Ik ook niet, maar als ik in De Kuip zit denk ik heel vaak: wat doe ik hier in godsnaam?quote:Op woensdag 9 november 2011 19:14 schreef vandermar het volgende:
Ik haat Interlands, afschaffen die rotzooi. Ik kan geen week zonder Feyenoord.
Ik mag toch aannemen dat Toornstra bij Ajax, PSV (in mindere mate) en Twente bovenaan op het verlanglijstje staat. Anders staan ze echt te slapen.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Caland, Denk je dan dat de Engelse clubs al snel staan te hijgen bij hen?
Sowieso zie ik in Nederland verder geen topclub op de stoep staan.
Met het oog op Vitesse - Feyenoord is dat zeker handig.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:15 schreef Caland het volgende:
Ik vind het wel goed uitkomen dit keer, heb het wel effe gehad met Feyenoord
Hopelijk doet een weekje rust of een andere omgeving de heren goed.
Eerst pics, dan twitter.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:15 schreef Maastoren het volgende:
Vormer vind ik wel een aardige. Ik weet alleen niet of z'n vriendin ook Twitter heeft?
Ajax en PSV hebben genoeg voor de AMC:quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat Toornstra bij Ajax, PSV (in mindere mate) en Twente bovenaan op het verlanglijstje staat. Anders staan ze echt te slapen.
Die hebben al genoeg opties.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat Toornstra bij Ajax, PSV (in mindere mate) en Twente bovenaan op het verlanglijstje staat. Anders staan ze echt te slapen.
Dan nog, zie hem niet naar ons gaan. Bij PSV zal Toiboy wel weggaan en Twente heeft al eerder interesse in hem getoond dacht ik.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax en PSV hebben genoeg voor de AMC:
Ajax heeft de Jong, Eriksen, Lodeiro, Serero, en een Mats Rits die een grote belofte is.
PSV heeft Labyad, Wijnaldum, Toivonen,
Bij ons heeft hij bijna zeker een basisplek.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog, zie hem niet naar ons gaan. Bij PSV zal Toiboy wel weggaan en Twente heeft al eerder interesse in hem getoond dacht ik.
Ik denk dat er geen plaats voor hem in de basis is. Fer zal meer en meer op de deur gaan kloppen. Tevens steken Chadli en bajrami in een uitstekende vormquote:Op woensdag 9 november 2011 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog, zie hem niet naar ons gaan. Bij PSV zal Toiboy wel weggaan en Twente heeft al eerder interesse in hem getoond dacht ik.
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 09-11-2011 om 19:23:42Net Van Geel gebeld. 'Komst Vormer is nu niet aan de orde.' Hij wilde niet ingaan op de vraag of de speler op zn verlangslijst staat. #fey reageer retweet
We hebben het over de transferperiode van volgende zomer he. Weet jij veel wat daarin gebeurt.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen plaats voor hem in de basis is. Fer zal meer en meer op de deur gaan kloppen. Tevens steken Chadli en bajrami in een uitstekende vorm
twitter:JanDirkStouten twitterde op woensdag 09-11-2011 om 19:23:42Net Van Geel gebeld. 'Komst Vormer is nu niet aan de orde.' Hij wilde niet ingaan op de vraag of de speler op zn verlangslijst staat. #fey reageer retweet
Sjek, Prutsbak.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:27 schreef Paul-89 het volgende:
Inderdaad. Jammer als het niet waar is.quote:Op woensdag 9 november 2011 19:47 schreef vandermar het volgende:
Teletekst meldt het ook en JD Stouten wil altijd interessant doen met zijn gejammer
Ik denk het wel waar isquote:
quote:Van Geel ontkent rondkomen overgang Vormer
Tegenover RTV Rijnmond heeft Martin van Geel de berichtgeving van de NOS tegengesproken dat Ruud Vormer voor drie jaar bij Feyenoord zou hebben getekend. Van Geel noemde de berichtgeving over de overgang 'onzin.' Ook wil Van Geel niet zeggen of Vormer op zijn verlanglijstje staat.
Feyenoord Netwerk
Zonder toestemming van zijn werkgever mag een speler met een aflopend contract overigens pas op zijn vroegst een half jaar voor het einde van het contract met andere clubs in gesprek.
Precies. Maar Sjek de neus zit weer eens onzin te verkondigen over Feyenoord. Voor de zoveelste keer.quote:
Jep, met zijn bronnen.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. Maar Sjek de neus zit weer eens onzin te verkondigen over Feyenoord. Voor de zoveelste keer.
quote:Feyenoord praat in januari met Koeman
9 november 2011
Feyenoord gaat met trainer Ronald Koeman onderhandelen over een eventuele contractverlenging. Technisch directeur Martin van Geel heeft aan RTV Rijnmond bevestigd dat de eerste gesprekken hierover in januari worden gevoerd.
Koeman heeft een contract voor één seizoen op zak. Volgens Van Geel is het goed gebruik in de voetballerij om rond januari om de tafel te zitten en te praten over de toekomst.
De club is ook bezig om met diverse spelers te praten over een contractverlenging. Voorbeelden hiervan zijn Kaj Ramsteijn, Jordy Clasie en Diego Biseswar.
wat is dezequote:Op woensdag 9 november 2011 22:07 schreef Caland het volgende:
Guidetti heeft vandaag weer een aantal prikken gehad.
Keiharde doping. Nee, een prikje voor zijn vakantie naar Kenia.quote:
Dit inderdaad ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:46 schreef Jorwol het volgende:
Waarschijnlijk is het al wel rond met Vormer, maar officieel nog niet, puur omdat je iemand met een aflopend contract pas een half jaar voor het aflopen van het contract mag benaderen? Anders kan Feyenoord weer gezeik krijgen met Roda enzo
Een soort intentieverklaring of zo?quote:Op woensdag 9 november 2011 22:46 schreef Jorwol het volgende:
Waarschijnlijk is het al wel rond met Vormer, maar officieel nog niet, puur omdat je iemand met een aflopend contract pas een half jaar voor het aflopen van het contract mag benaderen? Anders kan Feyenoord weer gezeik krijgen met Roda enzo
En dan die reacties:quote:Vormer: 'Ik rond met Feyenoord? Bullshit'
Technisch directeur Martin van Geel ontkent met klem dat Ruud Vormer rond is met Feyenoord. Dat meldt het AD. NOS Teletekst meldde gisteravond dat de middenvelder van Roda JC komende zomer transfervrij voor drie seizoenen naar de Kuip verhuist.
'Er is geen sprake van de komst van Vormer, mensen gokken maar wat', zegt Van Geel.
Ook Ruud Vormer ontkent in het AD een verhuizing naar Rotterdam met klem. 'Ik rond met Feyenoord? Bullshit. Klopt niets van.'
Sommige mensen snappen echt niks van de situatie waarin Feyenoord verkeert.quote:Reactie geplaatst door marcel-z op 10-11-2011 om 10:080Doe lekker niet, ook jij bent weer middelmaat.
?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:45 schreef Muto het volgende:
Sjek is boos. En begint nu terug te krabbelen.
Gisteravond zaten een paar gastjes naar hem te tweeten of hij aan de pillen zat naar aanleiding van de berichten rondom Vormer. Nog een paar kleinigheidjes, zoals Jack de Jeaud, 6-4 6-4 6-4 6-4 en of hij zich niet bezig kon houden met Ajaxnieuws, Ik schijt op Jack, Jij schijt op Jack, Wij schijten allemaal op Jack jack jack etc. En iemand vroeg waarom hij AFC in zijn naam had staan en eiste een verklaring. Jack heeft zojuist die vraagsteller Dom genoemd.quote:
twitter:jack_afc1895 twitterde op woensdag 09-11-2011 om 21:27:08Bijzonder beschaafd al dat schelden. Soms komt nieuws te snel naar buiten. Wacht maar rustig af wat Ruud Vormer betreft reageer retweet
twitter:jack_afc1895 twitterde op donderdag 10-11-2011 om 11:06:47@demooisteclubfr Omdat mijn club AFC uit Amsterdam is. Topklasse vereniging opgericht in 1895. Ben ik al 50 jaar lid van. Beetje dom van je reageer retweet
En nu komt hij dus met het nieuws dat het natuurlijk niet nu is, maar over een paar maanden. Dus eigenlijk was zijn nieuws, geen nieuws aangezien iedereen wist dat dit ging gebeuren.twitter:jack_afc1895 twitterde op donderdag 10-11-2011 om 11:16:18Ongemanierd ben je. Jammer. Wacht maar rustig een paar maanden af en biedt dan je excuses aan voor je onbeschofte gedrag reageer retweet
twitter:jack_afc1895 twitterde op donderdag 10-11-2011 om 11:37:43Kleine nuance. Vormer kan nog niet tekenen bij Feyenoord omdat dat pas na 1 januari mag. Beide partijen wel accoord over 3jarige verbintenis reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |