That's the spirit.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:58 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Is de VVD zelf ook niet vies van.
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:58 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Is de VVD zelf ook niet vies van.
Held is het ook.quote:
Weetogquote:Op woensdag 9 november 2011 10:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben deze keer onschuldig hieraan, niks ingefluisterd enzoot
Cohen is ook een held dat hij zich zo makkelijk laat aftaaien door een VVD'er.quote:
Daar mag je niet praten als ze niet leuk vinden, dus je moet daar gewoon iets zeggen als men het goedkeurt. Dion heeft groot gelijk om weg te gaan, ik zou dat ook doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Graus uit de commissie is gestapt.
Jamaar jamaar jamaar. Aldus de voorstanders van het internationale knuffelisme.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:18 schreef Voorschrift het volgende:
De krant hier staat overigens bol van IAEA rapporten dat Iran actief aan een kernbom werkt.
Die idioten kunnen het ook wel schudden daar in Teheran.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Cohen is ook een held dat hij zich zo makkelijk laat aftaaien door een VVD'er.
De IAEA is gewoon leidend als het aankomt op deze zaken en vaak zelf terughoudend met conclusies, als zelfs zij nu komen met zo'n uitspraak en rapport dan weet ik genoeg.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:20 schreef waht het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar. Aldus de voorstanders van het internationale knuffelisme.
Inderdaad moet een commissielid natuurlijk vrijuit kunnen vragen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:19 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Daar mag je niet praten als ze niet leuk vinden, dus je moet daar gewoon iets zeggen als men het goedkeurt. Dion heeft groot gelijk om weg te gaan, ik zou dat ook doen.
Precies, dat is waar het om gaat en zeker over dat hoge bonussen gedoe is verboden daar.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Inderdaad moet een commissielid natuurlijk vrijuit kunnen vragen.
De oorlogstaal is inderdaad al begonnen: Frankrijk waarschuwt Iran voor 'ongekende sancties'quote:Op woensdag 9 november 2011 11:18 schreef Voorschrift het volgende:
De krant hier staat overigens bol van IAEA rapporten dat Iran actief aan een kernbom werkt.
Die idioten kunnen het ook wel schudden daar in Teheran.
Ik denk dat je de machthebbers in isreal verkeerd inschat.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:25 schreef De_Nuance het volgende:
Iran is een derdewereldland waar voor ons vrijwel geen enkele dreiging vanuit gaat.
Ja ze kunnen Israël pijn doen en daar draait het allemaal om.
Overigens heeft het niks met knuffelen maken
De machthebbers van Iran zijn idiote debielen , die mening wordt breed gedragen. Echter de machthebbers in Israël zijn ook debielen.
Van een andere orde, ja, desalniettemin debielen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |