Moet een kind van mij zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 22:23 schreef mignonne het volgende:
Bovendien bouwt een allergie zich over het algemeen op, vanyel's dottir gaat gewoon voor het maximale drama-effectmaar das wel de uitzondering hoor.
Bij deze post hoorde nog een plaatje:quote:Op donderdag 10 november 2011 09:43 schreef Mevr_Mus het volgende:
En CasWij hebben Simon de eerste weken ingebakerd. Niet eens omdat hij onrustig was, maar meer omdat het ons lekker warm en beschermend leek. Nu doen we het niet meer, maar we stoppen hem wel in de ingebakerde houding in in zijn wiegje en dan ligt hij (meestal
) heel rustig te wachten tot hij in slaap valt
Boh Vanyel ik vind het heftig, zo reageren ineens op alles, jullie kleine meis...wat sneu.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:17 schreef Vanyel het volgende:
De dietist zegt iig kma, o.a. omdat het uitslagpatroon dat deed vermoeden. Morgen wordt de neocate bezorgd en dan zien we verder.
ja he..ik weet niet wat voor een ziekelijke spurt hij heeft gemaakt...maar maat 62 dusquote:
Die van mij zat ook met 4/5 weken al in maat 62, begon ook in 50. Nu is ze 5 maanden en draagt ze sommige dingen nog 68, maar ook al veel 74 spul....quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja he..ik weet niet wat voor een ziekelijke spurt hij heeft gemaakt...maar maat 62 dusheeft gewoon 50/56 en 56 overgeslagen
en Vanyel, wat klote zeg..
jemig en gelijk aan de neocate ookquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:17 schreef Vanyel het volgende:
De dietist zegt iig kma, o.a. omdat het uitslagpatroon dat deed vermoeden. Morgen wordt de neocate bezorgd en dan zien we verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |