SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steek een zwaard in haar schede terwijl ze slaaptquote:Op woensdag 9 november 2011 10:37 schreef vosss het volgende:
Zaterdagochtend begint mijn cyclus weer met een vroege dienst; 0530 moet ik eruit.
Nou heb ik 1 geluk en dat is dat mijn vriendin zaterdag ook een vroege shift draait, dus die zal er wel voor zorgen dat ik vrijdagavond een beetje op tijd richting de slaapkamer vertrek.
Ik denk dat ze me moet paaien met geyle neucksex![]()
Dan toch mijn eigen vleeszwaardquote:Op woensdag 9 november 2011 10:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Steek een zwaard in haar schede terwijl ze slaapt
Ja mangquote:
Was dat al bekend dan? Dat je steam nodighebt als je skyrim op de pc wilt spelen?quote:Op woensdag 9 november 2011 10:37 schreef vosss het volgende:
Ik krijg niks in beeld. Ik heb niks geinstalleerd van steam en heb de game ook nog niet.
Dat maakt me geen zak uit. Valve heeft er mee te maken en Valve zijn smerige kaffers waar ik niets meer mee van doen wil hebbenquote:Maar aan de andere kant kan je eindelijk zien dat Steam erg verbeterd is de laatste jaren.
Die quote ik even voor later.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat maakt me geen zak uit. Valve heeft er mee te maken en Valve zijn smerige kaffers waar ik niets meer mee van doen wil hebben
Helaas ontkom ik er met Skyrim niet aan. Dus dan moeten die principes maar even aan de kant![]()
Valve heeft wel Left for Dead ontwikkeldquote:Op woensdag 9 november 2011 10:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat maakt me geen zak uit. Valve heeft er mee te maken en Valve zijn smerige kaffers waar ik niets meer mee van doen wil hebben
Helaas ontkom ik er met Skyrim niet aan. Dus dan moeten die principes maar even aan de kant![]()
Je moet zoveel installeren om een spel te kunnen spelen. Kan steam ook nog wel bijquote:Op woensdag 9 november 2011 10:54 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Valve heeft wel Left for Dead ontwikkeld![]()
Persoonlijk erger ik mij aan het feit dat ik een programma moet installeren om een spel te spelen. The fuck?!
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:39 schreef Wijnbo het volgende:
Voor alle (en dat zijn er nogal wat) mensen die me een PM gestuurd hebben:
Wat vreemd dat niemand hier zijn of haar onvrede hierover uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Wat moet ik dan allemaal installeren? ''Steam kan er wel bij.'' is ook hun gedachtegang. Mensen installeren het omdat het toch ''een kleinigheid is''. Ik haat dat. Ik betaal 50 euro voor een spel dan verwacht ik ook dat ik het kan spelen zonder Steam. En niet dat ik Skyrim wil spelen of iets anders en elke keer als ik opstart geconfronteerd word met een levensgrote reclame voor een of ander kutspel.quote:Op woensdag 9 november 2011 10:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Je moet zoveel installeren om een spel te kunnen spelen. Kan steam ook nog wel bij.
Aldus de Saturn aldaar.quote:@cryothic Krijg zojuist te horen dat de PC versie ook binnen is. Skyrim zal voor de Xbox en PS3 55,- p.s gaan kosten PC wordt 44,- p.s
Plus dat je het niet meer kan spelen wanneer steam dood is.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:01 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Wat moet ik dan allemaal installeren? ''Steam kan er wel bij.'' is ook hun gedachtegang. Mensen installeren het omdat het toch ''een kleinigheid is''. Ik haat dat. Ik betaal 50 euro voor een spel dan verwacht ik ook dat ik het kan spelen zonder Steam. En niet dat ik Skyrim wil spelen of iets anders en elke keer als ik opstart geconfronteerd word met een levensgrote reclame voor een of ander kutspel.
Dan koop je het spel en download de pirate versie zodra die uit is. Geen steam en toch kunnen spelenquote:Op woensdag 9 november 2011 11:01 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Wat moet ik dan allemaal installeren? ''Steam kan er wel bij.'' is ook hun gedachtegang. Mensen installeren het omdat het toch ''een kleinigheid is''. Ik haat dat. Ik betaal 50 euro voor een spel dan verwacht ik ook dat ik het kan spelen zonder Steam. En niet dat ik Skyrim wil spelen of iets anders en elke keer als ik opstart geconfronteerd word met een levensgrote reclame voor een of ander kutspel.
Als Steam nou echt gemaakt was voor gamers. Alleen nu is het meer een of andere nieuwe marketingtechniek.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:01 schreef GeertJan88 het volgende:
Geef steam een kans, vind het persoonlijk echt een aanvulling.
-Windowsquote:Op woensdag 9 november 2011 11:01 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn PC gewoon kant-en-klaar gekocht en daar zat dat allemaal al gewoon opquote:Op woensdag 9 november 2011 11:05 schreef Bart het volgende:
[..]
-Windows
-Videokaartdriver
-Geluidskaartdriver
-Netwerkkaartdriver
-DirectX
-PhysX
Gelukkig hoef je nooit te updaten.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:06 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn PC gewoon kant-en-klaar gekocht en daar zat dat allemaal al gewoon op
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:39 schreef Wijnbo het volgende:
Voor alle (en dat zijn er nogal wat) mensen die me een PM gestuurd hebben:
heb je toch weer je aandacht gehad heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
11 novemberquote:Op woensdag 9 november 2011 11:13 schreef Zkills het volgende:
Mensen, kun je de PC versie van Skyrim nu ook al spelen? Of zit Steam nog in de weg?
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je nooit te updaten.
En verder snap ik ook niet waar je het over hebt met die levensgrote reclame als je opstart.
understatement van de eeuwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |