Ik ook niet, maar als ik in De Kuip zit denk ik heel vaak: wat doe ik hier in godsnaam?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:14 schreef vandermar het volgende:
Ik haat Interlands, afschaffen die rotzooi. Ik kan geen week zonder Feyenoord.
Ik mag toch aannemen dat Toornstra bij Ajax, PSV (in mindere mate) en Twente bovenaan op het verlanglijstje staat. Anders staan ze echt te slapen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Caland, Denk je dan dat de Engelse clubs al snel staan te hijgen bij hen?
Sowieso zie ik in Nederland verder geen topclub op de stoep staan.
Met het oog op Vitesse - Feyenoord is dat zeker handig.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:15 schreef Caland het volgende:
Ik vind het wel goed uitkomen dit keer, heb het wel effe gehad met Feyenoord
Hopelijk doet een weekje rust of een andere omgeving de heren goed.
Eerst pics, dan twitter.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:15 schreef Maastoren het volgende:
Vormer vind ik wel een aardige. Ik weet alleen niet of z'n vriendin ook Twitter heeft?
Ajax en PSV hebben genoeg voor de AMC:quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat Toornstra bij Ajax, PSV (in mindere mate) en Twente bovenaan op het verlanglijstje staat. Anders staan ze echt te slapen.
Die hebben al genoeg opties.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat Toornstra bij Ajax, PSV (in mindere mate) en Twente bovenaan op het verlanglijstje staat. Anders staan ze echt te slapen.
Dan nog, zie hem niet naar ons gaan. Bij PSV zal Toiboy wel weggaan en Twente heeft al eerder interesse in hem getoond dacht ik.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax en PSV hebben genoeg voor de AMC:
Ajax heeft de Jong, Eriksen, Lodeiro, Serero, en een Mats Rits die een grote belofte is.
PSV heeft Labyad, Wijnaldum, Toivonen,
Bij ons heeft hij bijna zeker een basisplek.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog, zie hem niet naar ons gaan. Bij PSV zal Toiboy wel weggaan en Twente heeft al eerder interesse in hem getoond dacht ik.
Ik denk dat er geen plaats voor hem in de basis is. Fer zal meer en meer op de deur gaan kloppen. Tevens steken Chadli en bajrami in een uitstekende vormquote:Op woensdag 9 november 2011 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog, zie hem niet naar ons gaan. Bij PSV zal Toiboy wel weggaan en Twente heeft al eerder interesse in hem getoond dacht ik.
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 09-11-2011 om 19:23:42Net Van Geel gebeld. 'Komst Vormer is nu niet aan de orde.' Hij wilde niet ingaan op de vraag of de speler op zn verlangslijst staat. #fey reageer retweet
We hebben het over de transferperiode van volgende zomer he. Weet jij veel wat daarin gebeurt.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen plaats voor hem in de basis is. Fer zal meer en meer op de deur gaan kloppen. Tevens steken Chadli en bajrami in een uitstekende vorm
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 09-11-2011 om 19:23:42Net Van Geel gebeld. 'Komst Vormer is nu niet aan de orde.' Hij wilde niet ingaan op de vraag of de speler op zn verlangslijst staat. #fey reageer retweet
Sjek, Prutsbak.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:27 schreef Paul-89 het volgende:
Inderdaad. Jammer als het niet waar is.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:47 schreef vandermar het volgende:
Teletekst meldt het ook en JD Stouten wil altijd interessant doen met zijn gejammer
Ik denk het wel waar isquote:
quote:Van Geel ontkent rondkomen overgang Vormer
Tegenover RTV Rijnmond heeft Martin van Geel de berichtgeving van de NOS tegengesproken dat Ruud Vormer voor drie jaar bij Feyenoord zou hebben getekend. Van Geel noemde de berichtgeving over de overgang 'onzin.' Ook wil Van Geel niet zeggen of Vormer op zijn verlanglijstje staat.
Feyenoord Netwerk
Zonder toestemming van zijn werkgever mag een speler met een aflopend contract overigens pas op zijn vroegst een half jaar voor het einde van het contract met andere clubs in gesprek.
Precies. Maar Sjek de neus zit weer eens onzin te verkondigen over Feyenoord. Voor de zoveelste keer.quote:
Jep, met zijn bronnen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. Maar Sjek de neus zit weer eens onzin te verkondigen over Feyenoord. Voor de zoveelste keer.
quote:Feyenoord praat in januari met Koeman
9 november 2011
Feyenoord gaat met trainer Ronald Koeman onderhandelen over een eventuele contractverlenging. Technisch directeur Martin van Geel heeft aan RTV Rijnmond bevestigd dat de eerste gesprekken hierover in januari worden gevoerd.
Koeman heeft een contract voor één seizoen op zak. Volgens Van Geel is het goed gebruik in de voetballerij om rond januari om de tafel te zitten en te praten over de toekomst.
De club is ook bezig om met diverse spelers te praten over een contractverlenging. Voorbeelden hiervan zijn Kaj Ramsteijn, Jordy Clasie en Diego Biseswar.
wat is dezequote:Op woensdag 9 november 2011 22:07 schreef Caland het volgende:
Guidetti heeft vandaag weer een aantal prikken gehad.
Keiharde doping. Nee, een prikje voor zijn vakantie naar Kenia.quote:
Dit inderdaad ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:46 schreef Jorwol het volgende:
Waarschijnlijk is het al wel rond met Vormer, maar officieel nog niet, puur omdat je iemand met een aflopend contract pas een half jaar voor het aflopen van het contract mag benaderen? Anders kan Feyenoord weer gezeik krijgen met Roda enzo
Een soort intentieverklaring of zo?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:46 schreef Jorwol het volgende:
Waarschijnlijk is het al wel rond met Vormer, maar officieel nog niet, puur omdat je iemand met een aflopend contract pas een half jaar voor het aflopen van het contract mag benaderen? Anders kan Feyenoord weer gezeik krijgen met Roda enzo
En dan die reacties:quote:Vormer: 'Ik rond met Feyenoord? Bullshit'
Technisch directeur Martin van Geel ontkent met klem dat Ruud Vormer rond is met Feyenoord. Dat meldt het AD. NOS Teletekst meldde gisteravond dat de middenvelder van Roda JC komende zomer transfervrij voor drie seizoenen naar de Kuip verhuist.
'Er is geen sprake van de komst van Vormer, mensen gokken maar wat', zegt Van Geel.
Ook Ruud Vormer ontkent in het AD een verhuizing naar Rotterdam met klem. 'Ik rond met Feyenoord? Bullshit. Klopt niets van.'
Sommige mensen snappen echt niks van de situatie waarin Feyenoord verkeert.quote:Reactie geplaatst door marcel-z op 10-11-2011 om 10:080Doe lekker niet, ook jij bent weer middelmaat.
?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:45 schreef Muto het volgende:
Sjek is boos. En begint nu terug te krabbelen.
Gisteravond zaten een paar gastjes naar hem te tweeten of hij aan de pillen zat naar aanleiding van de berichten rondom Vormer. Nog een paar kleinigheidjes, zoals Jack de Jeaud, 6-4 6-4 6-4 6-4 en of hij zich niet bezig kon houden met Ajaxnieuws, Ik schijt op Jack, Jij schijt op Jack, Wij schijten allemaal op Jack jack jack etc. En iemand vroeg waarom hij AFC in zijn naam had staan en eiste een verklaring. Jack heeft zojuist die vraagsteller Dom genoemd.quote:
twitter:jack_afc1895 twitterde op woensdag 09-11-2011 om 21:27:08Bijzonder beschaafd al dat schelden. Soms komt nieuws te snel naar buiten. Wacht maar rustig af wat Ruud Vormer betreft reageer retweet
twitter:jack_afc1895 twitterde op donderdag 10-11-2011 om 11:06:47@demooisteclubfr Omdat mijn club AFC uit Amsterdam is. Topklasse vereniging opgericht in 1895. Ben ik al 50 jaar lid van. Beetje dom van je reageer retweet
En nu komt hij dus met het nieuws dat het natuurlijk niet nu is, maar over een paar maanden. Dus eigenlijk was zijn nieuws, geen nieuws aangezien iedereen wist dat dit ging gebeuren.twitter:jack_afc1895 twitterde op donderdag 10-11-2011 om 11:16:18Ongemanierd ben je. Jammer. Wacht maar rustig een paar maanden af en biedt dan je excuses aan voor je onbeschofte gedrag reageer retweet
twitter:jack_afc1895 twitterde op donderdag 10-11-2011 om 11:37:43Kleine nuance. Vormer kan nog niet tekenen bij Feyenoord omdat dat pas na 1 januari mag. Beide partijen wel accoord over 3jarige verbintenis reageer retweet
Ja. Zo kan je hier dagelijks wel een mooie reeks aan reacties op fr12 neergooienquote:Op donderdag 10 november 2011 10:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
En dan die reacties:
[..]
Sommige mensen snappen echt niks van de situatie waarin Feyenoord verkeert.
Nog steeds dat klote boek niet binnentwitter:FeyenoordNL twitterde op donderdag 10-11-2011 om 13:46:37Feyenoord - Telstar Opst:Mulder; D.Fernandez,Mokotjo,Martins Indi,Nelom; Isoufi,Van Haaren,Bakkal; Biseswar, G.Fernandez en Cisse. #feytel reageer retweet
Toch raar om met Guyon te spelen, terwijl hij anderhalve maand niet zal spelen...quote:Op donderdag 10 november 2011 14:18 schreef Maastoren het volgende:
Nog steeds dat klote boek niet binnentwitter:FeyenoordNL twitterde op donderdag 10-11-2011 om 13:46:37Feyenoord - Telstar Opst:Mulder; D.Fernandez,Mokotjo,Martins Indi,Nelom; Isoufi,Van Haaren,Bakkal; Biseswar, G.Fernandez en Cisse. #feytel reageer retweet
quote:
twitter:FeyenoordNL twitterde op donderdag 10-11-2011 om 14:51:05Feyenoord - Telstar staat bij de rust 6-0. Doelpunten van Guyon Fernandez (3x), Van Haaren, Isoufi en Cisse. #feytel reageer retweet
Die missen ook een heleboel internationals.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:45 schreef Roffamannetje het volgende:
Speelt Telstar ook met een B-elftal?
Hij kan toch aardig (op)boksenquote:Op donderdag 10 november 2011 14:58 schreef Cara het volgende:
Fernandez ramt ze er tegen Telstar dan wel in, maar tegen de eredivisieverdedigers kan hij niet opboksen.
bedankt voor het verkrachten van mijn grapquote:
don't quit your dayjobquote:Op donderdag 10 november 2011 16:22 schreef Cara het volgende:
[..]
bedankt voor het verkrachten van mijn grap
Nee hoor. Die trainde gisteren nog mee.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:40 schreef Caland het volgende:
Test voor volgend jaar. Het is bevallen, dus volgend seizoen kunnen ze ook eredivisiewedstrijden en dergelijke zonder publiek laten spelen.
Guidetti zal wel met Zweden <21 zitten.
Ah, dat klopt inderdaad. Dinsdag tegen Jong Malta, als hij dan niet scoort...quote:Op donderdag 10 november 2011 18:43 schreef Caland het volgende:
En speelt dinsdag met Zweden neem ik aan.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 10-11-2011 om 18:42:37Giovanni van Bronckhorst: "Ik heb clubliefde van huis uit meegekregen en die geef ik nu weer door. #Feyenoord is mijn club, onze club." reageer retweet
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah, dat klopt inderdaad. Dinsdag tegen Jong Malta, als hij dan niet scoort...
quote:
quote:
Combo breakerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Koeman wil hem zelfs halen las ik?quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:25 schreef Merkie het volgende:
Lucas Ohlander heeft bij ons meegespeeld. Leuke naam wel.
quote:Het nieuwe stadion project: update.
In april 2011 is de Business Case 3.0 Het Nieuwe Stadion overhandigd aan de vertegenwoordigers van de gemeente Rotterdam. Tevens is hierbij, op verzoek van de gemeente Rotterdam, ook een aantal summier uitgewerkte varianten op de huidige locatie overhandigd. In juni 2011 heeft de gemeente Rotterdam aangegeven dat er nog geen uitsluitsel kon worden gegeven over een mogelijke financiering voor het project Het Nieuwe Stadion. Wel is toen aangegeven dat er in de gemeentelijke investeringen rekening zal worden gehouden met de ruimtelijke ordening en de investeringen in de infrastructuur die noodzakelijk zijn voor de realisering van een nieuw stadion. Een stap in de goede richting voor ons.
In de zomer van 2011 zijn we gestart met een verdere verdiepingsslag op het exploitatiemodel Business Case 3.0, het verder uitwerken van één variant (nieuwbouw op de bestaande locatie), een verdere onderbouwing van het eigen vermogen en een nadere beoordeling op de huidige financieringsstructuur. Op dit moment is het nog moeilijk in te schatten hoe de diverse onderzoeken in de tijd zullen gaan lopen. De verwachting is echter dat medio 2012 deze onderzoeken zullen zijn afgerond, waarna deze aan de gemeente Rotterdam zullen worden gepresenteerd. Wij houden u uiteraard op de hoogte van de ontwikkelingen.
hadden ze dat maar tegen Go Ahead Eagles gedaan, maarja *zucht*quote:Op donderdag 10 november 2011 19:22 schreef PizzaGeit het volgende:
7-0 is gewoon een goede uitslag tegen een eerstedivisionist. Zie het liever dan 2-1
Fernandez wel in elk geval, goed voor volgend jaar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:06 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
hadden ze dat maar tegen Go Ahead Eagles gedaan, maarja *zucht*
Laten we maar hopen dat ze weer een beetje zelfvertrouwen hebben gekregen
quote:Feyenoord angstvallig stil over jaarcijfers
Feyenoord blijft angstvallig stil als het om de jaarcijfers van het boekjaar 2010/2011 betreft. De club moest de jaarcijfers - zoals elke BVO - voor 1 november inleveren bij de KNVB, maar heeft het jaarverslag zelf nog niet via haar officiële website gepubliceerd. Vele clubs hebben de jaarcijfers na het verstrijken van de deadline openbaar gemaakt, zodat onder andere supporters op de hoogte zijn van de financiële situatie bij hun club.
Contact zoeken met Feyenoord resulteert ook nog niet in opheldering over wanneer de club de cijfers gaat publiceren. Mails worden tot op heden nog niet beantwoord. Het jaarverslag over het afgelopen boekjaar is van wezenlijk belang. Feyenoord moet over het huidige boekjaar (2011/2012, red.) zwarte cijfers draaien, want anders wordt de licentie van de club ingevorderd.
Feyenoord zit al sinds sinds juni 2009 in catogorie I van de KNVB. Volgens de reglementen van de KNVB mag een licentiehouder slechts op maximaal 9 van 15 elkaar opvolgende meetmomenten op grond van het ingevolge het financieel ratingsysteem te behalen aantal punten in categorie I zijn ingedeeld (artikel 11, lid 7 van de licentiecommissie). Deze meetmomenten zijn op 1 november, 1 maart en 15 juni (artikel 9, lid 6).
Feyenoord moet daarom in juni 2012 zwarte cijfers tonen om uit catogorie I te komen en mag dan tevens voor de daaropvolgende twee jaar niet meer teruggaan naar catogorie I, want dan wordt de licentie alsnog ingevorderd.
Ondanks het belang van de jaarcijfers geeft Feyenoord tot op heden nog niet de beoogde transparantie. Saillant detail: toen Feyenoord in 2009 in catogorie I werd ingedeeld, pronkte op de site nog de woorden 'voorgestelde transparantie'.
Omdat er dit keer heel wat op het spel staat. Feyenoord heeft er, zeker bij goeie cijfers, alleen maar baat bij het een en ander zo snel mogelijk naar buiten te brengen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:39 schreef Lastpost het volgende:
Stemmingmakerij van de beste soort zeg, Feyenoord doet naar mijn weten altijd pas begin december uitspraken hierover dus ik zie niet in waarom het nu ineens zo dramatisch is, enkel omdat eenvoudige clubs als Heerenveen de boel al hebben getoond?
Vorig jaar 28 oktober, dacht ik. Maar het past wel in het straatje van zeiken op de club. 16 clubs doen het niet, twee wel (Heerenveen en NEC) en dus moet Feyenoord ook de cijfers presenteren. Ze lijken het ergens wel leuk te vinden dat de club zo lang wacht. Het kan iig op een andere manier verteld worden. Maar ik vind het wel lang duren. Verdacht lang.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:39 schreef Lastpost het volgende:
Stemmingmakerij van de beste soort zeg, Feyenoord doet naar mijn weten altijd pas begin december uitspraken hierover dus ik zie niet in waarom het nu ineens zo dramatisch is, enkel omdat eenvoudige clubs als Heerenveen de boel al hebben getoond?
De meeste wel hoor. Als BV of NV ben je wettelijk verplicht je jaarrekening openbaar te maken volgens mij.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:23 schreef TC03 het volgende:
Daarnaast zijn clubs niet verplicht om ze openbaar te maken.
http://www.feyenoord.nl/p(...)-10010000000003.aspxquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Vorig jaar 28 oktober, dacht ik. Maar het past wel in het straatje van zeiken op de club. 16 clubs doen het niet, twee wel (Heerenveen en NEC) en dus moet Feyenoord ook de cijfers presenteren. Ze lijken het ergens wel leuk te vinden dat de club zo lang wacht. Het kan iig op een andere manier verteld worden. Maar ik vind het wel lang duren. Verdacht lang.
Feyenoord niet, volgens FR1908Nieuws.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
De meeste wel hoor. Als BV of NV ben je wettelijk verplicht je jaarrekening openbaar te maken volgens mij.
Lijkt me niet dat Feyenoord wetgeving mag gaan negeren.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord niet, volgens FR1908Nieuws.
Zitten ze toch mooi verkeerd, zou een mooie boel worden als deze NV het niet hoeft terwijl andere het wel verplicht zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord niet, volgens FR1908Nieuws.
Feyenoord-fansites lijken het altijd wel lachen te vinden om negatief nieuws naar buiten te brengen. Trieste lui.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:44 schreef Gert het volgende:
Effe opgezocht: vorig jaar werden de cijfers begin december gepresenteerd.
Het jaarverslag van 2008/2009 werd eveneens in december openbaar gemaakt.
Dus dat het bestuur "angstvallig stil" zou zijn, en dat dit "verdacht" is, geeft wel aan dat het stemmingmakers zijn die dergelijke berichten de wereld inhelpen.
Het jaarverslag zal heus wel openbaar gemaakt worden hoor. Het is gewoon onrust stoken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:30 schreef Happel het volgende:
In de situatie waarin we al vele jaren zitten vind ik het niet echt meer stemmingmakerij dit soort berichten. Feijenoord kan makkelijk wat doen aan de onrust die er is, door gewoon transparant te zijn richting de achterban.
Tuurlijk is het wel stemmingmakerij, er worden negatieve eigenschappen toegedicht terwijl daar geen enkele reden toe is. Ik snap niet dat jij, die normaal gesproken niet zomaar meeloopt met anderen, zo ontzettend pro-VG bent.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:30 schreef Happel het volgende:
In de situatie waarin we al vele jaren zitten vind ik het niet echt meer stemmingmakerij dit soort berichten. Feijenoord kan makkelijk wat doen aan de onrust die er is, door gewoon transparant te zijn richting de achterban.
Wel lachen is niet het goede woord, maar het zijn azijnzeikers pur sang.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:21 schreef Happel het volgende:
Denken dat ze het wel 'lachen' vinden om negatief nieuws naar buiten te brengen. Sommigen hebben echt een verkeerd beeld van sommige supporters.
Maar nee, er is geen enkele reden om negatief te zijn. Het gaat goed met de club.
Dat zegt niemand, maar laten we gewoon de feiten, die gewoon openbaar gemaakt zullen worden zoals altijd, afwachten. Pas dan is kritiek gegrond.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:21 schreef Happel het volgende:
Maar nee, er is geen enkele reden om negatief te zijn. Het gaat goed met de club.
Misschien, maar als er geen nieuws is wordt er negatief nieuws verzonnen. Zoals een bericht dat Feyenoord "angstvallig" (stemmingmakerij pur sang om dit woord te gebruiken) het jaarverslag achter houdt, terwijl zoals aangetoond op de vorige pagina dit de voorgaande twee jaren in het begin van december gebeurde. Er wordt dus gewoon nieuws gecreëerd omwille van het feit dat er geen nieuws is, en er wordt ook nog eens een negatieve ondertoon aan dit bericht gegeven. Dat vind ik kwalijk. Daar is niemand bij gebaat.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:21 schreef Happel het volgende:
Denken dat ze het wel 'lachen' vinden om negatief nieuws naar buiten te brengen. Sommigen hebben echt een verkeerd beeld van andere supporters.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:24 schreef TC03 het volgende:
Als Feyenoord meteen de cijfers naar buiten had gebracht hadden ze ook wel weer iets verzonnen. Iets in de trant van "normaliter brengt Feyenoord de cijfers in december naar buiten, maar door dit een maand eerder te doen krijgt men minder aandacht waardoor het operationele verlies van 9 ton geen gevolgen zal hebben voor Gudde en Blokland op zijn luxueuze jacht kan blijven vertoeven." Ik zie die tekst al voor me staan op LN.
Zoals ik hiervoor al zei. In de situatie waarin we nu verkeren zou het heel veel onrust voorkomen als de club aanzienlijk transparanter is wat betreft de cijfers en de meetmomenten bij de KNVB.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]Echt hè. Zeiken dat het "angstvallig en verdacht stil blijft" terwijl de jaarcijfers ALTIJD in december gepubliceerd worden.
En dus ga je met woorden als "verdacht" en "angstvallig" strooien terwijl het gebruikelijk is dat de cijfers in het laatste jaar van de maand worden gepresenteerd, en er in juni al een prognose is gegeven (enkele tonnen verlies inclusief afschrijvingen)?quote:Op zondag 13 november 2011 10:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Zoals ik hiervoor al zei. In de situatie waarin we nu verkeren zou het heel veel onrust voorkomen als de club aanzienlijk transparanter is wat betreft de cijfers en de meetmomenten bij de KNVB.
Vind ook dat er veel te licht gedaan wordt over de situatie waarin we zitten. Volgend jaar moeten we uit categorie 1 zijn en ik heb totaal geen vertrouwen in een goede afloop.
Waar wordt in het artikel gezegd dat het verdacht lang duurt?quote:Op zondag 13 november 2011 12:11 schreef Gert het volgende:
[..]
En dus ga je met woorden als "verdacht" en "angstvallig" strooien terwijl het gebruikelijk is dat de cijfers in het laatste jaar van de maand worden gepresenteerd, en er in juni al een prognose is gegeven (enkele tonnen verlies inclusief afschrijvingen)?
Wat is daar dan precies "verdacht" aan? Leg me dat eens uit. Want ik zie het nu namelijk als een sneue poging tot stemmingmakerij.
Het woord "verdacht" viel hier, de woorden "angstvallig stil" staan in het artikel. Dat zijn kwalificaties die je gebruikt als je wilt suggereren dat er iets niet in de haak is. Terwijl er NIETS ongebruikelijks gebeurt.quote:Op zondag 13 november 2011 12:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar wordt in het artikel gezegd dat het verdacht lang duurt?
verdacht niet nee, maar angstvallig wel, en dat terwijl het in vergelijking met het verleden helemaal niet angstvallig stil is. Het loopt gewoon nog net zoals altijd, Als de cijfers zonder motivering in december ook nog niet gepubliceerd zouden worden dan kun je spreken van angstvallig stil.quote:Op zondag 13 november 2011 12:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar wordt in het artikel gezegd dat het verdacht lang duurt?
quote:Reactie geplaatst door Koen_W1 op 12-11-2011 om 18:18
3
Pure bangmakerij dit. Heb van de week gesprek gehad na aanleiding van een mail die ik gestuurd heb, met Gudde, Koevermans en Strooband. Komende week is de ALV. Daar worden de cijfers getoond en dan in navolging daarop worden ze publiekelijk gemaakt. Dit is gewoon conform de gebruikelijke regels. Overigens draaien we nog rode cijfers dit jaar. Volgend jaar moeten dit zwarte worden. Transfers van Fer en Wijnaldum zitten er dit jaar nog niet bij. Zijn doorgeschoven naar volgend jaar.
Het volgende meetpunt (na de huidige) is toch juli 2012? En aangezien dat na dit seizoen is gaat het dan dus over de jaarcijfers van dit seizoen, die staan in de jaarrekening volgend jaar....quote:Op zondag 13 november 2011 12:55 schreef Caland het volgende:
De jaarrekening van volgend jaar doet helemaal niet ter zake, dan moeten we nl al uit cat. 1 zijn.
Wel een rijke fantasie heeft 'ie. Een gesprek met Gudde, Koevermans en Strooband () na een mailtje.
Nee, in maart (halfjaarcijfers/ prognose) en dan de laatste in juni (begroting). Dan moeten we er al uit zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 13:08 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Het volgende meetpunt (na de huidige) is toch juli 2012? En aangezien dat na dit seizoen is gaat het dan dus over de jaarcijfers van dit seizoen, die staan in de jaarrekening volgend jaar....
Er is aan het begin van het seizoen toch naar buiten gebracht dat de balans van 2010/2011 enkele tonnen in de min zal eindigen? Met de kanttekening dat de transfers van Wijnaldum en Fer op de balans van het huidige seizoen komen?quote:Op zondag 13 november 2011 13:19 schreef Caland het volgende:
Overigens is er ook steeds over gesproken dat men bij deze jaarrekening al een kleine winst zou gaan draaien, daar krabbelden ze echter, wederom, van terug. Weer zo'n fantastisch staaltje supporters voorliegen
Echter is er daarvoor steeds gesproken over het maken van een symbolische winst. Daar is men inderdaad later wederom op teruggekomen.quote:Op zondag 13 november 2011 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is aan het begin van het seizoen toch naar buiten gebracht dat de balans van 2010/2011 enkele tonnen in de min zal eindigen? Met de kanttekening dat de transfers van Wijnaldum en Fer op de balans van het huidige seizoen komen?
Het zijn smerige leugenaars. Gelukkig houden ze zich wederom angstvallig stil nu, dan liegen ze tenminste niet.quote:Op zondag 13 november 2011 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Echter is er daarvoor steeds gesproken over het maken van een symbolische winst. Daar is men inderdaad later wederom op teruggekomen.
Grappig.quote:Op zondag 13 november 2011 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zijn smerige leugenaars. Gelukkig houden ze zich wederom angstvallig stil nu, dan liegen ze tenminste niet.
Best een leuke situatie om grapjes over te maken, ja.quote:Op zondag 13 november 2011 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zijn smerige leugenaars. Gelukkig houden ze zich wederom angstvallig stil nu, dan liegen ze tenminste niet.
Prima hoor, als je mijn sarcasme grappig vindt.quote:Op zondag 13 november 2011 15:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Best een leuke situatie om grapjes over te maken, ja.
Ey, leuk. Weer een grapje. Misschien moet je komiek worden.quote:Op zondag 13 november 2011 16:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima hoor, als je mijn sarcasme grappig vindt.
En nu snel weer een ernstig gezicht trekken en brallen over de leugens van het bestuur, want dat past prima bij deze "situatie".
Situatie: het bestuur publiceert de cijfer niet een maand vroeger dan gebruikelijk en wordt daarom aangevallen.![]()
Wat ze ook doen, het is nooit goed, en als ze niets doen is het ook niet goed. Dat klopt wel ja.quote:Op zondag 13 november 2011 16:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Ey, leuk. Weer een grapje. Misschien moet je komiek worden.
De hele situatie, al jaren in de financiële problemen en het tot het laatste meetmoment nodig moeten hebben om er uit te komen, is niet grappig.
Die berichten interesseren me echt niet, het gaat me om de achterliggende gedachte daarin. Feijenoord zou veel transparanter kunnen zijn richting de achterban. Dat doen ze niet, waardoor ze de schijn tegen krijgen en er dus zulke berichten naar buiten komen.
Dat is nou de kern van het probleem. Als ze iets doen dan doen ze het fout en als ze niets doen hadden ze wel iets moeten doen.Dat krijg je als je een stelletje dwazen een club laat leiden die vervolgens de club compleet kapot maken.quote:Op zondag 13 november 2011 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ze ook doen, het is nooit goed, en als ze niets doen is het ook niet goed.
Nogmaals: een half jaar geleden is al aangegeven dat seizoen 2010/2011 "enkele tonnen verlies" op zal leveren. Positieve cijfers hadden gekund door de transfers op het afgelopen seizoen boeken maar die worden meegenomen met dit seizoen.quote:Op zondag 13 november 2011 17:50 schreef Haringkop het volgende:
[quote]Op zondag 13 november 2011 17:50 schreef Haringkop het volgende:..
Verder vind ik met name interessant wat caland aangeeft, houdt Feyenoord woord of wijkt men er af en doen ze net of het een ingecalculeerd verlies is geweest conform plan van aanpak...
Ook dan had het niet gekund, onzin dus. Boekjaar liep af op 1 juni, transfers waren daarna (behalve die van Ake/Rekik/Castaignos dacht ik, waren die niet verkocht was het verlies dus nog veel groter uitgevallen).quote:Op zondag 13 november 2011 18:09 schreef Gert het volgende:
Positieve cijfers hadden gekund door de transfers op het afgelopen seizoen boeken maar die worden meegenomen met dit seizoen.
Cijfers zijn al bekend.. Openbaarmaking laat alleen even op zich wachten. Maar oa Gert doet net alsof er weer enorme protesten zijn daarom. Terwijl ik alleen een lullig stukje van fr12 hier plaatstequote:Op zondag 13 november 2011 18:20 schreef nostra het volgende:
Als er geen cijfers zijn, dan valt er ook weinig te publiceren. En die cijfers zijn er niet zolang ze niet zijn vastgesteld.
Dat vraag ik me af. "Bekend" als in dat er voorlopige cijfers beschikbaar zijn: uiteraard. Of je dat wil publiceren: lijkt mij niet.quote:Op zondag 13 november 2011 18:29 schreef Caland het volgende:
Cijfers zijn al bekend.. Openbaarmaking laat alleen even op zich wachten.
Als dat zo is, dan is het erg raar inderdaad.quote:Op zondag 13 november 2011 18:40 schreef Caland het volgende:
Nope. Cijfers zijn al ingeleverd bij de KNVB vorige week.
Einde boekjaar is 30 juni, niet 1 juni. Maar goed, ook dan waren de transfers voor Wijnaldum en Fer te laat, dat klopt. Maar met enkele tonnen verlies nu, zou er dan dus een behoorlijke winst zijn gedraaid.quote:Op zondag 13 november 2011 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook dan had het niet gekund, onzin dus. Boekjaar liep af op 1 juni, transfers waren daarna (behalve die van Ake/Rekik/Castaignos dacht ik, waren die niet verkocht was het verlies dus nog veel groter uitgevallen).
En het gaat er nou juist om dat ze eerder aangaven afgelopen seizoen met een symbolische winst zouden afsluiten. En daar kwamen ze uiteraard weer op terug.
[..]
Dat is helemaal niet raar. De cijfers worden elk jaar op de AVA gepresenteerd. Als ze dat dit jaar ineens niét doen, dan is het raar.quote:Op zondag 13 november 2011 18:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is het erg raar inderdaad.
Ik volg je hier nietquote:Op zondag 13 november 2011 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Einde boekjaar is 30 juni, niet 1 juni. Maar goed, ook dan waren de transfers voor Wijnaldum en Fer te laat, dat klopt. Maar met enkele tonnen verlies nu, zou er dan dus een behoorlijke winst zijn gedraaid.
Dus? Blijft weer een verkeerde voorstelling van zaken door de directie.quote:En die bijstelling van 1 euro positief naar enkele tonnen verlies is al een half jaar geleden gedaan.
Als Inter geen gentlemans agreement had afgesloten met Feyenoord had het verlies ook dit jaar weer in de miljoenen gelopen. En dat vind ik een kwalijke zaak als ze eerst stellen een symbolische winst te willen maken.quote:Heel veel lager dan de miljoenenverliezen van de jaren ervoor, en dit seizoen zal dus een ruim positieve balans geven.
quote:Op zondag 13 november 2011 18:52 schreef Caland het volgende:
#Feyenoord en Jordy Clasie zijn het zo goed als eens over een langer verblijf van de middenvelder bij de club.
Als er cijfers zijn ingeleverd bij de KNVB, dan zullen die definitief zijn. Ik kan me althans niet voorstellen dat de KNVB definitieve, niet door de accountant gecontroleerde, niet door de RvC goedgekeurde en niet door de AVA vastgestelde cijfers accepteert.quote:Op zondag 13 november 2011 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet raar. De cijfers worden elk jaar op de AVA gepresenteerd. Als ze dat dit jaar ineens niét doen, dan is het raar.
Mooi.quote:Op zondag 13 november 2011 18:52 schreef Caland het volgende:
#Feyenoord en Jordy Clasie zijn het zo goed als eens over een langer verblijf van de middenvelder bij de club.
Cijfers zijn al bekend. Maar Feyenoord presenteert ze pas op de ALV die doorgaans in december is. Lijkt me ook niet zoveel vreemds aan.quote:Op zondag 13 november 2011 18:55 schreef nostra het volgende:
[..]
Als er cijfers zijn ingeleverd bij de KNVB, dan zullen die definitief zijn. Ik kan me althans niet voorstellen dat de KNVB definitieve, niet door de accountant gecontroleerde, niet door de RvC goedgekeurde en niet door de AVA vastgestelde cijfers accepteert.
Een waarschijnlijke optie is dat er voorlopige cijfers zijn ingediend, onder voorbehoud van voornoemde, en dan is het natuurlijk logisch dat je dat niet naar buiten brengt.
Doe maar niet.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 13-11-2011 om 18:07:55Robbert Maaskant: "Voor een functie bij #Feyenoord ben ik altijd beschikbaar." reageer retweet
Waarvoor zouden we hem nodig hebbenquote:Op zondag 13 november 2011 19:31 schreef Caland het volgende:
Doe maar niet.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 13-11-2011 om 18:07:55Robbert Maaskant: "Voor een functie bij #Feyenoord ben ik altijd beschikbaar." reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |