Ik weet er alles van, ook ik ben heul lang geleden jong geweest.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:19 schreef Thaboel het volgende:
@AJ weet niet hoe je het noemtVoelt echt super met dr net alsof we al lang met elkaar samen zijn dus geef het een naam
![]()
Gij? jongquote:Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, ook ik ben heul lang geleden jong geweest.
leuk karakter...quote:
Ik neem aan dat dat Amanda Mealing is?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:37 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is leuk in die serie!
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
wat voor stuk heeft ze vast?
Klopt!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat Amanda Mealing is?
ik ben het nietquote:
niet eens, me mammie kwam het brengen.quote:
Care to elaborate on that?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef hoogvlieger het volgende:
Present.
Gister lekker ME'ers gepest. Leuk avondje gehad.
Ah.. lievvvquote:Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
niet eens, me mammie kwam het brengen.
Oh...quote:Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
niet eens, me mammie kwam het brengen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Ik ben al oud he, dan heb je een lage standaard!
Waar?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef hoogvlieger het volgende:
Present.
Gister lekker ME'ers gepest. Leuk avondje gehad.
Als je 18 bent is alles boven de 20 oud. Als je tegen de 40 aan loopt is alles beneden de 35 jong. Ik hield dat op mijn 20e ook nooit voor mogelijk, maar het maakt het leven een stuk makkelijker. (de keuze wordt plotseling reuze.)quote:
Hoogerheide, idd ME in opleiding. Was van de gewone woute. En liep AE/AT in burger tussen de groep.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Waar?En MEers in hun opleiding? KMar ME?
Dat was wel de bedoeling, alleen dan niet de Raaf maar m'n stamkroeg, alleen niemand heeft zin of kan..quote:Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh...
Eea zal natuurlijk wel weer geëvalueerd worden nu. Kortom koffie de plee in en met gezwinde spoed naar de Raaf.
Wat is je stamkroeg? Bonaire?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:59 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling, alleen dan niet de Raaf maar m'n stamkroeg, alleen niemand heeft zin of kan..
Nee, in een dorp 13 km verderopquote:Op woensdag 9 november 2011 22:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is je stamkroeg? Bonaire?
Vroegah toen die alimenatie bar daar nog zat, Cafe Noir... altijd lachen daar!![]()
Jongens liggen drie rijen dik naar rechts gericht op de Grebbenberg.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:03 schreef samthegreat5 het volgende:
Welke plaats gaat het over jongens?
Ja Opper.. sorry Opper.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jongens liggen drie rijen dik naar rechts gericht op de Grebbenberg.
Ah, okee. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat ik daar ook wel eens ben geweest. Volgens mij heb ik daar ergens eind jaren 90 tijdens eoa bloembollen verhaal de zaak nog wel eens op stelten gezet, toen ik met mijn PRTL op het schoolplein ging staan.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nee, in een dorp 13 km verderop
DH.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja Opper.. sorry Opper.
Welke plek gaat het over Opper?
Al een tijdjesquote:Op woensdag 9 november 2011 20:55 schreef AchJa het volgende:
Ach schei toch uit. Vallen en opstaan, daar word je hard van. Over 10 jaar denk je er lachend aan terug.
Hij vond het eventjes kutquote:
Knoeier...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:21 schreef Braamyo het volgende:
Tevens 6 bier in 75 minuten is slecht voor mij
Jij snapt het grotere verhaal niet echt dan. Door al dit soort onzin worden wij (NLD) droog gelegd op internationale aangelegenheden. Kijk bv naar Kabul, daar zitten iets van weet ik veel hoeveel nationaliteiten. En de enige club die drooggelegd is zijn de Nederlanders. Ook TK waar de Aussies 's avonds een biertje drinken staan wij weer dom te kijken.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:27 schreef Royyy het volgende:
Lijkt af en toe wel de brugklas op de middelbare school hier.. daar was flink zuipen ook nog stoer![]()
Wat is er grappig aan ABN?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Roger
Niet zo bekend daar, ik weet wel dat ze er een grappig accent hebben.
quote:Op woensdag 9 november 2011 22:21 schreef Braamyo het volgende:
Klaag modus eindigde einde van de post waar het in begon hea... beetje bijblijven
Tevens, old habbits die hard, you should know so....
Tevens 6 bier in 75 minuten is slecht voor mij
Tevens @ wasted op de kazerne voor het eerst in 12 maanden wanneer er geen pelotons/compagnies/bataljons Feescht is.
Achja & Erwin... Eat you're heart out
Braamyo UIT !
Ik zit er klaar voor.quote:
Hell yeah... daar hoef ik dat programma niet eens voor te zien! Als hij er geen psychische problemen aan over heeft gehouden, dan snap ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:22 schreef AchJa het volgende:
Arme man... Thom, als ik je nog eens tegen kom drink ik een biertje met je.
Echt, hoe die man verneukt wordt... Maar als we de kans krijgen moeten we dat idd doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:23 schreef Lotusss het volgende:
Als het kan zouden we met alle vaste DEF-ers een keer een biertje met hem moeten doen!
Als ik het hoor van AchJa en van jouzelf, dan ben ik blij dat ErwinRommel het niet heeft gezien... dan zou hij de komende paar uur echt "not amused" zijn. En dan druk ik het nog zeer licht uit....quote:Op woensdag 9 november 2011 23:28 schreef Cobra4 het volgende:
Wat een programma.
Niet te geloven. Alleen maar negatief gezeik van "experts", collegae en zelfs zijn vrienden.
Moet die arme man soms nog dieper de grond ingetrapt worden?
Idd..quote:Op woensdag 9 november 2011 23:34 schreef Cobra4 het volgende:
Niet te geloven. Hoe hebben ze dit programma zo durven te maken.
Klopt... Ik ben er een beetje klaar mee. Thom,als je meeleest jouw biertje staat klaar!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
Godverdomme, de makers van dit programma, de "experts" en de KRO moeten zich verrektes diep gaan schamen voor deze vertoning. Dit is gewoon belachelijk!!
Dat laat ik aan jou over.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:59 schreef Nibb-it het volgende:
Is het de moeite nog om naar een herhaling te kijken of niet?
Een journalistieke bijdrage van 0,0. Dit was gewoon prijsschieten.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:58 schreef Clan het volgende:
We hebben het gezien, maar ik vraag me af wat de bijdrage, journalistiek gezien was. De man is in een slachtofferrol gekomen en dan blijven intrappen op de man.
Karremans moet zich ook niet meer laten lenen voor dit soort zaken, die man brengt zichzelf alleen maar verder in de problemen.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een journalistieke bijdrage van 0,0. Dit was gewoon prijsschieten.
Gezien de bezuinigingen heeft alleen Hillen een uptodate overzicht van parate onderdelen.quote:Op donderdag 10 november 2011 09:13 schreef Braamyo het volgende:
Hey, heeft er iemand toevalig een schema'tje van de parate onderdelen van de KL... ik moet namelijk lesje KL organisatie geven:P
zoiets?quote:Op donderdag 10 november 2011 09:13 schreef Braamyo het volgende:
Hey, heeft er iemand toevalig een schema'tje van de parate onderdelen van de KL... ik moet namelijk lesje KL organisatie geven:P
Heb je ook een legenda van die tekentjes in de vakjes?quote:
Volgens mij is het overal hetzelfdequote:
Beetje kloten op me laptop dus valt wel meequote:Op donderdag 10 november 2011 12:24 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Volgens mij is het overal hetzelfde
En wat is dat V-tje boven in de vakjes van LMB?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:41 schreef Braamyo het volgende:
Die zijn nato bepaald Lotuss. En hoogvlieger, YES ! thanks
Alle rechthoekjes zijn eenheden, de streepjes > I < boven het rechthoekje geven aan hoe groot deze eenheid is.
1 I streepje = compagnie
2 II streepjes = bataljon (gemiddeld 3 cie's in één bat)
3 III streepjes = Brigade (nu aangegeven met 1 ster omdat iedere brigade aangevoerd word door een brigade generaal, zijn rangonderscheidingsteken is een lauwerkrans met 1 ster)
Een kruisje door een rechthoekje betekend dat het een infanterie eenheid betreft.
Een ovaaltje in het rechthoekje betekend dat het om een pantzer (voertuigen) eenheid gaat.
Een ovaaltje en een kruisje betekend een pantzer infanterie eenheid
Dit zou de meeste vragen al wel kunnen beantwoorden.
Owja.. en de commandant der landstrijdkrachten word natuurlijk aangeduid met 3 sterren. Want de commandant der strijdkrachten heeft er 4
Zo... verbeter me maar als ik het fout heb, maar dit is het geloof ik.
Hoogvlieger, nogmaals bedankt.
Het teken dat ze de vlindertuin hebben overleefd?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En wat is dat V-tje boven in de vakjes van LMB?
quote:Op donderdag 10 november 2011 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het teken dat ze de vlindertuin hebben overleefd?
Betekend volgens mij niet meer dan de naam al zegt: luchtmobiel. En anders heeft ER vast nog wel een HAMIL boven staan, staat alles inquote:Op donderdag 10 november 2011 12:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En wat is dat V-tje boven in de vakjes van LMB?
Doe maar kipsaté met friet strakjesquote:Op donderdag 10 november 2011 14:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat "V'tje" staat voor Luchtmobiel.
Ok, ff halen dadelijk. Nog iets nodig?quote:Op donderdag 10 november 2011 15:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Doe maar kipsaté met friet strakjes
Heb gezegd dat ze vanaf 18:30 welkom is!
Een raadsman om mijn militaire rechtspositie te bepalen.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Ok, ff halen dadelijk. Nog iets nodig?
Wijn voor mij en Hertog Jan voor Chantalquote:Op donderdag 10 november 2011 15:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ok, ff halen dadelijk. Nog iets nodig?
Ok!quote:Op donderdag 10 november 2011 15:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wijn voor mij en Hertog Jan voor Chantal
hehequote:Op donderdag 10 november 2011 15:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Een raadsman om mijn militaire rechtspositie te bepalen.
En een hoefijzer in een vierkantje is cavalerie ( oude stijl paard ), maar die kom je niet meer tegen, en dan heeft de marine natuurlijk nog eigen tekens van de onderdelen.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:41 schreef Braamyo het volgende:
Die zijn nato bepaald Lotuss. En hoogvlieger, YES ! thanks
Alle rechthoekjes zijn eenheden, de streepjes > I < boven het rechthoekje geven aan hoe groot deze eenheid is.
1 I streepje = compagnie
2 II streepjes = bataljon (gemiddeld 3 cie's in één bat)
3 III streepjes = Brigade (nu aangegeven met 1 ster omdat iedere brigade aangevoerd word door een brigade generaal, zijn rangonderscheidingsteken is een lauwerkrans met 1 ster)
Een kruisje door een rechthoekje betekend dat het een infanterie eenheid betreft.
Een ovaaltje in het rechthoekje betekend dat het om een pantzer (voertuigen) eenheid gaat.
Een ovaaltje en een kruisje betekend een pantzer infanterie eenheid
Dit zou de meeste vragen al wel kunnen beantwoorden.
Owja.. en de commandant der landstrijdkrachten word natuurlijk aangeduid met 3 sterren. Want de commandant der strijdkrachten heeft er 4
Zo... verbeter me maar als ik het fout heb, maar dit is het geloof ik.
Hoogvlieger, nogmaals bedankt.
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:01 schreef Clan het volgende:
Ik zal vanavond mijn video van BosnIë hier neerzetten, 50 minuten is er overgehouden na alle slechte stukken eruit gehaald te hebben en er opnieuw geluid/muziek onder te zetten. Het laat de missie zien vanuit Ossendecht/Split naar Busovaca en de ritten naar Sarejevo etc. De vuist van Tito is hierop nog te zien em natuurlijk de kapotgeschoten stad Sarajevo. Een mooi overzicht van het kamp en natuurlijk veel personeel te zien.
quote:Wang Chi === Beste vriend wang.chi@virgilio.it
details weergeven 9 nov. (1 dag geleden)
Hoe gaat het vandaag en bedrijven in uw land? Ik ben Shing Li, Bank Manager van de bank van de Overseas, Taiwan. Ik zou respect vragen dat je blijft de inhoud van deze e-mail vertrouwelijk en respecteren de integriteit van de kennismarkt kom je door als een gevolg van deze e-mail.
Ik heb contact met u onafhankelijk van ons onderzoek en niemand is op de hoogte van de deze mededeling. Een Britse Oil aannemer met de Chinese Solid
MineralsCorporation, Mr.Courtney Steven maakte een genummerde tijd (vast) Borg
van $ 30,000,000.00 voor twaalf kalendermaanden en niet te lang heer Courtney
Steven overleden aan een vliegtuig crash. We hebben een onderzoek gestart naar
mogelijke overlevende nabestaanden te waarschuwen over de situatie en ook de te vorderen zijn landgoed maar in zijn bio-data vorm, hij vermeld geen nabestaanden.
De wereld van het bankwezen is vooral vol met enorme beloningen voor diegenen die
bezetten bepaalde bureaus en toezicht houden op bepaalde portefeuilles. Ik ben als enige van de storten gegevens om u terug als de nabestaanden om ons in staat stellen de overgedragen fonds uit de buurt van mijn bank. Mijn bank is gewoon wachten op instructies vrij te geven de storting aan een partij dat ik aanwezig zijn als de nabestaanden.
reageren afgelopen.
Wang Chi.
Het is wel beter Nederlands dan dat ik sommige mensen heb zien typen/schrijvenquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:01 schreef Clan het volgende:
Ik zal vanavond mijn video van BosnIë hier neerzetten, 50 minuten is er overgehouden na alle slechte stukken eruit gehaald te hebben en er opnieuw geluid/muziek onder te zetten. Het laat de missie zien vanuit Ossendecht/Split naar Busovaca en de ritten naar Sarejevo etc. De vuist van Tito is hierop nog te zien em natuurlijk de kapotgeschoten stad Sarajevo. Een mooi overzicht van het kamp en natuurlijk veel personeel te zien.
naijz.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Ingekocht:
1 x 4-pack Guinness
1 x 6-pack HJ
1 x 1 fles Sauvignon Blanc
1 x 1 zak friet
3 x pakjes kipsaté van hebro
2 x pot appelmoes (al weet ik niet of deze combo hierboven beschreven een succes zal zijn)
De visite die langskomt lust niksquote:
Ach, heb boven nog 11 gevechtsrantsoenen liggen igv stroomuitvalquote:Op donderdag 10 november 2011 17:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De visite die langskomt lust niksDus dan maar frietjes met saté
Friet met appelmoes aten wij vroeger met een half haantje, ik vind het nog steeds lekker.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Ingekocht:
1 x 4-pack Guinness
1 x 6-pack HJ
1 x 1 fles Sauvignon Blanc
1 x 1 zak friet
3 x pakjes kipsaté van hebro
2 x pot appelmoes (al weet ik niet of deze combo hierboven beschreven een succes zal zijn)
Of een halve kip.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Friet met appelmoes aten wij vroeger met een half haantje, ik vind het nog steeds lekker.
Als je op de verpakking kijkt van de halve hanen van de frituur, dan staat daar: Ingredienten: Kip.quote:
Ik vind het 10x niks!quote:
Friet, appelmoes en halve kip, zo ken ik hetquote:Op donderdag 10 november 2011 17:55 schreef Clan het volgende:
[..]
Als je op de verpakking kijkt van de halve hanen van de frituur, dan staat daar: Ingredienten: Kip.
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Friet met appelmoes aten wij vroeger met een half haantje, ik vind het nog steeds lekker.
Good old memories aan de PMT waar ze dat ook serveerden voor 4 guldenquote:
Daar zat ik net aan te denken!quote:Op donderdag 10 november 2011 18:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Good old memories aan de PMT waar ze dat ook serveerden voor 4 gulden
Ok, duidelijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:25 schreef jankaas020 het volgende:
Modern Warfare 3, ik ben hem nu aan het installeren.
Maak van je wachtdag een feestdag.
Is't wat?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:25 schreef jankaas020 het volgende:
Modern Warfare 3, ik ben hem nu aan het installeren.
Maak van je wachtdag een feestdag.
Singleplayer is wel leuk, maar gewoon meer van hetzelfde. Multiplayer vind ik nogal tegenvallen.quote:
Nja, vind die MP's van cod altijd tegenvallen. Ik houd het wel bij Battlefieldquote:Op donderdag 10 november 2011 20:17 schreef Royyy het volgende:
[..]
Singleplayer is wel leuk, maar gewoon meer van hetzelfde. Multiplayer vind ik nogal tegenvallen.
Ik ga het nu proberen, installatie duurde een beetje lang.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:52 schreef Clan het volgende:
Ik heb hier de video neergezet van mijn uitzending;
Nederlandse leger in Bosnië en Herzegovina
De eerste 6 minuten is het beeld wat slecht, dit komt door de batterij van de camera, zoals je rechtsonder kan zien, daarna gaat het beeld beter worden en wennen je ogen aan de videokwaliteit.
Nee.quote:
jij bent erquote:
Ik ben nog zwaar over de zeik over die uitzending van gisteren.quote:
Wat zijn we weer grappigquote:
Hm, ik heb het niet gezien. Maar als ik jou en AchJa zo hoor dan voorspelt het niet veel goeds..quote:Op donderdag 10 november 2011 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben nog zwaar over de zeik over die uitzending van gisteren.
Edit.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:14 schreef samthegreat5 het volgende:
Hm, ik heb het niet gezien. Maar als ik jou en AchJa zo hoor dan voorspelt het niet veel goeds..
Ik heb niet echt veel tijd door de weeks, maar ik zal eens kijken of ik er een keer tijd voor kan maken (of in 't weekend ofzo).quote:Op donderdag 10 november 2011 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
Maar goed. Kijk het maar eens. Dan lees ik jouw oordeel wel.
Welke docu is dat?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:48 schreef Thaboel het volgende:
Trouwens docu over Britten in afgh best interresant op Canvas
Ben ik blij dat ik het bewust niet gekeken had.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben nog zwaar over de zeik over die uitzending van gisteren.
Eens.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik het bewust niet gekeken had.
Ik ken het wel als serie.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:01 schreef gerco94 het volgende:
Iemand bekend met de film planet earth?
Godver, vanavond druk dus word pas morgen kijken...quote:Op donderdag 10 november 2011 22:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens.
Wat Lotusss al schreef: je had het niet leuk gevonden.
Het is dat ik het al heb gezien. Met deze voorkennis zou ik het niet bekijken.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Godver, vanavond druk dus word pas morgen kijken...
K, ik dacht dat het een film was. Interessant? Heb namelijk nog een VVV-bon overquote:
Ja. Doen. Een mooie serie over de aarde/natuur.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:06 schreef gerco94 het volgende:
[..]
K, ik dacht dat het een film was. Interessant? Heb namelijk nog een VVV-bon over
Gelukkig vanavond onverwachts hele gezellige visite, dus het niet kunnen zien... denk dat ik blij toe ben. Misschien morgenavond... als ik het me herinner!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens.
Wat Lotusss al schreef: je had het niet leuk gevonden.
Wil het toch wel even zien eigenlijk. Maar bedankt voor de heads upquote:Op donderdag 10 november 2011 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is dat ik het al heb gezien. Met deze voorkennis zou ik het niet bekijken.
Ywquote:Op donderdag 10 november 2011 22:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wil het toch wel even zien eigenlijk. Maar bedankt voor de heads up
En anders kijk je de video die ik gepost hebquote:Op donderdag 10 november 2011 22:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gelukkig vanavond onverwachts hele gezellige visite, dus het niet kunnen zien... denk dat ik blij toe ben. Misschien morgenavond... als ik het me herinner!
quote:Op donderdag 10 november 2011 23:01 schreef Sunglasses het volgende:
Nog een interessant filmpje:
Zo dadelijk Armadillo bij Holland Doc (NL 2)
Heerlijk hea, uitslapen, ik ben ook net wakkerquote:Op vrijdag 11 november 2011 07:10 schreef Lotusss het volgende:
Moggel.... vandaag van 8:00 tot 19:00.... en dan eindelijk weekend en uitslapen!
Totaal 47 uur dus. De zaterdagmorgen heb ik toch maar afgezegd aangezien ik die middag een afspraak heb.quote:
Was opzich wel boeiend ja... ik viel er alleen wel wat laat in helaas.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:48 schreef Thaboel het volgende:
Trouwens docu over Britten in afgh best interresant op Canvas
Hoe ver zit je nu in de opleiding?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:21 schreef Vortix het volgende:
Ja, waarschijnlijk wel.
Jezus, veldweek heeft mijn verkoudheid geen goed gedaan. Regelrechte kinkhoest geworden...
Welke richting ging je uit?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:24 schreef Vortix het volgende:
Nog ongeveer twee maanden totdat de VTO van start gaat.
Dan kom je al een heel eindquote:
Vies Ten Ondergaand (lichaam)quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:24 schreef Vortix het volgende:
Nog ongeveer twee maanden totdat de VTO van start gaat.
Weet niet, was de hele dag aan het chillen/painten/shoppen/gamen met matenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:53 schreef Lotusss het volgende:
Rustig hier... de wekelijkse uittocht al gaande?
Je bent dus in het huis van je maat gaan schilderen en voor je de muur dekkend hebt gedaan hebben jullie eerst boter kaas en eieren met verf op de muur gespeeld?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Weet niet, was de hele dag aan het chillen/painten/shoppen/gamen met maten
Pfff, iets meer dan vier uur. Bikkel!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:42 schreef Erasmo het volgende:
Avond deffers, half 4 ging het wekkertje en ik ben nu eindelijk thuis
Andere half 4quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pfff, iets meer dan vier uur. Bikkel!
Ah.quote:
Verzuip niet.quote:Zit nu in een heerlijk bad
Painten als in miniaturen, gamen als in tabletop gamen, shoppen als in de winkel dingen verkopen (en zelf kopen), chillen als in het is koud buiten !!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:37 schreef Cobra4 het volgende:
Je bent dus in het huis van je maat gaan schilderen en voor je de muur dekkend hebt gedaan hebben jullie eerst boter kaas en eieren met verf op de muur gespeeld?
Dan zit ik er flink naast.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Painten als in miniaturen, gamen als in tabletop gamen, shoppen als in de winkel dingen verkopen (en zelf kopen), chillen als in het is koud buiten !!!
Dansles, held!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:07 schreef Braamyo het volgende:
Zijn ook niet de allerdaagse dingen waar je aan denkt hea.... behalve die kou dan.
Anyways, ik ga opnieuw chillen, op de fiest naar dansles wel te verstaan
Mijne ook lekker 3 dagenquote:
Zijn de groetjes nog aangekomen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:32 schreef Lotusss het volgende:
Lekker hersenloos voetbal kijken en wijn drinken en pizza eten!
Ja hoor! Jij ook de groetjes!!!quote:
Woningbehoefteonderzoek?quote:
Mythbusters!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:18 schreef Thaboel het volgende:
24 november naar twente!!! Adam savage geeft een demo
Euhm.....quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:28 schreef Erasmo het volgende:
Las trouwens deze week de meest idiote bezuiniging op het publicatiebord
Printen van de loonstrookjes gaat nu extern, volgend jaar wordt dat contract niet verlengd dus krijgen we geen loonstrookjes meer per post. Ik kan je nu al zeggen dat half Defensie vervolgens zijn loonstrookje maar bij een printer van de baas uitprint wat netto ook flink wat zal kostenquote:
lolquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Printen van de loonstrookjes gaat nu extern, volgend jaar wordt dat contract niet verlengd dus krijgen we geen loonstrookjes meer per post. Ik kan je nu al zeggen dat half Defensie vervolgens zijn loonstrookje maar bij een printer van de baas uitprint wat netto ook flink wat zal kosten
Damn nyanyanorgasmotronxDquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Printen van de loonstrookjes gaat nu extern, volgend jaar wordt dat contract niet verlengd dus krijgen we geen loonstrookjes meer per post. Ik kan je nu al zeggen dat half Defensie vervolgens zijn loonstrookje maar bij een printer van de baas uitprint wat netto ook flink wat zal kosten
Wat denkt je dat meer kost per pagina, printen bij een bedrijf wat niet anders doet met geautomatiseerde printers of printen op een defensieprinter die het 9/10 keer slecht doet, waar om de zoveel tijd een TD-er de toner moet vervangen en de printer moet onderhouden en waar de A4-tjes tegen een veels te hoge prijs per pak worden aangeschaft?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:55 schreef Esses het volgende:
Erasmo, maar 50% minder printen is wel 50% besparen xD
De toner moeten wij zelf doen. De printers doen het goed. Zegt wel weer wat over de marine hoe ze met hun materiaal omgaan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat denkt je dat meer kost per pagina, printen bij een bedrijf wat niet anders doet met geautomatiseerde printers of printen op een defensieprinter die het 9/10 keer slecht doet, waar om de zoveel tijd een TD-er de toner moet vervangen en de printer moet onderhouden en waar de A4-tjes tegen een veels te hoge prijs per pak worden aangeschaft?
Neuh die HP'tjes kunnen niet zo lekker tegen het rollen en stampen van een schip aangezien ze daar niet voor gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:07 schreef Esses het volgende:
[..]
De toner moeten wij zelf doen. De printers doen het goed. Zegt wel weer wat over de marine hoe ze met hun materiaal omgaan.
en half defensie laat ze ongeopend liggen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Neuh die HP'tjes kunnen niet zo lekker tegen het rollen en stampen van een schip aangezien ze daar niet voor gemaakt zijn.
Maar een documentje printen en opsturen in grote hoeveelheden kost minder dan 20 cent per stuk, wat een bezuiniging zeg
Niet zo slim, als ik iets wel goed controleer en archiveer is het wel mijn loonstrook.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:13 schreef Esses het volgende:
[..]
en half defensie laat ze ongeopend liggen.
Beter programma dan die van mini en maxi.quote:
En ik mag een keer uitslapen! En ik heb deze week voor het eerst meer uren gewerkt dan jij!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Pfff, morgen extra vroeg beginnen om calamiteiten op te vangen
Inderdaad, dat is me te sensationeel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Beter programma dan die van mini en maxi.
Daar tekende je vrijwillig voor, ik met 42 uur deze week ben chinees vrijwilligerquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ik mag een keer uitslapen! En ik heb deze week voor het eerst meer uren gewerkt dan jij!
Sommige dingen zijn wel leuk, maar echt informatief zoals blik op de weg is het niet, en het is té moralistisch.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is me te sensationeel.
Luxe is lekker en leuk!quote:
Ik moet hem nog spelen godverdomme..quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, Makarov is dood... Was weer een korte SP...
Negat. Hier wordt nog gewoon gewerkt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:51 schreef Clan het volgende:
Iedereen al naar bed op deze vrijdagavond?
Goeden morgenquote:
Weltrusten dan maar.quote:Op zaterdag 12 november 2011 05:44 schreef Royyy het volgende:
[..]
Morgen![]()
En ik heb eindelijk weekend, tijd om m'n bed in te duiken![]()
Oh, moet ik hem tussen spoilertags plaatsen...quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik moet hem nog spelen godverdomme..
Nee hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh, moet ik hem tussen spoilertags plaatsen...
Ken ik verder niet, heb die serie nooit gespeeld.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet hoor![]()
Maareh, ik vind er eigenlijk helemaal geen zak aan, die singleplayer van MW3.
Ik ga wel verder met Skyrim, dat is tenminste vet.
Bij de plaatselijke voetbalvereniging als extra inkomsten voor de vereniging. Hoofdprijs is een goedgevulde boodschappenmand!quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:36 schreef Sine_Pari het volgende:
Waar heb je lootjes voor verkocht?
Nee, ik ben vrijwilliger voor allerlei dingen daarquote:
Ja, vluchten kan niet meer!quote:
Ik ben over max een halfuur thuis schat!quote:
Zie je dan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben over max een halfuur thuis schat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |