Ik heb mijn PC gewoon kant-en-klaar gekocht en daar zat dat allemaal al gewoon opquote:Op woensdag 9 november 2011 11:05 schreef Bart het volgende:
[..]
-Windows
-Videokaartdriver
-Geluidskaartdriver
-Netwerkkaartdriver
-DirectX
-PhysX
Gelukkig hoef je nooit te updaten.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:06 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik heb mijn PC gewoon kant-en-klaar gekocht en daar zat dat allemaal al gewoon op
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:39 schreef Wijnbo het volgende:
Voor alle (en dat zijn er nogal wat) mensen die me een PM gestuurd hebben:
heb je toch weer je aandacht gehad heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
11 novemberquote:Op woensdag 9 november 2011 11:13 schreef Zkills het volgende:
Mensen, kun je de PC versie van Skyrim nu ook al spelen? Of zit Steam nog in de weg?
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je nooit te updaten.
En verder snap ik ook niet waar je het over hebt met die levensgrote reclame als je opstart.
understatement van de eeuwquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:03 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Als Steam nou echt gemaakt was voor gamers. Alleen nu is het meer een of andere nieuwe marketingtechniek.
Dat jij er niks mee kan betekend niet dat de rest het niet hoeft. Ik heb al mijn games in steam zodat ik op andere plekken ook een spelletje kan doen. Daarnaast had ik altijd vrienden op steam waarmee is samen speelde.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:17 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg nou eerlijk. Noem één toegevoegde waarde van Seam aan het gamen zelf? Wordt het gamen makkelijker/leuker/sneller?
Het is gewoon een grote online winkel waar de game-ontwikkelaars bakken met geld kunnen verdienen. Tuurlijk brengt Bethesda Skyrim uit op Steam, zo bereiken ze meer mensen en verdienen ze dus meer geld. Maar voor ons, de gamers heeft het totaal geen nut. Komen ze met van die nieuwe nutteloze functies zoals: ''games uitwisselen'' Nou woohoo eigenlijk is dat gewoon weer zo'n functie om de verkoopcijfers omhoog te laten schieten, mijn vriend is morgen jarig, oh wacht ik stuur hem wel ff een game via steam als kado
Ach, soms zitten er wel leuke deals tussen. En die reclames kan je gewoon uitzetten, via settings/interface.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:17 schreef Baalhaar het volgende:
Zeg nou eerlijk. Noem één toegevoegde waarde van Seam aan het gamen zelf? Wordt het gamen makkelijker/leuker/sneller?
Het is gewoon een grote online winkel waar de game-ontwikkelaars bakken met geld kunnen verdienen. Tuurlijk brengt Bethesda Skyrim uit op Steam, zo bereiken ze meer mensen en verdienen ze dus meer geld. Maar voor ons, de gamers heeft het totaal geen nut. Komen ze met van die nieuwe nutteloze functies zoals: ''games uitwisselen'' Nou woohoo eigenlijk is dat gewoon weer zo'n functie om de verkoopcijfers omhoog te laten schieten, mijn vriend is morgen jarig, oh wacht ik stuur hem wel ff een game via steam als kado
Het ziet er allemaal veelbelovend uit, en de ervaring om een goede game neer te zetten hebben ze zeker.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:20 schreef totalvamp het volgende:
[..]
[..]
Dat jij er niks mee kan betekend niet dat de rest het niet hoeft. Ik heb al mijn games in steam zodat ik op andere plekken ook een spelletje kan doen. Daarnaast had ik altijd vrienden op steam waarmee is samen speelde.
Ook zijn er heeeeel veel games voor ongelooflijk goedkoop te krijgen via steam. Er zullen binnenkort ook wel Holiday Sales zijn. Vorige keer nog Just Cause 2 gekocht voor 5 euro ofzo
Oftewel: allemaal argumenten die weer gaan over het kopen en hebben van games. Voor mij maakt Xfire het gamen toch echt makkelijker en plezieriger dan Steam. Tenminste geen gepush dat ik games moet kopen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:21 schreef GeertJan88 het volgende:
Voordelen: overal bij je spellen kunnen, vaak moeilijke cheape games vooral rond speciale sales zoals halloween, christmas en summer sales. Mooi overzichtelijk welke games je allemaal hebt, geen gezeik met serials oid. Een friendslists die je makkelijk kan joinen... enz
Waar moeten wij-pc-gamers anders over praten? Spelen niet mogelijk.quote:
En dat is ook waar Steam voor bedoeld is: piraterij tegengaan en ervoor zorgen dat mensen legaal games kopenquote:Op woensdag 9 november 2011 11:26 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Waar moeten wij-pc-gamers anders over praten? Spelen niet mogelijk.
Embargo tot 10-11quote:Op woensdag 9 november 2011 11:27 schreef -Dries- het volgende:
Moet ik bang worden omdat er NERGENS PC impressies te vinden zijn... Alsjeblieft Bethesda, laat de PC versie geen console port zijn...
Vriend kan je niet lezen of wat, of ben je gewoon zwaar selectief in wat je leest zodat je punt blijft staan. Er staan toch duidelijk andere punten die geen betrekking hebben tot het kopen van games.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:24 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
[..]
Oftewel: allemaal argumenten die weer gaan over het kopen en hebben van games. Voor mij maakt Xfire het gamen toch echt makkelijker en plezieriger dan Steam. Tenminste geen gepush dat ik games moet kopen.
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:27 schreef -Dries- het volgende:
Moet ik bang worden omdat er NERGENS PC impressies te vinden zijn... Alsjeblieft Bethesda, laat de PC versie geen console port zijn...
quote:Op woensdag 9 november 2011 07:00 schreef AppleBite het volgende:
Iemand al ontdekt waar de kruisjes op de map voor staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Waarom ben jij trouwens moderator af?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:34 schreef leeell het volgende:
verwachtingen waren zo hoog gespannen dat ik dacht dat je dat nooit kan waarmaken
en oh wat zat ik verkeerd
Ik vind het nog moeilijk om te zeggen hoe goed deze game is. Dat hij beter is dan Oblivion is me inmiddels wel duidelijk, maar stiekem hoop ik op het evenaren van Morrowind.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:34 schreef leeell het volgende:
verwachtingen waren zo hoog gespannen dat ik dacht dat je dat nooit kan waarmaken
en oh wat zat ik verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Speciaal voor jou dan al je argumenten verworpen, netjes op een rij:quote:Op woensdag 9 november 2011 11:29 schreef GeertJan88 het volgende:
[..]
Vriend kan je niet lezen of wat, of ben je gewoon zwaar selectief in wat je leest zodat je punt blijft staan. Er staan toch duidelijk andere punten die geen betrekking hebben tot het kopen van games.
quote:En wat als ik nou op vakantie ben in Frankrijk? Oh wacht ik heb geen internet, geen steam en dus geen spellen
Wat is je punt nu in alle posts die je hier gedaan hebt? Steam is kut? Dat blijft een mening, ik denk daar namelijk (zoals vele anderen hier) anders over. Tijd om het over skyrim te hebben aangezien dit geen steam topic is!quote:Op woensdag 9 november 2011 11:36 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan al je argumenten verworpen, netjes op een rij:
overal bij je spellen kunnen --> En wat als ik nou op vakantie ben in Frankrijk? Oh wacht ik heb geen internet, geen steam en dus geen spellen![]()
Cheape games --> Bah reclame en gepush om goedkope games te kopen, materialisme, kapitalisme bah bah etc.
Mooi overzichtelijk wat voor games je heb --> Ze staan zelfs nog mooier in mijn kast
Geen gezeik met serials --> Had ik met Oblivion al helemaal niet
Friendlist --> Xfire pakt dit toch echt beter aan met de online profielen
Jij neemt als je op vakantie gaat in Frankrijk wel gewoon doosjes van games mee?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:36 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan al je argumenten verworpen, netjes op een rij:
overal bij je spellen kunnen --> En wat als ik nou op vakantie ben in Frankrijk? Oh wacht ik heb geen internet, geen steam en dus geen spellen![]()
Cheape games --> Bah reclame en gepush om goedkope games te kopen, materialisme, kapitalisme bah bah etc.
Mooi overzichtelijk wat voor games je heb --> Ze staan zelfs nog mooier in mijn kast
Geen gezeik met serials --> Had ik met Oblivion al helemaal niet
Friendlist --> Xfire pakt dit toch echt beter aan met de online profielen
verklaarquote:Moet zeggen dat dit de zoveelste keer is dat ik genaaid word als pc gamer, en ik overweeg om te stoppen met het kopen van games aangezien je dan harder genaaid wordt als dat je de game zou downloaden (gekraakt)
Ik stel mij niet aan ik verzet me gewoon tegen zo'n onnodige toevoeging. Steam is bedoeld om piraterij tegen te gaan niet om het gamers makkelijker te maken.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jij neemt als je op vakantie gaat in Frankrijk wel gewoon doosjes van games mee?
Je vindt een uitverkoop slecht?
Je vindt een kast vol games overzichtelijker en makkelijker dan een digitale bibliotheek?
Je draagt één voorbeeld van een game aan om je argument kracht bij te zetten?
Goede punten, man. Stel je niet zo aan.
Simpel: de gekraakte versie is al te downloaden en functioneert. Dit is niet de eerste keer dat ik door drm de sjaak ben en een game niet kan spelen of problemen met mijn account ervaar.quote:
Voor de pc ben ik hem nog niet tegengekomen. En dat boeit me ook niet overigens.quote:Simpel: de gekraakte versie is al te downloaden en functioneert. Dit is niet de eerste keer dat ik door drm de sjaak ben en een game niet kan spelen of problemen met mijn account ervaar.
Dan heb je niet gezocht, je struikelt er compleet over. Daarnaast ga je niet echt in op mijn verhaal an sich, dus ik begrijp je reactie verder niet echt?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor de pc ben ik hem nog niet tegengekomen. En dat boeit me ook niet overigens.
Ik ga zo even eten/douchen en dan naar Weert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |