SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
Schattigquote:Op woensdag 9 november 2011 19:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb 'm vroeger ooit wel eens gehaald op de basisschool
Geen lapohunten meer voor jou jongeman!quote:
NIET binnen de tijd!!quote:Op woensdag 9 november 2011 19:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben benieuwd wat kraan zou vinden van mijn ei op de bbq, gewoon een rauw ei op de bbq leggen ongeveer drie kwartier en dan heb je een lekker 'gekookt' eitje
Ik kies wel voor een pannetje met water. Drie kwartier wachten op een gekookt eitjequote:Op woensdag 9 november 2011 19:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben benieuwd wat kraan zou vinden van mijn ei op de bbq, gewoon een rauw ei op de bbq leggen ongeveer drie kwartier en dan heb je een lekker 'gekookt' eitje
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geeft niet, past bij het niveau van de provincie Zeeland.
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Geen lapohunten meer voor jou jongeman!
Provincie Klaraquote:Op woensdag 9 november 2011 19:26 schreef Yonjuuni het volgende:
Wat was de grootste faalprovincie eigenlijk, Overijssel, Gelderland of Zeeland (zoals ze de eerste 3 dagen presteren)?
Brabant was de beste JONGUHquote:Op woensdag 9 november 2011 19:26 schreef Yonjuuni het volgende:
Wat was de grootste faalprovincie eigenlijk, Overijssel, Gelderland of Zeeland (zoals ze de eerste 3 dagen presteren)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |