Ik weet er alles van, ook ik ben heul lang geleden jong geweest.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:19 schreef Thaboel het volgende:
@AJ weet niet hoe je het noemtVoelt echt super met dr net alsof we al lang met elkaar samen zijn dus geef het een naam
![]()
Gij? jongquote:Op woensdag 9 november 2011 21:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, ook ik ben heul lang geleden jong geweest.
leuk karakter...quote:
Ik neem aan dat dat Amanda Mealing is?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:37 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is leuk in die serie!
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
wat voor stuk heeft ze vast?
Klopt!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat Amanda Mealing is?
ik ben het nietquote:
niet eens, me mammie kwam het brengen.quote:
Care to elaborate on that?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef hoogvlieger het volgende:
Present.
Gister lekker ME'ers gepest. Leuk avondje gehad.
Ah.. lievvvquote:Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
niet eens, me mammie kwam het brengen.
Oh...quote:Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
niet eens, me mammie kwam het brengen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
Ik ben al oud he, dan heb je een lage standaard!
Waar?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:48 schreef hoogvlieger het volgende:
Present.
Gister lekker ME'ers gepest. Leuk avondje gehad.
Als je 18 bent is alles boven de 20 oud. Als je tegen de 40 aan loopt is alles beneden de 35 jong. Ik hield dat op mijn 20e ook nooit voor mogelijk, maar het maakt het leven een stuk makkelijker. (de keuze wordt plotseling reuze.)quote:
Hoogerheide, idd ME in opleiding. Was van de gewone woute. En liep AE/AT in burger tussen de groep.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Waar?En MEers in hun opleiding? KMar ME?
Dat was wel de bedoeling, alleen dan niet de Raaf maar m'n stamkroeg, alleen niemand heeft zin of kan..quote:Op woensdag 9 november 2011 21:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh...
Eea zal natuurlijk wel weer geëvalueerd worden nu. Kortom koffie de plee in en met gezwinde spoed naar de Raaf.
Wat is je stamkroeg? Bonaire?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:59 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling, alleen dan niet de Raaf maar m'n stamkroeg, alleen niemand heeft zin of kan..
Nee, in een dorp 13 km verderopquote:Op woensdag 9 november 2011 22:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is je stamkroeg? Bonaire?
Vroegah toen die alimenatie bar daar nog zat, Cafe Noir... altijd lachen daar!![]()
Jongens liggen drie rijen dik naar rechts gericht op de Grebbenberg.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:03 schreef samthegreat5 het volgende:
Welke plaats gaat het over jongens?
Ja Opper.. sorry Opper.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jongens liggen drie rijen dik naar rechts gericht op de Grebbenberg.
Ah, okee. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat ik daar ook wel eens ben geweest. Volgens mij heb ik daar ergens eind jaren 90 tijdens eoa bloembollen verhaal de zaak nog wel eens op stelten gezet, toen ik met mijn PRTL op het schoolplein ging staan.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Nee, in een dorp 13 km verderop
DH.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja Opper.. sorry Opper.
Welke plek gaat het over Opper?
Al een tijdjesquote:Op woensdag 9 november 2011 20:55 schreef AchJa het volgende:
Ach schei toch uit. Vallen en opstaan, daar word je hard van. Over 10 jaar denk je er lachend aan terug.
Hij vond het eventjes kutquote:
Knoeier...quote:Op woensdag 9 november 2011 22:21 schreef Braamyo het volgende:
Tevens 6 bier in 75 minuten is slecht voor mij
Jij snapt het grotere verhaal niet echt dan. Door al dit soort onzin worden wij (NLD) droog gelegd op internationale aangelegenheden. Kijk bv naar Kabul, daar zitten iets van weet ik veel hoeveel nationaliteiten. En de enige club die drooggelegd is zijn de Nederlanders. Ook TK waar de Aussies 's avonds een biertje drinken staan wij weer dom te kijken.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:27 schreef Royyy het volgende:
Lijkt af en toe wel de brugklas op de middelbare school hier.. daar was flink zuipen ook nog stoer![]()
Wat is er grappig aan ABN?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Roger
Niet zo bekend daar, ik weet wel dat ze er een grappig accent hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |