Dan zeuren over Isreal hequote:Op woensdag 9 november 2011 11:26 schreef remlof het volgende:
[..]
De oorlogstaal is inderdaad al begonnen: Frankrijk waarschuwt Iran voor 'ongekende sancties'
Maar met eventuele militaire actie zullen ze wel wachten tot januari, na de feestdagen.
Nee dat denk ik niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:26 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de machthebbers in isreal verkeerd inschat.
Verenigd Europa zal ook conflicten beginnen. Zelfs al zou heel Nederland tegen zijn.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:26 schreef remlof het volgende:
[..]
De oorlogstaal is inderdaad al begonnen: Frankrijk waarschuwt Iran voor 'ongekende sancties'
Maar met eventuele militaire actie zullen ze wel wachten tot januari, na de feestdagen.
Voor jou misschien niet, maar die mening is er wel. Leven en laten leven werkt niet op internationaal niveau.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:25 schreef De_Nuance het volgende:
Overigens heeft het niks met knuffelen maken
Ik denk dat Sarkozy en Obama juist de situatie van Isreal onderschatquote:Op woensdag 9 november 2011 11:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet.
Ik ben het eens met Sarkozy en Obama, als ze eerlijk zijn dan.
Maakt niet uit, uit principe zouden dergelijke idioten geen nucleaire bom mogen hebben, en alleen om dat principe hebben we al genoeg reden om ze aan te vallen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:25 schreef De_Nuance het volgende:
Iran is een derdewereldland waar voor ons vrijwel geen enkele dreiging vanuit gaat.
Ja ze kunnen Israël pijn doen en daar draait het allemaal om.
Overigens heeft het niks met knuffelen maken
De machthebbers van Iran zijn idiote debielen , die mening wordt breed gedragen. Echter de machthebbers in Israël zijn ook debielen.
Van een andere orde, ja, desalniettemin debielen
Met goedkeuring van de meerderheid van het EP mag het van mij.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:28 schreef waht het volgende:
[..]
Verenigd Europa zal ook conflicten beginnen. Zelfs al zou heel Nederland tegen zijn.
Ik zie geen enkele politieke partij , als ze eenmaal enige macht hebben , leven en laten leven als het om geopolitieke belangen gaat.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:30 schreef waht het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet, maar die mening is er wel. Leven en laten leven werkt niet op internationaal niveau.
Waar heb je het over??quote:Op woensdag 9 november 2011 11:31 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ik denk dat Sarkozy en Obama juist de situatie van Isreal onderschat
Isreal heeft te maken van een geschiedenis, lees maar eens in de Thora of oude testament, dat is waar het om gaat met de Palestijnen gedoe, dat is al duizenden jaren al gaande. Hier wordt totaal niet mee rekening mee gehouden, Isreal levert steeds meer grond aan zijn vijanden (Islam) dat is waar het om gaat sinds de oprichting van de Islam van Mohammed wraak oorlogen tegen de Joden.quote:
Onzin, we zetten wat luidsprekers op de bommenwerpers met John Lennon er op tijdens de feestdagen, lekker ironisch enzow jwtz, feel the wrath of Jesus mofo's.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:26 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:35 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Isreal heeft te maken van een geschiedenis, lees maar eens in de Thora of oude testament, dat is waar het om gaat met de Palestijnen gedoe, dat is al duizenden jaren al gaande. Hier wordt totaal niet mee rekening mee gehouden, Isreal levert steeds meer grond aan zijn vijanden (Islam) dat is waar het om gaat sinds de oprichting van de Islam van Mohammed wraak oorlogen tegen de Joden.
Dat is wat er om gaat en dat zal altijd zo blijven, als Obama en Sarkozy dat situatie niet willen begrijpen dan trekken zij aan het kortste eind als hel uit breekt.
Echt verschrikkelijk om te zien, arme mensen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onzin, we zetten wat luidsprekers op de bommenwerpers met John Lennon er op tijdens de feestdagen, lekker ironisch enzow jwtz, feel the wrath of Jesus mofo's.
Wel toepasselijk voor hoe CNN er straks uit ziet als Israel daadwerkelijk gaat aanvallen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:37 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk om te zien, arme mensen.
Als ze de macht eenmaal hebben verandert er iets inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele politieke partij , als ze eenmaal enige macht hebben , leven en laten leven als het om geopolitieke belangen gaat.
Het falen van de natiestaten wordt hiermee goed geïllustreerd.
Hoeft ook niet, ik zeg alleen waar de hele ellende over gaat en dat Obama en Sarkozy niets van het geschiedenis van Isreal weten, dat is wat ik ermee bedoel.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]oké
Ik ga hier dus niet op in als je het niet erg vindt.
Dus hoef jij je ook niet druk te makenquote:Op woensdag 9 november 2011 11:38 schreef waht het volgende:
[..]
Als ze de macht eenmaal hebben verandert er iets inderdaad.
Je kent het geschiedenis van Isreal en Perzen?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel toepasselijk voor hoe CNN er straks uit ziet als Israel daadwerkelijk gaat aanvallen.
SSarkozy komt uit een joodse familie. Lekker respectloos dus.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:38 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ik zeg alleen waar de hele ellende over gaat en dat Obama en SSarkozy niets van het geschiedenis van Isreal weten, dat is wat ik ermee bedoel.
Alles is de schuld van de Islam en Mohammed. Dat zie je in de Torah.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:39 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Je kent het geschiedenis van Isreal en Perzen?
Toch wel hèquote:Op woensdag 9 november 2011 11:37 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijk om te zien, arme mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |