SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
Schattigquote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb 'm vroeger ooit wel eens gehaald op de basisschool
Geen lapohunten meer voor jou jongeman!quote:
NIET binnen de tijd!!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben benieuwd wat kraan zou vinden van mijn ei op de bbq, gewoon een rauw ei op de bbq leggen ongeveer drie kwartier en dan heb je een lekker 'gekookt' eitje
Ik kies wel voor een pannetje met water. Drie kwartier wachten op een gekookt eitjequote:Op woensdag 9 november 2011 19:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben benieuwd wat kraan zou vinden van mijn ei op de bbq, gewoon een rauw ei op de bbq leggen ongeveer drie kwartier en dan heb je een lekker 'gekookt' eitje
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geeft niet, past bij het niveau van de provincie Zeeland.
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Geen lapohunten meer voor jou jongeman!
Provincie Klaraquote:Op woensdag 9 november 2011 19:26 schreef Yonjuuni het volgende:
Wat was de grootste faalprovincie eigenlijk, Overijssel, Gelderland of Zeeland (zoals ze de eerste 3 dagen presteren)?
Brabant was de beste JONGUHquote:Op woensdag 9 november 2011 19:26 schreef Yonjuuni het volgende:
Wat was de grootste faalprovincie eigenlijk, Overijssel, Gelderland of Zeeland (zoals ze de eerste 3 dagen presteren)?
Brabantquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:29 schreef zoem het volgende:
Zwartgerookt alsof ze longkanker hadden
De TT's vliegen voorbij
Ik ben en blijf een amateurmutsquote:Op woensdag 9 november 2011 19:29 schreef zoem het volgende:
Zwartgerookt alsof ze longkanker hadden
De TT's vliegen voorbij
Hij geeft zelf die cijfersquote:
Die Brabant er ook maar bij dan!quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die Brabant er ook maar bij dan!
2!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:32 schreef roos85 het volgende:
Hoeveel slokjes water gaat Kraan nemen?
Toch wel een op smaak gebrachte jaloerse kip?quote:
Jupquote:
Dat hebben ze in '53 al bewezenquote:
Het is vooral een zure kipquote:Op woensdag 9 november 2011 19:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch wel een op smaak gebrachte jaloerse kip?
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat hebben ze in '53 al bewezen
Badaboem tsjjjquote:Op woensdag 9 november 2011 19:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat hebben ze in '53 al bewezen
Eitje..quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:38 schreef Albertoooo het volgende:
wat wordt dit? broodje bakpao? is toch brabants...
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:38 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
zeker een (zeeuwse) bolus draaien?
Alleen in Maaskantjequote:Op woensdag 9 november 2011 19:38 schreef Albertoooo het volgende:
wat wordt dit? broodje bakpao? is toch brabants...
Die faalt aan alle kanten, dus terecht.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:39 schreef zoem het volgende:
Ik zag Luana al knikken, die gaat eruit.
Faalt nog iets harder dan de rest ja..quote:Op woensdag 9 november 2011 19:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die faalt aan alle kanten, dus terecht.
tja je moet er wat voor over hebben ehquote:Op woensdag 9 november 2011 19:43 schreef zoem het volgende:
Wel dom dat die app iPad only is. Niet eens een iPhone of iPod, laat staan Android![]()
2 sterren? wij gaven het een 8quote:Op woensdag 9 november 2011 19:43 schreef DeTolk het volgende:
Straks zeggen de chefs dat iedereen naar huis kan, omdat ze het niet aandurven om ze voor 8 man te laten koken, laat staan voor de 2 (HOEVEEL?) sterrenchef
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:43 schreef DeTolk het volgende:
Straks zeggen de chefs dat iedereen naar huis kan, omdat ze het niet aandurven om ze voor 8 man te laten koken, laat staan voor de 2 (HOEVEEL?) sterrenchef
Zou ik zeer kunnen waarderen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:43 schreef DeTolk het volgende:
en gerechten beoordelen met twee sterren....quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:48 schreef Albertoooo het volgende:
@topchefpeter: gaat echt goed bij zeeuwen#rtltopchef
Dan moet het een FOK!ker zijnquote:
Wie ontbreekt er hier in dit topic sinds vorig seizoen...quote:Op woensdag 9 november 2011 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan moet het een FOK!ker zijn
Kan niet, in zeeland mogen ze geen tv hebben, laat staan internet.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan moet het een FOK!ker zijn
Djoko?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wie ontbreekt er hier in dit topic sinds vorig seizoen...
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Homecookingquote:Op woensdag 9 november 2011 19:57 schreef Cee het volgende:
Hoe kan het toch dat altijd de vrouwen als eerste afvallen (behalve bij Limburg)?
Slechts om het zelfbeeld van de Zeeuwen niet te krenkenquote:
Zou het dan toch aan de vrouw liggen?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:57 schreef Cee het volgende:
Hoe kan het toch dat altijd de vrouwen als eerste afvallen (behalve bij Limburg)?
Mannenlogicaquote:Op woensdag 9 november 2011 19:58 schreef Inkomen het volgende:
af en toe moeten vrouwen even op hun plek worden gezet
Omdat vrouwen bijna niets kunnen. Behalve schoonmaken.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:57 schreef Cee het volgende:
Die kijken geen commerciële tv.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Slechts om het zelfbeeld van de Zeeuwen niet te krenken
Staan ze toch al?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:58 schreef Inkomen het volgende:
af en toe moeten vrouwen even op hun plek worden gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt, maar we kunnen ook ontzettend mooie sjaals breien!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Omdat vrouwen bijna niets kunnen. Behalve schoonmaken.
Een machine ook, maar meeste taken van vrouwen worden overgenomen door machines.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat klopt, maar we kunnen ook ontzettend mooie sjaals breien!
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:58 schreef Albertoooo het volgende:
ze zeggen wel eens dat vrouwen in de keuken horen...
benieuwd waar zij dan geplaatst worden?
achter glas en onder een rood neonlicht waarschijnlijk
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Staan ze toch al?Jullie humor mag wel een beetje meer op smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan er ook een in de winkel kopen. Tenzij je hele mooie maaktquote:Op woensdag 9 november 2011 19:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat klopt, maar we kunnen ook ontzettend mooie sjaals breien!
iedereen is bescheiden vergeleken met hollandersquote:Op woensdag 9 november 2011 20:00 schreef zoem het volgende:
Er moet bescheidenheid in gebracht worden? Uh ik vind Zeeland vrij bescheiden vergeleken met Zuid- of Noord-Holland.
Klopt ook, de dingen die mannen doen zijn te nutteloos om er een machine voor te bouwen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:59 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Een machine ook, maar meeste taken van vrouwen worden overgenomen door machines.
Ach, ze moeten altijd even wat zeggenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:00 schreef zoem het volgende:
Er moet bescheidenheid in gebracht worden? Uh ik vind Zeeland vrij bescheiden vergeleken met Zuid- of Noord-Holland.
Voor leidinggeven bestaat geen machine. En nu terug naar je hok.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Klopt ook, de dingen die mannen doen zijn te nutteloos om er een machine voor te bouwen.
Ik als homo ga me hier niet in mengenquote:Op woensdag 9 november 2011 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Klopt ook, de dingen die mannen doen zijn te nutteloos om er een machine voor te bouwen.
Nee, want daar zou constant een reparateur voor in dienst moeten worden genomen. Hup, nu de keuken in en een macaroni voor me fixen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Voor leidinggeven bestaat geen machine.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Voor leidinggeven bestaat geen machine. En nu terug naar je hok.
Wat vrouwen ook al niet kunnen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, want daar zou constant een reparateur voor in dienst moeten worden genomen.
Wij mannen fixen het wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, want daar zou constant een reparateur voor in dienst moeten worden genomen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Wat vrouwen ook al niet kunnen.
We kunnen het wel maar we weigeren jullie rotzooi op te ruimen als we niet thuis zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Wat vrouwen ook al niet kunnen.
Dan lig je binnen no-time buiten die deur.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
We kunnen het wel maar we weigeren jullie rotzooi op te ruimen als we niet thuis zijn.
Moet je mij eerst sms'enquote:Op woensdag 9 november 2011 20:11 schreef roos85 het volgende:
Mannen moeten eerst maar eens leren terug te smsen
Nou ik wacht al 2mnd op een reactie van je...quote:Op woensdag 9 november 2011 20:11 schreef roos85 het volgende:
Klopt, doe ik vaak niet. Van vrouwen word je moe.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:11 schreef roos85 het volgende:
er staat toch terug smsen schatquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nou ik wacht al 2mnd op een reactie van je...
Van sms'en ook trouwens.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Klopt, doe ik vaak niet. Van vrouwen word je moe.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Klopt, doe ik vaak niet. Van vrouwen word je moe.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:18 schreef Dekatria het volgende:
Met dat SMSen he, dan doe je als man een uur over een berichtje, krijg je binnen 30 seconden een heel levensverhaal terug van een vrouw. Ja, dan druk ik op de 'fuckit'-button hoor.
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:18 schreef Dekatria het volgende:
Met dat SMSen he, dan doe je als man een uur over een berichtje, krijg je binnen 30 seconden een heel levensverhaal terug van een vrouw. Ja, dan druk ik op de 'fuckit'-button hoor.
Nou bijvoorbeeld mijn ex wil mij terug, die gaat mij regelmatig smsen. Doe je dat teveel, dan ben ik op je uitgekeken. Heel simpel.quote:
Toch nog leuk dat je er bent!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:20 schreef Cateye2011 het volgende:
hoi allemaal, jammer dat ik er niet was, jullie waren er allemaal
ja dat snap ikquote:Op woensdag 9 november 2011 20:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld mijn ex wil mij terug, die gaat mij regelmatig smsen. Doe je dat teveel, dan ben ik op je uitgekeken. Heel simpel.
Ik ga het straks terugkijken, eerst een lekkere pizza naar binnen schuiven. Zijn jullie er morgen ook weer bij?quote:
Constant zeiken over 'Wanneer kunnen we afspreken?' gemiddeld zo'n 4x in de week dezelfde vraag.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja dat snap ikmaar wat is dan weer teveel
Die kans zit er dik in.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:23 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ik ga het straks terugkijken, eerst een lekkere pizza naar binnen schuiven. Zijn jullie er morgen ook weer bij?
oh dat is wel veel inderdaad, zo erg ben ik niet hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 20:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Constant zeiken over 'Wanneer kunnen we afspreken?' gemiddeld zo'n 4x in de week dezelfde vraag.
pizzaquote:Op woensdag 9 november 2011 20:23 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ik ga het straks terugkijken, eerst een lekkere pizza naar binnen schuiven. Zijn jullie er morgen ook weer bij?
Reageer dan op men sms zeg! sjongejongequote:Op woensdag 9 november 2011 20:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh dat is wel veel inderdaad, zo erg ben ik niet hoor
sorry heb het druk jonguhquote:Op woensdag 9 november 2011 20:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Reageer dan op men sms zeg! sjongejonge
Ze zijn gister bijna vermoord, natuurlijk zijn ze extra oplettend en vriendelijk naar elkaar.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:39 schreef Morendo het volgende:
Jaspers moet eens een bitchfight uitlokken met Kraan. Nu zijn ze poeslief voor elkaar en is het telkens 'ja, en amen'. Saaie televisie.
Klara scoorde wel een voldoendequote:Op woensdag 9 november 2011 23:02 schreef golfer het volgende:
Dit was wederom dramatisch slecht.
Met als grootste ergenis die Ben die zo vol van zichzelf is, maar intussen de ene na de andere fout maakt en vervolgens de schuld ook nog bij anderen neerlegt.
Wat een kwal.
Het is Luana gelukt om als enige in deze hele serie geen enkele voldoende te soren? Dat is opzich ook wel een prestatie.
Dit is by far de slechtste provincie die ik gezien heb.
Ik geloof dat het totaal aantal punten van Klara nog lager lag dan van Luana inderdaad. Klara presteerde het geloof ik nog om een leeg bord te geven.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klara scoorde wel een voldoende?
2 lege bordenquote:Op donderdag 10 november 2011 08:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik geloof dat het totaal aantal punten van Klara nog lager lag dan van Luana inderdaad. Klara presteerde het geloof ik nog om een leeg bord te geven.
Haha, kan je nagaanquote:
Klara had dacht ik 23,5 punten, Luana 28quote:Op donderdag 10 november 2011 08:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik geloof dat het totaal aantal punten van Klara nog lager lag dan van Luana inderdaad. Klara presteerde het geloof ik nog om een leeg bord te geven.
Ze moeten ook telkens met vis werken, en dat is moeilijker dan iets koken met 'fokking worst'.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:02 schreef golfer het volgende:
Dit is by far de slechtste provincie die ik gezien heb.
Kan me vergissen, maar moest Klara niet op dinsdag al weg met maar 9 puntenquote:Op donderdag 10 november 2011 13:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Klara had dacht ik 23,5 punten, Luana 28
Als ze die 2 lege borden niet had dan had ze 31,5 punten, in feite dus een betere kok dan Luana.
1 maiskorrel op het bord zou in principe al het verschil moeten maken.
Wat een muts. En wat een veelzijdige carriere. En zou ze echt klanten hebben in het luxe-segment? En waarom was ze maar twee jaar eigenaresse van dat hotel in de bergen?quote:Naam: Klara
Leeftijd: 56 jaar
Beroep: eigen cateringbedrijf
Klara heeft een eigen cateringbedrijf voor luxe passagiersschepen, zoals zeilboten. Daarnaast verzorgt zij privé-diners. Ook was zij 2 jaar lang eigenaresse van een hotel in de bergen.
Klara wil laten zien wat voor kennis zij in pacht heeft. Ze durft veel aan en heeft van alles gegeten op haar reizen: van kamelenballen tot slang en wespen. Daarnaast heeft ze ooit haar eigen lammetjes uitgebeend en proeft ze alles eerst rauw. Ze wil namelijk precies weten wat het kookproces met het product zal doen.
Ze heeft 5 jaar als touringcarchauffeur gewerkt in Europa en zich onderweg elke keuken in gebluft om mee te kijken met de chef. Als het aan haar ligt, staat de titel Topchef 2011 al op haar naam.
Na 2 jaar in de rustige bergen te hebben gezeten wil je toch iets anders en ga je naar het chaotische Medemblik.quote:Op donderdag 10 november 2011 14:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat een muts. En wat een veelzijdige carriere. En zou ze echt klanten hebben in het luxe-segment? En waarom was ze maar twee jaar eigenaresse van dat hotel in de bergen?
Is het alweer zoverquote:
quote:
quote:
Oh zeker niet, geniaal program! Het moet alleen niet uitlopenquote:
Eigen terrein zekerquote:
haha, hier ookquote:Op donderdag 10 november 2011 19:10 schreef zoem het volgende:
Ik moest tuille even opzoeken, het blijkt een soort dun koekje te zijn
Goede logistieke dienstverlener danquote:
hadden ze de mosselen zelf niet even kunnen meenemen vanuit Zeeland?quote:
dan kwamen ze allemaal aan met een stukje Luanaquote:Op donderdag 10 november 2011 19:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
hadden ze de mosselen zelf niet even kunnen meenemen vanuit Zeeland?
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:11 schreef Roflpantoffel het volgende:
Die Ben is net zo'n drill-sergeant.
nooit BBC's Masterchef gezien zekerquote:Op donderdag 10 november 2011 19:10 schreef zoem het volgende:
Ik moest tuille even opzoeken, het blijkt een soort dun koekje te zijn.
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
[ http://img833.imageshack.us/img833/4592/soniamdisappoint.gif (copy/paste deze link) ]
Zoiets ja, heeft ook zo'n blokhoofdquote:Op donderdag 10 november 2011 19:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
[ http://img833.imageshack.us/img833/4592/soniamdisappoint.gif (copy/paste deze link) ]
Zet die gaydar nou eens uitquote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zet die gaydar nou eens uit
Mijn gaydar doet het niet helaas. Daarom vind ik gewoon iedereen maar homo (maar vooral jonge leraren op een basisschool)quote:Op donderdag 10 november 2011 19:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zet die gaydar nou eens uit
Nope.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:17 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
vind je het wat (no offence)
quote:
quote:
Zet je gaydar uit?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |