quote:Op woensdag 9 november 2011 11:35 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Isreal heeft te maken van een geschiedenis, lees maar eens in de Thora of oude testament, dat is waar het om gaat met de Palestijnen gedoe, dat is al duizenden jaren al gaande. Hier wordt totaal niet mee rekening mee gehouden, Isreal levert steeds meer grond aan zijn vijanden (Islam) dat is waar het om gaat sinds de oprichting van de Islam van Mohammed wraak oorlogen tegen de Joden.
Dat is wat er om gaat en dat zal altijd zo blijven, als Obama en Sarkozy dat situatie niet willen begrijpen dan trekken zij aan het kortste eind als hel uit breekt.
Echt verschrikkelijk om te zien, arme mensen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onzin, we zetten wat luidsprekers op de bommenwerpers met John Lennon er op tijdens de feestdagen, lekker ironisch enzow jwtz, feel the wrath of Jesus mofo's.
Wel toepasselijk voor hoe CNN er straks uit ziet als Israel daadwerkelijk gaat aanvallen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:37 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk om te zien, arme mensen.
Als ze de macht eenmaal hebben verandert er iets inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele politieke partij , als ze eenmaal enige macht hebben , leven en laten leven als het om geopolitieke belangen gaat.
Het falen van de natiestaten wordt hiermee goed geïllustreerd.
Hoeft ook niet, ik zeg alleen waar de hele ellende over gaat en dat Obama en Sarkozy niets van het geschiedenis van Isreal weten, dat is wat ik ermee bedoel.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]oké
Ik ga hier dus niet op in als je het niet erg vindt.
Dus hoef jij je ook niet druk te makenquote:Op woensdag 9 november 2011 11:38 schreef waht het volgende:
[..]
Als ze de macht eenmaal hebben verandert er iets inderdaad.
Je kent het geschiedenis van Isreal en Perzen?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel toepasselijk voor hoe CNN er straks uit ziet als Israel daadwerkelijk gaat aanvallen.
SSarkozy komt uit een joodse familie. Lekker respectloos dus.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:38 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ik zeg alleen waar de hele ellende over gaat en dat Obama en SSarkozy niets van het geschiedenis van Isreal weten, dat is wat ik ermee bedoel.
Alles is de schuld van de Islam en Mohammed. Dat zie je in de Torah.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:39 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Je kent het geschiedenis van Isreal en Perzen?
Toch wel hèquote:Op woensdag 9 november 2011 11:37 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk om te zien, arme mensen.
Je benadert sadisme hiermee. Nogal ziek.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onzin, we zetten wat luidsprekers op de bommenwerpers met John Lennon er op tijdens de feestdagen, lekker ironisch enzow jwtz, feel the wrath of Jesus mofo's.
Dat zegt totaal niets over het persoon in kwestie of hij Joods is of niet, Cohen is ook Joods en Albert Einstein was ook een Jood maar hadden geen belangen in het Joodse geloof of leer.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:40 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
SSarkozy komt uit een joodse familie. Lekker respectloos dus.
Its not like it hasn't been done before, tijdens de Vietnam oorlog hingen er ook genoeg speakers onder de helikopters.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je benadert sadisme hiermee. Nogal ziek.
Maakt het niet minder ziek.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Its not like it hasn't been done before, tijdens de Vietnam oorlog hingen er ook genoeg speakers onder de helikopters.
En dat stelletje sadistische tyfus Iranezen mag best vernederd worden voor ze platgegooid worden.
Leek niet op een ongeluk.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:43 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen met SS? Ga je kinderachtig doen omdat ik per ongeluk SS hebt getikt?
Dat is niet wat ik zeg, ik typ alleen dat daar mee begonnen door Mohammed met de verovering en moorden van Joden in Arabië en deel buiten Arabië, dat is waar het hele gedoe over gaat.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:40 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Alles is de schuld van de Islam en Mohammed. Dat zie je in de Torah.
Wat is er ziek aan een muziekje?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:44 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maakt het niet minder ziek.
Holocaust is ook wel eens eerder gedaan.
SSarkozy Ik heb dat per ongeluk dubbel SS getypt, was eerlijk gezegd niet van bewust, niet zo neer buigend denken over mij graag.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:44 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Leek niet op een ongeluk.
Zo ja dan heb ik niets gezegd.
Het genieten van vernedering en ironie terwijl er vast en zeker ook onschuldige mensen sterven vind ik niet getuigen van goede smaak.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat is er ziek aan een muziekje?
Oké miscommunicatie dan.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:47 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
SSarkozy Ik heb dat per ongeluk dubbel SS getypt, was eerlijk gezegd niet van bewust, niet zo neer buigend denken over mij graag.
Ben ik mee eens, dit is niet de juiste muziek.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het genieten van vernedering en ironie terwijl er vast en zeker ook onschuldige mensen sterven vind ik niet getuigen van goede smaak.
Alsof er geen onschuldigen zouden sterven als die mafkezen hun kernwapens zouden gooien op Israel of Europa, alsof er geen onschuldigen dagelijks sterven in de martelkerkers van het regime, alsof er geen onschuldigen sterven door de steun aan terroristen van dat regime, alsof er geen onschuldigen sterven door het publiekelijk ophangen van mensen met een andere mening of geaardheid. Alsof er geen onschuldige vrouwen worden gestenigd omdat ze verkeerd keken.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het genieten van vernedering en ironie terwijl er vast en zeker ook onschuldige mensen sterven vind ik niet getuigen van goede smaak.
Ook goed, Stairway to Heaven? Die Walkure? We didn't start the Fire? Hava Nagila?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:48 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ben ik mee eens, dit is niet de juiste muziek.
Zeg het zelf zou ik zeggen, met beetje verstand moet je zelf kunnen concluderen hequote:Op woensdag 9 november 2011 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook goed, Stairway to Heaven? Die Walkure? We didn't start the Fire?
Pick one.
Dan is Hava Nagila wel een goede keus.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:52 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Zeg het zelf zou ik zeggen, met beetje verstand moet je zelf kunnen concluderen he
Je hele eerste alinea is gewoon een hol argument.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof er geen onschuldigen zouden sterven als die mafkezen hun kernwapens zouden gooien op Israel of Europa, alsof er geen onschuldigen dagelijks sterven in de martelkerkers van het regime, alsof er geen onschuldigen sterven door de steun aan terroristen van dat regime, alsof er geen onschuldigen sterven door het publiekelijk ophangen van mensen met een andere mening of geaardheid. Alsof er geen onschuldige vrouwen worden gestenigd omdat ze verkeerd keken.
Nee, mijn respect voor Iran is echt 0,0. Sorry. Verneder ze maar de grond in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |