Ik las op internet dat Steam alleen ingrijpt als je VPN gebruikt om goedkoper games te kopen in het buitenland en op die manier belastingfraude pleegt. Ik denk dat het allemaal wel meevalt.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:05 schreef vosss het volgende:
Decrypting
En als ze mn account blocken dan maak ik toch een nieuwe?
Buiten dat ik heb geen verdere games in mn account dus dat boeit niet.
Als ze het al blocken dan maak ik een nieuw account aan en als ik die dan niet kan registreren dan neem ik contact met ze op dat ik toch wel degelijk een legaal exemplaar heb en dan komt vast alles goed
Lekker stofje is het ook.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:12 schreef Gutterblade het volgende:
Die map die erbij zit is wel cool trouwens
Is dat ook hetgeen je bij die dure collectors edition krijgt?quote:
Durf ik niet te zeggen, las gister iets dat ze een luxere versie kregen..Maarja het internet hè..quote:Op donderdag 10 november 2011 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat ook hetgeen je bij die dure collectors edition krijgt?
Have fun Vosjequote:
Desele's House of Earthly Delights is aan het uitbreiden?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:15 schreef Gutterblade het volgende:
Er staan trouwens kleine rode kruisjes op de map, iemand enig idee wat ze zijn ?
Bordelen ?
Ik mag het hopen, die kost toch over de honderd euro?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:16 schreef Gutterblade het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen, las gister iets dat ze een luxere versie kregen..Maarja het internet hè..
quote:
Hier zegt ie sowieso niks, alleen "it has not been released" als ik Skyrim toch probeer te installenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:23 schreef HyperViper het volgende:
Mijn Steam geeft niet meer aan wanneer Skyrim unlocked, vreemd.
Ik zou niet weten waar dat zou moeten staan...quote:Op donderdag 10 november 2011 14:23 schreef HyperViper het volgende:
Steam store en dan skyrim, daar staat normaal gesproken aangegeven wanneer hij unlocked. Tevens is Skyrim ook verdwenen uit de lijst van coming soon en top sellers bij mij, vreemde zaak dit. Heel erg vreemd.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:25 schreef dubrillion het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar dat zou moeten staan...
Waar kan ik dat zien?
Ik denk dat vosss het gemold heeftquote:Op donderdag 10 november 2011 14:23 schreef HyperViper het volgende:
Alsof hij /cares, hij is lekker aan het spelenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat vosss het gemold heeft
I agree, dussss...first round DLC for FOK! ...Vosss trakteert?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat vosss het gemold heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |