De herberg in Granitehall staat in de wiki. Geen idee waar dat is, staat misschien op je papieren kaart.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:37 schreef themole het volgende:
Het is lastiger geworden, masr het blijft wel leuk. Het lopen door de wereld is ook fucking vet. Drakengevechten zijn echt episch, vooral de muziek daaronder.Ga morgen maar weer verder met de main quest. Helaas ben ik de herberg die je nodig hebt om de Dark Brotherhood binnen te komen nog niet ontdekt. Iemand een idee waar deze ongeveer zit.
is echt wel over nagedachtquote:Op woensdag 9 november 2011 00:40 schreef Aneurysma het volgende:
Vond in de wiki ook de voor- en nadelen van vampirisme en vampier zijn zuigt eigenlijk even hard als in Oblivion. Grote nadelen die nooit tegen de matige voordelen opwegen, heel erg jammer vind ik dat.
Maar je kunt The Vampire Diaries en Twilight naspelen als RPG spelerquote:Op woensdag 9 november 2011 00:40 schreef Aneurysma het volgende:
Vond in de wiki ook de voor- en nadelen van vampirisme en vampier zijn zuigt eigenlijk even hard als in Oblivion. Grote nadelen die nooit tegen de matige voordelen opwegen, heel erg jammer vind ik dat.
Had het tof gevonden als er echt grote voordelen bijzaten maar de sterkste kracht is een paar minuten onzichtbaar zijn (invisibility dus items/deuren/etc. activeren of aanvallen betekent dat je weer zichtbaar wordt) + night vision en dat 1 keer per dag. Nou joepie de poepie.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:41 schreef leeell het volgende:
[..]
is echt wel over nagedacht
het blijft wel kickass
quote:Op woensdag 9 november 2011 00:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar je kunt The Vampire Diaries en Twilight naspelen als RPG speler__________!!!
quote:Op woensdag 9 november 2011 00:43 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Had het tof gevonden als er echt grote voordelen bijzaten maar de sterkste kracht is een paar minuten onzichtbaar zijn (invisibility dus activeren of aanvallen betekent dat je weer zichtbaar wordt) + night vision en dat 1 keer per dag. Nou joepie de poepie.
[..]
01:00 uur vrijdag pas. GMT en zulks.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:31 schreef hans1988 het volgende:
Donderdag nog een dagje werken, denk ik tenminste enigzins ergens anders aan, donderdag-avond 12 uur SKYRIM!
Ja in Skyrim ook neem ik aan. Daarom ook.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]In oblivion had je toch gewoon een invis. spell? Wat ik deed was SUmmon demon + invis spell en toekijken. Dat was pre-LK mod, toen gebruikte ik gwn frostmourne om mana enz op te zuigen
100% frost resistance ruil je voor 100% fire weakness die je zeker minstens evenvaak tegenkomt dus fuck dat. En animate corps is misschien wel leuk maar ook gewoon een spell, vind het gewoon zonde dat er niks unieks bijzit. Mage worden kan ik zelf ook.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:46 schreef leeell het volgende:
ik vind de powers echt wel sterk, die animate corpse is echt heel sterk in oblivion, en 100% frost resist is super sterk in skyrim
ik had een zieke fireball scroll met dikke explosion, een klap dat dat ding gafquote:Op woensdag 9 november 2011 00:47 schreef Smoofie het volgende:
Heb je ook de Fireball explosion spell ofe het was zoals in obliv?
Ook dat nogquote:Op woensdag 9 november 2011 00:47 schreef vosss het volgende:
[..]
01:00 uur vrijdag pas. GMT en zulks.
Ik ga morgen de PC versie halen en dan nog 2 dagen balen dat ik niet kan spelen![]()
Jij met je Lich Kingquote:Op woensdag 9 november 2011 00:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]In oblivion had je toch gewoon een invis. spell? Wat ik deed was SUmmon demon + invis spell en toekijken. Dat was pre-LK mod, toen gebruikte ik gwn frostmourne om mana enz op te zuigen
idd, ik zie het steeds langs komen bij hemquote:
Ja, het was OP en ik vond het leuk om OP te zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 00:56 schreef leeell het volgende:
[..]
idd, ik zie het steeds langs komen bij hem?
was ik ook zonder modsquote:Op woensdag 9 november 2011 00:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, het was OP en ik vond het leuk om OP te zijn
Je raakte snel out of manaquote:Op woensdag 9 november 2011 00:59 schreef leeell het volgende:
[..]
was ik ook zonder mods
Archmage zijn met eigen gemaakt spells die verwoestend zijn
zelf geenchante gear van de mage guild met fortify magicka 200 x 5quote:
wel Daedra's iigquote:Op woensdag 9 november 2011 01:02 schreef Smoofie het volgende:
Zouden ze in Skyrim Daedric armor hebben?
een favorite menu die je met 1 klik kan bedienenquote:Op woensdag 9 november 2011 01:06 schreef hans1988 het volgende:
Trouwens, als ik zo hier en daar wat van die gameplay-filmpjes kijk, zie ik echt iedereen naar menu gaan om van wapens en spells te veranderen. Heeft skyrim geen hotkey optie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |