vond ik absoluut niet hinderlijk, het was zo netjes gedaanquote:Op woensdag 9 november 2011 01:22 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dit keer hopelijk niet met Duitse stemmen, hoewel het er wel in zal zitten
30 uur gemiddeldquote:Op woensdag 9 november 2011 01:25 schreef Zolder het volgende:
De main story, hoeveel uur duurt dat ongeveer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
quote:Op woensdag 9 november 2011 01:28 schreef themole het volgende:
Ben net een quest tegemgekomen waar ik het einde niet vam kan voltpoien omdat ik te zwak ben.Wut..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
Eindbaas is sterk en aan je hulpje heb je ook 3 keer niets. Die ging mij ineens aanvallen.quote:
Ja, die is wel in mijn geheugen gegrift.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:25 schreef leeell het volgende:
Schicksal zal ik nooit meer vergeten, wel 1000 keer gehoord
O ik las drie keer 'worden' ipv 'vermoorden', fuck me. Zou je quest uitstellen tot je wat hoger bent, of blijven proberen met veel potions en vuur uiteraard.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:31 schreef themole het volgende:
[..]
Eindbaas is sterk en aan je hulpje heb je ook 3 keer niets. Die ging mij ineens aanvallen.
Waarom niet gewoon morgen?quote:Op woensdag 9 november 2011 08:53 schreef Cryothic het volgende:
Fijn, vanmorge een mailtje van BPGames.nl ... krijgen hem donderdag binnen, dus vrijdag in huis als PostNL meewerkt...
Nahja, we wachten t maar af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie niks over pre-loaden op steam?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:04 schreef The_Substitute het volgende:
Op steam is Skyrim nu te preloaden.
Het is maar 6 GB.![]()
Dat is heel wat minder dan ik verwacht had.
Hoe laat kan je em spelen?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:04 schreef The_Substitute het volgende:
Op steam is Skyrim nu te preloaden.
Het is maar 6 GB.![]()
Dat is heel wat minder dan ik verwacht had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |