Klinkt niet als je droombaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje ouwehoeren en mijn letterlijk de pleuris vervelen. Compleet lamlendig worden en daardoor depri worden. Gelukkig is dat bijna voorbij
Wat ga je doen, Tijn?quote:Op woensdag 9 november 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje ouwehoeren en mijn letterlijk de pleuris vervelen. Compleet lamlendig worden en daardoor depri worden. Gelukkig is dat bijna voorbij
Te veel mensen, te weinig werk. Een collega zijn contract is niet verlengd die gaat over een paar weken weg. Daarna is de verhouding beter en dan wordt het weer leuker.quote:
Ik blijf daar werken, collega gaat weg contract niet verlengdquote:
Oh achso.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik blijf daar werken, collega gaat weg contract niet verlengd
weltrustenquote:Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
Ik ga naar bed poppedropjes, de PM's en DM's lees ik mobiel nog wel. Daag!
Slaap lekkerquote:Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
Droom fijn over mij!quote:Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef L-E het volgende:
Hehehe.quote:
ik wil ook moe en getemd zijn!quote:Op woensdag 9 november 2011 22:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe.
Kben kapot, moe en getemd. (tvp)
Welterusten.
quote:
Ik niet iigquote:Op woensdag 9 november 2011 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag jij raden wie er weer de beste was vanavond
Kom dan eens langsquote:Op woensdag 9 november 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik wil ook moe en getemd zijn!
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik natuurlijk.
In 6 beurten uit, en ik mag er 25 over doen.
quote:
Wat is er?quote:
De zweep ligt al klaarquote:Op woensdag 9 november 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]!!
Alsof jij mij aan zou kunnen.
Over mezelf zal ik maar zwijgenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank u, dank u.
Hoe is het hier? Heb ik nog wat gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |