abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104131228
-Tijdelijk weggehaald-

Voor de haters:

quote:
Met hulp van scheidsrechter Kevin Blom hield FC Twente een punt over aan de topper in De Grolsch Veste tegen PSV (2-2). Een rode kaart voor Kevin Strootman (foto) kostte de ploeg de zege in een duel dat negentig minuten lang zeer vermakelijk was.

Beide ploegen namen zeer weinig tijd om aan elkaar te wennen. Vrijwel direct vanaf de aftrap gingen ze op zoek naar een treffer. FC Twente slaagde daar het eerst in, zij het met enig fortuin. Uit een corner zette Douglas, hevig gehinderd door Toivonen, zijn voet min of meer toevallig tegen de bal, die buiten het bereik van doelman Andreas Isaksson over de lijn rolde: 1-0.

PSV kwam bijna direct op gelijke hoogte. Georginio Wijnaldum, opgestoomd op de rechterflank, leverde een loepzuivere voorzet af op Zakaria Labyad die ietwat gelukkig - hij trapte half mis - bij de eerste paal keeper Nikolay Mihaylov verschalkte: 1-1.

Zowel PSV als FC Twente hield na dit moment het tempo hoog. Waar de Tukkers het meeste balbezit hadden, loerden de bezoekers onafgebroken op de counter. Met dank aan Wout Brama, die op het middenveld veelvuldig werd afgetroefd door Wijnaldum, maakte PSV de meeste aanspraak op een tweede doelpunt.

Abel Tamata, de stand-in van de langdurig uitgeschakelde Erik Pieters, moest na negentien minuten het veld verlaten. Bij een ongelukkige botsing met Emir Bajrami in het strafschopgebied van Twente raakte hij geblesseerd aan een enkel. Naar het zich laat aanzien moet ook hij voorlopig toekijken.

Diens vervanger Jetro Willems liet zich niet van de wijs brengen. Zowel verdedigend als aanvallend liet hij behoorlijk goede dingen zien. Vooral zijn loopacties langs de zijlijn en voorzetten in de doelmond maakten indruk.

Na rust namen de teams een klein beetje gas terug. Onstuimigheid maakte plaats voor gerichte aanvallen. PSV vond op sublieme wijze een opening. Dries Mertens, al wekenlang de beste man in het team van trainer Fred Rutten, legde de bal met gevoel op het hoofd van Marcelo, die hoog boven de verdedigers van FC Twente torende en raak kopte: 1-2.

FC Twente leek niet meer bij machte de achterstand goed te maken, totdat Blom een tamelijk onschuldige tackle van Strootman op De Jong bestrafte met een rode kaart. Het spelbeeld draaide volledig om. In de 78ste minuut kwam de gelijkmaker, die zich reeds lang aandiende. Invaller Leroy Fer tikte bij de eerste paal een afgemeten voorzet van Ola John achter Isaksson: 2-2.

Heel even leek het erop, dat PSV alsnog met de winst uit Enschede zou vertrekken. Mertens schoot diagonaal langs Nikolay Mihaylov, maar raakte de paal. Door het gelijkspel blijven PSV en FC Twente respectievelijk tweede en derde, achter koploper AZ.

LAPO IS NIEUW TOPIC MENSJES!! :*
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_104131319
- doei -

[ Bericht 82% gewijzigd door Happel op 09-11-2011 07:15:16 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 november 2011 @ 19:18:44 #3
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_104132245
*O*
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_104132989
Driesje is in ieder geval een tikkie van zijn scherpte kwijt. Maar ik denk dat hij uiteindelijk wel op 20+ uitkomt. Maar topscorer eredivisie zie ik niet gebeuren...
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_104133140
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
Driesje is in ieder geval een tikkie van zijn scherpte kwijt. Maar ik denk dat hij uiteindelijk wel op 20+ uitkomt. Maar topscorer eredivisie zie ik niet gebeuren...
Als ie op eenzelfde doelpunten aantal én assists komt als Balasz heeft PSV niet slecht geïnvesteerd. :7
Dit, dus.
pi_104133794
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als ie op eenzelfde doelpunten aantal én assists komt als Balasz heeft PSV niet slecht geïnvesteerd. :7
Ik schat Dries qua potentie zelfs sowieso hoger in. Dat hij na die superstart nu in een dip zit is niet zo gek. De eerste weken lukte alles en werd hij meteen de hemel in geprezen. Nu moet hij leren dat hij het niet alleen kan en minder zelfzuchtig worden. Er staat nu namelijk wel een echte spits naast hem en daar moet hij mee om leren gaan.

Als dat lukt en tegenstander krijgen door dat ze Matavz moeten dekken om te voorkomen dat Dries de bal bij hem bezorgd, dan krijgt hij vanzelf meer ruimte om ook weer voor eigen kans te gaan. Nu loopt Matavz regelmatig ongedekt omdat de tegenstander weet dat Mertens toch voor eigen glorie gaat.

Komt wel goed.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_104148909
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 19:48 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik schat Dries qua potentie zelfs sowieso hoger in. Dat hij na die superstart nu in een dip zit is niet zo gek. De eerste weken lukte alles en werd hij meteen de hemel in geprezen. Nu moet hij leren dat hij het niet alleen kan en minder zelfzuchtig worden. Er staat nu namelijk wel een echte spits naast hem en daar moet hij mee om leren gaan.

Als dat lukt en tegenstander krijgen door dat ze Matavz moeten dekken om te voorkomen dat Dries de bal bij hem bezorgd, dan krijgt hij vanzelf meer ruimte om ook weer voor eigen kans te gaan. Nu loopt Matavz regelmatig ongedekt omdat de tegenstander weet dat Mertens toch voor eigen glorie gaat.

Komt wel goed.
Amen.
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 9 november 2011 @ 07:03:40 #8
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_104150830
Ah fijn, komende paar daagjes weer die vervloekte interland wedstrijden. |:(

[ Bericht 64% gewijzigd door Happel op 09-11-2011 07:15:32 ]
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_104151502
Tyton voor de winterstop misschien rentree :D

Tyton rekent voor de winterstop op rentree

Przemyslaw Tyton rekent erop dat hij voor de winterstop weer terugkeert in de selectie van PSV. De doelman, die in het competitieduel met Ajax in botsing kwam met ploeggenoot Timothy Derijck, is herstellende van de nasleep van een zware hersenschudding.

Tegenover het Eindhovens Dagblad zegt Tyton te rekenen op een spoedige terugkeer in een officieel duel van PSV. "Ik verwacht dat ik voor de winterstop weer kan spelen", aldus de sluitpost.

Tyton staat al bijna twee maanden aan de kant. De goalie zal deze week weer volledig meedoen met de groepstraining.

:D
pi_104157148
Als ie er tegen Feyenoord over een maand bij is zou dat niet verkeerd zijn.
Dit, dus.
pi_104157633
Manolev moet vervangen worden.
Wijnaldem moet nooit meer penalties nemen, iedere leek ziet dat hij daar de techniek niet voor heeft, waarom Rutte niet?). Laat de penalties nemen door Matavz of Strootman. Voor een spits is vertrouwen belangrijk en het geeft Matavz meer vertrouwen als die veel scoort. I

Ik denk dat de backs in Nederland nu wel door hebben dat Dries Mertens hele tijd naar binnen trekt, en ze zullen gewoon de binnenkant dekken. Laat hem ff een tijdje op de andere vleugel spelen zodat hij goede voorzetten kan geven aan Matavz. De aanvoer naar Matavz is nou zeer matig. Hij moet het nu doen met kansloze voorzetten van Manolev en van links komt er helemaal niets omdat Mertens contant naar binnen trekt. Dries op rechts zorgt er hopelijk ook voor dat Manolev stopt met zijn kansloze acties.
pi_104157732
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 12:42 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Manolev moet vervangen worden.
Wijnaldem moet nooit meer penalties nemen, iedere leek ziet dat hij daar de techniek niet voor heeft, waarom Rutte niet?). Laat de penalties nemen door Matavz of Strootman. Voor een spits is vertrouwen belangrijk en het geeft Matavz meer vertrouwen als die veel scoort. I

Ik denk dat de backs in Nederland nu wel door hebben dat Dries Mertens hele tijd naar binnen trekt, en ze zullen gewoon de binnenkant dekken. Laat hem ff een tijdje op de andere vleugel spelen zodat hij goede voorzetten kan geven aan Matavz. De aanvoer naar Matavz is nou zeer matig. Hij moet het nu doen met kansloze voorzetten van Manolev en van links komt er helemaal niets omdat Mertens contant naar binnen trekt. Dries op rechts zorgt er hopelijk ook voor dat Manolev stopt met zijn kansloze acties.
Omdat hij minister president is en waarschijnlijk meer van politiek weet dan van voetbal.. ;)
pi_104157854
Rutte :') ;(
U MAD?
  woensdag 9 november 2011 @ 12:49:33 #14
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_104157886
quote:
19s.gif Op woensdag 9 november 2011 08:45 schreef 3M1N3M het volgende:
Tyton voor de winterstop misschien rentree :D

Tyton rekent voor de winterstop op rentree

Przemyslaw Tyton rekent erop dat hij voor de winterstop weer terugkeert in de selectie van PSV. De doelman, die in het competitieduel met Ajax in botsing kwam met ploeggenoot Timothy Derijck, is herstellende van de nasleep van een zware hersenschudding.

Tegenover het Eindhovens Dagblad zegt Tyton te rekenen op een spoedige terugkeer in een officieel duel van PSV. "Ik verwacht dat ik voor de winterstop weer kan spelen", aldus de sluitpost.

Tyton staat al bijna twee maanden aan de kant. De goalie zal deze week weer volledig meedoen met de groepstraining.

:D
Zou mooi zijn.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  woensdag 9 november 2011 @ 12:52:16 #15
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_104157960
Dries heeft nu gewoon een beetje pech in de afronding, ballen op de bal of net naast enzo. Kan gebeuren. Eerst vlogen die ballen er allemaal in en nu een paar wedstrijden niet. Kan gebeuren.
pi_104158151
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 12:52 schreef Yi-Long het volgende:
Dries heeft nu gewoon een beetje pech in de afronding, ballen op de bal of net naast enzo. Kan gebeuren. Eerst vlogen die ballen er allemaal in en nu een paar wedstrijden niet. Kan gebeuren.
3e seizoen op rij al dat ie geweldig begint en daarna matig speelt, kan gebeuren.
  woensdag 9 november 2011 @ 13:05:39 #17
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_104158380
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 12:42 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Ik denk dat de backs in Nederland nu wel door hebben dat Dries Mertens hele tijd naar binnen trekt, en ze zullen gewoon de binnenkant dekken.
Geldt voor Robben ook, iedereen weet wat Robben doet, maar als hij fit is, is hij niet af te stoppen. Niet dat Mertens en Robben van hetzelfde niveau zijn, maar als je goed bent in wat je doet, kan zelfs een tegenstander die weet wat je gaat doen je niet afstoppen. Hij is wat ongelukkig in de afronding, komt vanzelf wel weer. Niet dat hij er 30 in gaat trappen, maar als hij straks weer scoort, zul je vanzelf zien dat zijn drang om te scoren weer minder wordt, en dat hij gaat afspelen.
pi_104165619
Haal Manolev eens uit de OP :P
pi_104165654
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 16:30 schreef Geo3kant het volgende:
Haal Manolev eens uit de OP :P
Ja vind het ook wel mooi geweest.
  woensdag 9 november 2011 @ 18:55:19 #20
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_104171119
‘Ik begrijp PSV, maar wil graag met Marokko naar Olympische Spelen’
PSV staat Zakaria Labyad liever niet af voor de wedstrijden van de Olympische ploeg van Marokko. De jongeling wordt steeds belangrijker in de ploeg van trainer Fred Rutten. “Het standpunt van de club is duidelijk en ik heb er begrip voor”, laat Labyad optekenen in het Eindhovens Dagblad.

Had gehoopt dat deze jongen voor Oranje zou kiezen. Jammer dat Bertje hem niet heeft opgeroepen voor de komende interlands. Lijkt mij een grotere belofte dan Beerens.
pi_104171383
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 12:58 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

3e seizoen op rij al dat ie geweldig begint en daarna matig speelt, kan gebeuren.
Net als 6-4 verliezen door een vliegenvanger op doel, kan gebeuren.
U MAD?
pi_104171681
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 12:58 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Wat versta jij onder matig dan? Want ondanks dat ie niet zoals voorheen speelt is ie nagenoeg iedere wedstrijd wel belangrijk. Strafschopje hier en daar versieren, altijd een assist in de poten.
Dit, dus.
  Redactie Sport woensdag 9 november 2011 @ 21:18:00 #23
274204 crew  Mexicanobakker
pi_104178787
Mertens komt altijd met een hoop energie een seizoen binnen, zakt daarna wat weg maar blijft toch belangrijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 10 november 2011 @ 15:07:13 #24
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_104202977
quote:
Supportersclub PSV durft niet naar Warschau

EINDHOVEN - De supportersvereniging van PSV ziet vanwege vrees voor rellen af van een georganiseerde reis voor fans uit Eindhoven naar het duel tegen Legia Warschau in de Europa League.

De angst bestaat dat de aanhangers van de club samen met sympathiserende supportersgroepen de confrontatie met PSV-supporters willen zoeken.
Dat schrijft de supportersvereniging donderdag in een bericht. De risico's zijn ondanks politietoezicht niet aanvaardbaar, is de overweging.
PSV moet op 30 november op bezoek in Warschau. Of er überhaupt PSV-fans naar Polen gaan is nog onzeker. De kaartverkoop aan de supporters moet nog beginnen.

Antisemitisch
Bovendien wacht Legia mogelijk nog een disciplinaire straf vanwege het gedrag van de eigen aanhang voor de groepswedstrijd tegen Hapoel Tel Aviv. De Poolse thuissupporters rolden toen een antisemitisch spandoek uit.
De UEFA zou volgende week kunnen bepalen dat Legia de wedstrijd tegen PSV helemaal zonder publiek moet spelen. De Brabantse club waarschuwt de fans voor het financiële risico als ze toch op eigen gelegenheid gaan.

http://www.nusport.nl/eur(...)t-niet-warschau.html
Look behind you! It's your ass!
pi_104203643
Dat je door dat stelletje mongolen niet eens meer supporters mee kunt nemen in een Europese wedstrijd is te sneu voor woorden. Gewoon de hele wedstrijd zonder publiek spelen.
Dit, dus.
pi_104203955
Die Polen hebben gewoon gans niets te verliezen. Het schijnt levensgevaarlijk te zijn een derby in Warschau te gaan kijken. Gelukkig is er weinig Pools crapuul hier in Nederland te vinden.
pi_104204012
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Gelukkig is er weinig Pools crapuul hier in Nederland te vinden.
Wat? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104204053
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat? :')
:')
pi_104204540
Polen zijn baas.
Check Mr.Polska.
  donderdag 10 november 2011 @ 16:03:15 #30
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104205387
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:23 schreef Buitendam het volgende:
Dat je door dat stelletje mongolen niet eens meer supporters mee kunt nemen in een Europese wedstrijd is te sneu voor woorden. Gewoon de hele wedstrijd zonder publiek spelen.
Toch wel vreemd; een half jaar voor het EK en ze kunnen niet eens de veiligheid van uitsupporters garanderen
pi_104205486
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Toch wel vreemd; een half jaar voor het EK en ze kunnen niet eens de veiligheid van uitsupporters garanderen
Aan de andere kant was dat in Zuid-Afrika afgelopen jaar niet veel anders. Een hoop geld verdienen aan wedstrijden, maar de veiligheid van supporters is al sinds jaar en dag bedroevend slecht.
Dit, dus.
  donderdag 10 november 2011 @ 16:07:22 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_104205554
quote:
13s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:05 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Aan de andere kant was dat in Zuid-Afrika afgelopen jaar niet veel anders. Een hoop geld verdienen aan wedstrijden, maar de veiligheid van supporters is al sinds jaar en dag bedroevend slecht.
OK maar Zuid Afrika is toch wel van een ander orde daar ging het meer over de kans op berovingen, in Polen gaat het meer om supportersgeweld
pi_104205604
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

OK maar Zuid Afrika is toch wel van een ander orde daar ging het meer over de kans op berovingen, in Polen gaat het meer om supportersgeweld
Ik doelde meer op veiligheid van supporters an sich. Wat er wel niet wordt verdiend aan zo'n toernooi, maar als je dat tegenover de veiligheid van supporters in het algemeen zet is het een schande van jewelste anno 2011
Dit, dus.
pi_104205608
quote:

[..]

Niks noemenswaardig gebeurd hoor in Zuid-Afrika.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104205632
quote:

[..]

Zo veel incidenten hebben er in Z-A niet plaatsgevonden. Ik heb mij er, voor, tijdens en na het WK nooit een onveilig gevoel gehad.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_104205724
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:09 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Zo veel incidenten hebben er in Z-A niet plaatsgevonden. Ik heb mij er, voor, tijdens en na het WK nooit een onveilig gevoel gehad.
Ah, vreemd. Ik heb ook echt kutverhalen gehoord van bekenden die in 1 toernooi afgekickt zijn van het achterna reizen van Oranje.

Maar dat zijn 3 jongens tegenover een heleboel andere verhalen, natuurlijk. Terug naar onze Poolse vrinden.
Dit, dus.
pi_104205994
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ah, vreemd. Ik heb ook echt kutverhalen gehoord van bekenden die in 1 toernooi afgekickt zijn van het achterna reizen van Oranje.

Maar dat zijn 3 jongens tegenover een heleboel andere verhalen, natuurlijk. Terug naar onze Poolse vrinden.
Dat zul je altijd houden als je naar een land gaat waar mensen significant armer zijn dan in Nederland.
Als jij een arme Pool of Zuid Afrikaan bent, wie ga je dan beroven? Die kerel op afgetrapte schoenen of die hollander met een opblaasklomp op zn hoofd, 30 pils in zn strot en een dikke portemonnee op zak?

Op een toernooi of bij een wedstrijd in Duitsland of Zwitserland heb je dat soort dingen minder... tja. Ik zou zonder problemen naar Polen afreizen, het ligt er ook maar net aan hoe je je zelf gedraagt natuurlijk. Ik kan me niet voorstellen dat de Polen die willen rellen dat gaan doen jegens supporters die daar geen interesse in tonen.
pi_104206103
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:18 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Op een toernooi of bij een wedstrijd in Duitsland of Zwitserland heb je dat soort dingen minder... tja. Ik zou zonder problemen naar Polen afreizen, het ligt er ook maar net aan hoe je je zelf gedraagt natuurlijk. Ik kan me niet voorstellen dat de Polen die willen rellen dat gaan doen jegens supporters die daar geen interesse in tonen.
Daar vergis jij je dan héél behoorlijk in ;)
Dit, dus.
pi_104206509
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:20 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Daar vergis jij je dan héél behoorlijk in ;)
Moeders en kinderen meppen ze eerst?
pi_104206716
Alleen die kortharige bitches, met kinderen als ''Priscilla''.
''Hey, zie je die arme pool daar, die kan niet eens normale nikes betalen oeh..''.

Zou ik ook slaan :Y
pi_104206854
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:29 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Dat niet. Maar dat je je met goed gedrag daar ongeschonden weer weg gaat is een fabeltje. Als daar een groep supporters van een andere club bij de pinautomaat staat gaan ze allemaal plat. Hoe dan ook. En dat er 1 daarvan toevallig een vader is met een 5-jarige aan de hand is risico van het vak.
Dit, dus.
pi_104207274
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:08 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik doelde meer op veiligheid van supporters an sich. Wat er wel niet wordt verdiend aan zo'n toernooi, maar als je dat tegenover de veiligheid van supporters in het algemeen zet is het een schande van jewelste anno 2011
Tsja, ze kunnen moeilijk effe alle problemen in heel zo'n land oplossen natuurlijk. Het was vooraf al bekend dat het per definitie gevaarlijk zou worden daar. En niemand zei dat daar wel effe wat veiligheidsmaatregelen tegen zouden helpen. Het is gewoon inherent aan Zuid-Afrika.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:18 schreef Whiteguy het volgende:
Ik zou zonder problemen naar Polen afreizen, het ligt er ook maar net aan hoe je je zelf gedraagt natuurlijk. Ik kan me niet voorstellen dat de Polen die willen rellen dat gaan doen jegens supporters die daar geen interesse in tonen.
Ik denk dat je er dan zeer naïef in staat.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:29 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Het is in Nederland wel eens gebeurd dat supporters van de uitploeg de familievak in kwamen. Utrecht Ajax, volgens mij, in het oude stadion. En bij Den Haag heb ik ook wel eens gehoord dat een kerel met zijn zoontje beuken heeft gehad. Je vergeet volgens mij dat je geen menselijkheid kan verwachten van een stel hooligans. Bij ons in het stadion werd op Oost iemand belachelijk gemaakt terwijl hij daar lag te vechten voor zijn leven, terwijl zijn zoontje erbij zat te janken.

Nòg een voorbeeld, toen een seizoen of drie geleden, de Ajaxsupporters in dat buffervak wisten te komen, waren ze ook meteen langs het glas aan het reiken naar de supporters op LL.....

Dus òf je gaat nooit/zelden naar wedstrijden, òf je maakt gewoon nooit wat mee omdat je goed zit en blijft er erg naïef in.
pi_104207816
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:49 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Tsja, ze kunnen moeilijk effe alle problemen in heel zo'n land oplossen natuurlijk. Het was vooraf al bekend dat het per definitie gevaarlijk zou worden daar. En niemand zei dat daar wel effe wat veiligheidsmaatregelen tegen zouden helpen. Het is gewoon inherent aan Zuid-Afrika.

[..]

Ik denk dat je er dan zeer naïef in staat.

[..]

Het is in Nederland wel eens gebeurd dat supporters van de uitploeg de familievak in kwamen. Utrecht Ajax, volgens mij, in het oude stadion. En bij Den Haag heb ik ook wel eens gehoord dat een kerel met zijn zoontje beuken heeft gehad. Je vergeet volgens mij dat je geen menselijkheid kan verwachten van een stel hooligans. Bij ons in het stadion werd op Oost iemand belachelijk gemaakt terwijl hij daar lag te vechten voor zijn leven, terwijl zijn zoontje erbij zat te janken.

Nòg een voorbeeld, toen een seizoen of drie geleden, de Ajaxsupporters in dat buffervak wisten te komen, waren ze ook meteen langs het glas aan het reiken naar de supporters op LL.....

Dus òf je gaat nooit/zelden naar wedstrijden, òf je maakt gewoon nooit wat mee omdat je goed zit en blijft er erg naïef in.
Ik ga inderdaad zelden naar wedstrijden; maar de voorbeelden die jij aandraagt gaat het inderdaad vaak om de zgn. 'risicopotjes' zoals Utrecht - Ajax.

Dat ze in Warschau hebben lopen rellen bij een derby wil nog niet meteen zeggen dat ze ook alle Hollanders in elkaar meppen... Utrecht - Ajax is ook wat anders dan Utrecht - de Graafschap, of Sevilla - Ajax.

Maargoed, misschien ben ik hierin wat minder negatief op voorhand dan anderen...
pi_104208850
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:02 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Maargoed, misschien ben ik hierin wat minder negatief op voorhand dan anderen...
Helemáál in die Oostblok landen. Die Kroaten, Polen en Russen. Ik ga er nog niet naartoe al kreeg ik er geld bij, terwijl ik Spanje, Engeland, Frankrijk (na Lille liever niet) en de rest zonder problemen bezoek.
Dit, dus.
  donderdag 10 november 2011 @ 17:32:37 #45
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_104208905
edit

[ Bericht 96% gewijzigd door LudoSanders op 10-11-2011 17:36:00 ]
pi_104209220
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:02 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Ik ga inderdaad zelden naar wedstrijden; maar de voorbeelden die jij aandraagt gaat het inderdaad vaak om de zgn. 'risicopotjes' zoals Utrecht - Ajax.

Dat ze in Warschau hebben lopen rellen bij een derby wil nog niet meteen zeggen dat ze ook alle Hollanders in elkaar meppen... Utrecht - Ajax is ook wat anders dan Utrecht - de Graafschap, of Sevilla - Ajax.
Het gaat erom dat het hier om die Polen gaat. En risicopotjes? Het gaat in sommige gevallen zelfs om supporters onderling. Gekken blijven gekken.
Toen Wisla tegen Feyenoord uit moest, werd door de gemeente Rotterdam ook niet voor niets het Ajax-scenario uitgetrokken.

Verder is er een reden dat Feyenoord een jaar uitgesloten werd. Denk je dat het die supporters alleen om vernielingen ging en dat ze supporters van de andere ploeg met rust hadden gelaten? En waarom is het steevast zo dat als er Engelse ploegen komen, er altijd supporters van die kant gearresteerd worden? Tijdens Euro 2000 is het ook meerdere keren losgegaan.

Zoals Buitendam terecht stelt, in bepaalde landen is het wachten op problemen.
pi_104209342
quote:
14s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:31 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Helemáál in die Oostblok landen. Die Kroaten, Polen en Russen. Ik ga er nog niet naartoe al kreeg ik er geld bij, terwijl ik Spanje, Engeland, Frankrijk (na Lille liever niet) en de rest zonder problemen bezoek.
Gewoon zorgen dat je met een grote groep bent en in het centrum blijft.

Er was toch ook een enkeling naar Boekarest geweest laatst? Zelfde gezeik altijd daar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104209401
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Gewoon zorgen dat je met een grote groep bent en in het centrum blijft.
Doe ik normaal gesproken ook altijd. Maar als het één keer misgaat in dat soort landen, dan ben je gewoon zo hard de lul. Ik weet van mezelf dat ik dan niet op mijn gemak ben. Engeland, Spanje enzo kun je op die manier altijd bezoeken, maar die Polen en Kroaten is gewoon een volk op zich.
Dit, dus.
pi_104209487
quote:
13s.gif Op donderdag 10 november 2011 17:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Doe ik normaal gesproken ook altijd. Maar als het één keer misgaat in dat soort landen, dan ben je gewoon zo hard de lul. Ik weet van mezelf dat ik dan niet op mijn gemak ben. Engeland, Spanje enzo kun je op die manier altijd bezoeken, maar die Polen en Kroaten is gewoon een volk op zich.
Het hele oostblok wel, ja. Je hebt ook wel gelijk hoor, maar waarom dan wel naar Boekarest en niet naar Warschau. Zelfde laken een pak. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 10 november 2011 @ 17:54:13 #50
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_104209669
- edit -

[ Bericht 97% gewijzigd door Happel op 11-11-2011 10:07:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: