Wat dan heel je leven blijven ''hosselen'' naar chickies? Tot je op 50jarige leeftijd in de tienerdisco staat met je colaatje en verder geen fuck hebt?quote:
Cola?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:29 schreef ayumu het volgende:
[..]
Wat dan heel je leven blijven ''hosselen'' naar chickies? Tot je op 50jarige leeftijd in de tienerdisco staat met je colaatje en verder geen fuck hebt?
Je kan ook gewoon samenwonen....quote:Op woensdag 9 november 2011 23:29 schreef ayumu het volgende:
[..]
Wat dan heel je leven blijven ''hosselen'' naar chickies? Tot je op 50jarige leeftijd in de tienerdisco staat met je colaatje en verder geen fuck hebt?
Meeste vrouwen willen nog steeds heel graag trouwen en kinders krijgen hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 23:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon samenwonen....
Dus dat heb ik verkeerd gedaan!quote:Op woensdag 9 november 2011 23:30 schreef ayumu het volgende:
[..]
Meeste vrouwen willen nog steeds heel graag trouwen en kinders krijgen hoor
Dat valt wel mee hoor....quote:Op woensdag 9 november 2011 23:30 schreef ayumu het volgende:
[..]
Meeste vrouwen willen nog steeds heel graag trouwen en kinders krijgen hoor
Ja jij hebt nog maar 1 kindquote:Op woensdag 9 november 2011 23:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus dat heb ik verkeerd gedaan!
Ja, maar nooit getrouwd geweest he.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja jij hebt nog maar 1 kind
Pas maar op, straks biedt Roy zich weer aan
Ik wil nog geen kinderenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja jij hebt nog maar 1 kind
Pas maar op, straks biedt Roy zich weer aan
Das wel fijn voor mijn AOW later ja.... Als dat nog bestaat tegen die tijdquote:
quote:
En jij denkt echt dat die net als mij in Nederland blijven?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das wel fijn voor mijn AOW later ja.... Als dat nog bestaat tegen die tijd
Mochten ik en missb ooit een kind krijgen dan word die wel speciaal.quote:
Als ikquote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef ayumu het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat die net als mij in Nederland blijven?![]()
Net als ik....quote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef ayumu het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat die net als mij in Nederland blijven?![]()
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mochten ik en missb ooit een kind krijgen dan word die wel speciaal.
Onze genen voor slapeloosheid en alcoholtolerantie gecombineerd en het groeit op in een kroeg.
Dat word een topper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |