Verbetering: 15:08 vertrokken en word omgeleid. Misschien wel ri Tiel-Elst en bij Nijmegen Maaslijn ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:02 schreef greavy het volgende:
Plan U 114 staat op spoor 3M te Geldermalsen tot de verstoring rondom Den Bosch verholpen is.
Die stond al kapot bij Duivendrecht volgens mij, er schijnt vannacht een overspanning op Hoofddorp Opstel te zijn geweest...quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ten westen van Apeldoorn stond loc 1742 met een gestrande Pimpel, en loc 1733 was aan het rangeren op spoor 2.
Ik hoorde wel dat het vanochtend hommeles was tussen Schiphol en Amersfoort. De Pimpel van 8:19 naar Berlijn is rond 9:40 pas vertrokken. Heeft eea met elkaar te maken dat iemand weet?
Het deed gewoon pijn aan men ogen om te zien dat die nieuwe stellen ongebruikt stonden. Volgespoten met grafitti. Ondanks dat de Fyra niet mooi is. Is het wel zonde van de treinquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:03 schreef Korreltje-zout het volgende:
Was ook weer lekker met de fyra naar breda vandaag. Ik vertrok om 1437 uit Rdam en even verderop in een tunnel stopt ie opeens abrupt en staan we bijna een kwartier stil door het (alweer) falende beveiligingssysteem. En de brandlucht van de snel remmende remmen hing nog lang in de wagon :I
Op de HSL heeft een aantal uur 'iets' het spoor geblokkeerd. Vermoedelijk een defect aan een trein. Hoop geen Fyra of Thalys.. Fyra & Thalys reden daardoor via klassiek spoor (Ireyon, alweer de Thalys in Roosendaal gemist !!)quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:03 schreef Korreltje-zout het volgende:
Was ook weer lekker met de fyra naar breda vandaag. Ik vertrok om 1437 uit Rdam en even verderop in een tunnel stopt ie opeens abrupt en staan we bijna een kwartier stil door het (alweer) falende beveiligingssysteem. En de brandlucht van de snel remmende remmen hing nog lang in de wagon :I
Klopt helemaal! De 114 heeft 15 minuten oponthoud gehad te Geldermalsen op 3b, en heeft toen in Den Bosch staan wachten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:52 schreef Duvel het volgende:
Die Plan U was wel netjes op tijd in Utrecht...
Meer defecte pimpels: IC-Berlijn van 12 uur uit Apeldoorn stond met 2(!) lokken defect. De sleeplok raakte ook defect..quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ten westen van Apeldoorn stond loc 1742 met een gestrande Pimpel, en loc 1733 was aan het rangeren op spoor 2.
Ik hoorde wel dat het vanochtend hommeles was tussen Schiphol en Amersfoort. De Pimpel van 8:19 naar Berlijn is rond 9:40 pas vertrokken. Heeft eea met elkaar te maken dat iemand weet?
Waren dat soms de 1742 en de 1733?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:20 schreef greavy het volgende:
Meer defecte pimpels: IC-Berlijn van 12 uur uit Apeldoorn stond met 2(!) lokken defect. De sleeplok raakte ook defect..
Welke lokken defect waren, weet ik niet. Raakte rond 12:10/12:15 defect, reed in de richting Schipholquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waren dat soms de 1742 en de 1733?
Dan waren het die inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
nja ik zag die twee rond 13:30 in Apeldoorn staan
Er was schijnbaar een overspanning op Hfdo vannacht waardoor drie locs en een MDDM defect zijn geraakt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:20 schreef greavy het volgende:
[..]
Meer defecte pimpels: IC-Berlijn van 12 uur uit Apeldoorn stond met 2(!) lokken defect. De sleeplok raakte ook defect..
Reizigers zijn toen geëvacueerd en met andere treinen verder gestuurd.
[ afbeelding ]
Ja, schijnbaar konden ze dat qua batterijspanning nog halen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:12 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Maar dusdanig defect dat ze nog wel tot Apeldoorn konden komen?
Zijn ze in Bentheim geweest, en weer terug naar Apeldoorn. Raakten defect in de richting Schiphol.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:11 schreef MREn het volgende:
[..]
Er was schijnbaar een overspanning op Hfdo vannacht waardoor drie locs en een MDDM defect zijn geraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |