Op de Consoles niet echt denk ik.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:06 schreef hans1988 het volgende:
Trouwens, als ik zo hier en daar wat van die gameplay-filmpjes kijk, zie ik echt iedereen naar menu gaan om van wapens en spells te veranderen. Heeft skyrim geen hotkey optie?
Ik meen me te herinneren dat oblivion dat wel had op de Xdoos, naar boven was boven-rechts was weer wat anders, etcquote:Op woensdag 9 november 2011 01:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Op de Consoles niet echt denk ik.
Klopt het nou dat ze de overige 7 pijltoetsen ongebruikt laten..?quote:Op woensdag 9 november 2011 01:07 schreef leeell het volgende:
[..]
een favorite menu die je met 1 klik kan bedienen
volgens mij wel ja,quote:Op woensdag 9 november 2011 01:10 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Klopt het nou dat ze de overige 7 pijltoetsen ongebruikt laten..?
Ben benieuwdquote:Op woensdag 9 november 2011 01:10 schreef leeell het volgende:
[..]
volgens mij wel ja,
maarja het werkt echt heel goed, dat zal je wel merken
Ik probeer nu een beetje niet de azijnzeiker te zijn maar vind het niet zo superhandig.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:10 schreef leeell het volgende:
[..]
volgens mij wel ja,
maarja het werkt echt heel goed, dat zal je wel merken
volgende tier spells vervangt de eerste tochquote:Op woensdag 9 november 2011 01:15 schreef Aneurysma het volgende:
Ja is waar en spel gaat toch op pauze dus niet rampzalig. Maar ben bang voor het moment waarop ik favorieten moet kiezen uit 50 spells en 20 shouts.
Nay het worden er 20 in totaal!quote:Op woensdag 9 november 2011 01:16 schreef leeell het volgende:
[..]
volgende tier spells vervangt de eerste toch
en je shouts evolven ipv veel nieuwe krijgen
Ja dat is dit, maar dan ietsje anders.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:16 schreef hans1988 het volgende:
Doelde eigenlijk opziets als wat er in fallout 3 zit, gewoon ingame van wapen wisselen of iets dergelijks
ach, beetje vroeg voor mij om echt te gaan oordelen, we zien het late game welquote:Op woensdag 9 november 2011 01:17 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Nay het worden er 20 in totaal!
en terecht, hij is zo ontzettend goedquote:Op woensdag 9 november 2011 01:19 schreef Luchtkoker het volgende:
Godverdomme ik ben zo jelly op jullie
Samequote:Op woensdag 9 november 2011 01:19 schreef Luchtkoker het volgende:
Godverdomme ik ben zo jelly op jullie
Ik zie het welquote:Op woensdag 9 november 2011 01:18 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja dat is dit, maar dan ietsje anders.
Klopt!quote:Op woensdag 9 november 2011 01:19 schreef Luchtkoker het volgende:
En anders komen er wel mods die het nice maken.
(Dat favorites menu)
Dit.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:19 schreef Luchtkoker het volgende:
En anders komen er wel mods die het nice maken.
(Dat favorites menu)
Dit keer hopelijk niet met Duitse stemmen, hoewel het er wel in zal zittenquote:Op woensdag 9 november 2011 01:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dit.
En ik ben natuurlijk benieuwd wat SureAI over zo'n 4 jaar uit gaat brengen
vond ik absoluut niet hinderlijk, het was zo netjes gedaanquote:Op woensdag 9 november 2011 01:22 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dit keer hopelijk niet met Duitse stemmen, hoewel het er wel in zal zitten
30 uur gemiddeldquote:Op woensdag 9 november 2011 01:25 schreef Zolder het volgende:
De main story, hoeveel uur duurt dat ongeveer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
quote:Op woensdag 9 november 2011 01:28 schreef themole het volgende:
Ben net een quest tegemgekomen waar ik het einde niet vam kan voltpoien omdat ik te zwak ben.Wut..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
Eindbaas is sterk en aan je hulpje heb je ook 3 keer niets. Die ging mij ineens aanvallen.quote:
Ja, die is wel in mijn geheugen gegrift.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:25 schreef leeell het volgende:
Schicksal zal ik nooit meer vergeten, wel 1000 keer gehoord
O ik las drie keer 'worden' ipv 'vermoorden', fuck me. Zou je quest uitstellen tot je wat hoger bent, of blijven proberen met veel potions en vuur uiteraard.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:31 schreef themole het volgende:
[..]
Eindbaas is sterk en aan je hulpje heb je ook 3 keer niets. Die ging mij ineens aanvallen.
Waarom niet gewoon morgen?quote:Op woensdag 9 november 2011 08:53 schreef Cryothic het volgende:
Fijn, vanmorge een mailtje van BPGames.nl ... krijgen hem donderdag binnen, dus vrijdag in huis als PostNL meewerkt...
Nahja, we wachten t maar af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie niks over pre-loaden op steam?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:04 schreef The_Substitute het volgende:
Op steam is Skyrim nu te preloaden.
Het is maar 6 GB.![]()
Dat is heel wat minder dan ik verwacht had.
Hoe laat kan je em spelen?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:04 schreef The_Substitute het volgende:
Op steam is Skyrim nu te preloaden.
Het is maar 6 GB.![]()
Dat is heel wat minder dan ik verwacht had.
http://store.steampowered.com/newsquote:Op woensdag 9 november 2011 09:16 schreef Ludachrist het volgende:
Ik zie niks over pre-loaden op steam?
Staat er niet precies bij. Zal wel van donderdag op vrijdag zijn, waarschijnlijk.quote:
Ik zie in mijn library nog geen pre-load knop iig.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:21 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/news
Hij zit bij mij nu op 45%.
Bij mij wel. Zou even een keer opnieuw opstarten, als ik jou was.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:40 schreef Ludachrist het volgende:
Ik zie in mijn library nog geen pre-load knop iig.
Van wikia:quote:Op woensdag 9 november 2011 09:38 schreef Jesse_ het volgende:
Wat voor characters/races worden hier eigenlijk gespeeld?
Ja, Ja. Ik ga zelf voor de Dunmer, maar was benieuwd wat anderen doenquote:Op woensdag 9 november 2011 09:50 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Van wikia:
Nords: The Nords are a race of tall and fair-haired humans from Skyrim who are known for their incredible resistance to cold and even magical frost. They are enthusiastic warriors.
Imperials: The well-educated and well-spoken Imperials are the natives of Cyrodiil. Imperials are also known for the discipline and training of their citizen armies.
Redguards: The most naturally talented warriors in Tamriel are the dark-skinned Redguards of Hammerfall.
Bretons: Bretons are the inhabitants of the province of High Rock. They are mixture of men and mer.
Altmer: the haughty, tall, golden-skinned peoples of Summerset Isle are called High Elves, the Ayleid referred to them as Salache, but they call themselves Altmer, or the "Cultured People".
Bosmer: The Bosmer are the various barbarian Elven clan-folk of Valenwood a forested province in southwestern Tamriel. In the Empire, they are often collectively referred to as Wood Elves,
Dunmer: The Dark Skinned, Red Eyed People from Morrowind, often called Dark Elves.
Orcs: The Green Skinned "Barbarians" also know as the "Corrupt Elves" Hailing from the city of Orsinium in High Rock.
Khajiit: The Khajiit are a race of feline humanoids hailing from the province of Elsweyr well-known for their keen intelligence and agility.
Argonians: Reptilian denizens of Black Marsh, little is known and less is understood about the Argonians.
Ok.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:51 schreef Jesse_ het volgende:
Ja, Ja. Ik ga zelf voor de Dunmer, maar was benieuwd wat anderen doen
Nou, als de webwinkel hem donderdag pas binnen krijgt... kunnen ze hem pas opsturen.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:56 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon morgen?
* Jesse_ hoopt dat hij vanmiddag hier op de mat valt
Het was toch wel duidelijk dat ik met hier dit topic bedoeldequote:Op woensdag 9 november 2011 09:55 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ok.
Duidelijkere vraag stellen dan.
Ah, ik las je post verkeerdquote:Op woensdag 9 november 2011 09:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, als de webwinkel hem donderdag pas binnen krijgt... kunnen ze hem pas opsturen.
Dus dan gaat er nog een dag overheen.
Dat hielp.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:46 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bij mij wel. Zou even een keer opnieuw opstarten, als ik jou was.
Hoop het. Op andere plekken lees ik weer 12u 's middags.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:22 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Staat er niet precies bij. Zal wel van donderdag op vrijdag zijn, waarschijnlijk.
Dat is om 01:00 uurquote:Dit spel zal beschikbaar worden over ongeveer 1 dag en 15 uur
Bij mij staat nu 15 uurquote:Op woensdag 9 november 2011 10:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Om 10.00 stond er bij mij nog 16 uur.
Hiet bier staat al koudquote:Op woensdag 9 november 2011 10:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, bij mij nu ook. Dus Vrijdag om 01.00
Ik neem aan dat je de Steam Client update bedoelt?quote:Op woensdag 9 november 2011 10:12 schreef vosss het volgende:
Moet ik overigens die steamclient installeren? Of kan ik gewoon op die website inloggen en ergens een key invullen straks?
Wellicht een domme vraag, maar ik heb dat steam alleen gebruikt bij HL2 en verder nooit meer.
Dat om überhaupt games te spelen...quote:Op woensdag 9 november 2011 10:24 schreef Kper_Norci het volgende:
Dit om Skyrim te spelen...
http://www.siliconmicrodisplay.com/st1080-features.html
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee wat ik bedoel want ik weet totaal niet hoe steam werkt. Ik heb het jaren geleden al vervloekt en daarna nooit meer aangeraakt en gezworen dat ik niets meer met dat systeem te maken wil hebben.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:24 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de Steam Client update bedoelt?
Dunmer is enige ekte ekte baasquote:Op woensdag 9 november 2011 09:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, Ja. Ik ga zelf voor de Dunmer, maar was benieuwd wat anderen doen
Dat was al duidelijk ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:31 schreef vosss het volgende:
Ik heb geen idee wat ik bedoel want ik weet totaal niet hoe steam werkt. Ik heb het jaren geleden al vervloekt en daarna nooit meer aangeraakt en gezworen dat ik niets meer met dat systeem te maken wil hebben.
Nou ben ik een principelul eerste klas, maar voor Skyrim zet ik die graag aan de kant die principes van mij!
Ik krijg niks in beeld. Ik heb niks geinstalleerd van steam en heb de game ook nog niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:34 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk ja.
Maar om het even duidelijk te maken, kreeg je net een klein grijs balkje in beeld, met "Steam Client Update available", o.i.d.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steek een zwaard in haar schede terwijl ze slaaptquote:Op woensdag 9 november 2011 10:37 schreef vosss het volgende:
Zaterdagochtend begint mijn cyclus weer met een vroege dienst; 0530 moet ik eruit.
Nou heb ik 1 geluk en dat is dat mijn vriendin zaterdag ook een vroege shift draait, dus die zal er wel voor zorgen dat ik vrijdagavond een beetje op tijd richting de slaapkamer vertrek.
Ik denk dat ze me moet paaien met geyle neucksex![]()
Dan toch mijn eigen vleeszwaardquote:Op woensdag 9 november 2011 10:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Steek een zwaard in haar schede terwijl ze slaapt
Ja mangquote:
Was dat al bekend dan? Dat je steam nodighebt als je skyrim op de pc wilt spelen?quote:Op woensdag 9 november 2011 10:37 schreef vosss het volgende:
Ik krijg niks in beeld. Ik heb niks geinstalleerd van steam en heb de game ook nog niet.
Dat maakt me geen zak uit. Valve heeft er mee te maken en Valve zijn smerige kaffers waar ik niets meer mee van doen wil hebbenquote:Maar aan de andere kant kan je eindelijk zien dat Steam erg verbeterd is de laatste jaren.
Die quote ik even voor later.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat maakt me geen zak uit. Valve heeft er mee te maken en Valve zijn smerige kaffers waar ik niets meer mee van doen wil hebben
Helaas ontkom ik er met Skyrim niet aan. Dus dan moeten die principes maar even aan de kant![]()
Valve heeft wel Left for Dead ontwikkeldquote:Op woensdag 9 november 2011 10:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat maakt me geen zak uit. Valve heeft er mee te maken en Valve zijn smerige kaffers waar ik niets meer mee van doen wil hebben
Helaas ontkom ik er met Skyrim niet aan. Dus dan moeten die principes maar even aan de kant![]()
Je moet zoveel installeren om een spel te kunnen spelen. Kan steam ook nog wel bijquote:Op woensdag 9 november 2011 10:54 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Valve heeft wel Left for Dead ontwikkeld![]()
Persoonlijk erger ik mij aan het feit dat ik een programma moet installeren om een spel te spelen. The fuck?!
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:39 schreef Wijnbo het volgende:
Voor alle (en dat zijn er nogal wat) mensen die me een PM gestuurd hebben:
Wat vreemd dat niemand hier zijn of haar onvrede hierover uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Wat moet ik dan allemaal installeren? ''Steam kan er wel bij.'' is ook hun gedachtegang. Mensen installeren het omdat het toch ''een kleinigheid is''. Ik haat dat. Ik betaal 50 euro voor een spel dan verwacht ik ook dat ik het kan spelen zonder Steam. En niet dat ik Skyrim wil spelen of iets anders en elke keer als ik opstart geconfronteerd word met een levensgrote reclame voor een of ander kutspel.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet zoveel installeren om een spel te kunnen spelen. Kan steam ook nog wel bij.
Aldus de Saturn aldaar.quote:@cryothic Krijg zojuist te horen dat de PC versie ook binnen is. Skyrim zal voor de Xbox en PS3 55,- p.s gaan kosten PC wordt 44,- p.s
Plus dat je het niet meer kan spelen wanneer steam dood is.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:01 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Wat moet ik dan allemaal installeren? ''Steam kan er wel bij.'' is ook hun gedachtegang. Mensen installeren het omdat het toch ''een kleinigheid is''. Ik haat dat. Ik betaal 50 euro voor een spel dan verwacht ik ook dat ik het kan spelen zonder Steam. En niet dat ik Skyrim wil spelen of iets anders en elke keer als ik opstart geconfronteerd word met een levensgrote reclame voor een of ander kutspel.
Dan koop je het spel en download de pirate versie zodra die uit is. Geen steam en toch kunnen spelenquote:Op woensdag 9 november 2011 11:01 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Wat moet ik dan allemaal installeren? ''Steam kan er wel bij.'' is ook hun gedachtegang. Mensen installeren het omdat het toch ''een kleinigheid is''. Ik haat dat. Ik betaal 50 euro voor een spel dan verwacht ik ook dat ik het kan spelen zonder Steam. En niet dat ik Skyrim wil spelen of iets anders en elke keer als ik opstart geconfronteerd word met een levensgrote reclame voor een of ander kutspel.
Als Steam nou echt gemaakt was voor gamers. Alleen nu is het meer een of andere nieuwe marketingtechniek.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:01 schreef GeertJan88 het volgende:
Geef steam een kans, vind het persoonlijk echt een aanvulling.
-Windowsquote:Op woensdag 9 november 2011 11:01 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |