abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104155673
quote:
6s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:35 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Onzin, we zetten wat luidsprekers op de bommenwerpers met John Lennon er op tijdens de feestdagen, lekker ironisch enzow jwtz, feel the wrath of Jesus mofo's.

Je benadert sadisme hiermee. Nogal ziek.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_104155675
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:40 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

SSarkozy komt uit een joodse familie. Lekker respectloos dus.
Dat zegt totaal niets over het persoon in kwestie of hij Joods is of niet, Cohen is ook Joods en Albert Einstein was ook een Jood maar hadden geen belangen in het Joodse geloof of leer.
pi_104155695
Hoef je er geen SS voor te zetten.
pi_104155711
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:41 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Je benadert sadisme hiermee. Nogal ziek.
Its not like it hasn't been done before, tijdens de Vietnam oorlog hingen er ook genoeg speakers onder de helikopters.

En dat stelletje sadistische tyfus Iranezen mag best vernederd worden voor ze platgegooid worden.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_104155721
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:42 schreef De_Nuance het volgende:
Hoef je er geen SS voor te zetten.
Wat wil je nou zeggen met SS? Ga je kinderachtig doen omdat ik per ongeluk SS hebt getikt?
pi_104155737
quote:
3s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:43 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Its not like it hasn't been done before, tijdens de Vietnam oorlog hingen er ook genoeg speakers onder de helikopters.

En dat stelletje sadistische tyfus Iranezen mag best vernederd worden voor ze platgegooid worden.
Maakt het niet minder ziek.

Holocaust is ook wel eens eerder gedaan.
pi_104155755
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:43 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Wat wil je nou zeggen met SS? Ga je kinderachtig doen omdat ik per ongeluk SS hebt getikt?
Leek niet op een ongeluk.

Zo ja dan heb ik niets gezegd.
pi_104155801
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:40 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Alles is de schuld van de Islam en Mohammed. Dat zie je in de Torah.
Dat is niet wat ik zeg, ik typ alleen dat daar mee begonnen door Mohammed met de verovering en moorden van Joden in Arabië en deel buiten Arabië, dat is waar het hele gedoe over gaat.
pi_104155821
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:44 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Maakt het niet minder ziek.

Holocaust is ook wel eens eerder gedaan.
Wat is er ziek aan een muziekje?

Van mijn part spelen ze keihard het volkslied van de Israeli's af terwijl het bommen regent op Teheran.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_104155829
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:44 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Leek niet op een ongeluk.

Zo ja dan heb ik niets gezegd.
SSarkozy Ik heb dat per ongeluk dubbel SS getypt, was eerlijk gezegd niet van bewust, niet zo neer buigend denken over mij graag.
pi_104155858
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:47 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Wat is er ziek aan een muziekje?
Het genieten van vernedering en ironie terwijl er vast en zeker ook onschuldige mensen sterven vind ik niet getuigen van goede smaak.
pi_104155869
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:47 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

SSarkozy Ik heb dat per ongeluk dubbel SS getypt, was eerlijk gezegd niet van bewust, niet zo neer buigend denken over mij graag.
Oké miscommunicatie dan. :)
pi_104155872
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:48 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Het genieten van vernedering en ironie terwijl er vast en zeker ook onschuldige mensen sterven vind ik niet getuigen van goede smaak.
Ben ik mee eens, dit is niet de juiste muziek.
pi_104155893
quote:

[..]

Oké miscommunicatie dan. :)
Kan gebeuren :)
pi_104155912
quote:

[..]

Alsof er geen onschuldigen zouden sterven als die mafkezen hun kernwapens zouden gooien op Israel of Europa, alsof er geen onschuldigen dagelijks sterven in de martelkerkers van het regime, alsof er geen onschuldigen sterven door de steun aan terroristen van dat regime, alsof er geen onschuldigen sterven door het publiekelijk ophangen van mensen met een andere mening of geaardheid. Alsof er geen onschuldige vrouwen worden gestenigd omdat ze verkeerd keken.

Nee, mijn respect voor Iran is echt 0,0. Sorry. Verneder ze maar de grond in.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_104155961
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:48 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Ben ik mee eens, dit is niet de juiste muziek.
Ook goed, Stairway to Heaven? Die Walkure? We didn't start the Fire? Hava Nagila?

Pick one.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_104155990
quote:
11s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:51 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ook goed, Stairway to Heaven? Die Walkure? We didn't start the Fire?

Pick one.
Zeg het zelf zou ik zeggen, met beetje verstand moet je zelf kunnen concluderen he ;)
  woensdag 9 november 2011 @ 11:52:44 #118
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_104156005
Nu al kapot en ik moet nog 12+ uur ;(
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_104156007
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:52 schreef Kingdom34 het volgende:

[..]

Zeg het zelf zou ik zeggen, met beetje verstand moet je zelf kunnen concluderen he ;)
Dan is Hava Nagila wel een goede keus.

Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_104156026
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:49 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Alsof er geen onschuldigen zouden sterven als die mafkezen hun kernwapens zouden gooien op Israel of Europa, alsof er geen onschuldigen dagelijks sterven in de martelkerkers van het regime, alsof er geen onschuldigen sterven door de steun aan terroristen van dat regime, alsof er geen onschuldigen sterven door het publiekelijk ophangen van mensen met een andere mening of geaardheid. Alsof er geen onschuldige vrouwen worden gestenigd omdat ze verkeerd keken.

Je hele eerste alinea is gewoon een hol argument.

Ik zie Iraanse families die bommen op hun hoofd krijgen terwijl ze thuis wellicht slapen of tv kijken of aan tafel zitten.
Misschien hebben ze net zo een hekel aan het regime als jij of zijn het kinderen die niks weten over regimes maar hun moeder vader of broertje zien sterven.

Hoef jij er geen vernederend uitlach spelletje van te maken. Het is al erg genoeg dat het gebeurt.

Anders is het gewoon sadisme, daar is geen ander woord voor ben ik bang.

Het gaat niet over dat kut regime daar.

Jij wil de bevolking extra vernederen en pijn doen. Tevens heb ik 0,0 respect voor Israël (even als Iran) maar zou ik zoiets nooit en te nimmer toejuichen.
pi_104156041
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:49 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik heb ook geen respect voor Iran op zich, maar zijn ook mensen in Iran die echt moeilijk hebben en zij hebben ook niks te vertellen, zoals minderheden.
pi_104156096
Ja er zijn altijd wel onschuldigen of dissidenten, dat veranderd niks aan de zaak dat de machthebbers gewoon weg moeten. Het is jammer en spijtig dat er onschuldigen zullen komen te overlijden, maar het is oorlog en geen spelletje dammen in het park met pensioenado's.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_104156109
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:53 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Je hele eerste alinea is gewoon een hol argument.

Ik zie Iraanse families die bommen op hun hoofd krijgen terwijl ze thuis wellicht slapen of tv kijken of aan tafel zitten.
Misschien hebben ze net zo een hekel aan het regime als jij of zijn het kinderen die niks weten over regimes maar hun moeder vader of broertje zien sterven.

Hoef jij er geen vernederend uitlach spelletje van te maken. Het is al erg genoeg dat het gebeurt.

Anders is het gewoon sadisme, daar is geen ander woord voor ben ik bang.
Precies, dat is wat ik ook denk bidden voor deze mensen is de enige optie.
pi_104156140
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:54 schreef Voorschrift het volgende:
Ja er zijn altijd wel onschuldigen of dissidenten, dat veranderd niks aan de zaak dat de machthebbers gewoon weg moeten. Het is jammer en spijtig dat er onschuldigen zullen komen te overlijden, maar het is oorlog en geen spelletje dammen in het park met pensioenado's.
Goh echt.

Nou laten we er dan meteen napalm op gooien en kinderen uitlachen terwijl we hun ouders doden.

Ook in oorlog zijn er bepaalde regels.
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2011 @ 11:56:53 #125
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_104156155
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:52 schreef GSbrder het volgende:
Nu al kapot en ik moet nog 12+ uur ;(
Nog 4 en half uur dan is het mooi geweest voor vandaag.
Carpe Libertatem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')