Tweede keer ging het wel goed.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die bug daar heb ik ook last van gehadIk heb een savegame moeten nemen van voordat ik die bounty kreeg, iets anders zat er niet op. Je kan ook niet wachten, slapen, zelfs geen hendels overhalen etc.
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:53 schreef Akwasi het volgende:
JepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf razor eerder dan Skidrow OMGquote:Op donderdag 10 november 2011 15:46 schreef HyperViper het volgende:
Ze zijn er snel bij. The_Elder_Scrolls_V_Skyrim-Razor1911
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:19 schreef tjawatdan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2011 16:24 schreef tjawatdan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
Tuurlijk, Razor zijn legendsquote:Op donderdag 10 november 2011 16:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf razor eerder dan Skidrow OMG
Ik zet het nog maar een keer neer want het topic lezen is te lastigquote:Op donderdag 10 november 2011 16:04 schreef Silv het volgende:
Iemand die een VPN heeft die werkt? Ik wil ook spelen.
Maar daar heb je wel een Astrill account voor nodig dus?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:29 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik zet het nog maar een keer neer want het topic lezen is te lastig
Voor de PC users:
http://www.neogaf.com/for(...)76459&postcount=6192
Dit is de manier, Vosss heeft het gedaan en speelt al.
7 day free trial. Voor details moet je bij Vosss zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 16:32 schreef Silv het volgende:
[..]
Maar daar heb je wel een Astrill account voor nodig dus?
Boh. Vraag ik die lui om een 7 day trial, sturen ze me hierheen https://www.astrill.com/trial/2b74518e870f7 .quote:Op donderdag 10 november 2011 16:40 schreef Griebus het volgende:
[..]
7 day free trial. Voor details moet je bij Vosss zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |