Hier was het waarschijnlijk wel gewoon ongesteld hoor. Maar het kan zo af en toe voorkomen dat de eerste keer heel erg is. En dan helpt het beste om alles goed schoon te maken van binnen.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:42 schreef Morretje het volgende:
Hm KD, had Menicole niet iets soortgelijks laatst? En toen was het dus niks niet menstruatie. Ik zou je vk ff bellen als ik jou was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFT!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mignonne (Doe eens een nick die lekker af te korten is)
Leverworst? Mag dat al wel?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En dan voeren ze mijn 9maandige gevoeligerd ook nog leverworstWaarom zijn die mensen zo onzorgvuldig?
Nee. Dat is echt achterlijk vroeg. Vieze afvalstoffen eet ik zelf wel, die hoeft zij nog nietquote:Op donderdag 10 november 2011 18:37 schreef Nirak het volgende:
[..]
Leverworst? Mag dat al wel?
Wel jammer/waardeloos dat ze weinig tot niks met je vraag doen, je meisje heeft er tenslotte last van..
Wij gingen van 8 naar 11 maanden. Denk dat het er 12 worden.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
9 maanden afspraak was dit. Ik was er blij mee want zijn hoofd was de vorige keer nauwelijks gegroeid. Nu pakte hij zijn lijntje weer op. Nu in januari met elf maanden weer en dan ook prikken.
wij mogen ook de 9 maanden afspraak over slaan, omdat het prima gaat en ze het hier, sinds de introductie van een nieuw computersysteem, druk hebben met het plannen van nieuwe afspraken.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij gingen van 8 naar 11 maanden. Denk dat het er 12 worden.
Ik wik helemaal geen eten meegeven. Dat regelen ze daar maar. Ik wil gewoon dat ze luisteren als wij zeggen wat ze wel en vooral niet moeten doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:18 schreef DJMO het volgende:
voor wat betreft de allergie van je dotje, kun je niet gewoon _eisen_ dat ze alleen dingen krijgt die jij / jullie meegeven?
Je spreekt het uit als Rowanquote:Op donderdag 10 november 2011 19:23 schreef Takkembah het volgende:
Rowan <3 hoe spreek jehet eigenlijk uit, meisje? Rowan of Rowen?
Ik ging al reageren voor ik snapte wat er stond maar dat is wel handig. Helderheid. Snappen de meisjes het en kunnen wij hels gaan schoppen als het misgaatquote:Op donderdag 10 november 2011 19:32 schreef mignonne het volgende:
lijstje maken lijkt me inderdaad een goed plan. Als houvast voor de leidsters, misschien komt er ooit wel een invalster, dan is het ook fijn als die weet hoe en wat. Maar ook voor jezelf, je hebt dan zwart-op-wit aangeleverd wat jullie dottir mag hebben en wat niet, zeg maar een soort contractje ofzo?
Afgezien daarvan is het sowieso absurd dat ze op een KDV leverworst geven, de lever is het afvalstation van het lichaam en de lever van kleine kinderen kan net de "normale" zaken aan die het binnenkrijgt, dat is nog helemaal niet klaar voor het extra afval wat het met leverworst binnenkrijgt, ook voor een 3-jarige is het geen verstandig voedsel.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik wik helemaal geen eten meegeven. Dat regelen ze daar maar. Ik wil gewoon dat ze luisteren als wij zeggen wat ze wel en vooral niet moeten doen.
Maar zij zijn ook gewoon heel onzeker. Denk dat ze blij zijn met een lijstje.
hehe psies!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik ging al reageren voor ik snapte wat er stond maar dat is wel handig. Helderheid. Snappen de meisjes het en kunnen wij hels gaan schoppen als het misgaat
Jan krijgt regelmatig smeerkaas (hij vind het echt heerlijk) en soms smeerleverworst. Geert krijgt, als hij beleg krijgt, meestal peren-appelstroop of soms smeerkaas. idd omdat het plakt en ik zo mooie dobbelsteentjes van een dubbele boterham kan snijden zonder dat het een vieze plakzooi wordt. Ik zit me naar aanleiding hiervan wel ineens af te vragen wat voor beleg ik evt. nog meer zou kunnen serveren ...quote:Op donderdag 10 november 2011 20:24 schreef Vanyel het volgende:
En wel duidelijk beleid dat er niet gesnoept wordt.
Maar ik merk om me heen dat smeerkaas en leverworst het ook bij veel ouders heel goed doen voor echt kleine kindjes. Vinden ze lekker en het plakt fijn...
pindakaasquote:Op donderdag 10 november 2011 20:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jan krijgt regelmatig smeerkaas (hij vind het echt heerlijk) en soms smeerleverworst. Geert krijgt, als hij beleg krijgt, meestal peren-appelstroop of soms smeerkaas. idd omdat het plakt en ik zo mooie dobbelsteentjes van een dubbele boterham kan snijden zonder dat het een vieze plakzooi wordt. Ik zit me naar aanleiding hiervan wel ineens af te vragen wat voor beleg ik evt. nog meer zou kunnen serveren ...
dit was de dietist vandaag, ik geloof niet dat die bloed mag/kan/wil prikken.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:03 schreef danic het volgende:
Mignonne, hebben ze dan nog wel bloed geprikt bij de jongste? Omdat ze haar zo bleek vond?
ja ik meen me te herinner bij oudste ook, het is ook een vrij standaard iets om gelijk te prikken natuurlijk als je dan toch prikt zeg maar. Ik ga er van uit dat het er bij haar ook bij zit.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:12 schreef mrien het volgende:
Bij Jelle zat ijzer er toen wel bij mignonne
dat krijgt Jan wel idd, maar Geert nog (lang) niet! Ik ben (wellicht mede door Vanyels ervaring) bang dat hij er allergisch voor zou kunnen zijn. Ik reageerde vanmorgen ook lichtelijk panisch geloof ik toen Jan een stukje cracker met pindakaas bij geert in z'n mond wilde proppenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
pindakaas
goeie vetten, geen suiker (als je het goede merk neemt that is).
Eventueel jam, plakt ook.
smeerkaas komt er hier niet in, maar dat is puur en alleen omdat ik er zelf de rillingen van krijg![]()
smeerleverworst eet ik zelf graag, en oudste krijgt sinds ze twee is af en toe een boterham, jongste (nog) niet.
vanaf 9 maanden mogen ze gewoon pindakaas hebben en als er geen allergische aanleg bij Geert in zit hoef je daar niet mee te wachten. Bovendien bouwt een allergie zich over het algemeen op, vanyel's dottir gaat gewoon voor het maximale drama-effectquote:Op donderdag 10 november 2011 22:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat krijgt Jan wel idd, maar Geert nog (lang) niet! Ik ben (wellicht mede door Vanyels ervaring) bang dat hij er allergisch voor zou kunnen zijn. Ik reageerde vanmorgen ook lichtelijk panisch geloof ik toen Jan een stukje cracker met pindakaas bij geert in z'n mond wilde proppen(lang leve de broederliefde en het alles willen delen (waar alles staat voor: waar je zelf geen zin meer in hebt
)
Geert is acht maanden en een beetje schatquote:Op donderdag 10 november 2011 22:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
vanaf 9 maanden mogen ze gewoon pindakaas hebben en als er geen allergische aanleg bij Geert in zit hoef je daar niet mee te wachten. Bovendien bouwt een allergie zich over het algemeen op, vanyel's dottir gaat gewoon voor het maximale drama-effectmaar das wel de uitzondering hoor.
Maar je kunt ook jam op brood geven, of wat dacht je van gewoon een laagje (ongezouten) roomboter? als je dat afwisselt heb je drie dingen afwisselend op brood dat is op deze leeftijd echt wel genoeg.
Mijnes krijgt appelstroop, en jam en boter. Daar houdt het mee op, maar dat zijn ook wel een beetje de enige reeële opties voor ons nu. Ik vind t prima.
ik geef ook licht in het donker.. na de bevalling kwamen er ook wat zusters om te vragen of ik wilde blijven om aan te sterken want ik zag wel heel erg bleek..quote:Op donderdag 10 november 2011 21:30 schreef Claudia_x het volgende:
Herkenbaar, Mignonne. Als ik me iets minder fit voel ben ik al lijkbleek. Mensen schrikken zich dan rot. Ze zijn gewoon niks gewend.(Meestalzeggen ze het alleen achteraf trouwens. "Je ziet er nu veel beter uit, je hebt weer wat kleur." En bedankt.
Vanyel, wat een gedoe! Heel vervelend dat ze veel dingen niet kan verdragen.
Moet een kind van mij zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 22:23 schreef mignonne het volgende:
Bovendien bouwt een allergie zich over het algemeen op, vanyel's dottir gaat gewoon voor het maximale drama-effectmaar das wel de uitzondering hoor.
Bij deze post hoorde nog een plaatje:quote:Op donderdag 10 november 2011 09:43 schreef Mevr_Mus het volgende:
En CasWij hebben Simon de eerste weken ingebakerd. Niet eens omdat hij onrustig was, maar meer omdat het ons lekker warm en beschermend leek. Nu doen we het niet meer, maar we stoppen hem wel in de ingebakerde houding in in zijn wiegje en dan ligt hij (meestal
) heel rustig te wachten tot hij in slaap valt
Boh Vanyel ik vind het heftig, zo reageren ineens op alles, jullie kleine meis...wat sneu.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:17 schreef Vanyel het volgende:
De dietist zegt iig kma, o.a. omdat het uitslagpatroon dat deed vermoeden. Morgen wordt de neocate bezorgd en dan zien we verder.
ja he..ik weet niet wat voor een ziekelijke spurt hij heeft gemaakt...maar maat 62 dusquote:
Die van mij zat ook met 4/5 weken al in maat 62, begon ook in 50. Nu is ze 5 maanden en draagt ze sommige dingen nog 68, maar ook al veel 74 spul....quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja he..ik weet niet wat voor een ziekelijke spurt hij heeft gemaakt...maar maat 62 dusheeft gewoon 50/56 en 56 overgeslagen
en Vanyel, wat klote zeg..
jemig en gelijk aan de neocate ookquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:17 schreef Vanyel het volgende:
De dietist zegt iig kma, o.a. omdat het uitslagpatroon dat deed vermoeden. Morgen wordt de neocate bezorgd en dan zien we verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |