Tering jantje. Het mag wat kosten! Betaalt Danny zo goed!quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jameson Irisch Whiskey Special Reserve Triple Distilled 12y. mien jong!
Hij was in de aanbieding bij de Gall&Gall en neequote:Op zaterdag 14 april 2012 19:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tering jantje. Het mag wat kosten! Betaalt Danny zo goed!
Iedereen heeft een telefoonnummer, zelfs failliete en gesloten bedrijven hebben een nummer dat wil niet zeggen dat die beantwoord word danwel nog bestaand is.quote:Op zondag 15 april 2012 20:14 schreef kanovinnie het volgende:
Je hoeft me geen idioot te noemen hoor. Dan is de kans dat je een goed antwoord terug krijgt nogal klein.
Maargoed, heb je zelf al even op google gekeken? Ik kom zo een telefoonnummer tegen en ik neem aan dat je beschikking hebt over een telefoon.
Maar heb je nou gebeld?quote:Op zondag 15 april 2012 20:16 schreef sl44 het volgende:
[..]
Iedereen heeft een telefoonnummer, zelfs failliete en gesloten bedrijven hebben een nummer dat wil niet zeggen dat die beantwoord word danwel nog bestaand is.
En die kans is zeer groot gezien een zeer groot aantal van fok! in de omgeving delft wonen en precies kunnen antwoorden!!!!
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:17 schreef 2cv het volgende:
Misschien kan een modje de TT even wijzigen ? De stok in Langelille is door ondergetekende opgehaald en uit de running.
Ook dat is illegaal, als je telkens van camping wisselt. Je behoort nou eenmaal daadwerkelijk te wonen waar op het adres waarop je ingeschreven staat bij de gemeente. Daar zijn wat uitzonderingen op, maar die zijn minimaal. Ga maar navragen bij je gemeentequote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:12 schreef AnnaTralala het volgende:
Mijn topic is gesloten (Goedkoopste camping?), maar als ik slechts een tijdje (een aantal weken) op een camping woon, hoeft dat volgens mij niet illegaal te zijn.
Ook had ik tot nu toe slechts 1 suggestie gehad voor een goedkope camping.
Oke, duidelijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ook dat is illegaal, als je telkens van camping wisselt. Je behoort nou eenmaal daadwerkelijk te wonen waar op het adres waarop je ingeschreven staat bij de gemeente. Daar zijn wat uitzonderingen op, maar die zijn minimaal. Ga maar navragen bij je gemeente.
Het mag niet, simpel, klaar.
Ik snap wel wat je wil hoor, lekker goedkoop(hoewel dat vies tegevalt als de caravan/het huisje neit van jezelf is) En met de huidige crisis zal het ongetwijfeld weer (vaker) gaan voorkomen. maar dat maakt het nog niet legaal
.
Onder andere voor veiligheidsredenen is dat, maar nog een aantal andere (vraag ook maar na bij je gemeente - informeren kan altijd natuurlijk -). Hoe jammer ook, maar het is gewoon niet legaal en meer valt er dus niet over te zeggen in je topic. Tips voor goedkope campings geven is dus jou de illegaliteit in helpen, en dat doen we niet.
Eerst moet je hier een pic van jezelf posten en dan bekijken we hetquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:56 schreef Morera het volgende:
Geïnspireerd door het Turken op FOK! topic vraag ik mij af of er latino's op FOK! zijn, ik denk niet veel maar je weet maar nooit. Mag je daar zomaar een topic over openen of is dat niet de bedoeling?
Ga jij maar met Marco pics uitwisselenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eerst moet je hier een pic van jezelf posten en dan bekijken we het
Dat was smegmanusquote:
Nah, dat is niet echt de bedoeling neequote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:56 schreef Morera het volgende:
Geïnspireerd door het Turken op FOK! topic vraag ik mij af of er latino's op FOK! zijn, ik denk niet veel maar je weet maar nooit. Mag je daar zomaar een topic over openen of is dat niet de bedoeling?
Oke duidelijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nah, dat is niet echt de bedoeling nee.
er zijn al zo veel SCs, we zitten wel een beetje aan onze tax. Daarbij is het turkentopic een oude reeks die al heeeeeeel lang loopt.
@ hommo:hup, ga eens snel spelen in ONZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |