reeds gepostquote:Op woensdag 9 november 2011 00:21 schreef Aneurysma het volgende:
http://www.nu.nl/games/26(...)kopen-skyrim-al.html
quote:
Wil niet weten hoe het moet voelen om morgen pas te kunnen.. laat staan vrijdag. Kusje op je voorhoofd.quote:
JA! Maar komt ook gewoon door het gebrek aan meelevelende mobs. Kwam een Ice Troll tegen, onmogelijk te killen gewoon.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:27 schreef leeell het volgende:
tevens is het een stuk moeilijker dan oblivion
alles 2-shot mij
maar heb dan ook geen defense, maar toch
ja precies, toch even wennen hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 00:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Nou goed toch, dat is waar iedereen om schreeuwde.
ik heb hem 5 minuten lang gekite met dualwield flamequote:Op woensdag 9 november 2011 00:28 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
JA! Maar komt ook gewoon door het gebrek aan meelevelende mobs. Kwam een Ice Troll tegen, onmogelijk te killen gewoon.
Ik ging pijlen schieten vanaf zo'n rotsje maar het ding healde sneller dan dat ik kon schieten.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:29 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb hem 5 minuten lang gekite met dualwield flame
toen wassie dood
1 tier2 frost spell en ze zijn allemaal wegquote:
ik zag zo'n tooltip met Susceptible to fire, dus ik zat goedquote:Op woensdag 9 november 2011 00:29 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ik ging pijlen schieten vanaf zo'n rotsje maar het ding healde sneller dan dat ik kon schieten.
You're going to enjoy it!quote:Op woensdag 9 november 2011 00:31 schreef hans1988 het volgende:
Donderdag nog een dagje werken, denk ik tenminste enigzins ergens anders aan, donderdag-avond 12 uur SKYRIM!
Tooltip..?quote:Op woensdag 9 november 2011 00:31 schreef leeell het volgende:
[..]
ik zag zo'n tooltip met Susceptible to fire, dus ik zat goed
ik bedoel loading screen tip dingquote:
Dat zijn echt vet veel verschillende schermen trouwens!quote:
iddquote:Op woensdag 9 november 2011 00:38 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Dat zijn echt vet veel verschillende schermen trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |