quote:Op donderdag 10 november 2011 13:18 schreef Frankii het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It doesn't matter who wins here. Our fight will continue. The loser will be liberated from the battlefield, and the survivor will live out the rest of his days as a soldier"
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:18 schreef Frankii het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ligt aan je standing met de shopkeeper en de stad volgens mij. Als iemand je als vriend ziet kan je ook sommige dingen uit een huis meenemen etc. Geen bug dus.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm in sommige winkels kan ik alles meenemen wat ik wil omdat er gewoon take staat, maar bij sommige items staat weer wel steal?!
Hoort dat of is het een bug ofzo?!
Heb even snel rond gelezen.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:50 schreef Gutterblade het volgende:
Zo....ook PC versie in de hand, maar even aan de slag met Platinum IP hide, werkte ook met BF3 dus beter werkt het nu ook xD
Nog een paar minutjes en we weten of het werktquote:Op donderdag 10 november 2011 13:52 schreef Gutterblade het volgende:
Trouwens ik denk niet dat als je em via Aussie VPN activeert dat je dan de Aussie ( censored ) version hebt, aangezien je serial uit de EU komt
Volgens de wereldklok nog 4 minutenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Nog een paar minutjes en we weten of het werkt
=edit=
Kan trouwens ook nog zijn dat ie weet dat mn key uit de EU komt en dalijk een fout geeft.
Geen idee, nooit eerder zoiets gedaan om een steam game eerder te unlocken
Ik snap jou niet, kost me echt maar 1 minuut dit op te zetten...Als je fan bent van een spel, waarom niet ? Dat is toch juist een deel van de fun? Niet zo je billetjes fijnknijpen om wat anderen doenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:53 schreef emokid het volgende:
Mensen die niet kunnen wachten en met IP's gaan klooien.
Damn.
Testen Gutterblade. Het is Vrijdag in Sydneyquote:Op donderdag 10 november 2011 14:02 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Ik snap jou niet, kost me echt maar 1 minuut dit op te zetten...Als je fan bent van een spel, waarom niet ? Dat is toch juist een deel van de fun? Niet zo je billetjes fijnknijpen om wat anderen doen
Je licentie is aan je account gekoppeld, mag je een nieuwe Skyrim kopen.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:05 schreef vosss het volgende:
En als ze mn account blocken dan maak ik toch een nieuwe?
01:00 toch?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:03 schreef Gutterblade het volgende:
Oh trouwens Voss, ik heb ff gegoogled ensauw, en Steam schijnt accounts nogal eens op inactive te zetten voor geklooi als dit, dus ik ga toch maar wachten tot 00:00 haha..
Ik had echt zo'n dikke zakdoekstof verwacht. Maar het is gewoon een dik ruwig papiertjequote:Op donderdag 10 november 2011 14:12 schreef Gutterblade het volgende:
Die map die erbij zit is wel cool trouwens
Ik dacht dat je die ''stoffe'' kaart alleen bij de pre-order versie kreeg....quote:Op donderdag 10 november 2011 14:12 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik had echt zo'n dikke zakdoekstof verwacht. Maar het is gewoon een dik ruwig papiertje
Ik las op internet dat Steam alleen ingrijpt als je VPN gebruikt om goedkoper games te kopen in het buitenland en op die manier belastingfraude pleegt. Ik denk dat het allemaal wel meevalt.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:05 schreef vosss het volgende:
Decrypting
En als ze mn account blocken dan maak ik toch een nieuwe?
Buiten dat ik heb geen verdere games in mn account dus dat boeit niet.
Als ze het al blocken dan maak ik een nieuw account aan en als ik die dan niet kan registreren dan neem ik contact met ze op dat ik toch wel degelijk een legaal exemplaar heb en dan komt vast alles goed
Lekker stofje is het ook.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:12 schreef Gutterblade het volgende:
Die map die erbij zit is wel cool trouwens
Is dat ook hetgeen je bij die dure collectors edition krijgt?quote:
Durf ik niet te zeggen, las gister iets dat ze een luxere versie kregen..Maarja het internet hè..quote:Op donderdag 10 november 2011 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat ook hetgeen je bij die dure collectors edition krijgt?
Have fun Vosjequote:
Desele's House of Earthly Delights is aan het uitbreiden?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:15 schreef Gutterblade het volgende:
Er staan trouwens kleine rode kruisjes op de map, iemand enig idee wat ze zijn ?
Bordelen ?
Ik mag het hopen, die kost toch over de honderd euro?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:16 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, las gister iets dat ze een luxere versie kregen..Maarja het internet hè..
quote:
Hier zegt ie sowieso niks, alleen "it has not been released" als ik Skyrim toch probeer te installenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:23 schreef HyperViper het volgende:
Mijn Steam geeft niet meer aan wanneer Skyrim unlocked, vreemd.
Ik zou niet weten waar dat zou moeten staan...quote:Op donderdag 10 november 2011 14:23 schreef HyperViper het volgende:
Steam store en dan skyrim, daar staat normaal gesproken aangegeven wanneer hij unlocked. Tevens is Skyrim ook verdwenen uit de lijst van coming soon en top sellers bij mij, vreemde zaak dit. Heel erg vreemd.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:25 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar dat zou moeten staan...
Waar kan ik dat zien?
Ik denk dat vosss het gemold heeftquote:Op donderdag 10 november 2011 14:23 schreef HyperViper het volgende:
Alsof hij /cares, hij is lekker aan het spelenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat vosss het gemold heeft
I agree, dussss...first round DLC for FOK! ...Vosss trakteert?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat vosss het gemold heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |