Hehehe.quote:
Uhuh, als je maar wel weet dat ik voorlopig nog geen broertje of zusje voor je kleine man wil makenquote:
Ik doe niet aan oorlog. Ik ben een oude hippie. Kumbaya motherfucker.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:15 schreef ayumu het volgende:
[..]
I know, By way of deception thou shalt do war
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhuh, als je maar wel weet dat ik voorlopig nog geen broertje of zusje voor je kleine man wil maken
-1quote:Op woensdag 9 november 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik doe niet aan oorlog. Ik ben een oude hippie. Kumbaya motherfucker.
Agressive much?quote:
We leven toch om te fokken?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhuh, als je maar wel weet dat ik voorlopig nog geen broertje of zusje voor je kleine man wil maken
quote:
Ik word zo moe van die aggressieve automobilisten de laatste tijd.quote:
Als je toch wakker blijft kan ik wel die kant op komen, ik heb geen slaap nodigquote:Op woensdag 9 november 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nou, slapen wordt nu helemaal niks meer, thanks he.
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik word zo moe van die aggressieve automobilisten de laatste tijd.
Want die snelheidsduivels 's ochtends vroeg snap ik nog het minst. Vanwaar die haast? Ga je graag naar je werk ofzo?
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je toch wakker blijft kan ik wel die kant op komen, ik heb geen slaap nodig
Notoire bumperklever aanwezigquote:Op woensdag 9 november 2011 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik word zo moe van die aggressieve automobilisten de laatste tijd.
Want die snelheidsduivels 's ochtends vroeg snap ik nog het minst. Vanwaar die haast? Ga je graag naar je werk ofzo?
Oefenen voor het broertje of zusje, wel opletten hequote:Op woensdag 9 november 2011 23:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]En wat denk je te komen doen dan?
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oefenen voor het broertje of zusje, wel opletten he
Dat bedoel ik, match made in heavenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:24 schreef missbehavin het volgende:
Royco is al net zo'n naieve kut als ik
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, match made in heaven
Wat dan heel je leven blijven ''hosselen'' naar chickies? Tot je op 50jarige leeftijd in de tienerdisco staat met je colaatje en verder geen fuck hebt?quote:
Cola?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:29 schreef ayumu het volgende:
[..]
Wat dan heel je leven blijven ''hosselen'' naar chickies? Tot je op 50jarige leeftijd in de tienerdisco staat met je colaatje en verder geen fuck hebt?
Je kan ook gewoon samenwonen....quote:Op woensdag 9 november 2011 23:29 schreef ayumu het volgende:
[..]
Wat dan heel je leven blijven ''hosselen'' naar chickies? Tot je op 50jarige leeftijd in de tienerdisco staat met je colaatje en verder geen fuck hebt?
Meeste vrouwen willen nog steeds heel graag trouwen en kinders krijgen hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 23:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon samenwonen....
Dus dat heb ik verkeerd gedaan!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:30 schreef ayumu het volgende:
[..]
Meeste vrouwen willen nog steeds heel graag trouwen en kinders krijgen hoor
Dat valt wel mee hoor....quote:Op woensdag 9 november 2011 23:30 schreef ayumu het volgende:
[..]
Meeste vrouwen willen nog steeds heel graag trouwen en kinders krijgen hoor
Ja jij hebt nog maar 1 kindquote:Op woensdag 9 november 2011 23:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus dat heb ik verkeerd gedaan!
Ja, maar nooit getrouwd geweest he.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja jij hebt nog maar 1 kind
Pas maar op, straks biedt Roy zich weer aan
Ik wil nog geen kinderenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja jij hebt nog maar 1 kind
Pas maar op, straks biedt Roy zich weer aan
Das wel fijn voor mijn AOW later ja.... Als dat nog bestaat tegen die tijdquote:
quote:
En jij denkt echt dat die net als mij in Nederland blijven?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das wel fijn voor mijn AOW later ja.... Als dat nog bestaat tegen die tijd
Mochten ik en missb ooit een kind krijgen dan word die wel speciaal.quote:
Als ikquote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef ayumu het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat die net als mij in Nederland blijven?![]()
Net als ik....quote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef ayumu het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat die net als mij in Nederland blijven?![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mochten ik en missb ooit een kind krijgen dan word die wel speciaal.
Onze genen voor slapeloosheid en alcoholtolerantie gecombineerd en het groeit op in een kroeg.
Dat word een topper
Dat was het magische woordquote:Op woensdag 9 november 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oke, het was even grappig. Nu niet meer.
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ikZo komen er geen kindjes hoor.
Ik schrijf hoe ik schrijfquote:
Ja, beroerd.quote:
Ach als jullie lekker blijven drinken dan vergeet je door de Korsakoff vanzelf dat jullie het ooit met elkaar gedaan hebbenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oke, het was even grappig. Nu niet meer.
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach als jullie lekker blijven drinken dan vergeet je door de Korsakoff vanzelf dat jullie het ooit met elkaar gedaan hebben
Ja, dat kan natuurlijk. Mijn vader is een buitenlander, die was nogal van de taal.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:39 schreef ayumu het volgende:
[..]
School heeft nooit echt prioriteit gehad in mijn leven
Waar van?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk. Mijn vader is een buitenlander, die was nogal van de taal.
Dus zelfs je bedeldiploma heb je niet gehaald?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:39 schreef ayumu het volgende:
[..]
School heeft nooit echt prioriteit gehad in mijn leven
Het pittoreske Sloveniëquote:
Dat leer je op straatquote:Op woensdag 9 november 2011 23:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus zelfs je bedeldiploma heb je niet gehaald?
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus zelfs je bedeldiploma heb je niet gehaald?
quote:
Geen zin, vertel even.quote:
voornaam:Pollekequote:
Polleke? Ik dacht dat het altijd bolleke de beer wasquote:Op woensdag 9 november 2011 23:43 schreef ayumu het volgende:
[..]
voornaam:Polleke
achternaam:De Beer
geslacht: Man
geboortedatum: 01-04-1987
opleiding: Bedelschool
beroep: Dat zou jij wel willen weten?
hobby's/interesses: Hardlopen
Bolleke de Beer... Snackbar in Zaandamquote:Op woensdag 9 november 2011 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Polleke? Ik dacht dat het altijd bolleke de beer was
Ik zeg niks.quote:
Was ik nog maar zo jongquote:Op woensdag 9 november 2011 23:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg niks.
Maar jij zat te zeiken dat je oud was.. 1987
Hier is dat oud, 30 jaar is maximum als je die leeftijd haalt is dat een wonderquote:Op woensdag 9 november 2011 23:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg niks.
Voor een bedelaar wel...quote:Op woensdag 9 november 2011 23:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg niks.
'Hier'?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:46 schreef ayumu het volgende:
[..]
Hier is dat oud, 30 jaar is maximum als je die leeftijd haalt is dat een wonder
In welke ghetto woon je dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:46 schreef ayumu het volgende:
[..]
Hier is dat oud, 30 jaar is maximum als je die leeftijd haalt is dat een wonder
Met alles wat wij hier doen is 30 jaar een hoge levens verwachting sterker nog geen van mijn vrienden in het verleden zijn ouder geworden dan 30.quote:
Waar de fuck heb jij het over?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:49 schreef ayumu het volgende:
[..]
Met alles wat wij hier doen is 30 jaar een hoge levens verwachting sterker nog geen van mijn vrienden in het verleden zijn ouder geworden dan 30.
Je woont in een sloppenwijk in rio de janeiro?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:49 schreef ayumu het volgende:
[..]
Met alles wat wij hier doen is 30 jaar een hoge levens verwachting sterker nog geen van mijn vrienden in het verleden zijn ouder geworden dan 30.
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het over?Zit je in een favela ergens?
Uhmquote:Op woensdag 9 november 2011 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je woont in een sloppenwijk in rio de janeiro?
Chubby en ik zijn stiekem 1quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar komen dikke drinkertjes van
Nee.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het over?Zit je in een favela ergens?
Nee. Onmogelijk uit te leggen, Heeft met werk te maken en collega's worden vrienden in zulke situaties.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je woont in een sloppenwijk in rio de janeiro?
Jij bestaat eigenlijk helemaal niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben jij mijn kloon of ik die van jou?
Daar drink ik op.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar komen dikke drinkertjes van
Vagerdquote:Op woensdag 9 november 2011 23:54 schreef ayumu het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee. Onmogelijk uit te leggen, Heeft met werk te maken en collega's worden vrienden in zulke situaties.
Als je niet eens kan vertellen waar je zitquote:Op woensdag 9 november 2011 23:54 schreef ayumu het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee. Onmogelijk uit te leggen, Heeft met werk te maken en collega's worden vrienden in zulke situaties.
Ah, maffiaquote:Op woensdag 9 november 2011 23:54 schreef ayumu het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Of jij niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bestaat eigenlijk helemaal niet.
Dat laat ik je denken ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of jij niet.
Vage shizzle my nizzle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |