Bazennummer! Jij held, was helemaal vergeten waarvan het wasquote:
Ik had laatst La Chouffe, die vond ik wel lekker.quote:Op maandag 7 november 2011 22:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Overigens heb ik het liefst een Hertog Jan.
Ook best lekker iddquote:Op maandag 7 november 2011 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had laatst La Chouffe, die vond ik wel lekker.
inderdaadquote:
uhuh en dan met matchende kranenquote:Op maandag 7 november 2011 22:07 schreef Karina het volgende:
Waarom niet zo een prullenbak met bewegingsdetector, die zijn tof.
Zelfde als rijbewijs. Zodra die binnen is vergeet 90% ernaar te handelen.quote:Op maandag 7 november 2011 22:07 schreef donald_dick het volgende:
je moet otch als kok een hygiene en een HACCP certificaat hebben
true!quote:Op maandag 7 november 2011 22:08 schreef muzas het volgende:
[..]
Zelfde als rijbewijs. Zodra die binnen is vergeet 90% ernaar te handelen.
nee een VI testquote:
de shampoo is wel lekkerquote:Op maandag 7 november 2011 22:10 schreef waxmask het volgende:
Kut reclame van Andrelon...spuughekel aan dat soort flikkers....![]()
![]()
excel ridderquote:
Dat is al zooooo oud. Ze doen net alsof ze het net verzonnen hebben.quote:Op maandag 7 november 2011 22:11 schreef waxmask het volgende:
Droog Shampoo.....![]()
![]()
![]()
Hoe verzin je het...
Blijf toch echt bij mn haar wassenquote:Op maandag 7 november 2011 22:11 schreef waxmask het volgende:
Droog Shampoo.....![]()
![]()
![]()
Hoe verzin je het...
soppen op sap!quote:
eten de hele dag door lekkere hapjes, echt, krijg oogbalaids met je racistische gedoequote:Op maandag 7 november 2011 22:12 schreef missU het volgende:
Die nepaziaat is nog nooit in Azie geweest![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
eten de hele dag door lekkere hapjes, echt, krijg oogbalaids met je racistische gedoe
precies!! Ik heb ze nergens de hele dag zien vreten, daar hadden ze geen geld voorquote:Op maandag 7 november 2011 22:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
eten de hele dag door lekkere hapjes, echt, krijg oogbalaids met je racistische gedoe
net zoals die Ah reclame met die kleine chinees, zet er een negertje neer en de wereld is te klein, maar aziaten, ach, die doen toch niks terugquote:
Ik ga eigenlijk nooit naar de toko, er werkt daar echt een heel vies mannetjequote:Op maandag 7 november 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]lekker. Er zit er nu eentje vlak bij mij in de buurt
gewoon omdat ie zooo kewl is!quote:Op maandag 7 november 2011 22:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Voor de 2e keer de Overtreders promo
nee, dit is beterquote:Op maandag 7 november 2011 22:16 schreef zoem het volgende:
Overtrederds, zondag om half 9? Dus geen wegmisbruikers meer?
Die vent droeg de eerste keer een Just-Eat shirtquote:
Thuisbezorgd nuquote:Op maandag 7 november 2011 22:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die vent droeg de eerste keer een Just-Eat shirt
robs staaf staat soldaat!quote:
anaalvocht?quote:Op maandag 7 november 2011 22:21 schreef tralalala het volgende:
Zometeen spjietsjek om de sperziebonen te controleren op lichaamsvocht.
quote:Op maandag 7 november 2011 22:21 schreef tralalala het volgende:
Zometeen spjietsjek om de sperziebonen te controleren op lichaamsvocht.
Denk dat ze iets aan hun imago willen doenquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 22:27 schreef donald_dick het volgende:
het was weer leuk, maar ik ga richting mijn rukbunker, de mzzl!
quote:Op maandag 7 november 2011 22:27 schreef donald_dick het volgende:
Fap veilig, of fap nietquote:Op maandag 7 november 2011 22:27 schreef donald_dick het volgende:
Veel plezier daar.quote:Op maandag 7 november 2011 22:27 schreef donald_dick het volgende:
Ik ga ook maar eensquote:Op maandag 7 november 2011 22:27 schreef donald_dick het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2011 22:28 schreef zoem het volgende:
Vergeet je desinfectant niet donald_dick!
jij bent kinky!quote:Op maandag 7 november 2011 22:28 schreef zoem het volgende:
Vergeet je desinfectant niet donald_dick!
Das misschien het eerste leuke voorstel dat ze ooit hebben gedaan! Ik zal me er graag aan houdenquote:
Boete als je je er niet aan houdtquote:Op maandag 7 november 2011 22:34 schreef missU het volgende:
[..]
Das misschien het eerste leuke voorstel dat ze ooit hebben gedaan! Ik zal me er graag aan houden![]()
Ja maar komt er dan een PVDA tippel-zone waar je dan op vertoon van je lidmaatschp gratis mag neuken ...?quote:
Ja de laatste keer dat ik een taxi nam, kan ik me niet meer herinnerenquote:Op maandag 7 november 2011 22:42 schreef chufi het volgende:
Taxis in Amsterdam zijn veels en veels te duur in het algemeen al.
Jij bent de enige die nog naar SBS6 kijkt hoor.quote:Op maandag 7 november 2011 22:44 schreef missU het volgende:
Dit is oud nieuws btwWas een tijdje terug al in het jeugdjournaal
Jah I know, zit te wachten totdat de dousch vrij isquote:Op maandag 7 november 2011 22:45 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jij bent de enige die nog naar SBS6 kijkt hoor.
De PVDA is trots op jequote:Op maandag 7 november 2011 22:46 schreef missU het volgende:
Mooi ik kan douschenen daarna zoek ik mn bed op
Maar natuurlijk!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:11 schreef Stephan1237 het volgende:
Waren het nieuwe afleveringen van de smaakpolitie?
nee, het is SBS6, die herhalen alles in den treurequote:Op dinsdag 8 november 2011 14:11 schreef Stephan1237 het volgende:
Waren het nieuwe afleveringen van de smaakpolitie?
Wacht ook al op een pakketje die vrijdag verzonden is.quote:Op dinsdag 8 november 2011 17:57 schreef donald_dick het volgende:
Kut TNT post, ik wil me tv zodat ik beter MW3 kan spelen
me tv is binnen, nu kan ik koos nog beter zienquote:Op dinsdag 8 november 2011 17:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wacht ook al op een pakketje die vrijdag verzonden is.
Kan die boer mooi gebruiken om de stallen mee aan te vegenquote:
gaat ik opnemen, die transeksueel kan ik nu ff niet goed hebbenquote:
maar wel lippestift op hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Klagen dat hij/zij als man wordt gezien maar wel baard laten staan
Jij ook alquote:Op dinsdag 8 november 2011 22:50 schreef donald_dick het volgende:
en live besnijdenis, ik zit met met benen gekruist
ik kan veel hebben, maar geen naalden, messen of andere dingen dichtbij piemolsquote:
quote:Operatie van der Most (SBS6, 20:30) – De nieuwe maandagavond van SBS 6 blijft een kijkcijferdrama. De programma’s Operatie van der Most en De Smaakpolitie beleefden vorige week een zeer magere première en deze week liggen de cijfers slechts een fractie hoger. Waar Operatie van der Most 334.000 kijkers (madl: 4.5%) noteerde, moest De Smaakpolitie genoegen nemen met 460.000 kijkers. Beide scores liggen ver onder het zendergemiddelde van SBS 6.
Het is voorlopig de laatste keer dat Operatie van der Most en De Smaakpolitie te zien waren. Na twee weken moeten de programma’s volgende week plaatsmaken voor Het Beste Idee van Nederland, dat op zaterdag nauwelijks kijkers weet te bekoren.
het ene kijkcijferkanon vervangen door een ander kijkcijferkanonquote:Op woensdag 9 november 2011 08:37 schreef Karina het volgende:
Hadden jullie dit al gelezen? Geen Smaakpolitie meer op maandag
[..]
En het concept is gewoon saaiquote:Op woensdag 9 november 2011 12:55 schreef tralalala het volgende:
Heeft weinig nut lijkt me, er zijn weinig mensen die vanaf nu nog Het beste idee van Nederland gaan volgen. Is toch al een tijdje bezig?
Nee, films...quote:Op woensdag 9 november 2011 13:53 schreef Karina het volgende:
Ik zie ook veeel liever de Smaakpolitie. Er staat trouwens niet wat er dan op zaterdag komt in plaats van Beste Idee. Ik ga er niet van uit dat de Smaakpolitie dan komt.
Maar het is nu biertijd, dus dan kan hetquote:Op woensdag 9 november 2011 21:27 schreef tralalala het volgende:
Dat ken ik! De promo's draaien ze altijd rond etenstijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |