Dat was het magische woordquote:Op woensdag 9 november 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oke, het was even grappig. Nu niet meer.
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ikZo komen er geen kindjes hoor.
Ik schrijf hoe ik schrijfquote:
Ja, beroerd.quote:
Ach als jullie lekker blijven drinken dan vergeet je door de Korsakoff vanzelf dat jullie het ooit met elkaar gedaan hebbenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]Oke, het was even grappig. Nu niet meer.
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach als jullie lekker blijven drinken dan vergeet je door de Korsakoff vanzelf dat jullie het ooit met elkaar gedaan hebben
Ja, dat kan natuurlijk. Mijn vader is een buitenlander, die was nogal van de taal.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:39 schreef ayumu het volgende:
[..]
School heeft nooit echt prioriteit gehad in mijn leven
Waar van?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk. Mijn vader is een buitenlander, die was nogal van de taal.
Dus zelfs je bedeldiploma heb je niet gehaald?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:39 schreef ayumu het volgende:
[..]
School heeft nooit echt prioriteit gehad in mijn leven
Het pittoreske Sloveniëquote:
Dat leer je op straatquote:Op woensdag 9 november 2011 23:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus zelfs je bedeldiploma heb je niet gehaald?
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus zelfs je bedeldiploma heb je niet gehaald?
quote:
Geen zin, vertel even.quote:
voornaam:Pollekequote:
Polleke? Ik dacht dat het altijd bolleke de beer wasquote:Op woensdag 9 november 2011 23:43 schreef ayumu het volgende:
[..]
voornaam:Polleke
achternaam:De Beer
geslacht: Man
geboortedatum: 01-04-1987
opleiding: Bedelschool
beroep: Dat zou jij wel willen weten?
hobby's/interesses: Hardlopen
Bolleke de Beer... Snackbar in Zaandamquote:Op woensdag 9 november 2011 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Polleke? Ik dacht dat het altijd bolleke de beer was
Ik zeg niks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |