SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baas:![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Afhaalchinees op 10-11-2011 12:22:49 ]
Goed ideequote:Op donderdag 10 november 2011 08:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
thuis ff op zoek naar een Ajax foto van buly
Al bekend?quote:'De Boer wil Chivu halen in de winterstop'
Ajax-trainer Frank de Boer ziet in dat André Ooijer zijn langste tijd gehad heeft en is op zoek naar een directe versterking in de achterhoede. Een oude bekende van Ajax, Cristian Chivu en mogelijk transfervrij, lijkt op een dood spoor te zitten en is op zoek naar een nieuwe uitdaging. Chivu is niet gelukkig bij Internazionale en speelt tot zijn ongenoegen vaak op de linksbackpositie. De Boer ziet het wel zitten in de Roemeen en denkt aan een driemans verdedigingslijn met Jan Vertonghen, Toby Alderweireld en Chivu. Hiermee experimenteerde De Boer afgelopen wedstrijd tegen Roda JC voor de KNVB Beker. Het is aannemelijk dat Gregory van der Wiel in de winterstop bij de Landskampioen vertrekt.
De 31-jarige Roemeense international die al eerder van 1999 tot en met 2003 voor Ajax 107 competitiewedstrijden speelde, schijnt ook niet onwillig tegenover deze transfer te staan. Chivu heeft het namelijk totaal niet meer naar zijn zin bij het grote Internationale en wil vertrekken. Hij is vooral ontevreden over het feit dat Internazionale hem nog altijd geen zekerheid heeft gegeven. “We hebben nog niet gesproken over een contractverlenging”, verzucht zaakwaarnemer Victor Becali. “We wachten uiterlijk tot december en dan gaan we naar andere clubs kijken."
'Ajax zit in mijn hart en ik zou een boek vol kunnen schrijven met mooie herinneringen aan mijn tijd in Amsterdam', aldus Chivu destijds bij zijn vertrek naar AS Roma. 'Ik hoefde er geen afscheid, omdat ik er liever een comeback wil maken. Mijn liefde voor Ajax zal altijd blijven.' Wellicht dat Ajax in de winterstop al een poging gaat wagen om de verdediger te halen, het is niet geheel ondenkbaar dat Ooijer er dan al mee stopt gezien de huidige prestaties.
Ja was al bekend, al is de bron niet echt een betrouwbare, volgens andere soortgelijke bronnen zouden Man City en Liverpool ook interesse hebben.quote:
Sterker nog, dat heeft hij al.quote:Op donderdag 10 november 2011 08:26 schreef Komakie het volgende:
De Bul moet gewoon een paar wedstrijden de kans krijgen. Ik weet zeker dat hij er dan meer in legt dan De Jong.
Plaats naar vorenquote:Op donderdag 10 november 2011 11:56 schreef Sala-adin het volgende:
Welke club wilt van der Wiel hebben dan in zijn huidige vorm?
Zijn schedelbreuk heeft hem wel zwakker gemaakt als verdediger waardoor hij bij Inter de laatste jaren als back wordt gebruikt en zelfs niet altijd meer zeker van een basisplek is, maar voor Ajax zou het natuurlijk een zeer goede speler zijn. Al weet ik niet of hij de jeugdige selectie spelers echt kan begeleiden tenzij het een lesje temprament en agressie isquote:Op donderdag 10 november 2011 11:42 schreef Ferdii het volgende:
Klink goed :-)
Chivu was altijd vaste waarde in Ajax, een goede speler hopelijk kan hij het nog steeds
Douglas is inderdaad makkelijk op te halen jaquote:Op donderdag 10 november 2011 13:00 schreef Smoofie het volgende:
ChivuMaar waarom geen Douglas
Wots Frank tinkin
Als CV een stuk beter vergeleken met Chivu atm.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Douglas is inderdaad makkelijk op te halen ja
Chivu ook nietquote:Op donderdag 10 november 2011 13:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Douglas is inderdaad makkelijk op te halen ja
idd ik snap ook nie wrom frenkie de boer nie gwoon pique van bassa haald dies nog beter :S:S:Squote:Op donderdag 10 november 2011 13:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als CV een stuk beter vergeleken met Chivu atm.
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
idd ik snap ook nie wrom frenkie de boer nie gwoon pique van bassa haald dies nog beter :S:S:S
Zijn naam is niet ruig genoeg voor een verdediger. Dat boezemt aanvallers geen angst in.quote:
Maar natuurlijk wel een top verdediger!quote:Op donderdag 10 november 2011 13:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zijn naam is niet ruig genoeg voor een verdediger. Dat boezemt aanvallers geen angst in.
Anita vs Braafheidquote:Op donderdag 10 november 2011 13:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel een top verdediger!
Vertel, een jongen die nu nog 2,5 miljoen verdient gaat bij Ajax voor minder dan de helft voetballen terwijl andere clubs die wel dat salaris kunnen betalen ook interesse hebben.quote:
Goede vergelijking!quote:Op donderdag 10 november 2011 13:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
Anita vs Braafheid
Place your bets
Het is aannemelijker dat Chivu naar Ajax komt dan Douglas. Chivu is niet zo populair als hier wordt gedacht, hij is veelvuldig op de linksback geplaatst door de overdaad aan verdedigers die Inter had (Samuel, Lucio en Ranocchia) Hij heeft natuurlijk een band met Ajax en is eerder op de weg terug dan in de bloei van zijn carriere. Je mag hopen dat Chivu genoeg heeft verdient en Ajax nog een plek in zijn hart inneemt. Douglas komt, en dat weet ik bij monde van vrienden van hem, nooit naar Ajax.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vertel, een jongen die nu nog 2,5 miljoen verdient gaat bij Ajax voor minder dan de helft voetballen terwijl andere clubs die wel dat salaris kunnen betalen ook interesse hebben.
het is gewoon een gerucht omdat zijn contract nog niet verlengd is
En waarom komt Douglas nooit naar Ajax?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het is aannemelijker dat Chivu naar Ajax komt dan Douglas. Chivu is niet zo populair als hier wordt gedacht, hij is veelvuldig op de linksback geplaatst door de overdaad aan verdedigers die Inter had (Samuel, Lucio en Ranocchia) Hij heeft natuurlijk een band met Ajax en is eerder op de weg terug dan in de bloei van zijn carriere. Je mag hopen dat Chivu genoeg heeft verdient en Ajax nog een plek in zijn hart inneemt. Douglas komt, en dat weet ik bij monde van vrienden van hem, nooit naar Ajax.
Neem nou maar aan dat ze beiden niet komenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het is aannemelijker dat Chivu naar Ajax komt dan Douglas. Chivu is niet zo populair als hier wordt gedacht, hij is veelvuldig op de linksback geplaatst door de overdaad aan verdedigers die Inter had (Samuel, Lucio en Ranocchia) Hij heeft natuurlijk een band met Ajax en is eerder op de weg terug dan in de bloei van zijn carriere. Je mag hopen dat Chivu genoeg heeft verdient en Ajax nog een plek in zijn hart inneemt. Douglas komt, en dat weet ik bij monde van vrienden van hem, nooit naar Ajax.
Waarom zou hij wel naar Ajax komen? Hij zit toch bij topclub Twente?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En waarom komt Douglas nooit naar Ajax?
Dat doe ik logischerwijs ook aangezien ik verwacht dat niemand komt.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Neem nou maar aan dat ze beiden niet komen
De Twente Ajax (sportieve) rivaliteit ligt gevoelig bij de supporters, Munsterman laat hem niet naar een concurrent gaan en de stap van Twente naar Ajax is te klein voor iemand die in een korte termijn naar een topclub wilt.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En waarom komt Douglas nooit naar Ajax?
Ja sportief atm wel. Maar 40 mil vs 95.5 mil begrotingquote:Op donderdag 10 november 2011 13:17 schreef Adames het volgende:
[..]
De Twente Ajax (sportieve) rivaliteit ligt gevoelig bij de supporters, Munsterman laat hem niet naar een concurrent gaan en de stap van Twente naar Ajax is te klein voor iemand die in een korte termijn naar een topclub wilt.
Als hij nu naar een CIty of Chelsea gaat is hij echt domquote:Op donderdag 10 november 2011 13:22 schreef J2T het volgende:
Ik zou echt Maher willen zien komen naar Ajax. Typische Ajax speler.
Maar hij zal wel niet meer haalbaar zijn. Alle topclubs zitten al achter hem aan.
95.5 begroting? Heb ik wat gemist? Hoe kan Ajax nou van 65 naar 95 gaan?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja sportief atm wel. Maar 40 mil vs 95.5 mil begroting
Door CL atmquote:Op donderdag 10 november 2011 13:24 schreef J2T het volgende:
[..]
95.5 begroting? Hoe kan Ajax nou van 65 naar 95 gaan?
Schijnt een jeugdcontract te hebben dus voor een miljoen of 5, 6 moet hij wel te halen zijn als opvolger van Eriksen. Amsterdammer ook btw.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:22 schreef J2T het volgende:
Ik zou echt Maher willen zien komen naar Ajax. Typische Ajax speler.
Maar hij zal wel niet meer haalbaar zijn. Alle topclubs zitten al achter hem aan.
Dacht van welquote:Op donderdag 10 november 2011 13:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
CL is toch juist niet meebegroot?
Eriksen wilt toch nog niet weg?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Schijnt een jeugdcontract te hebben dus voor een miljoen of 5, 6 moet hij wel te halen zijn als opvolger van Eriksen. Amsterdammer ook btw.
Ah ok, op die fiets. Moet je eens nagaan wat er was gebeurt als Ajax de afgelopen tien jaar onafgebroken in de CL actief was geweest. Dan had je zo'n gat kunnen slaan met PSV en co. Dan waren we het Porto van Nederland.quote:
En als Twente volgend jaar landskampioen is dan is het 65 Ajax en 70 Twente. Het zegt zo weinig. Daarnaast is begroting van een club natuurlijk niet het enige waar je naar kijkt als je overstapt. Naar Ajax zou gewoon een hele rare stap zijn voor hem.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dacht van welNou laat ik het dan anders zeggen, de totale omzet zal rond de 95 mil zijn en van FCT 40.
Nu misschien nog niet maar in de zomer verwacht ik toch wel dat hij weg wilt als er een mooie aanbieding komt.quote:
AT5 neemt het gerucht over Chivu ook over maar als ik op twitter Chivu in toets zie je dat clubs als City, Liverpool en zelfs Barcelona interesse zouden hebbenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat doe ik logischerwijs ook aangezien ik verwacht dat niemand komt.
Jij altijd met je kopen kopen kopenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:00 schreef Smoofie het volgende:
ChivuMaar waarom geen Douglas
Wots Frank tinkin
Alsof PSV dan niet van het Rijk ofzo subsidie had gevangenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:26 schreef J2T het volgende:
[..]
Ah ok, op die fiets. Moet je eens nagaan wat er was gebeurt als Ajax de afgelopen tien jaar onafgebroken in de CL actief was geweest. Dan had je zo'n gat kunnen slaan met PSV en co. Dan waren we het Porto van Nederland.
Nee, toen twente CL had kwam het uit op 52 ofzo.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:27 schreef Adames het volgende:
[..]
En als Twente volgend jaar landskampioen is dan is het 65 Ajax en 70 Twente. Het zegt zo weinig. Daarnaast is begroting van een club natuurlijk niet het enige waar je naar kijkt als je overstapt. Naar Ajax zou gewoon een hele rare stap zijn voor hem.
Natuurlijk niet. Er is nog steeds een enorme kloof tussen Ajax en 'de rest' wat dit betreft.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:27 schreef Adames het volgende:
[..]
En als Twente volgend jaar landskampioen is dan is het 65 Ajax en 70 Twente.
Barca lijkt me uitgesloten met de talenten die ze verdedigend daar nog hebben rondlopen + daar komt een waardige vervanger voor Puyol eerder aan de beurt om gekocht te worden. Liverpool lijkt me vrij aannemelijk en city wil voor de verzameling vast nog wel een contract van 5 miljoen aanbieden dus we zien het wel.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
AT5 neemt het gerucht over Chivu ook over maar als ik op twitter Chivu in toets zie je dat clubs als City, Liverpool en zelfs Barcelona interesse zouden hebben
quote:'Barcelona denkt aan Eriksen als opvolger van Xavi'
Al enige tijd doen geruchten de ronde over de toekomst van Ajax-middenvelder Christian Eriksen, die in de belangstelling zou staan van verschillende Europese topclubs. De Deen staat nog tweeënhalf jaar onder contract in Amsterdam, maar zo lang lijkt men in Barcelona niet te willen wachten.
/
Volgens het Deense Sporten.dk ziet technisch directeur Andoni Zubizaretta van de Catalaanse grootmacht in Eriksen de persoon die middenvelder Xavi op termijn moet opvolgen en wil Barça de Deens international in de zomer van 2013 overnemen van Ajax. Het bedrag dat de houder van de Champions League daarbij in gedachten heeft is naar verluidt 27 miljoen euro.
De speler zelf staat niet onwelwillend tegenover een vertrek naar Barcelona. "Ik denk dat de meeste voetballers daar van dromen. We zien wel wat er gebeurt wanneer het moment aanbreekt om Ajax te verlaten. De speelstijl van Barcelona spreekt me heel erg aan. Een transfer naar Barcelona zou fantastisch zijn, maar ik heb nog genoeg uitdagingen bij Ajax. Ik ben geduldig, ik heb absoluut geen haast", aldus Eriksen.
Ik verwacht dat hij pas in 2013 gaat, gezien zijn instelling over topclubs. Eriksen blinkt nu af en toe uit in de wedstrijd, maar wil je echt basismateriaal zijn bij een topclub dan moet dat nog wat beter. Sneijder was verder toen hij vertrok dan Eriksen nu.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nu misschien nog niet maar in de zomer verwacht ik toch wel dat hij weg wilt als er een mooie aanbieding komt.
Als dat geen eis is van de gemeente niet nee.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:30 schreef Smoofie het volgende:
moet PSV trouwens niet "officieel" PSV Eindhoven gaan heten door de gemeente steun?>
Voetbalzone en AS.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bronvermelding is ook wel prettig, dat om de serieusheidsfactor te bepalen
Ik zie eerlijk gezegd liever een 3-4-1-2 met eriksen achter 2 spitsen.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:16 schreef Morendo het volgende:
Opzich zie ik een 3-4-3 opstelling wel zitten eigenlijk. Maar dan moeten er wel twee centrale verdedigers bijkomen, en kan Greg vertrekken.
Dat gaat dan wel erg druk in het midden worden. En waar laat je Boerrigter en Sulejmani dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:39 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd liever een 3-4-1-2 met eriksen achter 2 spitsen.
Alleen jammer dat het dan kiezen wordt voor frankie wie er in de spits komt
Sulejmani lukt prima voorin, alleen Boerrigter heb je dan niks aan. Niet dat Frank dit gaat doen, is niet des Ajax.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat gaat dan wel erg druk in het midden worden. En waar laat je Boerrigter en Sulejmani dan?
Daarom denk ik ook dat Eriksen asap naar Barca moet wil hij echt wereldtop worden. Als je de stappen ziet die Affelay heeft gemaakt sinds hij bij Barca is dan moet je concluderen dat zelfs trainen en af en toe spelen wonderen doet voor je handelingssnelheid etc.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:39 schreef J2T het volgende:
Maar wat vinden jullie van dit gerucht? Ik ben nog niet echt onder de indruk van Eriksen. Ik vind het een fantastische speler voor Ajax en de wedstrijden met Denemarken is hij wel altijd MOTM, maar of hij ooit zal uitgroeien tot een basisspeler voor Barca...mehhh ik weet het niet. Sneijder en VDV waren verder op hun 18e.
In principe is het voor combinatie spel een pré als het druk is in het midden, immers heb je dan altijd meerdere opties om de bal kwijt te kunnen. Boerrighter en Sulejmani vanaf de flanken met Eriksen op 9 die inzakt waarna de flanken naar binnen trekken en de backs eroverheen komen.quote:Op donderdag 10 november 2011 13:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat gaat dan wel erg druk in het midden worden. En waar laat je Boerrigter en Sulejmani dan?
Backs in een 3-4-1-2?quote:Op donderdag 10 november 2011 13:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
In principe is het voor combinatie spel een pré als het druk is in het midden, immers heb je dan altijd meerdere opties om de bal kwijt te kunnen. Boerrighter en Sulejmani vanaf de flanken met Eriksen op 9 die inzakt waarna de flanken naar binnen trekken en de backs eroverheen komen.
Hij heeft moeite met voetballen, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:01 schreef Adames het volgende:
aankoop op CVM? Wat is mis met Enoh?
Als er iemand geblesseerd raakt van de achterste 3 zit je al in de problemenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:59 schreef Morendo het volgende:
-----Boerrigter---Sigthorsson---Sulejmani
-----------------------Eriksen
Janssen---------------------------De Jong/aankoop
-------------------Anita/aankoop
----Vertonghen----Chivu----Alderweireld
------------------Vermeer/Cilessen
Voor de Nederlandse competitie is dit best sterk. Maar ik weet niet of je op europees niveau er ver mee komt.
Daarom schreef ik eerder al dat twee centrale verdedigers aangetrokken moeten worden. Maar die opstelling is ook meer iets voor volgend seizoen of, als het zo kut blijft gaan, de winterstop.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Als er iemand geblesseerd raakt van de achterste 3 zit je al in de problemen
Je kan gewoon geen miljoenen meer uitgeven aan verdedigers om ze op de bank te zetten man, zet gewoon van Rhijn of Denswil bij het 1e elftal.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Daarom schreef ik eerder al dat twee centrale verdedigers aangetrokken moeten worden. Maar die opstelling is ook meer iets voor volgend seizoen of, als het zo kut blijft gaan, de winterstop.
Nee, in mijn voorbeeld halen we dan zeg maar Chivu, en dan komt er nog een back-up bij. Iemand die transfervrij is bijvoorbeeld. We kunnen ons het nu eenmaal niet veroorloven om jeugdspelers die te slecht zijn op te stellen, of op de bank te hebben.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan gewoon geen miljoenen meer uitgeven aan verdedigers om ze op de bank te zetten man, zet gewoon van Rhijn of Denswil bij het 1e elftal. [
Dat lijkt me niets. In thuiswedstrijden tegen Excelsior starten met vier verdedigers en twee controlerende middenvelders?quote:Op donderdag 10 november 2011 14:20 schreef Tarado het volgende:
Ik weet het niet, zelfs met Chivu lijkt me 3-4-3 moeilijk omdat dit Ajax daar helemaal niet aan toe is, ik zou eerder á la Bert van Marwijk gaan spelen met 4 verdedigers en punt naar voren.
Mooi is anders ja maar houdt het eerst maar eens dicht van achteren, dan kan je tijdens de wedstrijd altijd variërenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat lijkt me niets. In thuiswedstrijden tegen Excelsior starten met vier verdedigers en twee controlerende middenvelders?
quote:Van Basten haalt uit naar Cruijff
AMSTERDAM - Daags nadat hij definitief afhaakte voor de functie van directeur voetbalzaken bij Ajax haalt Marco van Basten hard uit naar Johan Cruijff.
“Niemand is in staat om Johan een halt toe te roepen. Niemand die dat blijkbaar durft, kan of wil”, laat Van Basten optekenen in het AD.
Van Basten voerde de afgelopen weken verschillende gesprekken met Ajax’ raad van commissarissen (rvc) om in dienst te treden als directeur voetbalzaken.
Van de commissarissen legde Cruijff de meeste scepsis aan de dag: hij wilde dat Van Basten zou worden ‘begeleid’ door een adviesraad.
Nadat Van Basten afgelopen week de deur weer op een kier zette, ging hij deze week definitief dicht na een gesprek met voorzitter Steven ten Have en commissaris Paul Römer.
Streep
“Ze hadden het idee dat er dingen konden veranderen na het installeren van een verzoeningscommissie die weer eenheid moest zien te brengen binnen de rvc.”
“Maar in het gesprek bleek dat er niks is veranderd. Dus zie ik geen reden om mijn eerdere beslissing te herzien. Ik had er een week of twee, drie geleden al een streep doorheen gezet en dat blijft zo.”
Achterklap
Van Basten vindt dat de ‘coup’ van Cruijff, die ruim een jaar geleden begon met een kritische column van de voormalige nummer 14 in De Telegraaf en vaak als ‘fluwelen revolutie’ wordt neergezet, nog weinig heeft opgeleverd.
“Een fluwelen revolutie. Maar al dertien, veertien maanden is het alleen maar roddel en achterklap. En daar speelt het kamp-Cruijff een grote rol in”, oordeelt Van Basten. “Heel teleurstellend om te zien en het verandert ook niet.”
http://www.nu.nl/sport/2664428/van-basten-haalt-cruijff.html
Vooral zo spelen met die verdediging tegen PSV, AZ of in de CL/EL...quote:Op donderdag 10 november 2011 13:59 schreef Morendo het volgende:
-----Boerrigter---Sigthorsson---Sulejmani
-----------------------Eriksen
Janssen---------------------------De Jong/aankoop
-------------------Anita/aankoop
----Vertonghen----Chivu----Alderweireld
------------------Vermeer/Cilessen
Voor de Nederlandse competitie is dit best sterk. Maar ik weet niet of je op europees niveau er ver mee komt.
Toch apart dat je als club afhankelijk bent van dit soort zaken. Wat als Guus het wél redt? Wachten tot augustus 2012?quote:Op donderdag 10 november 2011 10:22 schreef Tarado het volgende:
Nu nog even Hiddink uitgeschakeld zien worden in de play-offs dan is het probleem van technisch directeur ook bijna opgelost, hij is niet mijn favoriete kandidaat maar is de enige die waarschijnlijk door alle kampen geaccepteerd wordt
Driesje onderuit schoppen, dan moet PSV lukkenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vooral zo spelen met die verdediging tegen PSV, AZ of in de CL/EL...
minstensquote:Op donderdag 10 november 2011 14:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Toch apart dat je als club afhankelijk bent van dit soort zaken. Wat als Guus het wél redt? Wachten tot augustus 2012?
Wijnaldum - Toivonen - Strootmanquote:Op donderdag 10 november 2011 14:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Driesje onderuit schoppen, dan moet PSV lukken
makkelijkquote:Op donderdag 10 november 2011 14:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wijnaldum - Toivonen - Strootman
Lens - Matavz - Labyad
Moet lukken met 3 verdedigers idd
Dus buiten Guus (mits beschikbaar) is er geen andere kandidaat? En als hij Europees kampioen wordt, zit Ajax tot en met 2014 zonder directeur. Als beurs-genoteerde onderneming...quote:
Waarschijnlijk wel ja en als Guus daarna met pensioen gaat zal Ajax failliet gaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dus buiten Guus (mits beschikbaar) is er geen andere kandidaat? En als hij Europees kampioen wordt, zit Ajax tot en met 2014 zonder directeur. Als beurs-genoteerde onderneming...
Het gaat om directeur voetbalzaken, of er tot die tijd ook geen algemeen directeur zal zijn moeten we afwachten, maar Guus zijn geluk is al een tijdje op dus die zit eind deze maand over de Herengracht te turenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dus buiten Guus (mits beschikbaar) is er geen andere kandidaat? En als hij Europees kampioen wordt, zit Ajax tot en met 2014 zonder directeur. Als beurs-genoteerde onderneming...
Man, ik volg het vrij slecht met al die verschillende directeuren, herstructureringen, adviescommissies en lijm-pogingen..quote:Op donderdag 10 november 2011 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat om directeur voetbalzaken, of er tot die tijd ook geen algemeen directeur zal zijn moeten we afwachten, maar Guus zijn geluk is al een tijdje op dus die zit eind deze maand over de Herengracht te turen
This love is obviously a strong one...quote:Op donderdag 10 november 2011 14:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja en als Guus daarna met pensioen gaat zal Ajax failliet gaan.
Het is gewoon niet te volgen maar dat hadden we kunnen weten toen Cruijff met zijn rapport kwam;quote:Op donderdag 10 november 2011 14:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Man, ik volg het vrij slecht met al die verschillende directeuren, herstructureringen, adviescommissies en lijm-pogingen..
[..]
Johan houdt het nog lang vol. Zijn vrouw had al aangegeven dat hij beter naar huis kon komen (aldus de verlosser zelf).quote:Op donderdag 10 november 2011 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is gewoon niet te volgen maar dat hadden we kunnen weten toen Cruijff met zijn rapport kwam;
"De weg naar georganiseerde chaos, op weg naar succes"
Het is geen geheim dat Guus en Johan elkaar erg mogen dus off the record zal er al het eea besproken zijn, maar het blijven inderdaad geruchtenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Johan houdt het nog lang vol. Zijn vrouw had al aangegeven dat hij beter naar huis kon komen (aldus de verlosser zelf).
Ik vraag me trouwens af of iemand enige idee heeft óf Guus een baan bij Ajax zou willen. (Ja, hij heeft een huis in de buurt. Meer "argumenten" heb ik niet gehoord. PSV was toch zijn club?)
quote:_ElSalvador_10 november 2011 om 14:50
Werkelijk niet te geloven.
Als alle spelers fit waren zouden we met 2 vingers in onze neus kampioen worden.
Nu zal dat ook gebeuren, maar met iets meer inspanning en moeite.
7 basisspelers, toppertjequote:Op donderdag 10 november 2011 15:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Das niet best.
Boilesen, Sigthorsson, Janssen, De Jong, Boerrigter, v.d. Wiel, Vertonghen. Wie mis ik?
[..]
Dachten ze tegen Feyenoord en Utrecht ook.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:26 schreef J2T het volgende:
Naja gelukkig krijgen we volgende week eerst NAC thuis. Die kan je ook met de beloftes pakken.
bedank Wormhoudt en consorten maarquote:Op donderdag 10 november 2011 15:24 schreef J2T het volgende:
Serieus, wtf is er aan de hand joh? Hele elftal ligt in de ziekenboeg.
Morgen krijgen we te horen dat Frankie en Spijkerman hun schouder hebben geblesseerd tijdens het badmintonnen.
Misschien hadden de beloftes het wel beter gedaanquote:Op donderdag 10 november 2011 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dachten ze tegen Feyenoord en Utrecht ook.
Ik heb je dat al eens eerder zien melden, is het zo'n pruster die Wormhoudt?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
bedank Wormhoudt en consorten maar
met Lindeman waren ze opeens verdwenen maar sinds ze die prutser weer hebben aangenomen komt alles opeens terug
De spierblessures hebben te maken met overbelasting, de trainingsintensiviteit is dus te hoog. Dit is te verwijten aan de technische staf en niet de medische staf.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:28 schreef vincerusso het volgende:
[..]
bedank Wormhoudt en consorten maar
met Lindeman waren ze opeens verdwenen maar sinds ze die prutser weer hebben aangenomen komt alles opeens terug
Het is altijd in overleg met de medische staf die het blijkbaar goedkeurtquote:Op donderdag 10 november 2011 15:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De spierblessures hebben te maken met overbelasting, de trainingsintensiviteit is dus te hoog. Dit is te verwijten aan de technische staf en niet de medische staf.
Toeval is het absoluut niet maar een goed voorbeeld van de onkunde van Frank de Boer is de manier van omspringen met Boerrighter. Derk kwam bij Ajax en trainde direct in de Lutte voluit mee. Ipv een rustige opbouw van trainingsintensiviteit vanuit de overgang van RKC naar aJax werd hij linea recta in het team gegooid. Gevolg hiervan was een spierblessure aan de voorkant van het scheenbeen, typisch geval van overbelasting. Vervolgens speelt Derk nadat hij hersteld is letterlijk elke wedstrijd, van de beker tot CL. Hierin hoort de medische staf een sturende rol te vervullen maar Frank is de man die de knopen doorhakt en hierin ogenschijnlijk faalt.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Het is altijd in overleg met de medische staf die het blijkbaar goedkeurt
bovendien kan het geen toeval zijn dat ze allemaal geblesseerd raken sinds die idioot terug is gehaald
tja Frank faalt wel op meerdere vlakken.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Toeval is het absoluut niet maar een goed voorbeeld van de onkunde van Frank de Boer is de manier van omspringen met Boerrighter. Derk kwam bij Ajax en trainde direct in de Lutte voluit mee. Ipv een rustige opbouw van trainingsintensiviteit vanuit de overgang van RKC naar aJax werd hij linea recta in het team gegooid. Gevolg hiervan was een spierblessure aan de voorkant van het scheenbeen, typisch geval van overbelasting. Vervolgens speelt Derk nadat hij hersteld is letterlijk elke wedstrijd, van de beker tot CL. Hierin hoort de medische staf een sturende rol te vervullen maar Frank is de man die de knopen doorhakt en hierin ogenschijnlijk faalt.
Daarom heeft Sulejmani ook vaker blessures.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:40 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja Frank faalt wel op meerdere vlakken.
Zowel v/d Wiel als Vertonghen hebben lichte blessures dus die zullen wel kunnen spelenquote:Op donderdag 10 november 2011 15:57 schreef J2T het volgende:
Tegen Nac maar met deze linie spelen misschien?
Ligeon-Alderweireld-Daley-Koppers
Slechter dan tegen Utrecht kan het nooit gaan (klopt af).
Ik hoop het ook. Als ze dan maar geen terugslag krijgen.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zowel v/d Wiel als Vertonghen hebben lichte blessures dus die zullen wel kunnen spelen
Jeugd hoeft niet goed te zijn.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:59 schreef J2T het volgende:
Welke club in de eredivisie kan nou twee verdedigingslinies opstellen met alleen maar eigen jeugd.
Ajax (L)
Maar als je dan bijvoorbeeld naar FCT of PSV kijkt met Wisgerhof, Bengtsson, Tiendalli, Manolev, Marcelo, Derijck (the list goes on forever) dan zie ik toch liever een Ligeon of een Koppers de kans krijgen.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:02 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Jeugd hoeft niet goed te zijn.
nee , beter leiden ze een 2de Frank de Boer op of een Wim Jonkquote:Op donderdag 10 november 2011 16:06 schreef J2T het volgende:
Wat ik wil zeggen is dat als je geen topper kunt binnenhalen je het dan maar met de jeugd moet gaan proberen ipv een Nederlander/buitenlander van de tweede garnituur.
Heb wel vetrouwen in de toekomst. Maar we hebben nu spelers nodig, JETZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WIR MUSSEN KAUFENquote:Op donderdag 10 november 2011 16:08 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee , beter leiden ze een 2de Frank de Boer op of een Wim Jonk
nu komen er alleen maar halve spelers door
Welkens zullen we koopensch?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb wel vetrouwen in de toekomst. Maar we hebben nu spelers nodig, JETZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WIR MUSSEN KAUFEN
KAUFEN IN DIE OPLEIDINGSSCHULE!!!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb wel vetrouwen in de toekomst. Maar we hebben nu spelers nodig, JETZT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WIR MUSSEN KAUFEN
Gerucht gaat dat ze hem pas in 2013 willen, maar met een huurconstructie kan het eerder natuurlijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:49 schreef msnk het volgende:
Barcelona zou de Ajacied graag willen vastleggen.
Eriksen dus. Geeeeeeeeeeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spoort barca wel ?quote:Op donderdag 10 november 2011 16:49 schreef msnk het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze ontlopen gewoon interlands zodat ze straks bij Ajax weer kunnen gaan knallenquote:
Benieuwd wat ze voor hem gaan betalen, Milan bood vorig jaar 10 milquote:Op donderdag 10 november 2011 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat ze hem pas in 2013 willen, maar met een huurconstructie kan het eerder natuurlijk.
Over geld bij Ajax maak ik mij het minst zorgen.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:49 schreef msnk het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Over de rest des te meer... we worden geen kampioen jongensquote:Op donderdag 10 november 2011 17:28 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Over geld bij Ajax maak ik mij het minst zorgen.![]()
komt erinquote:Op donderdag 10 november 2011 17:27 schreef xSoDx het volgende:
Voor de OP, omdat Johan daar vaker hoort te staan.
[ afbeelding ]
De grote Cruijff kijkt mee.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:27 schreef xSoDx het volgende:
[ afbeelding ]
Jonk tegen Cruijff: 'ik voel me kloten'.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:27 schreef xSoDx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jonk tegen Cruijff: 'ik voel me kloten'.
Zegt Cruijff: 'moet je je handen uit je zakken halen'.
Dat zei je gister en eergister ook al... Naja je bent iig consequent.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:35 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Over de rest des te meer... we worden geen kampioen jongens![]()
![]()
Ik probeer de negatieve sfeer terug te brengen!quote:Op donderdag 10 november 2011 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zei je gister en eergister ook al... Naja je bent iig consequent.
Het is zeker nog niet voorbij, maar als we kampioen worden is het niet overtuigendquote:Op donderdag 10 november 2011 18:52 schreef msnk het volgende:
We worden gewoon overtuigend kampioen hoorpsv-topic is een deur verder trouwens.
Laten we eerst kijken naar de komende wedstrijden tegen NAC en NECquote:Op donderdag 10 november 2011 18:52 schreef msnk het volgende:
We worden gewoon overtuigend kampioen hoor![]()
El Hamdaoui? Voor minder dan dat bedrag ook wel.......quote:Op donderdag 10 november 2011 19:52 schreef Daanus het volgende:
Laat ze lekker tegen elkaar opbieden. Barca, Man City en nog vele anderen.50 miljoen, meteen overgemaakt, dan mag ie weg.
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
El Hamdaoui? Voor minder dan dat bedrag ook wel.......
Hij heeft het zelf ook wel aangegeven, getuige dit interview van twee jaar terug.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is geen geheim dat Guus en Johan elkaar erg mogen dus off the record zal er al het eea besproken zijn, maar het blijven inderdaad geruchten
quote:Hiddink wil best door Ajax heen 'knuppelen'
MOSKOU - Guus Hiddink en Ajax werden de afgelopen jaren regelmatig met elkaar in verband gebracht. Tot een samenwerking kwam het echter nog nooit. Als het aan de bondscoach van Rusland ligt, komt het in de toekomst wel zover.
Volgens Hiddink liep het in het verleden onder meer mis tussen hem en de Amsterdamse club omdat verschillende Ajax-directeuren Hiddink benaderden zonder een bedrijfsmatige aanpak.
“Laat voorzitter Uri Coronel me nou bellen namens de club, dan blijft het overzichtelijk,” zegt Hiddink tegenover Sportweek.
Van den Boog
“Plannen we een afspraak met Rik van den Boog. Natuurlijk zit ik nu vast aan Rusland, maar ik zou in de toekomst best door Ajax heen willen knuppelen.”
Bron
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:52 schreef msnk het volgende:
We worden gewoon overtuigend kampioen hoorpsv-topic is een deur verder trouwens.
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
idd ik snap ook nie wrom frenkie de boer nie gwoon pique van bassa haald dies nog beter :S:S:S
lees hem nu pasquote:Op donderdag 10 november 2011 13:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
quote:Flirt Chivu en Ajax
Frank de Boer heeft de lokroep van Cristian Chivu (31) beantwoord. De Roemeense verdediger van Internazionale, die tussen 1999 en 2003 voor Ajax speelde, liet via zijn manager weten graag naar Amsterdam terug te keren. „Hij is zeker een serieuze optie”, aldus De Boer.
De trainer had de linksbenige verdediger al eerder in het vizier. „Afgelopen zomer als mogelijke vervanger van Jan Vertonghen, voor wie op dat moment veel belangstelling was (van vooral Manchester City, red.). Joris Mathijsen was bij een vertrek van Jan in beeld, maar die koos voor Malaga. Daarna viel de keuze op Cristian.”
Of het tijdens de winterstop al tot een transfer komt, is de vraag. „Dat hangt wederom van Vertonghen af, want ik denk niet dat Chivu voor de bank komt”, zegt De Boer. „Hij is plan B. Een goed alternatief met veel ervaring op het hoogste niveau, een op-en-top prof, die Ajax altijd is blijven volgen. En wij zijn hem nooit vergeten.”
Kunnen we net zo goed elke week 3 punten aan ajax gevenquote:Op donderdag 10 november 2011 18:52 schreef msnk het volgende:
Verthongen cvm Chivu cv.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:36 schreef Ferdii het volgende:
Alsof Chivu vert onghen niet naar de bank speelt
Ja, dan kan hij wel lekker zijn rushes blijven maken, en zijn passing blijft natuurlijk gewoon goed.quote:
Of verkopen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kunnen we net zo goed elke week 3 punten aan ajax geven
Kortom , ook na de winterstop blijven we aanmodderen met die 2 belgen en Knooijer op de bank..quote:
Smoofie zit al achter Lodeiro aan samen met Contador, maar misschien ziet hij Douglas inderdaad als alternatief.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je weet dat hij al een vriendin heeft?
Live te bekijken via een stream bij Ajax.nl!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Verthongen nog steeds sterk ondanks zijn twijfelachtige optreden tegen FCU.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:36 schreef Ferdii het volgende:
Alsof Chivu vert onghen niet naar de bank speelt
Natuurlijk kan hij voetballen, maar af en toe denkt hij dat hij zo goed is dat het ook op halve kracht kan, dat gaat dus niet, wat dat betreft valt mij zijn volwassenheid tegen, hij moet nog te vaak gestuurd en gestimuleerd worden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:47 schreef japieapieh het volgende:
[..]
Ik vind Verthongen nog steeds sterk ondanks zijn twijfelachtige optreden tegen FCU.
Dat kan ook komen doordat hij Ajax en de Nederlandse competitie (onbewust) niet uitdagend genoeg meer vindt. Iedereen heeft uitdaging nodig in zijn werk om scherp te blijven en groei te vertonen. Daar zijn voetballers natuurlijk geen uitzondering op.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk kan hij voetballen, maar af en toe denkt hij dat hij zo goed is dat het ook op halve kracht kan, dat gaat dus niet, wat dat betreft valt mij zijn volwassenheid tegen, hij moet nog te vaak gestuurd en gestimuleerd worden.
het is ook wel heel makkelijk om de basis te staan als je als enige concurrent die opa hebtquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat kan ook komen doordat hij Ajax en de Nederlandse competitie (onbewust) niet uitdagend genoeg meer vindt. Iedereen heeft uitdaging nodig in zijn werk om scherp te blijven en groei te vertonen. Daar zijn voetballers natuurlijk geen uitzondering op.
Heb je daar al een schoen op gezet in dat andere topic?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:52 schreef msnk het volgende:
We worden gewoon overtuigend kampioen hoor![]()
Douglas heeft op de (Twentse) inburgeringscursus geleerd:quote:
quote:FC Utrecht doet aangifte tegen fans Ajax
UTRECHT - De politie van Utrecht gaat onderzoek doen naar de vuurwerkbommen die zondag bij de wedstrijd tussen FC Utrecht en Ajax uit het bezoekersvak zijn gegooid.
Tijdens en na afloop van het duel hield de politie al vijf supporters van Ajax aan. FC Utrecht gaat aangifte doen, waarbij poging tot doodslag dan wel poging tot het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel zal worden opgenomen.
Bij de evaluatie die FC Utrecht hield, werd verder besloten dat Ajax volgend seizoen 600 in plaats van 1200 kaarten voor de wedstrijd krijgt
http://www.telegraaf.nl/t(...)rs_Ajax__.html?p=5,1
En terecht dat Utrecht aangifte doet. Je gaat toch geen vuurwerkbommen een vak ingooien? Stelletje randdebielen.quote:
Valt nog mee. Had eerder 5 jaar geen uitpubliek verwacht.quote:
Waarom zou ik?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Heb je daar al een schoen op gezet in dat andere topic?
Schoen opeten #8
Zeker helpt dat niet!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het is ook wel heel makkelijk om de basis te staan als je als enige concurrent die opa hebt
Wel raar, er zat een net omheen, en verder vond ik de Utrecht aanhang zit ook misdragen (aantal keer toch Hamas, Hamas gehoord)quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:34 schreef J2T het volgende:
[..]
En terecht dat Utrecht aangifte doet. Je gaat toch geen vuurwerkbommen een vak ingooien? Stelletje randdebielen.
Idd, dat Hamas moet ook bestraft worden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Wel raar, er zat een net omheen, en verder vond ik de Utrecht aanhang zit ook misdragen (aantal keer toch Hamas, Hamas gehoord)
Maar als er echt vuurwerk is gegooid vanuit ons vak dan is het dus terecht
In de juiste context gezien, valt het wel mee.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
Al heb ik verder geen probleem met het jodengeroep en wil ik ook die discussie niet aanhalen, maar "Hamas, Hamas, Joden aan het gas" is toch wel een erg beladen opmerking
Als El Hamdoui in de basis stond, was dit nooit gebeurtquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:05 schreef msnk het volgende:
Turkije thuis al met 0-3 afgedroogd. Tjah, zelfs profeten hebben het weleens foutIk zit dit in de return niet goedkomen nee.
Met Hiddink dan maar de Sjempions Liek winnen en de treble pakken?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als El Hamdoui in de basis stond, was dit nooit gebeurt
mensen gaan er makkelijk aan voorbij dat er nog 4 anderen zitten die het Cruijff heel lastig makenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:28 schreef Morendo het volgende:
Goed gedaan Guus. Aan hem heeft het niet gelegen. Stel het contract maar alvast op.
Cruijff en Hiddink gaan het maken. Ik voel het aan mijn water.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
mensen gaan er makkelijk aan voorbij dat er nog 4 anderen zitten die het Cruijff heel lastig maken
als die 4 er niet mee akkoord gaan kan je het vergetenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:40 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Cruijff en Hiddink gaan het maken. Ik voel het aan mijn water.
Toch denk ik dat er alles uit de kast gehaald zal worden om het wel succesvol te laten zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:45 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als die 4 er niet mee akkoord gaan kan je het vergeten
Cruijff verliest het van de beursmannetjesquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Toch denk ik dat er alles uit de kast gehaald zal worden om het wel succesvol te laten zijn.
Moeten ze wel een commercieel directeur vinden die Cruijff ook wil hebben. Dennis Heijn was gewoon het probleem nu.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:51 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Toch denk ik dat er alles uit de kast gehaald zal worden om het wel succesvol te laten zijn.
Voor die vier moet het toch ook de droomkandidaat zijn? Zo niet, dan moeten ze opflikkeren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:37 schreef vincerusso het volgende:
[..]
mensen gaan er makkelijk aan voorbij dat er nog 4 anderen zitten die het Cruijff heel lastig maken
Omdat die 4, wellicht uitgezonderd van Davids, zo'n hekel hebben aan Cruijff en hem tegen willen werken?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Cruijff verliest het van de beursmannetjes
ja , ze zitten er alleen voor hunzelf . ze weten ook wel dat Cruijff ze niet moetquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Omdat die 4, wellicht uitgezonderd van Davids, zo'n hekel hebben aan Cruijff en hem tegen willen werken?
het liefst word er 1tje van de vrije universiteitquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voor die vier moet het toch ook de droomkandidaat zijn? Zo niet, dan moeten ze opflikkeren.
Lodeiro, Atouba, Midoquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:00 schreef Contador_The_Best het volgende:
Oud -Ajacied Suarez in de basis bij Uruguay. Lodeiro begint op de bank. Hopelijk valt hij in.
De wedstrijd Uruguay - Chili begint nu.
http://www.rojadirecta.me/goto/megaviphd.blogspot.com/p/1.html
Engels commentaar, héél aardig beeld.
Als je een beetje mensenkennis hebt weet je dat die mensen gaan botsen met de Verlosserquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
Ze wilden allemaal van Basten, alleen Cruijff wou die vriend van van Basten, Dennis Heijn niet. Wel met een adviesraad alleen dat wou de rest weer niet.
Lodeiro is gewoon een miskoop. En dat weet je zelf ook.quote:
Ik vind dat écht van niet. Dat zou je toch moeten weten. Maar hij moet gewoon meer kansen krijgen van De Boer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lodeiro is gewoon een miskoop. En dat weet je zelf ook.
De keren dát hij speelde maakte hij niet bepaald een sterke indruk...quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:06 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik vind dat écht van niet. Dat zou je toch moeten weten. Maar hij moet gewoon meer kansen krijgen van De Boer.
Vrijlopen deed hij wel, de bal vragen ook. Is dat niet een vereisten ipv verstoppertje te spelen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De keren dát hij speelde maakte hij niet bepaald een sterke indruk...
Hoeveel kostte hij wel niet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:06 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik vind dat écht van niet. Dat zou je toch moeten weten. Maar hij moet gewoon meer kansen krijgen van De Boer.
En tegen Noordwijk zette die 5 keer (!) een speler vrij voor de keeper.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:09 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Vrijlopen deed hij wel, de bal vragen ook. Is dat niet een vereisten ipv verstoppertje te spelen?
Tegen Zagreb maar 10 minuten nodig voor een doelpunt. Goede opening ook nog op Lukoki.
Niet zoveel. Maar ja, hij moet kansen krijgen. Kan het nog wel tig keer herhalen. Anders kan een voetballer zich toch echt niet bewijzen.quote:
Je kan lachen, je kan huilen, maar ja. Dat is aan jou. Ik weet iig wat ik zie en ik zeg niet voor niets dingen. Je wilt het zien of niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En tegen Noordwijk zette die 5 keer (!) een speler vrij voor de keeper.
4 miljoen is niet veel neequote:Op vrijdag 11 november 2011 23:10 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Niet zoveel. Maar ja, hij moet kansen krijgen. Kan het nog wel tig keer herhalen. Anders kan een voetballer zich toch echt niet bewijzen.
Ik wou maar zeggen............ Van dat geld koop je een kwart Sulejmani.quote:
hij is fysiek te zwakquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:13 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Iig gaat De Boer hem nog wel kansen geven. Tegen Nac verwacht ik het.
Haha, wel vermakelijk om de redenen te lezen waardoor hij er maar niet in moet staan. Gelukkig dat hij wél vrijloopt en dat hij wél doorbeweegt. Veel duels ontwijken, prima toch. Van eigen kracht uitgaan, niet aanpassen aan de tegenstander.quote:
volgens mij ben jij de enige die op hem fapt ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Haha, wel vermakelijk om de redenen te lezen waardoor hij er maar niet in moet staan. Gelukkig dat hij wél vrijloopt en dat hij wél doorbeweegt. Veel duels ontwijken, prima toch. Van eigen kracht uitgaan, niet aanpassen aan de tegenstander.
Ik denk het ook.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
volgens mij ben jij de enige die op hem fapt ?
Nee.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Nu nog niet. Na de returnquote:
ik ook.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Rob. Roda is ook los zand nu.quote:Wielaert maakte van FC Twente de stap naar Ajax. “Sportief gezien de grootste fout in mijn carrière. In de eerste week merkte ik al dat het los zand was bij Ajax. Er werden geen duidelijke afspraken gemaakt, waardoor wij niet als een goed collectief functioneerden. Dat is zo belangrijk. Als ik niet naar Ajax was gegaan, dan had ik nu nog bij FC Twente gespeeld.
Grappig om te zien dat voetballers zich nooit afvragen of het falen niet een hunzelf ligtquote:Op zaterdag 12 november 2011 08:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rob. Roda is ook los zand nu.
Ik kan nog 20 andere spelers noemen die door overschatting op zo'n manier zijn mislukt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat voetballers zich nooit afvragen of het falen niet een hunzelf ligt
Tsja, het gaat niet vanzelf. Rob is ook maar een zeer matige verdediger die veel te veel snelheid mist voor ajaxquote:Op zaterdag 12 november 2011 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappig om te zien dat voetballers zich nooit afvragen of het falen niet een hunzelf ligt
In wat voor zin dan, die jongen was toch niet te houden of bedoel je te goedkoop verkocht?quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:43 schreef msnk het volgende:
Luis 4 fucking goals voor Uruguay
Wij zijn echt tering dom
Is al een paar weken zo.quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
Sinds wanneer kan je kaarten via internet niet meer thuis laten bezorgen?nu moet ik printen
tegen feyenoord kon het nog wel
nu tegen den haag niet meer
In deze zin: Andy Carrol 40 miljoenquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
In wat voor zin dan, die jongen was toch niet te houden of bedoel je te goedkoop verkocht?
Misschien waren v/d Loog & Co toch te druk bezig om hun bonus veilig te stellen, maar goed 40 miljoen voor Carrol is er 35 teveel en 20 voor Suarez zo'n 5 te weinigquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
In deze zin: Andy Carrol 40 miljoen
Luis Suarez 20 miljoen!!!!!!!!!!!
Suarez had voor minimaal 30+ verkocht moeten worden. Europees topscorer in alle competities in 09/10, 35 competitie goals en 20+ assists, 4e op het WK dankzij zijn goals. Ter vergelijking, di Maria ging in 08/09 weg voor 35 miljoen bij Benfica uit de toen 1 plaats hoger gerankte portugese competitie met maar liefst 4 doelpunten uit 26 wedstrijden en een 16/8e plaats op het WK.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien waren v/d Loog & Co toch te druk bezig om hun bonus veilig te stellen, maar goed 40 miljoen voor Carrol is er 35 teveel en 20 voor Suarez zo'n 5 te weinig
van Jaap de Groot.quote:Eigen Kijk: Johan & Marco (2)
Het kan soms raar lopen. Terwijl Johan Cruijff bezig was te voorkomen dat Marco van Basten bij Ajax zou worden afgebrand, restte hem een zwartepiet vanwege het afhaken van de voormalige topscorer als directeur voetbalzaken.
Toen de naam Van Basten als kandidaat uitlekte, werd daar zowel binnen als buiten Ajax sceptisch op gereageerd. Dat was Cruijff ook niet ontgaan, vandaar dat hij het risico op falen van zijn oogappel tot een minimum wilde beperken.
Het draaide uiteindelijk om twee zaken, die vanuit Cruijffs visie bedoeld waren om de valkuilen rond Van Basten te dichten. Zo moest de technische adviescommissie een veredelde helpdesk voor de te benoemen directeur worden. Wilde hij geïnformeerd worden over satellietclubs of internationale scouting dan was Tscheu La Ling beschikbaar, die in dat opzicht ervaring bij AS Trencin heeft opgedaan. Voor de korte lijnen richting de UEFA en FIFA was er Maarten Fontein, die in diverse internationale commissies zitting heeft. Zoals Cruijff nog meer specialisten richting rookie Van Basten wilde aanreiken, inclusief zichzelf. Want zodra de organisatie binnen Ajax staat, dan overweegt ook Cruijff zijn rol als commissaris in te ruilen voor een plek in de technische adviescommissie.
Er is gesuggereerd dat Van Basten deze groep niet zag zitten. Omdat uitspraken van de betrokkenen in allerlei media regelmatig gemanipuleerd worden, zijn de beelden van Sport 1 daarom het meest betrouwbaar. Van Basten zegt daarop letterlijk: „Die commissie was niet zo ingewikkeld. Het waren extra mensen die me bij bepaalde beslissingen zouden kunnen helpen. Alleen zaten er mensen bij die door de rvc niet als aangenaam werden ervaren.”
Vervolgens gaf hij aan: „Er is sprake van twee tegenpartijen en daar zit ik middenin. Dat voelt niet goed; op deze manier kan ik niet functioneren.”
Het tweede pijnpunt betrof zijn vriend Dennis Heijn, die Van Basten als zakelijk directeur naast zich wilde. Daarmee ging hij wel heel gemakkelijk voorbij aan de kritiek dat hij in het verleden zijn vrienden Rob Witschge, John van ’t Schip en zaakwaarnemer Perry Overeem mee naar Ajax had genomen. Bij alle scepsis rond zijn kandidatuur, bleek juist deze ’vriendenkwestie’ onder een vergrootglas te liggen. Daarom stelde Cruijff voor om Heijn via een stappenplan een contract bij Ajax te laten ’verdienen’.
Maar ook hierin besloot de rvc een eigen koers te varen en concludeerde dat zowel Van Basten als Heijn direct tot directeur kon worden benoemd. Toen dit op het bord van Cruijff werd gelegd, kwam als konijn uit de hoge hoed ook nog dat beiden via CrossOver Sports Loyalty een zakelijke relatie hadden. Een detail dat Van Basten wel aan de rvc, maar niet aan Cruijff had verteld.
De wijze waarop Van Bastens omgeving vervolgens met deze omissie omging, kwam de zaak niet ten goede. In diverse media werd het bestaan van CrossOver Sports Loyalty ontkend en werd op heel onhandige wijze op internet de betrokkenheid van Van Basten, Heijn en Overeem ’gewist’. Dit wekte wantrouwen op, terwijl uitgerekend Van Basten zelf open kaart had gespeeld. Hij had weliswaar nagelaten Cruijff over de zakelijke connectie met Heijn te informeren, maar draaide er niet omheen toen zijn leermeester hem er uiteindelijk naar vroeg.
Alleen zag en ziet Van Basten het probleem niet. Net als de andere commissarissen, die ook over dit punt heen waren gestapt. Zo stond Van Basten ineens naast de rvc en tegenover Cruijff.
Misschien is het daarom wel beter zo.
ja maar wel online korting dat scheelt weer 0,75€ per kaartjequote:Op zaterdag 12 november 2011 11:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Is al een paar weken zo.
Maar je moet nog steeds die service kosten betalen
Ik ben het wel met je eens maar voor di Maria was veel meer interesse dan voor Suarez al dan niet terechtquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Suarez had voor minimaal 30+ verkocht moeten worden. Europees topscorer in alle competities in 09/10, 35 competitie goals en 20+ assists, 4e op het WK dankzij zijn goals. Ter vergelijking, di Maria ging in 08/09 weg voor 35 miljoen bij Benfica uit de toen 1 plaats hoger gerankte portugese competitie met maar liefst 4 doelpunten uit 26 wedstrijden en een 16/8e plaats op het WK.
Wie is nummer 22?quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Martín Cáceres
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mart%C3%ADn_C%C3%A1ceres
Ja weet ik en nu?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week is NAC aan de beurt
Hij gaat natuurlijk niet na een 3-0 verlies zeggen; Ik ga / wil naar Ajax.quote:Op zondag 13 november 2011 00:26 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Hij komt niet. Als hij het zegt dan houd hij zich daaraan vast. Helaas
Naja met de playoffs kan ik er nog mee leven, maar weekenden zonder voetbal laten me wel trillen inclusief de andere afkickverschijnselenquote:
Want?quote:Op zondag 13 november 2011 00:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij gaat natuurlijk niet na een 3-0 verlies zeggen; Ik ga / wil naar Ajax.
http://www.at5.nl/artikelen/71401/chivu-eerder-naar-real-dan-ajaxquote:De kans dat Christian Chivu terugkeert bij Ajax is toch niet zo groot. Dat zegt althans de zaakwaarnemer van de verdediger.
Frank de Boer wil in de winterstop Chivu (31) aantrekken. De Roemeense verdediger speelt nu bij Internazionale, maar is tegen die tijd wellicht transfervrij omdat hij niet meer als linksback wil spelen.
'Een terugkeer van Chivu naar Ajax? De kans is groter dat hij voor een nieuwe ervaring in een ander land gaat, mogelijk naar Real Madrid', zegt Chivu's zaakwaarnemer Victor Becali tegen radiozender Radio Mana Mana (via voetbal4u).
'Ik ben in gesprek met drie of vier topclubs voor Chivu. Hij wil nog vier of vijf jaar op topniveau spelen in het centrum, maar niet als linksback. Misschien gaat hij naar Real Madrid. Mourinho kent hem goed en ik heb er met José over gesproken. We zullen het zien. Real heeft behoefte aan een linksbenige centrale verdediger', zegt Becali.
Dat wordt Guus en Johan vs de rest..quote:Op zondag 13 november 2011 14:12 schreef Smoofie het volgende:
AlsJC
Guusje ff belt komt het wel goed.
Guus:quote:Op zondag 13 november 2011 14:12 schreef Smoofie het volgende:
AlsJC
Guusje ff belt komt het wel goed.
quote:"Ik ben een voetbaldier, maar de discussies binnen Ajax gaan bijna nooit over voetbal, alleen maar over personen. Er wordt daar zó op de man gespeeld. Iedereen wantrouwt elkaar, alles lekt uit. Daar pas ik voor. Ik vind het een prima club, mag er graag komen, wil ze ook best van adviezen dienen, maar ik wil geen verantwoordelijke positie."
Daarom moet de huidige RvC ook weg behalvequote:
Guusquote:Op zondag 13 november 2011 13:38 schreef wolferl het volgende:
Dat Hiddink niet naar Ajax wil komen kan ik begrijpen, ik zou ook niet tussen dat zooitje ongeregeld willen plaatsnemen.
Die vier betweters lopen de boel te fucken, Guus wil zijn vingers daar niet aan branden, terecht.
Inderdaad, Capello gaat weg, Redknapp heeft last van zijn gezondheid en last met de belastingdienst dus het zou me niet verbazen als Guus daar heen gaat van de zomerquote:Op zondag 13 november 2011 17:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nee, Guus wil nog cashen en dat kan bij Ajax niet.
Is hij aan het sparen voor een Boeing 747 dan?quote:Op zondag 13 november 2011 17:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nee, Guus wil nog cashen en dat kan bij Ajax niet.
Als je de keuze hebt om voor weinig werk (bijvoorbeeld adviseur PL club) veel geld te krijgen of om voor veel minder geld in een wespennest dat Ajax heet proberen de boel op orde te krijgen vind ik het niet vreemd als je keuze op de eerste optie valt.quote:Op zondag 13 november 2011 17:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ja ik snap dat ook niet zoof je nou al 15 miljoen hebt of 18 miljoen dat maakt ook niet meer uit
Voor mij dan.
Het blijft natuurlijk grappig dat een man die bij zijn laatste 2 werkgevers eigenlijk gefaald heeft nog zo in trek is, profvoetbal is en blijft een hele speciale bedrijfstakquote:Op zondag 13 november 2011 17:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nee dat ben ik met je eens, maar de term 'even cashen' snap ik niet goed. Ik ga liever naar een normale club voor een goed bedrag, dan naar qatar of rusland voor het dubbele...
Maar ik heb makkelijk praten als voetballiefhebber en hoef die keus toch nooit te maken.
Over de bestuurlijke zaken heb ik in ieder geval geen mening.quote:Op zondag 13 november 2011 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk grappig dat een man die bij zijn laatste 2 werkgevers eigenlijk gefaald heeft nog zo in trek is, profvoetbal is en blijft een hele speciale bedrijfstak
Als er goed bestuurd wordt hoor je er niets over, het is dus wachten op die stiltequote:Op zondag 13 november 2011 18:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Over de bestuurlijke zaken heb ik in ieder geval geen mening.ik ben totaal niet op de hoogte van wat er buiten het veld gebeurd. Alleen wat je van de media hoort, maar dat noem ik niet betrouwbaar
quote:Op zondag 13 november 2011 17:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nee dat ben ik met je eens, maar de term 'even cashen' snap ik niet goed. Ik ga liever naar een normale club voor een goed bedrag, dan naar qatar of rusland voor het dubbele...
Maar ik heb makkelijk praten als voetballiefhebber en hoef die keus toch nooit te maken.
Onzin. Cruijff moet gewoon eens stoppen met zijn pedante gedrag en gaan zoeken naar oplossingen die gebaseerd zijn op wat mensen kunnen, in plaats van wie ze kennen.quote:Op zondag 13 november 2011 17:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daarom moet de huidige RvC ook weg behalveJC
en misschien pietje romertje
Nee, de afgelopen 10 jaar zijn dramatisch geweest op elk gebied. Het beste voor Ajax is om alle figuren die er nu zitten in de top eruit te flikkeren, Cruijff de top te laten invullen en van daaruit verder werken.quote:Op zondag 13 november 2011 20:30 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Onzin. Cruijff moet gewoon eens stoppen met zijn pedante gedrag en gaan zoeken naar oplossingen die gebaseerd zijn op wat mensen kunnen, in plaats van wie ze kennen.
quote:Op zondag 13 november 2011 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de afgelopen 10 jaar zijn dramatisch geweest op elk gebied. Het beste voor Ajax is om alle figuren die er nu zitten in de top eruit te flikkeren, Cruijff de top te laten invullen en van daaruit verder werken.
Die zakenmensen etc die er nu zitten snappen er gewoon geen ene fuck van. geen fluwelen handschoenen, nokken met die kutsoap waar Hiddink het over heeft (en gelijk heeft). Een top neerzetten die weet hoe voetbal werkt op alle gebieden, en geen mensen die ongetwijfeld enorm veel verstand hebben van de normale zakenwereld.
Het liijkt me nu wel duidelijk dat die kennis volkomen waardeloos is in de voetbalwereld, de normale regels gelden gewoon niet.
Uiteindelijk is iedereen het met mij eensquote:Op zondag 13 november 2011 22:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Ik ben het gewoon eens met jou.
Nee, want je faalt ook heel vaak.quote:Op zondag 13 november 2011 22:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteindelijk is iedereen het met mij eens.
Wat moet zo'n directeur eigenlijk precies kunnen? Staat er ergens een vacature? Weten ze zelf wel wie ze zoeken?quote:Op zondag 13 november 2011 18:29 schreef Smoofie het volgende:
JC haalt hem wel over. Het mag iig niemand worden die
Ten have
en Co
uitkiezen
.
Die hele raad van commissarissen is net nieuw, in de benoeming heeft Johan ook flink de hand gehad. Dat hij nu weer overhoop ligt, zegt genoeg over de bestuurlijke kwaliteiten van Cruijff zelf. Hij moet gewoon eens leren dat dictatortje spelen geen enkel nut heeft. Ajax is een voetbalvereniging, maar ook een groot beursgenoteerd bedrijf en daarnaast als werkgever gewoon gebonden aan in Nederland geldende wetten en regels. Dat kan je niet negeren. De oplossingen van Cruijff zijn kinderlijk en naïef. Ajax is niet meer alleen als voetbalclub te zien en je kan een bedrijf niet volledig vullen met vriendjes en vriendjes van vriendjes.quote:Op zondag 13 november 2011 22:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de afgelopen 10 jaar zijn dramatisch geweest op elk gebied. Het beste voor Ajax is om alle figuren die er nu zitten in de top eruit te flikkeren, Cruijff de top te laten invullen en van daaruit verder werken.
Die zakenmensen etc die er nu zitten snappen er gewoon geen ene fuck van. geen fluwelen handschoenen, nokken met die kutsoap waar Hiddink het over heeft (en gelijk heeft). Een top neerzetten die weet hoe voetbal werkt op alle gebieden, en geen mensen die ongetwijfeld enorm veel verstand hebben van de normale zakenwereld.
Het liijkt me nu wel duidelijk dat die kennis volkomen waardeloos is in de voetbalwereld, de normale regels gelden gewoon niet.
Geef Cruijff op voetballend gebied alle rechten, laat hem doen wat hij wil. En zorg dat de rest zich bezig houdt met dingen die in een beursgenoteerd bedrijf moeten gebeuren.quote:Op zondag 13 november 2011 22:26 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die hele raad van commissarissen is net nieuw, in de benoeming heeft Johan ook flink de hand gehad. Dat hij nu weer overhoop ligt, zegt genoeg over de bestuurlijke kwaliteiten van Cruijff zelf. Hij moet gewoon eens leren dat dictatortje spelen geen enkel nut heeft. Ajax is een voetbalvereniging, maar ook een groot beursgenoteerd bedrijf en daarnaast als werkgever gewoon gebonden aan in Nederland geldende wetten en regels. Dat kan je niet negeren. De oplossingen van Cruijff zijn kinderlijk en naïef. Ajax is niet meer alleen als voetbalclub te zien en je kan een bedrijf niet volledig vullen met vriendjes en vriendjes van vriendjes.
Daarnaast zijn de vergelijkingen die hij maakt met Barcelona waardeloos, aangezien die club in Nederland geen licentie zou krijgen wegens fucked up begroting/ schuldenlast.
Zijn oplossing is vooral mensen die hij niet mag eruit flikkeren en er duurbetaalde vriendjes voor terugzetten. Ajax gaat daar nooit beter of gezonder van worden.quote:Op zondag 13 november 2011 22:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geef Cruijff op voetballend gebied alle rechten, laat hem doen wat hij wil. En zorg dat de rest zich bezig houdt met dingen die in een beursgenoteerd bedrijf moeten gebeuren.
Gelul. cruijff wil JUIST goed betaalde vriendjes eruit laten en echte voetbalmensen aan het roer zetten.quote:Op zondag 13 november 2011 22:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zijn oplossing is vooral mensen die hij niet mag eruit flikkeren en er duurbetaalde vriendjes voor terugzetten. Ajax gaat daar nooit beter of gezonder van worden.
DEZE MANquote:Op zondag 13 november 2011 22:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zijn oplossing is vooral mensen die hij niet mag eruit flikkeren en er duurbetaalde vriendjes voor terugzetten. Ajax gaat daar nooit beter of gezonder van worden.
quote:Op zondag 13 november 2011 22:34 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat hij zegt en doet verschilt nogal.quote:Op zondag 13 november 2011 22:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelul. cruijff wil JUIST goed betaalde vriendjes eruit laten en echte voetbalmensen aan het roer zetten.
Wacht even. Johan en zijn duurbetaalde vrienden gooien anderen met hun goedbetaalde vrienden eruit, blokkeren de komst van Marco en zijn bovenmatige gecompenseerde maten, om Ajax te redden?quote:Op zondag 13 november 2011 22:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelul. cruijff wil JUIST goed betaalde vriendjes eruit laten en echte voetbalmensen aan het roer zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |