Gelijk heeft ie!quote:Op donderdag 10 november 2011 14:30 schreef Griebus het volgende:
[..]
Alsof hij /cares, hij is lekker aan het spelen
woahquote:Op donderdag 10 november 2011 14:31 schreef Gutterblade het volgende:
En dan te denken dat ik em bijna voor Console kocht... totdat ik realiseerde dat ik mn pc aan mn tv kan koppelen en mn controller kan gebruiken
Hahah we zitten allemaal op Voss ze reactie te wachten....quote:
To everyone his own.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:30 schreef vault_tec het volgende:
pc gamen is zoveel beter dan de consoles
Ben ik niet eens.quote:
Ik gebruik geen paid VPN serverhosting, als je op piratebay gaat, kan je Platinum IP hider downloaden + crack, is normaal betaald progje dat je laat verbinden met servers van ze. Werkte ook met battlefield voor mij met dat korea gedoe. Gewoon installeren, crack erop gooien, klik Aus, aan en gaan met die banaan ( in theorie ) ga zo ff testen. ( nog nooit met steam gebruikt hiervoor )quote:
Chill.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:37 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Ik gebruik geen paid VPN serverhosting, als je op piratebay gaat, kan je Platinum IP hider downloaden + crack, is normaal betaald progje dat je laat verbinden met servers van ze. Werkte ook met battlefield voor mij met dat korea gedoe. Gewoon installeren, crack erop gooien, klik Aus, aan en gaan met die banaan ( in theorie ) ga zo ff testen.
Je snapt wat ik met de opmerking bedoel?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:35 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Ben ik niet eens.
Assassins Creed of Arkham City speel ik liever op de Playstation 3.
Spellen als Skyrim moet je op de PC doen
En al gechekked ???quote:Op donderdag 10 november 2011 14:38 schreef Gutterblade het volgende:
Oh en er is wel een kans datje ff opnieuw internet moet starten enzo, of in en uit loggen...Duurde een paar keer voordat ie "eraan hing" zeg maar... Maar je kan via IP checks kijken of ie al werkt
Reageer AUB zodra je iets weetquote:Op donderdag 10 november 2011 14:40 schreef Gutterblade het volgende:
Ga ik nu doen, was nog ff op skype :p
Too badquote:Op donderdag 10 november 2011 14:48 schreef Gutterblade het volgende:
Sorry, progje aangeslingerd, heel internet denkt dat ik in AUS zit, ook als ik mn IP trace en alles. Zelfs herstart systeemtijd ook op AUS gegooid...maar steam trapt er niet in :<
Hij had mss de VPN aan toen ie de key claimde, mss was ie daardoor auto in de regio gezet, mss locked Steam je IP als je de key claimed. Dat is het enige wat ik kan bedenken, wat hoe je het ook draait of wat, uiteindelijk gaat het erom dat de prog/pc moet denken dat je ergens anders zit, en DAT lukte wel..Maar leek wel alsof ie mn locatie had opgeslagen omdat ik activeerde in NL.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:49 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Too bad![]()
Ik gok dat Voss ze methode wel gewerkt heeft
Ook dezelfde methode als Vosss ???quote:Op donderdag 10 november 2011 15:03 schreef Thrills het volgende:
Hier ook bezig met decrypten! 34%Mochten ze mij besluiten te bannen om deze kleinigheid zoek ik mijn heil wel op TPB/
Ik krijg al carpal tunnel syndrome als ik aan dualwielding met rechtermuisknopspamming denk.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:35 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Ben ik niet eens.
Assassins Creed of Arkham City speel ik liever op de Playstation 3.
Spellen als Skyrim moet je op de PC doen
Welke VPN heb je gebruikt? Die Platinum Hide doet het wel, maar steam zegt nog steeds dat ik in de EU ben.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:03 schreef Thrills het volgende:
Hier ook bezig met decrypten! 34%Mochten ze mij besluiten te bannen om deze kleinigheid zoek ik mijn heil wel op TPB/
Ehm, wat, volgens mij heb je een kapotte disc ofzo, want component/hdmi zou niet ineens het water moeten laten bewegen en de draw distance verbeteren. Of bedoel je met 1e generatie dat je nooit een update hebt gedraaid omdat ie gemod is?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:07 schreef murphyjenkins het volgende:
grafische kwaliteit van skyrim i.c.m. een 1e generatie xbox360 zonder HDMI aansluiting (component), is echt om te huilen.
Draw distance van paar meter, daarna wordt het heel slecht met water wat niet beweegt en geen detail heeft, bergen die eruit zien als groen/grijs/witte piramides.
Zou er bijna 1200 euro voor een nieuwe pc tegen aan gooien
Mocht het lukken.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:03 schreef Thrills het volgende:
Jep ben aan het spelen, kom net aan in dat eerste dorpje.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:24 schreef dubrillion het volgende:
Voss ???
100% ???
Ik denk het wel en hij is nu aan het spelen![]()
Die 5GB Patch die ik ergens op internet voorbij zag komen denkquote:Op donderdag 10 november 2011 15:10 schreef Thrills het volgende:
Hij is nu weer iets groots aan het downloaden, game was wel al preloaded op Steam..., en geeft aan 'Ready to play in (net nog) 1 hour 55 minutes'
AAAAAAAHHHHH ik gaat naar huis.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Jep ben aan het spelen, kom net aan in dat eerste dorpje.
Draai hem op een i5 2500K op stock speed met 8GB ram en een 6870 1GB op ultra op 1920x1200 en dat gaat prima.
Ziet er goed uit. Geen The Witcher 2, maar meer dan prima wat mij betreft.
Ik ga weer verder!
Thanks nog van die tip met VPN
5gb is de game, de patch is 240mbquote:Op donderdag 10 november 2011 15:11 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Die 5GB Patch die ik ergens op internet voorbij zag komen denk
Ik durf de game niet af te sluiten nu omdat ik niet weet of ie dan nog werktquote:Op donderdag 10 november 2011 15:12 schreef dubrillion het volgende:
[..]
AAAAAAAHHHHH ik gaat naar huis.
Als ik morgen dat programmaatje verwijdert moet alles weer goed gaan hoop ik.
Veel plezier Vosss
En toen was het stilquote:Op donderdag 10 november 2011 15:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik durf de game niet af te sluiten nu omdat ik niet weet of ie dan nog werkt![]()
Maargoed, ik ben weg naar Skyrim
Hij gebruikte die VPN Clientquote:Op donderdag 10 november 2011 15:18 schreef Gutterblade het volgende:
Dus die platinum werkte voor jou Voss ?
Fijn dat je het even vermeld.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:20 schreef Thrills het volgende:
Heb besloten mijn handen er niet aan te branden, hij was de gehele game aan het preloaden blijkbaar en vervolgens stond ie niet meer in mijn library als ik switchte naar NL IP. Nu weer de game opnieuw in NL aan het preloaden. Ik wacht nog wel die laatste paar uren....
wat een aardige meid!quote:Op donderdag 10 november 2011 15:24 schreef ex het volgende:
Argh, mijn Xbox versie ligt thuis te wachten, net opgepikt door me vriendin bij de FRS...
Had ik misschien ook wel gedaan als ik een high-end pc had gehad. Dan moeten de graphics echt gruwelijk zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 14:31 schreef Gutterblade het volgende:
En dan te denken dat ik em bijna voor Console kocht... totdat ik realiseerde dat ik mn pc aan mn tv kan koppelen en mn controller kan gebruiken
Je hebt een wat betere draw distance, maar voor de rest verschillen de graphics nauwelijks (blijkt uit de eerste vergelijkingsshots).quote:Op donderdag 10 november 2011 15:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Had ik misschien ook wel gedaan als ik een high-end pc had gehad. Dan moeten de graphics echt gruwelijk zijn...
Verrassend, gezien de relatief hoge leeftijd die de 360/PS3 hebben. En hoe zit het met het verschil tussen 360 en PS3?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Je hebt een wat betere draw distance, maar voor de rest verschillen de graphics nauwelijks (blijkt uit de eerste vergelijkingsshots).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |