abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 november 2011 @ 22:56:33 #31
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_104184671
Ah toevallig, KD heeft er ervaring mee.
pi_104184978
Ja sorry aventura, was de naam ff kwijt en stond op het punt om weg te gaan.
Tankgirl, hahaha! Ik moest zo lachen! Dus als het weer onrustig is in je hoofd, dan weet je het hè, dan scharrel ik weer rond.
  donderdag 10 november 2011 @ 07:02:09 #33
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_104191306
T_A_P net zoals KD zweer ik ook bij de Tommee Tippee, en we hebben toch al heel wat flesjes geprobeerd (difrax, avent, medela & jawel; tupperware :P)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_104191318
zoo een vroegertje hier; zit aan mijn ontbijt om zo naar de manueel therapeut te gaan met Liene. Slapen gaat de laatste dagen wel beter nu weer dr vaker op bed leggen... Gisteravond moest ik sporten, dus na de borst, net voordat ik weg ging, heb ik dr op bed gelegd en ze was pas een kwartiertje wakker toen ik weer thuis kwam. Dus kon zo weer aan de borst ;)
Ze heeft al met al een heel goede nacht gehad; van 18:45 tot 20:45 en van 21:45 tot 6:15 uur (gedronken om 3 uur tussendoor)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_104191545
succes bj :)

hier nog zo eentje die zweert bij tommee tippee!
:)
pi_104191574
Ok tommee tippee gebruiksters, welke gebruiken jullie dan? De anti colic of de Easivent?
Ik ga m zeker proberen!!
Tralalalaaa
  donderdag 10 november 2011 @ 08:01:13 #37
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_104191642
*kijkt op website* volgens mij heb ik de easivent. Ik heb hem bij het kruidvat vandaan iig.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_104191704
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:16 schreef mignonne het volgende:
Wij gaan morgen even wegen en meten bij het cb, en dan 's middags weer langs de diëtiste.
Wij hebben morgen onze eerste diëtistafspraak. Ben benieuwd.

Ons bvkindje drinkt vanaf het begin goed uit avent.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 10 november 2011 @ 08:10:56 #39
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_104191732
hier ook tommee tippee, de enige die Eline blieft. Easivent hier. Die andere kende ik niet
pi_104191916
Zo weer thuis, KISS inderdaad, nek, linkerschouder en bekken zaten vast en of scheef.. leuk zo,n stortbevalling... ze is volledig behandeld en mag over twee weken nog een keer voor dr liinkerarm. Nu nog ff een powernap samen tot Evie wakker wordt.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_104191947
Fijn dat er iig duidelijkheid is BJ, en zicht op herstel, want dat zal bij jullie allebei een hoop rust brengen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_104191981
BJ, fijn dat ze behandeld kon worden en dat je nu duidelijkheid hebt. Nu duimen voor een spoedig herstel enzo O+ en slaap ze :z ^O^
  donderdag 10 november 2011 @ 08:45:16 #43
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_104192097
Net als bij Vanyel drinkt mijn bv kindje al vanaf dag 3 uit een Aventfles gekolfde melk naast voedingen uit borst.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_104192137
Fijn BJ! Lekker even rusten dan nu!

Hier ook bv kindje dat ook veel gekolfde melk uit fles krijgt, sinds dat ie geboren is eigenlijk al. Ook fleszoektocht gehad, avent was niet pretiig, nu gebruiken we nog steeds medela calma en dat gaat prima.
pi_104192308
Danne drinkt prima uit de fles, vorige week nog wel tenminste.. Is t verstandig om dat te blijven oefenen en met welke frequentie? Want 5 januari is mn eerste werkdag alweer...

Verder slaapt onze kleine man overdag slecht.. Hij vecht dan echt tegen zn slaap en zo zijn we ooit 1,5 uur aan t sukkelen.. Als we hem bij ons pakken slaapt hij zo, dus meneer heeft moeite met zelf in slaap vallen :( We hebben wel ontdekt dat hij op zn buik wel snel in slaap valt. We draaien hem dan om en blijven er maarbij zitten.. Hebben wel aerosleep maar wil tochnog even de rug als slaaphouding proberen totdat hij nog sterker in zn nek is..
pi_104192457
Is inbakeren misschien een idee?
We bakeren Cas niet compleet in maar alleen met zijn armpjes :) Dat werkt voor hem super om in slaap te komen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104192558
Mijn kleine slaapt nog :o
Eigenlijk al vanaf 19:00 gisteravond. Heb al tig keer gekeken of ie het nog wel deed :X
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_104192622
Wat een schatje :)
Hij is erg beweeglijk met zn armpjes idd.. En op zn buik bewegen die dus minder, dus meer ontspannen en eerder in slaap vallen.. Maar zou niet weten hoe ik moest inbakeren, vooral alleen de armpjes..
Wil t nog even een weekje de kans geven, vanmorgen viel hij na een half uur zelf in slaap na wat pruttelen/ jengelen
pi_104192763
Mocht je het willen proberen dan kan ik het stap voor stap voor je fotograferen :) Roept u tegen die tijd maar even! Kan het wel in tekst uitleggen maar dat is minder makkelijk.
Onze kraam heeft het ons zo voorgedaan omdat Cas met zijn armpjes zwiepte.
  donderdag 10 november 2011 @ 09:43:59 #50
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_104193148
Hoop dat Liene baat heeft bij de behandeling van de osteopaat!

En Cas O+ Wij hebben Simon de eerste weken ingebakerd. Niet eens omdat hij onrustig was, maar meer omdat het ons lekker warm en beschermend leek. Nu doen we het niet meer, maar we stoppen hem wel in de ingebakerde houding in in zijn wiegje en dan ligt hij (meestal :P ) heel rustig te wachten tot hij in slaap valt O+
Oude (on)bekende.
pi_104193239
Dan blijft Cas dus niet lekker rustig liggen wanneer ik dat doe :') Zodra we in ons nieuwe huis slapen dan heeft hij een ledikant ipv een wieg, dan gaan we het inbakeren afbouwen :)
pi_104193549
Matthias is net voor de 3de keer zijn leven in de tummytub geweest. En leuk dat ie het vond :')
pi_104193567
Armpjes zwiepen, klinkt heel bekend :) ga je aanbod onthouden :)
  donderdag 10 november 2011 @ 10:08:38 #54
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_104193689
Ah de tummytub. Was Aléxa's favoriet, en Seth doet net alsof we hem in kokend water dompelen :')

Seth heeft inmiddels een ritme :o de Forte voeding was hier geen succes. Seth leek daar KMA-achtig op te reageren. Dus we zijn aan elke fles een schepje rijstebloem gaan toevoegen en in de laatste fles twee. Werkt als een tiet :D meneer zit nu netjes op 7-11-15-19-2230. Ik ben zo dankbaar voor mijn slapies.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_104193787
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:08 schreef Takkembah het volgende:
Ah de tummytub. Was Aléxa's favoriet, en Seth doet net alsof we hem in kokend water dompelen :')

Haha dat doet Matthias dus ook. Hij gilt als een mager speenvarken :X Wist ook meteen weer waarom het pas de derde keer was O-)

KD kijk:

Hij past eindelijk in maatje 62 *O*
pi_104194077
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:13 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Haha dat doet Matthias dus ook. Hij gilt als een mager speenvarken :X Wist ook meteen weer waarom het pas de derde keer was O-)

KD kijk:
[ afbeelding ]
Hij past eindelijk in maatje 62 *O*
eindelijk? ik baal juist dat ie er al inpast :D en leuk he die panda's, ik doe er altijd een zwart h&m vestje bij aan :) en de tummytub en t badje zijn hier beide erg aangenaam.. maar in de tummy draait ie gelukzalig zijn ogen weg :') deed ie gisteren bij een kindloze vriendin op schoot, ze gilde t uit, dacht dat ie dood ging :D :')
pi_104194172
Ja Matthias heeft er ook een zwart vestje bij. Maar heb hem nu even 2 rompers aangedaan. Vind het anders zo jammer dat je die panda's niet ziet.
Ik ben wel blij dat ie eindelijk in 62 zit. Hij is bijna 8 weken dus mocht ook wel keer. En ik heb in die maat weer zoveel leuke kleren. Allemaal net iets stoerder dan maat 50/56!

[ Bericht 0% gewijzigd door MeNicole2 op 10-11-2011 10:29:41 (Naam van mijn eigen kind verkeerd geschreven!! ) ]
pi_104194408
ik ben dol op dit pakje, zo fijntjes en zacht O+

en zo ontzettend zonde van die jammerlijke opdruk (daddy's little hero ;( ) ik had t pakje gekocht voor het broekje O+

pi_104194434
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben dol op dit pakje, zo fijntjes en zacht O+

en zo ontzettend zonde van die jammerlijke opdruk (daddy's little hero ;( ) ik had t pakje gekocht voor het broekje O+

[ afbeelding ]
Haha dat pakje had Matthias ook. Even kijken of ik een foto heb waar ie het aan heeft!!

Alleen op deze foto kun je het nog net een stukje zien!!

[ Bericht 9% gewijzigd door MeNicole2 op 10-11-2011 10:46:11 ]
pi_104197862
Nirak, Danne is nog wel heel erg jong om zelf in slaap te vallen. Baby's moeten dit echt leren. Het is dan ook geen probleem dat hij nu eerst bij jullie in slaap valt en dat je hem dan weg legt. Dat wakker in bed leggen komt vanzelf heus. Maar voor nu geef hem lekker die geborgenheid.
Met de fles blijven oefenen zo hier en daar is verstandig ja. Er zijn wel een aantal kindjes hier op Fok! die hem voorheen pakte en toen moeder weer moest werken niet meer. Dikke paniek dan.

Puck doet het super volgens het CB. 9545 gram en 76cm *O*

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')