abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf woensdag 9 november 2011 @ 22:49:39 #151
73911 ultra_ivo
pi_104184276
Naargelang meetsysteem komen mensen tussen de 2750 en 3250 hoogtemeters uit voor deze tocht. Het kan zonder probleem zwaarder maar de tocht moet nog uit te rijden zijn ;).
pi_104184426
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zit denk ik aan de 2.5-3k. Heb het allemaal niet zo goed bijgehouden. Nu iig bijna 1500 op runkeeper, en had daarvoor al iets meer dan 1500 op de fiets van mijn pa gefietst. Maar een paar tochten die ik daarop had gedaan staan ook op runkeeper.

Doel voor volgend jaar, dubbel zoveel, dus 5 a 6K fietsen B-)
Ik zit nu in 3 maanden op 2241km waarvan ik de laatste maand veel minder heb kunnen fietsen door 38u per week stage, maar daar hebben meer mensen last van.
Maar ik kan 't mis hebben...
  donderdag 10 november 2011 @ 06:00:50 #153
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_104191143
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:48 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Reken er dan maar minstens 2,5 tot 3 uur pauze bij en dan doe je het gewoon heel goed met 25 gemiddeld in dat deel van Belgie. Veel succes maar hou er maar rekening mee dat je voor de eerste keer op zo'n rit gewoon 17 uur nodig hebt. Ervaring is namelijk o zo belangrijk voor tochten van deze lengte.
Ah mooi. Ik zie mezelf al meteen in de kopgroep duiken en denken, "Dit gaat ook niet snel" om na 150 km te denken, goh. Zelfs die vrouw met die fietstassen en de slappe bandjes is me al voorbij gegaan :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_104191168
voor het einde van zo'n afstand heb ik daar toch al een goede kans op
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
pi_104194545
Vanavond MTB'en op de Holterberg..

:D :D

Ik ben gek.
pi_104199194
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 10:42 schreef Oksel het volgende:
Vanavond MTB'en op de Holterberg..

:D :D

Ik ben gek.
Haha, ik was al benieuwd of je donderdag vandaag nog wat van je zou laten horen.
Holterberg is mooi, maar best koud daarboven nu vanavond :Y
Ik wielren er alleen trouwens.

[ Bericht 1% gewijzigd door .Quo op 10-11-2011 14:43:06 ]
pi_104200568
Pfff, ik zou echt niet weten hoeveel km's ik maak. Voordat ik bij een club zat reed ik zo'n 5k per jaar. Denk dat dat nu wel richting de 8k gaat. Tel daarbij het koerieren nog op (gem. 12 u per week) en je zit zo op 15k denk ik ;)
  donderdag 10 november 2011 @ 14:41:14 #158
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_104202161
9822 op dit moment, 10000 gaat dus wel lukken :7
.
pi_104202589
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:26 schreef kanovinnie het volgende:
Ben ik trouwens de enige die Runkeeper (of zo'n dergelijk programma) gebruikt om routes, afstanden en gem. snelheden te bekijken?
Ik gebruik MapMyRide af en toe.
Vooral leuk dat anderen m'n route live kunnen volgen.

Helaas klopt er vaak niets van de snelheid en ga ik af en toe in no-time naar de evenaar en terug.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet het ideale programma dus :D
Zal runkeeper eens proberen.
pi_104202950
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:53 schreef .Quo het volgende:

[..]

Ik gebruik MapMyRide af en toe.
Vooral leuk dat anderen m'n route live kunnen volgen.

Helaas klopt er vaak niets van de snelheid en ga ik af en toe in no-time naar de evenaar en terug.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet het ideale programma dus :D
Zal runkeeper eens proberen.
Hm, die gebruik ik ook wel eens, nooit problemen mee gehad. Je moet alleen wel uitkijken dat je niet per ongeluk ergens verkeerd klikt, want dan heb je zo een omweggetje erbij, inderdaad.
pi_104203960
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:26 schreef kaasplankje het volgende:
Een camping is het voordeligst maar dan moet het niet te koud zijn. Het wordt wel een hele operatie zo maar het lijkt me wel een toffe uitdaging. :P
Ik heb daar evt. wel wat oplossingen voor: we hebben twee grote katoenen tipitenten, een 5p en een 7persoons. Aangezien er vast geen 7 man meedoen, kunnen we die als groepstent/ eettent gebruiken. Ikzelf hoef niet persé zaterdag al te arriveren, ben in minder dan 2 uur in maastricht. Zondagavond na het fietsen blijven slapen op een camping bij het eindpunt en een BBQ-tje (of ergens uit eten gaan) vind ik wel een prima plan. Koud is het in April niet meer joh. Indien toch: ik heb een houtkacheltje voor in de tipi, kun je het zelfs bij -20 buiten tot sauna omtoveren *)
Kaas: we moeten even vragen of Gijs meegaat, die heeft hier ook wel oren naar denk ik. :)

En verder: er wordt nu al meer geluld over de monstertocht dan dat er trainingsmeters gemaakt worden :D
Ik rij zaterdag weer mn eerste mountainbiketoertocht van het seizoen, in Wageningen.
http://www.tcw79.nl/?q=content/wintertrio-i
vette shit, want ik heb in Ede gewoond, en ken echt elk bospaadje tussen Ede, wageningen en Arnhem.

Zondag een mooi lang stuk op de racer, kijken of er 200 km inzit :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Gripper op 10-11-2011 16:34:58 ]
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_104205921
Ik ging vanmiddag weg met een lekker zonnetje, maar dat waren meteen de laatste zonnestralen van de dag geloof ik. Heb de rest van de rit in een koude mistbank gereden. Koude tenen, had mn overschoenen natuurlijk niet aan...

[ Bericht 17% gewijzigd door marcodej op 10-11-2011 16:39:49 ]
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 10 november 2011 @ 18:59:03 #163
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_104211925
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:31 schreef Gripper het volgende:

200 km in deze tijd van het jaar? Dat doet het grootste professionele trainingsbeest die de in topconditie will zijn voor de RVV nog niet.

Zeer ongezond dus, en ik zou maar gauw naar de winterversnelling terugschakelen als je volgend seizoen het een en ander wil presteren.......
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  donderdag 10 november 2011 @ 19:10:07 #164
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_104212383
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:59 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

200 km in deze tijd van het jaar? Dat doet het grootste professionele trainingsbeest die de in topconditie will zijn voor de RVV nog niet.

Zeer ongezond dus, en ik zou maar gauw naar de winterversnelling terugschakelen als je volgend seizoen het een en ander wil presteren.......
Hmm, ben benieuwd naar de achterliggende gedachte. Waarom zou een lange tocht nu niet meer kunnen?
pi_104212384
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 18:59 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Lol, als je helemaal geen wedstrijd ambities hebt is het helemaal niet belangrijk wanneer je wel/niet in vorm wilt zijn. Je doet dan namelijk helemaal niet aan periodisering dus je werkt ook niet naar een bepaalde topvorm toe. Nu 200km trainen is niks ongezonds aan. Het is anders wanneer je in de zomer in vorm wil zijn rond een bepaalde wedstrijd, in dat geval is het minder verstandig om nu al 200km te trainen, maar nog steeds niet ongezond.
  donderdag 10 november 2011 @ 19:13:59 #166
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_104212537
Ik wou net zeggen, je kan toch best nu een lange tocht maken?
pi_104212569
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:10 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hmm, ben benieuwd naar de achterliggende gedachte. Waarom zou een lange tocht nu niet meer kunnen?
Wat hij eigenlijk bedoelt is, dat wanneer je in midden van het seizoen in vorm wil zijn, bijvoorbeeld rond een belangrijkewedstrijd. Dan moet je daar met een bepaald plan heen werken. Dat betekend dat je in de winter rustig aan doet. In het voorjaar begint met lange duurtrainingen om de basis te leggen, en dan met interval en krachtinterval etc. naar je topvorm toe werken. Stel je gaat nu al 200km trainen dan kom je veel te vroeg in vorm waardoor je midden in de zomer op bent. Je vorm is namelijk niet een heel seizoen vast te houden, je krijgt altijd te maken met een terugval. Wat hierboven staat heeft echt alleen maar te maken met jongens die wedstrijden fietsen of wanneer je een grote cyclosportief wilt rijden (zoals Marmotte ofzo). Voor een recreant/toerder is dit helemaal niet belangrijk.
  donderdag 10 november 2011 @ 19:20:06 #168
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_104212856
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:14 schreef Patroon het volgende:

[..]

Wat hij eigenlijk bedoelt is, dat wanneer je in midden van het seizoen in vorm wil zijn, bijvoorbeeld rond een belangrijkewedstrijd. Dan moet je daar met een bepaald plan heen werken. Dat betekend dat je in de winter rustig aan doet. In het voorjaar begint met lange duurtrainingen om de basis te leggen, en dan met interval en krachtinterval etc. naar je topvorm toe werken. Stel je gaat nu al 200km trainen dan kom je veel te vroeg in vorm waardoor je midden in de zomer op bent. Je vorm is namelijk niet een heel seizoen vast te houden, je krijgt altijd te maken met een terugval. Wat hierboven staat heeft echt alleen maar te maken met jongens die wedstrijden fietsen of wanneer je een grote cyclosportief wilt rijden (zoals Marmotte ofzo). Voor een recreant/toerder is dit helemaal niet belangrijk.
Ah, op die manier.

Jammer dat ik zoveel wil doen. Ik wil een berg beklimmen, en nu begint het ook in mij op te dagen dat ik min of meer beloofd had ooit nog eens Alpe d'Huez te bedwingen op de fiets met een neefje :')
pi_104213045
Als ik nu een 200km ga rijden dan is dat gewoon rustig een eindje touren. Gewoon de conditie op peil houden. Ergens deze maand heb ik zeker nog een 200 in de planning (net zoals in ergens in december en ergens in januari). Wellicht krijg ik de kolder in de kop en maak ik er een winterse SR serie van. Gewoon om te kijken of het kan.
pi_104213074
Trouwens, winter geen seizoen? Moet je niet zeggen tegen diegenen die in Duitsland voor de Winterpokal gaan.
pi_104213509
Twee fietsmaten van me hebben er net 175 opzitten, stel gekken. Opzich is het voor een wedstrijdrenner nu wel handig om aan z'n duur te werken. Met een beetje kracht en pielen in het bos erbij. Half december beginnen met intervalshit. Zo doe ik het in ieder geval ;)
  donderdag 10 november 2011 @ 19:53:39 #172
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_104214642
Wat een gezeik en gezeur voor een fietslamp.
Wil zo'n 900 lumen lamp. Uitgezocht op een webshop. Kut, heb paypal nodig. Of creditcard. Pa niet thuis, dus even paypal aangemaakt.
Daarna een week wachten tot het geld op paypal staat.
En nu is die lamp uitverkocht _O-
  donderdag 10 november 2011 @ 20:39:15 #173
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_104217877
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 16:16 schreef marcodej het volgende:
Ik ging vanmiddag weg met een lekker zonnetje, maar dat waren meteen de laatste zonnestralen van de dag geloof ik. Heb de rest van de rit in een koude mistbank gereden. Koude tenen, had mn overschoenen natuurlijk niet aan...

[ afbeelding ]
Haarlemmermeer?
pi_104218003
quote:
6s.gif Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Haarlemmermeer?
Yep. Stukje Ringvaart.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 10 november 2011 @ 20:41:21 #175
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_104218026
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:31 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik heb daar evt. wel wat oplossingen voor: we hebben twee grote katoenen tipitenten, een 5p en een 7persoons. Aangezien er vast geen 7 man meedoen, kunnen we die als groepstent/ eettent gebruiken. Ikzelf hoef niet persé zaterdag al te arriveren, ben in minder dan 2 uur in maastricht. Zondagavond na het fietsen blijven slapen op een camping bij het eindpunt en een BBQ-tje (of ergens uit eten gaan) vind ik wel een prima plan. Koud is het in April niet meer joh. Indien toch: ik heb een houtkacheltje voor in de tipi, kun je het zelfs bij -20 buiten tot sauna omtoveren *)
Kaas: we moeten even vragen of Gijs meegaat, die heeft hier ook wel oren naar denk ik. :)

En verder: er wordt nu al meer geluld over de monstertocht dan dat er trainingsmeters gemaakt worden :D
Ik rij zaterdag weer mn eerste mountainbiketoertocht van het seizoen, in Wageningen.
http://www.tcw79.nl/?q=content/wintertrio-i
vette shit, want ik heb in Ede gewoond, en ken echt elk bospaadje tussen Ede, wageningen en Arnhem.

Dat er over de rit uitgebreid gesproken wordt is alleen maar goed. Zo kan het vuur wat aangewakkerd worden. :) Die tipi is wel een leuk idee. Of het wat voor Gijs is weet ik niet, we kunnen allicht een balletje opgooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')