Wij hebben morgen onze eerste diëtistafspraak. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:16 schreef mignonne het volgende:
Wij gaan morgen even wegen en meten bij het cb, en dan 's middags weer langs de diëtiste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Haha dat doet Matthias dus ook. Hij gilt als een mager speenvarkenquote:Op donderdag 10 november 2011 10:08 schreef Takkembah het volgende:
Ah de tummytub. Was Aléxa's favoriet, en Seth doet net alsof we hem in kokend water dompelen
eindelijk? ik baal juist dat ie er al inpastquote:Op donderdag 10 november 2011 10:13 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha dat doet Matthias dus ook. Hij gilt als een mager speenvarkenWist ook meteen weer waarom het pas de derde keer was
![]()
KD kijk:
[ afbeelding ]
Hij past eindelijk in maatje 62
Haha dat pakje had Matthias ook. Even kijken of ik een foto heb waar ie het aan heeft!!quote:Op donderdag 10 november 2011 10:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben dol op dit pakje, zo fijntjes en zacht
en zo ontzettend zonde van die jammerlijke opdruk (daddy's little hero) ik had t pakje gekocht voor het broekje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |