Hier was het waarschijnlijk wel gewoon ongesteld hoor. Maar het kan zo af en toe voorkomen dat de eerste keer heel erg is. En dan helpt het beste om alles goed schoon te maken van binnen.quote:Op donderdag 10 november 2011 15:42 schreef Morretje het volgende:
Hm KD, had Menicole niet iets soortgelijks laatst? En toen was het dus niks niet menstruatie. Ik zou je vk ff bellen als ik jou was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFT!quote:Op donderdag 10 november 2011 12:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mignonne (Doe eens een nick die lekker af te korten is)
Leverworst? Mag dat al wel?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En dan voeren ze mijn 9maandige gevoeligerd ook nog leverworstWaarom zijn die mensen zo onzorgvuldig?
Nee. Dat is echt achterlijk vroeg. Vieze afvalstoffen eet ik zelf wel, die hoeft zij nog nietquote:Op donderdag 10 november 2011 18:37 schreef Nirak het volgende:
[..]
Leverworst? Mag dat al wel?
Wel jammer/waardeloos dat ze weinig tot niks met je vraag doen, je meisje heeft er tenslotte last van..
Wij gingen van 8 naar 11 maanden. Denk dat het er 12 worden.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
9 maanden afspraak was dit. Ik was er blij mee want zijn hoofd was de vorige keer nauwelijks gegroeid. Nu pakte hij zijn lijntje weer op. Nu in januari met elf maanden weer en dan ook prikken.
wij mogen ook de 9 maanden afspraak over slaan, omdat het prima gaat en ze het hier, sinds de introductie van een nieuw computersysteem, druk hebben met het plannen van nieuwe afspraken.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wij gingen van 8 naar 11 maanden. Denk dat het er 12 worden.
Ik wik helemaal geen eten meegeven. Dat regelen ze daar maar. Ik wil gewoon dat ze luisteren als wij zeggen wat ze wel en vooral niet moeten doen.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:18 schreef DJMO het volgende:
voor wat betreft de allergie van je dotje, kun je niet gewoon _eisen_ dat ze alleen dingen krijgt die jij / jullie meegeven?
Je spreekt het uit als Rowanquote:Op donderdag 10 november 2011 19:23 schreef Takkembah het volgende:
Rowan <3 hoe spreek jehet eigenlijk uit, meisje? Rowan of Rowen?
Ik ging al reageren voor ik snapte wat er stond maar dat is wel handig. Helderheid. Snappen de meisjes het en kunnen wij hels gaan schoppen als het misgaatquote:Op donderdag 10 november 2011 19:32 schreef mignonne het volgende:
lijstje maken lijkt me inderdaad een goed plan. Als houvast voor de leidsters, misschien komt er ooit wel een invalster, dan is het ook fijn als die weet hoe en wat. Maar ook voor jezelf, je hebt dan zwart-op-wit aangeleverd wat jullie dottir mag hebben en wat niet, zeg maar een soort contractje ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |