abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104204394
Hm KD, had Menicole niet iets soortgelijks laatst? En toen was het dus niks niet menstruatie. Ik zou je vk ff bellen als ik jou was.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 10 november 2011 @ 15:49:01 #77
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_104204678
Ik vloeide trouwens ook nog rond die tijd KD, dat was ook op een gegeven moment gestopt een paar dagen en toen begon het weer. Ik heb uiteindelijk wel 7 weken erover gedaan voordat het echtecht weg was. Maar dat was dan wel na een KS.

Ik zou ook idd even informeren hoe of wat als het zo blijft of als je je niet lekker voelt zeker aan de bel trekken.
pi_104204683
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:42 schreef Morretje het volgende:
Hm KD, had Menicole niet iets soortgelijks laatst? En toen was het dus niks niet menstruatie. Ik zou je vk ff bellen als ik jou was.
Hier was het waarschijnlijk wel gewoon ongesteld hoor. Maar het kan zo af en toe voorkomen dat de eerste keer heel erg is. En dan helpt het beste om alles goed schoon te maken van binnen.

De vlos dacht trouwens in eerste instantie aan een miskraam :X
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_104205589
Blegh, ongesteld worden, ik moet er nog niet aan denken.

Floris is ook weer helemaal goed gekeurd bij CJG, nu 6 kilo precies en 63cm. Prikken ook weer gehad en ook al was hij even flink boos waren de tranen ook zo weer opgedroogd en had hij weer volop "praatjes". En doet hij nu lekker een dutje in zijn wieg. Kan ik ook weer even een beetje rustig aan doen, alhoewel...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104205679
Bij ons kdv hebben ze sinds vandaag een digitaal dagboekje over de opvang en wat Cas daar zoal aan het uitvreten is. Daar staan me toch lieve foto's bij! O+

[ Bericht 30% gewijzigd door Cyntiaa op 10-11-2011 19:27:06 ]
pi_104207252
Wat leuk Cyntiaa O+ Hoe oud is Cas nu?
pi_104207930
Wat een leuke foto Cyntiaa!
pi_104209093
och cynthia wat een schattige foto O+

Woh KD das mooi balen :{

Piglet wat fijn zeg dat Joris zo makkelijk is! Heerlijk O+

We zijn weer terug van de diëtist, ze had eigenlijk niets bijzonder te vertellen, ze begreep er niets van want aan de intake en de hoeveelheid voedingen kon het niet liggen. Ze vond jongste wel heel erg bleek, pips, witjes, net hoe je het wilt noemen. Niet 'goed' bleek zoals ikzelf ben en oudste is iig, ze vroeg of haar ijzer en ijzervoorraad ook geprikt waren maar daar heb ik echt geen flauw benul van.
Verder was alles in orde en moeten we rond de eerste verjaardag weer terugkomen en dan is het even afwachten hoe het gaat. Als alles goed gaat hoeven we daarna niet meer terug, anders wel.

Wat wel een beetje jammer is, is dat de dietist uit het basispakket gaat. Ik moet nog even bedenken hoe we dat tzt gaan betalen, komt vast wel goed tegen die tijd maar ik ben er niet echt heel blij mee.
:)
pi_104210349
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 12:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mignonne (Doe eens een nick die lekker af te korten is }:| )
QFT!

Ons mupke reageert slecht op sommige voedingsmiddelen..Hebben deze week al tig keer (elke dag 's ochtends en bij het ophalen opnieuw omdat ze het blijkbaar vergeten) gevraagd of ze willen opschrijven wat ze eet en of ze heeft gereageerd. Zeggen ze doodleuk "peer ging goed hoor" blablabla "ja maar een beetje wrijven". Een beetje is OOK reactie muts!

En dan voeren ze mijn 9maandige gevoeligerd ook nog leverworst -O- Waarom zijn die mensen zo onzorgvuldig?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_104210393
En DML alweer naar het CB? Wij mogen pas in januari weer.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_104211150
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]

En dan voeren ze mijn 9maandige gevoeligerd ook nog leverworst -O- Waarom zijn die mensen zo onzorgvuldig?
Leverworst? Mag dat al wel?
Wel jammer/waardeloos dat ze weinig tot niks met je vraag doen, je meisje heeft er tenslotte last van..
pi_104211167
9 maanden afspraak was dit. Ik was er blij mee want zijn hoofd was de vorige keer nauwelijks gegroeid. Nu pakte hij zijn lijntje weer op. Nu in januari met elf maanden weer en dan ook prikken.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_104211324
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:37 schreef Nirak het volgende:

[..]

Leverworst? Mag dat al wel?
Wel jammer/waardeloos dat ze weinig tot niks met je vraag doen, je meisje heeft er tenslotte last van..
Nee. Dat is echt achterlijk vroeg. Vieze afvalstoffen eet ik zelf wel, die hoeft zij nog niet :(
pi_104211349
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
9 maanden afspraak was dit. Ik was er blij mee want zijn hoofd was de vorige keer nauwelijks gegroeid. Nu pakte hij zijn lijntje weer op. Nu in januari met elf maanden weer en dan ook prikken.
Wij gingen van 8 naar 11 maanden. Denk dat het er 12 worden.
pi_104211686
zeg dan gewoon M. ofzo :D dat klinkt wel cool, james bond-ish :7

vervelend vanyel om er zo mee bezig te moeten zijn, en idd, mensen zijn wel heel makkelijk vaak. Ach 1 hapje kan wel toch? die hoor ik op t moment vaak :{

ook zo'n leuke vind ik "achja, ze groeit er toch wel weer overheen dus och" eh? dat betekent niet dat je het nu dan wel kunt geven... en daarnaast betekent het niet dat ze er nu niet gierend last van kan hebben...

ik vind het echt rot voor jullie dat dottir ineens zo op de allergietoer gaat zeg, dan valt ineens alles op. Is er niet een vaste leidster op het kdv die je daar wel mee vertrouwd met wie je een gesprek aan kunt gaan erover ofzo? dat zij zeg maar als enige zich met het eten van dottir bezig houdt? En anders op het kdv alleen laten geve waarvan je weet dat ze er tegen kan, en dan thuis de nieuwe dingen introduceren steeds. Lijstje meegeven dus van wat ze mag hebben.
pi_104212718
ik kom mij hier melden , onze zoon is geboren op 5 november. O+
5 november 2011 Rowan zoon van meissie1595

Alles gaat goed, hij is bijna weer op zijn geboortegewicht.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 10 november 2011 @ 19:18:22 #92
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104212761
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wij gingen van 8 naar 11 maanden. Denk dat het er 12 worden.
wij mogen ook de 9 maanden afspraak over slaan, omdat het prima gaat en ze het hier, sinds de introductie van een nieuw computersysteem, druk hebben met het plannen van nieuwe afspraken.

voor wat betreft de allergie van je dotje, kun je niet gewoon _eisen_ dat ze alleen dingen krijgt die jij / jullie meegeven? Het lijkt me redelijk normaal dat ze met de (over)gevoeligheid voor eten zeer zorgvuldig om moeten gaan. Stel je voor dat ze haar een keer pindakaas voeren (al dan niet per ongeluk)... sterkte ermee :*

Migje, jij ook sterkte met je jongste :*

Welkom meissie met Rowan, wat een scheetje O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_104212968
Ja huphup M, doe eens een nieuwe naam ;)

Maandag heb ik het aan de slimste van het stel gevraagd, maar die had het dus ook niet gedaan/ besproken met de rest.
Morgen diëtist, dan heb ik hopelijk meer beeld. Wat die ook zegt, ik denk dat we sowieso een lijstje maken met wat ze mag, noodzakelijk of niet. Dot hoeft van ons gewoon nog geen leverworst of smeerkaas. Of limo. Dat wordt blijkbaar alemaal.ingevoer zonder overleg, ontdekken we nu met t gedoe. Want ze schrijven natuurlijk wel aan t eind van de dag als we ernaast staan ;)

En die 1 hap is toch niet erg mensen moeten gewoon klappen krijgen!
  donderdag 10 november 2011 @ 19:23:49 #94
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_104213067
Rowan <3 hoe spreek jehet eigenlijk uit, meisje? Rowan of Rowen?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_104213179
quote:
12s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:18 schreef DJMO het volgende:
voor wat betreft de allergie van je dotje, kun je niet gewoon _eisen_ dat ze alleen dingen krijgt die jij / jullie meegeven?
Ik wik helemaal geen eten meegeven. Dat regelen ze daar maar. Ik wil gewoon dat ze luisteren als wij zeggen wat ze wel en vooral niet moeten doen.
Maar zij zijn ook gewoon heel onzeker. Denk dat ze blij zijn met een lijstje.
pi_104213248
En :W nieuwe baby
pi_104213481
Vanyel wat ontzettend balen dat Dottir zo aan het reageren is op voedsel
Mignonne hopelijk knapt je mini snel op en ziet ze iets minder bleek
Mooie stats van Puck

Onze uk is ziek. Ik ben vandaag meteen met de ll mee naar huis gegaan want ik kon om 16:10 bij de HA terecht uiteindelijk kon ik pas om 16:50 naar binnen met een jengelende ean want die kreeg honger. Ze heeft oorontsteking. Toen moest ik nog door naar de apotheek helemaal de andere kant op voor de AB daar heeft mijn vriend haar opgehaald zodat ze een fles kon krijgen.
En nu is de HA ook nog vergeten om de oogzalf op het recept te zetten dus morgen maar weer bellen.
pi_104213508
lijstje maken lijkt me inderdaad een goed plan. Als houvast voor de leidsters, misschien komt er ooit wel een invalster, dan is het ook fijn als die weet hoe en wat. Maar ook voor jezelf, je hebt dan zwart-op-wit aangeleverd wat jullie dottir mag hebben en wat niet, zeg maar een soort contractje ofzo?
pi_104213519
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:23 schreef Takkembah het volgende:
Rowan <3 hoe spreek jehet eigenlijk uit, meisje? Rowan of Rowen?
Je spreekt het uit als Rowan
pi_104213979
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:32 schreef mignonne het volgende:
lijstje maken lijkt me inderdaad een goed plan. Als houvast voor de leidsters, misschien komt er ooit wel een invalster, dan is het ook fijn als die weet hoe en wat. Maar ook voor jezelf, je hebt dan zwart-op-wit aangeleverd wat jullie dottir mag hebben en wat niet, zeg maar een soort contractje ofzo?
Ik ging al reageren voor ik snapte wat er stond maar dat is wel handig. Helderheid. Snappen de meisjes het en kunnen wij hels gaan schoppen als het misgaat :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')