Was ik nog maar zo jongquote:Op woensdag 9 november 2011 23:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg niks.
Maar jij zat te zeiken dat je oud was.. 1987
Hier is dat oud, 30 jaar is maximum als je die leeftijd haalt is dat een wonderquote:Op woensdag 9 november 2011 23:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg niks.
Voor een bedelaar wel...quote:Op woensdag 9 november 2011 23:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zeg niks.
'Hier'?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:46 schreef ayumu het volgende:
[..]
Hier is dat oud, 30 jaar is maximum als je die leeftijd haalt is dat een wonder
In welke ghetto woon je dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:46 schreef ayumu het volgende:
[..]
Hier is dat oud, 30 jaar is maximum als je die leeftijd haalt is dat een wonder
Met alles wat wij hier doen is 30 jaar een hoge levens verwachting sterker nog geen van mijn vrienden in het verleden zijn ouder geworden dan 30.quote:
Waar de fuck heb jij het over?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:49 schreef ayumu het volgende:
[..]
Met alles wat wij hier doen is 30 jaar een hoge levens verwachting sterker nog geen van mijn vrienden in het verleden zijn ouder geworden dan 30.
Je woont in een sloppenwijk in rio de janeiro?quote:Op woensdag 9 november 2011 23:49 schreef ayumu het volgende:
[..]
Met alles wat wij hier doen is 30 jaar een hoge levens verwachting sterker nog geen van mijn vrienden in het verleden zijn ouder geworden dan 30.
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het over?Zit je in een favela ergens?
Uhmquote:Op woensdag 9 november 2011 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je woont in een sloppenwijk in rio de janeiro?
Chubby en ik zijn stiekem 1quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 23:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar komen dikke drinkertjes van
Nee.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het over?Zit je in een favela ergens?
Nee. Onmogelijk uit te leggen, Heeft met werk te maken en collega's worden vrienden in zulke situaties.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je woont in een sloppenwijk in rio de janeiro?
Jij bestaat eigenlijk helemaal niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben jij mijn kloon of ik die van jou?
Daar drink ik op.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar komen dikke drinkertjes van
Vagerdquote:Op woensdag 9 november 2011 23:54 schreef ayumu het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee. Onmogelijk uit te leggen, Heeft met werk te maken en collega's worden vrienden in zulke situaties.
Als je niet eens kan vertellen waar je zitquote:Op woensdag 9 november 2011 23:54 schreef ayumu het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee. Onmogelijk uit te leggen, Heeft met werk te maken en collega's worden vrienden in zulke situaties.
Ah, maffiaquote:Op woensdag 9 november 2011 23:54 schreef ayumu het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Of jij niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bestaat eigenlijk helemaal niet.
Dat laat ik je denken ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of jij niet.
Vage shizzle my nizzle
Eigen schuldquote:Op woensdag 9 november 2011 23:55 schreef missbehavin het volgende:
Godver, wat is het hier weer koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |