quote:Op woensdag 21 december 2011 19:04 schreef Dagonet het volgende:
Waar kan ik feedback geven over de verkiezingen?
Al die archieffora in de pulldown!
En de juiste leeftijd van yvonne staat er niet bij..
Voor de rest is het wel ontzettend een ons kent ons verkiezing. Zonde, het is heel erg incrowd POL en KLB/ONZ
Had ik in het topic over post en pakketservice geplaatst die om de één of andere reden sticky staat.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:07 schreef Dagonet het volgende:
Hoe kan het dat de beste discussievoerder een optie heeft om iemand te kiezen met 21 posts die sinds 2008 niet meer gepost heeft? Japp.
Ruben, 21 posts, last post 2001.
zo te zien zijn ze daar al verwijderd, mooi, want het was aardig offtopicquote:Op woensdag 21 december 2011 19:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[..]
Had ik in het topic over post en pakketservice geplaatst die om de één of andere reden sticky staat.
Volgens mij moet dat Rubje zijn?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[..]
Had ik in het topic over post en pakketservice geplaatst die om de één of andere reden sticky staat.
Ik had ze al leeggeëdit.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
zo te zien zijn ze daar al verwijderd, mooi, want het was aardig offtopic
Jawel, 2 plekken zelfs:quote:Op woensdag 21 december 2011 21:18 schreef Dagonet het volgende:
Maar is er nog een FB plek voor die verkiezingen?
Ik heb niemand genomineerd, ik wist niet eens dat de voorbereidingen bezig waren en ik weet niet wie mensen met nog geen dertig posts heeft genomineerd als beste discussievoerder maar er had wel íets van een controle op kunnen zitten.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:28 schreef Staal het volgende:
Dago, wie heb jij genomineerd dan? Die users die jij noemt ken ik niet direct eigenlijk.
ONZ wil het ook niet,quote:Op zondag 8 januari 2012 15:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben 12 wat is dit?
Kan deze naar ONZ? Staat overigens al 3 uur in GC terwijl het overduidelijk onzin is.
Weet niet hoe je daarbij komt, maar in dat geval maar een slotje. Hoort duidelijk niet in GCquote:
jajaja al opgelostquote:Op zondag 8 januari 2012 15:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ben 12 wat is dit?
Kan deze naar ONZ? Staat overigens al 3 uur in GC terwijl het overduidelijk onzin is.
Heeft wel een banquote:Op maandag 16 januari 2012 18:39 schreef Ladylike het volgende:
Was het posten van blote tieten nou nog een ban?
Ik vraag dit, aangezien deze user munadeluna tetten postte (en er blijkbaar speciaal voor registreerde ook) maar geen ban heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |