SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Klikklikklikklik!
Hei!quote:
Leuk he?quote:
Gekke Boudewijn.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:01 schreef JanPiraat het volgende:
Wie vertelt me van het leven?
Grote broer, die weet het best.
Als ik groot ben, wil ik even
groot en sterk zijn als de rest.
De poes vindt van niet.
Hij zegt: ik kan hem nu verstaan.
Als ik groot ben, is dat van de baan,
want grote mensen praten niet met poezen.
Oh, wat een opluchtingquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:06 schreef Renesite het volgende:
Uiteindelijk trok meneer zijn broek omhoog. Ik leefde.nog.lang en.gelukkig.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:12 schreef dralion13 het volgende:
Damn, ben je eerst helemaal wakker en vit, neem je medicijnen tegen heel erg veel hoesten, ben nu weer helemaal moe, duivelse pillen
Smsen kan hopelijk ook nog op je mobiel toch, of is ie zo modern dat die functie gewoon eraf gehaald is ?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:15 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Doetie het bij jou ook niet!?!? Ik wil helemaal lieve berichtjes sturen lukt het niet
Awhhhh.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:15 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Doetie het bij jou ook niet!?!? Ik wil helemaal lieve berichtjes sturen lukt het niet
Zou het??quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Smsen kan hopelijk ook nog op je mobiel toch, of is ie zo modern dat die functie gewoon eraf gehaald is ?
Ja maar als wij alles zouden sms'en zouden wij nu beiden straatarm zijn..quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Smsen kan hopelijk ook nog op je mobiel toch, of is ie zo modern dat die functie gewoon eraf gehaald is ?
Daarom alleen smsen als whatsapp eruit ligt tochhhquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ja maar als wij alles zouden sms'en zouden wij nu beiden straatarm zijn..
Wat deze man zegt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Daarom alleen smsen als whatsapp eruit ligt tochhh
Dit dus.quote:
Jij bent dunner gewordenquote:Op dinsdag 8 november 2011 12:55 schreef Bloempje. het volgende:
Ik niet, vandaag voor het eerstpluspunt: hij is of gegroeid in het afgelopen halfjaar, of ik ben dunner geworden.
Zo zat ik wel ongeveer bij statistiekquote:
Nog steeds slecht met hemquote:
Wowow, deze man is actief.quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. presentatie gehad.. wat aandachtspuntjes gekregen.. even naar de appie geweest, een maaltijdsalade gehad om voor het werk op te eten, en een flesje water. kettingslot voor mijn fiets gehaald. Nu weer terug op school, om te studeren, tot ik moet werken.!
jeetje ben trots op je zeg!quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. presentatie gehad.. wat aandachtspuntjes gekregen.. even naar de appie geweest, een maaltijdsalade gehad om voor het werk op te eten, en een flesje water. kettingslot voor mijn fiets gehaald. Nu weer terug op school, om te studeren, tot ik moet werken.!
Je moet ook aan niks toestemming geven.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:17 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ja wtf ik snapte er ook niks van dromenvangertje deelde zo'n link ik klik daarop en BAM spam.
ja maar ik heb nergens toestemming voor gegeven ik dacht gewoon dat ik een filmpje aankliktequote:Op dinsdag 8 november 2011 14:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je moet ook aan niks toestemming geven..
Redelijkquote:
Dat doet pijn als je je vinger ertussen krijgt.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:25 schreef Furdinand het volgende:
ik moet echt niet 'snachts dingen gaan kopen... kijk nou wat ik besteld heb....
[ afbeelding ]
ja? maar het zijn maar kleine balletjes..quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat doet pijn als je je vinger ertussen krijgt.
Serieus?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:25 schreef Furdinand het volgende:
ik moet echt niet 'snachts dingen gaan kopen... kijk nou wat ik besteld heb....
[ afbeelding ]
ja maar dat doe ik toch ooooookquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Serieus?Had je ook best een treinkaartje voor me kunnen betalen, dan kon ik je komen knuffelen.
Ik zag het, hahaquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:31 schreef Furdinand het volgende:
hahaha mijn zus heeft ook die rihanna spam verspreidt XD
Ja dagelijksquote:Op dinsdag 8 november 2011 14:32 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zit jij een beetje mijn zus te begluren
Sinds1 uur toch?quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:38 schreef Furdinand het volgende:
appelll whatsapp is weer aan het hatennnn
Half heb ik het gevoel, sommige berichten komen gewoon niet aan of te laat.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Half heb ik het gevoel, sommige berichten komen gewoon niet aan of te laat.
Mijn ouders zijn er gek op, ik durf het niet te proeven. Want een boer vreet immers niet wat hij niet kent.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:56 schreef dralion13 het volgende:
[ afbeelding ]
Is erg lekker zoet, is nu in de bonus bij appie
252pluquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:56 schreef dralion13 het volgende:
[ afbeelding ]
Is erg lekker zoet, is nu in de bonus bij appie
Gewoon eten, is echt verschrikkelijk lekker. Er is alleen 1 ras dat je pas kan eten als het overrijp, dat ras laat ik maar liggen (al weet ik niet hoe je ze kan herkennen van buiten)quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn er gek op, ik durf het niet te proeven. Want een boer vreet immers niet wat hij niet kent.
Bij appie nooit kassa gedaan, maar kan me ook geen plu codes meer herinneren van de coopquote:
welke film kijkt u?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:05 schreef Bloempje. het volgende:
Dat is lekker! Ik ben moeeeFilm afkijken en dan slapen maar denk ik
Ik werk nu al bijna 2,5 jaar niet meer bij een AH met die PLU codes (al 1 jaar niet meer bij een Ahold iets) maar weet ze nog steedsquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:04 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bij appie nooit kassa gedaan, maar kan me ook geen plu codes meer herinneren van de coop
Ik weet die van de Hoogvliet ook nogquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik werk nu al bijna 2,5 jaar niet meer bij een AH met die PLU codes (al 1 jaar niet meer bij een Ahold iets) maar weet ze nog steeds
Ik heb maar 6 weken bij de coop gewerkt, dat speelt denk ik ook wel meequote:Op dinsdag 8 november 2011 18:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik werk nu al bijna 2,5 jaar niet meer bij een AH met die PLU codes (al 1 jaar niet meer bij een Ahold iets) maar weet ze nog steeds
Nog een kat.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:41 schreef Bloempje. het volgende:
Klips heeft het over een kerstcadeautje, dat mogelijk een eigen wil heeft, moeilijk te verstoppen valt en misschien niet in de bus mag. Wtf!![]()
Oh jammer.quote:
Heheheeh, meeeen je dat nou=quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:47 schreef Bloempje. het volgende:
Hihi, nog een kat vindt mijn papa niet leuk
Jaquote:Op dinsdag 8 november 2011 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heheheeh, meeeen je dat nou=
Me jelly.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:58 schreef Bloempje. het volgende:
AAAHHHH vriendje komt opeens onverwacht hierheen
Wat lievv.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:58 schreef Bloempje. het volgende:
AAAHHHH vriendje komt opeens onverwacht hierheen
Achja. je moet ook niet te veel van hem verwachtenquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:05 schreef Bloempje. het volgende:
Jahe?!
Moet m alleen wel zelf van het station halen
Beaaaaachhhhhquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:15 schreef Beach het volgende:
Kreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg
Flipsssssssquote:
Hehehequote:Op dinsdag 8 november 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flippiee is de grootste lurkster hier.
Niet stoppen, ik had een weekbanquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Jij zou stoppen met FOK!, wat doe je hier nog?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet stoppen, ik had een weekban
En ik heb mezelf een postquota gegeven. Dan mag ik nu dus nog maar 9 posts posten.
Nog steeds lerende?quote:Op dinsdag 8 november 2011 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet stoppen, ik had een weekban
En ik heb mezelf een postquota gegeven. Dan mag ik nu dus nog maar 9 posts posten.
Ik moet welquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]En dat houd je echt bij ja?
Nou ik heb nu een heleboel papers die ik moet maken. Ik kijk nu een tv programma en dan ben ik weer de hele avond bezig met een paper schrijven.quote:
Pff wat een kut werk.. hahaquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet wel
[..]
Nou ik heb nu een heleboel papers die ik moet maken. Ik kijk nu een tv programma en dan ben ik weer de hele avond bezig met een paper schrijven.
En over 3 weken tentamenweek, over 2 allemaal deadlines voor stuk of 5 papers.
Dus ja druk druk.
En bij jou? Nog bezig met tvshows?
goed voor den buikspiertjes!quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:53 schreef Renesite het volgende:
Morgen voor het eerst op de fiets naar het werk!! Bibber...
Toppie meid, hard werken loont.quote:Op woensdag 9 november 2011 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Thuis en zhuis.
Verslag bijna klaar. Heb al 40 paginas veel he
Whehehequote:Op woensdag 9 november 2011 06:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Goedemorgen..
Heerlijk.. die helderheid op de vroege ochtend!Ik liep naar de trein.. en dacht opeens: "Goh, het is wel een beetje vroeg om naar school te gaan"
Dus maar even teruggelopen naar huis, anders was ik om half 8 al op school ipv 8 uur
Oh, scheer je weg, knap je op!quote:Op woensdag 9 november 2011 07:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zo heet ben ik niet momenteel hoor
Oh, de nieuwe?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zo Glee gekeken, ik ben weer verliefd..
Ja en nee. Ik spoiler niks.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nu wil ik ook kijkennnn.
Waren er toffe liedjes?
Ik wil kijken!quote:Op woensdag 9 november 2011 12:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik spoiler niks.. Laat ik zeggen: Musical.
. Blaine.
.
Hehe ok ok.quote:Op woensdag 9 november 2011 12:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik spoiler niks.. Laat ik zeggen: Musical.
. Blaine.
.
Nee dat is niet zoquote:Op woensdag 9 november 2011 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En de mensen die het kijken nog stommer!
Sherlock!quote:Op woensdag 9 november 2011 13:54 schreef Bloempje. het volgende:
Als je je lichten de hele dag aan laat staan, doet je auto het niet meer
Ik belde vanochtend met hem en hij zei dat hij weer beter was. En volgens mn moeder gaat het ook beter dus ik neem aan van wel.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:09 schreef Beach het volgende:
Klinksie gaat het al wat ebter met je broertje?
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:16 schreef Beach het volgende:
Mooizodat hij maar weer snel thuis moge komen.
ECHT?quote:
Ja, ik ga zo'n knuffel kopen voor een meisje.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad.Ik mis hem>
[..]
ECHT?
Ik ookquote:Op woensdag 9 november 2011 15:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo'n knuffel kopen voor een meisje.
quote:
Ik ga mn broek uitdoen en dan ben ik Donaldquote:Kom woensdag 9, 16 óf 23 november langs bij 1 van de 30 AH XL-winkels voor de Disney Original tour en doe uw favoriete Disney figuur na in de echte Disney Original kist uit de tv-commercial. Kijk vooraf in uw XL-winkel voor meer informatie.
Ik ga als Goffy.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
Ik ga mn broek uitdoen en dan ben ik Donald
quote:Hi Peter R. de ontdooi
Je hebt een Disney Original nagedaan en je filmpje ingestuurd. Helaas is je filmpje afgekeurd.
Maar treur niet: klik snel om het nog een keer te proberen!
Vriendelijke groeten van Albert Heijn
Nou dat hoeft ook weer niet hoorquote:Op woensdag 9 november 2011 15:45 schreef Beach het volgende:
ik ben populair bij jullie en vanaf nu zal ik regeren over jullie
Voor straf zonder eten naar bed.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nou dat hoeft ook weer niet hoor
Ja ssshtquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 17:59 schreef Renesite het volgende:
Mamma net: 'jij wordt wel vroeg kaal zeg!'![]()
Dus ik heb haar zojuist in elkaar geslagen. Ze ligt nu bevend in een hoekje.quote:
Ik geloof je niet, volgens mij ben je daar te aardig voorquote:Op woensdag 9 november 2011 18:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus ik heb haar zojuist in elkaar geslagen. Ze ligt nu bevend in een hoekje.
Ja kloptquote:Op woensdag 9 november 2011 18:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, volgens mij ben je daar te aardig voor.
ik zag het op den facebooks. balen man..quote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef dralion13 het volgende:
Dyslexieverklaring is afgekeurd door de uni
Je leert maar gewoon spellen.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:57 schreef dralion13 het volgende:
Dyslexieverklaring is afgekeurd door de uni
Ik wist niet wat je bedoelde totdat ik de filename zag.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja helaas je bent te liefmaar ik dacht ff creatief doen
Dit.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wist niet wat je bedoelde totdat ik de filename zag.
oh op die fietsquote:Op woensdag 9 november 2011 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 november 2011 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
picsquote:Op woensdag 9 november 2011 20:09 schreef Zeroku het volgende:
B'aww. Zo'n lief meisje in de klas jatog.
Hu ? Hu? Ik zit niet in je klas hoor?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:09 schreef Zeroku het volgende:
B'aww. Zo'n lief meisje in de klas jatog.
Hij zei lief.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hu ? Hu? Ik zit niet in je klas hoor?
waarom stop je opeens met dmennen? je vroeg wat en blijkbaar ging het alleen om het antwoord en verder niets nou ik weet het wel hoor zo op deze manier vind ik het niet meer leuk okeequote:
Klopt.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hu ? Hu? Ik zit niet in je klas hoor?
watquote:Op woensdag 9 november 2011 20:19 schreef Beach het volgende:
[..]
waarom stop je opeens met dmennen? je vroeg wat en blijkbaar ging het alleen om het antwoord en verder niets nou ik weet het wel hoor zo op deze manier vind ik het niet meer leuk okee
Ja, lijkt me niet zo heel slim, hier.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dus wat is gaande zeg mij?!
Kijkt ze op Fok! ?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, lijkt me niet zo heel slim, hier.
dmmmmmquote:Op woensdag 9 november 2011 20:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, lijkt me niet zo heel slim, hier.
Nee, maar heb geen zin dat dat dalijk via via weer een hoop gekut wordt.quote:
Alles gaat langs me heen, dit ook. Ach, ik weet tenminste welke dag het is.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeiii ja leg dat maar even uit jongeman
Stelletje ratten ook die dat doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, maar heb geen zin dat dat dalijk via via weer een hoop gekut wordt.
Ja, goeie. Eerst even installeren op deze laptop.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je ken me ook op du messenger vinden![]()
![]()
Heb je een nieuwe? Omg!?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, goeie. Eerst even installeren op deze laptop.
Nee, heb deze al een tijd. Alleen staat geen MSN opquote:
Oooh! Dat is nie hendig eh?!quote:Op woensdag 9 november 2011 20:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, heb deze al een tijd. Alleen staat geen MSN op.
Af en toe wel. Maar nu niet neequote:Op woensdag 9 november 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oooh! Dat is nie hendig eh?!
Zit daar windows op?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:29 schreef Zeroku het volgende:
http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=4085
Die heb ik.
[..]
Af en toe wel. Maar nu niet nee.
Dell. Ok. Lol.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:29 schreef Zeroku het volgende:
Die heb ik.
[..]
SLI op een notebook, toe maar.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:29 schreef Zeroku het volgende:
Die heb ik.
[..]
wut is dat een leptop?quote:Op woensdag 9 november 2011 20:29 schreef Zeroku het volgende:
Die heb ik.
[..]
Ja.quote:
Hmhmquote:
ohhhh Hawaiian roller coaster ridequote:Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef JanPiraat het volgende:
A wiki wiki mai lohi lohi
La we mai iko papa he na lu
Pi'i na nalu la lahalaha
O ka moana hanupanupa
Lalala i kala hanahana
Me ke kai hoene i ka pu'e one
Helehele mai kakou e
watquote:Op woensdag 9 november 2011 20:37 schreef JanPiraat het volgende:
A wiki wiki mai lohi lohi
La we mai iko papa he na lu
Pi'i na nalu la lahalaha
O ka moana hanupanupa
Lalala i kala hanahana
Me ke kai hoene i ka pu'e one
Helehele mai kakou e
en dan op het bekende wijsje hequote:Op woensdag 9 november 2011 21:17 schreef Beach het volgende:
Zeg ken jij de hosselman
de hosselman
Zeg ken jij de hosselman die heet toevallig Beach
Deze post is doorgegeven aan Stichting Brein.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:21 schreef Bloempje. het volgende:
Glee aan het downloaden kopen nu al natuurlijk de box van seizoen 3![]()
Jaquote:Op woensdag 9 november 2011 21:24 schreef Bloempje. het volgende:
Fotoboek van Barbie2
Hemeltje, ze is er weer
Ze vond mij toen de eerste keer niet zo liefquote:
Raar, meestal ben jij best lief.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ze vond mij toen de eerste keer niet zo lief
Al een tijdje hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:24 schreef Bloempje. het volgende:
Fotoboek van Barbie2
Hemeltje, ze is er weer
Haar kon ik niet zo goed hebbenquote:
Joh, mens, sinds 5 november, dat is niet een tijdje, zo erg loop ik nog niet achterquote:
Oh lijkt eeuwen geleden.quote:Op woensdag 9 november 2011 21:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Joh, mens, sinds 5 november, dat is niet een tijdje, zo erg loop ik nog niet achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |