voor Nord, en aan mijn tocht begonnen. Ik kom er nu achter dat ik nog allemaal uiterlijke kenmerken en de hele shit had kunnen kiezen. Maar ik wilde zo graag beginnen.
Jawel. Maar ik was te eager. En ik heb het ook niet opgemerkt. Bij Oblivion kon ik er niet omheen voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Geen Oblivion gespeeld ofzo? Daar heb je dat ook hoor.
Staat bovenin toch? En als je op de console speelt, moet je nog eerst zoeken op welke knop je moet drukken om een naam in te typenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Geen Oblivion gespeeld ofzo? Daar heb je dat ook hoor.
Lol bazenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:46 schreef HyperViper het volgende:
Ze zijn er snel bij. The_Elder_Scrolls_V_Skyrim-Razor1911
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
Ik heb mijn eerste kerker al gehad en ben bezig met een quest. No way dat ik nu opniew begin. Of ja, misschien kan ik die save eens opzoeken.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Staat bovenin toch? En als je op de console speelt, moet je nog eerst zoeken op welke knop je moet drukken om een naam in te typen
En hij maakt een save aan, dat je meteen vanaf race selection kan beginnen
Klinkt als een bug... Guards horen je alleen in de stad waar je de misdaden hebt gedaan aan te spreken.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:57 schreef themole het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met een bounty. Heb iemand vermoord in solitude en ben nu in morthall en nog steeds kan ik niet fasttravellen omdat de guards me achtervolgen. Hoe kom je daar vanaf?
Huuuh? Smid proberen?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:00 schreef Laser. het volgende:
Waar kan ik armor/wapens verkopen? In de trade shop staan ze er niet tussen? :S
Dan zijn ze lekker suf daarquote:Op donderdag 10 november 2011 16:07 schreef Zkills het volgende:
Wat is dit nou weer voor gekkigheid.. Stond net bij de Bartsmit en het stickertje van de activeercode was gewoon aanwezig in het lege hoesje van Skyrim. Ik heb de game wel gewoon gekocht, maar voor hetzelfde schrijft iemand even de code op en kan hij gratis spelen.
Iemand anders dit ook opgemerkt?
Die bug daar heb ik ook last van gehadquote:Op donderdag 10 november 2011 15:57 schreef themole het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met een bounty. Heb iemand vermoord in solitude en ben nu in morthall en nog steeds kan ik niet fasttravellen omdat de guards me achtervolgen. Hoe kom je daar vanaf?
Tweede keer ging het wel goed.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die bug daar heb ik ook last van gehadIk heb een savegame moeten nemen van voordat ik die bounty kreeg, iets anders zat er niet op. Je kan ook niet wachten, slapen, zelfs geen hendels overhalen etc.
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:53 schreef Akwasi het volgende:
JepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf razor eerder dan Skidrow OMGquote:Op donderdag 10 november 2011 15:46 schreef HyperViper het volgende:
Ze zijn er snel bij. The_Elder_Scrolls_V_Skyrim-Razor1911
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:19 schreef tjawatdan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:24 schreef tjawatdan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
Tuurlijk, Razor zijn legendsquote:Op donderdag 10 november 2011 16:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf razor eerder dan Skidrow OMG
Ik zet het nog maar een keer neer want het topic lezen is te lastigquote:Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef Silv het volgende:
Iemand die een VPN heeft die werkt? Ik wil ook spelen.
Maar daar heb je wel een Astrill account voor nodig dus?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:29 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik zet het nog maar een keer neer want het topic lezen is te lastig
Voor de PC users:
http://www.neogaf.com/for(...)76459&postcount=6192
Dit is de manier, Vosss heeft het gedaan en speelt al.
7 day free trial. Voor details moet je bij Vosss zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 16:32 schreef Silv het volgende:
[..]
Maar daar heb je wel een Astrill account voor nodig dus?
Boh. Vraag ik die lui om een 7 day trial, sturen ze me hierheen https://www.astrill.com/trial/2b74518e870f7 .quote:Op donderdag 10 november 2011 16:40 schreef Griebus het volgende:
[..]
7 day free trial. Voor details moet je bij Vosss zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |