David vind ik bij jullie passen. Manassequote:Op maandag 7 november 2011 15:49 schreef oeke het volgende:
Jeutje, wat een hoop namen al!
Ik vind namen die ook op is,es, us eindigen niet zo. Tenminste ik vind Doris of Teunis erg leuk maar als ik ze allebei zou roepen zou ik me zo ehm Jut en Julmoeder voelen. Denk ik.
God dit wordt nog moeilijk geloof ik.![]()
Boyke is dat een meisjesnaam, KD?
En Tove een jongensnaam toch?
Over rijmen gesproken, op ons tuinpark zit een man die zich aan P. voorstelde als: Ik ben Lex, altijd in voor iets geks!![]()
Beetje late reactie, maar jullie gaan ineens snelquote:Op maandag 7 november 2011 15:37 schreef trui het volgende:
[..]
Het was wat mij betreft niet de bedoeling om je te beledigen hoor, ik vind Sjors een leuke naam, maar mijns inziens is er niks mening-achtigs aan het feit dat het een (spellings)variant van George is (en in het NL identiek qua uitspraak). Hoe dan ook, wel handig bij je keuze om te weten hoe men daar ook wel tegenaan kijkt lijkt me. Dan kom je niet pas achteraf voor dit soort verrassingen te staan.
Staat erbijquote:Op maandag 7 november 2011 16:25 schreef Vlindur het volgende:
*Herhaling*
Hoi![]()
Jelte Roan mag in de op![]()
Jelte hadden we al bij Rienk, maar we vonden de naam 'te mooi' voor een tweede naam. Dus Bowe bij Rienk gedaan en Jelte bewaard voor de tweede.
Roan vond ik hier En sinds ik manlief om heb waren we klaar![]()
Het is super, hij is geweldig en het is perfect
nou, de praktijk wijst toch anders uit (ik bedoel: men doet het veel). en ik ken bovendien veel Georgen die 't ook echt als Sjors uitgesproken wensen te hebben.quote:Op maandag 7 november 2011 16:25 schreef Fee-nix het volgende:
Maar ik vind dat je George niet 'op z'n Nederlands' KAN uitspreken, want het is een Engelse naam en je zegt (als het zo geschreven is) dus ALTIJD Djordzj.
Huu, nee, geen Anemoontoestand hier.quote:Op maandag 7 november 2011 16:23 schreef debuurvrouw het volgende:
David vind ik bij jullie passen. Manassepráchtig vind ik, zo zacht ook.
Rune, Olav, Igor,
Voor een meisje vind ik Brecht(je) Lidewij, Nona, Guusje, Daantje of Isolde wel passen (of hou je meer van anemoon, Pip en Puk namen?)
Manassequote:Op maandag 7 november 2011 16:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
David vind ik bij jullie passen. Manassepráchtig vind ik, zo zacht ook.
Rune, Olav, Igor,
Voor een meisje vind ik Brecht(je) Lidewij, Nona, Guusje, Daantje of Isolde wel passen (of hou je meer van anemoon, Pip en Puk namen?)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Manasse_(stamvader)quote:Op maandag 7 november 2011 16:29 schreef oeke het volgende:
[..]
Huu, nee, geen Anemoontoestand hier.![]()
Nona vind ik wel apart mooi en Manasse heb ik nog nooit gehoord! betekent dat iets? Waar komt dat vandaan?
KD, Fauve vind ik maar gek. Dat betekent toch 'wild' in het Frans? Nouja niet uit te spreken in elk geval.
wul, gewoon Foof.quote:Op maandag 7 november 2011 16:29 schreef oeke het volgende:
[..]
Huu, nee, geen Anemoontoestand hier.![]()
Nona vind ik wel apart mooi en Manasse heb ik nog nooit gehoord! betekent dat iets? Waar komt dat vandaan?
KD, Fauve vind ik maar gek. Dat betekent toch 'wild' in het Frans? Nouja niet uit te spreken in elk geval.
Misschien ligt het ook aan waar je woont in Nederland? Ik woon in het noorden. Maar ik krijg zo'n vermoeden dat jij in het zuiden woont? Trouwens je hebt wel gelijk dat het goed is om nu alvast te weten hoe sommige mensen er tegen aan kunnen kijkenquote:Op maandag 7 november 2011 16:29 schreef trui het volgende:
[..]
nou, de praktijk wijst toch anders uit (ik bedoel: men doet het veel). en ik ken bovendien veel Georgen die 't ook echt als Sjors uitgesproken wensen te hebben.
Ik wist het ook niet hoor, maar het klinkt wel logisch, een George op zijn nederlands.. Ik ben zelf ook alleen maar bekend met Djorgdsjesquote:Op maandag 7 november 2011 16:32 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook aan waar je woont in Nederland? Ik woon in het noorden. Maar ik krijg zo'n vermoeden dat jij in het zuiden woont? Trouwens je hebt wel gelijk dat het goed is om nu alvast te weten hoe sommige mensen er tegen aan kunnen kijken.
Of Matisse! Mooi, ookal zou ik em niet snel echt gebruiken.quote:Op maandag 7 november 2011 16:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Manasseik vond Melisse ook mooi (van de geur van melisse) maar melissa daarentegen
Euh jawel... Ik had op school een Gee-orgquote:Op maandag 7 november 2011 16:25 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar jullie gaan ineens snel. Maar je hebt me ook niet beledigd hoor. Ik denk ook wel dat Sjors de Nederlandse variant van George is... Maar ik vind dat je George niet 'op z'n Nederlands' KAN uitspreken, want het is een Engelse naam en je zegt (als het zo geschreven is) dus ALTIJD Djordzj. En dat klinkt dus heel anders dan Sjors. Ik vind het meer zoiets als Charles - Karel. Karel als zijnde de Nederlandse variant van Charles, maar je spreekt het echt niet hetzelfde uit. Maargoed, dat is dus wel een meningsverschil waarschijnlijk.
De Nederlandse vorm van George is Joris. Je hebt dus Joris (traditionele Nederlandse vorm van de naam) en Sjors (verbastering van buitenlandse vorm).quote:Op maandag 7 november 2011 16:25 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar jullie gaan ineens snel. Maar je hebt me ook niet beledigd hoor. Ik denk ook wel dat Sjors de Nederlandse variant van George is... Maar ik vind dat je George niet 'op z'n Nederlands' KAN uitspreken, want het is een Engelse naam en je zegt (als het zo geschreven is) dus ALTIJD Djordzj. En dat klinkt dus heel anders dan Sjors. Ik vind het meer zoiets als Charles - Karel. Karel als zijnde de Nederlandse variant van Charles, maar je spreekt het echt niet hetzelfde uit. Maargoed, dat is dus wel een meningsverschil waarschijnlijk.
Als Wies een jongetje was geweest had ze Gijs gehetenquote:Op maandag 7 november 2011 17:20 schreef Twinkly het volgende:
Gijs en Olav staan hier op het lijstje
En voor meisjes heb ik geen idee (dus wij moeten maar geen meisje krijgen, ooit).
psst Tjimkje dan he!quote:Op dinsdag 8 november 2011 06:23 schreef bodpa09 het volgende:
Meisje:
Hasse
Lou
Luuke
Julia
Tjimke
Diede
Noor
Inez
Linde
Isis
Sam
Jongen:
David
Sam
Bas
Lieuwe
Jonathan
Sverre
Just
Philip
jakob
wisse
julian
jur
solomon
Lastig hoor om iets te bedenken dat bij M's naam past en ook niet alledaags (in a good way) is.
En bij die van jou zijn vast hele mooie combinatiesquote:Op dinsdag 8 november 2011 06:23 schreef bodpa09 het volgende:
Meisje:
Hasse
Lou
Luuke
Julia
Tjimke
Diede
Noor
Inez
Linde
Isis
Sam
Jongen:
David
Sam
Bas
Lieuwe
Jonathan
Sverre
Just
Philip
jakob
wisse
julian
jur
solomon
Lastig hoor om iets te bedenken dat bij M's naam past en ook niet alledaags (in a good way) is.
Euhm, help me eens op weg?quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:59 schreef bodpa09 het volgende:
Ik vind het met -ke mooier KD. Weet zeker dat iedereen in mijn familie zijn tong breekt over dat -kje.
@sserpente: M's naam is ook Zeeuws dacht ik he?
ik dacht altijd dat 't een limburgse naam was. of Belgisch (Bels!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:04 schreef bodpa09 het volgende:
Lodewijk van Eigen Huis en Tuin heeft een Diede en een Mels en claimt dat dat Zeeuwse namen zijn. In hoeverre dat een betrouwbare bron is....
quote:Op dinsdag 8 november 2011 13:20 schreef Reilain het volgende:
Ohh wat een hoop leuke namen komen er voorbij!
Kennen jullie dit boek?
Rocking names
Toen Oona's naam al vast stond hebben we dit boek alsnog gekocht... het enige namenboek waar haar naam in voorkomt! Er staan echt zoveel briljant mooie namen in..
Ik ken wel een familie Melse (en dat is een Zeeuwse achternaam).quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:04 schreef bodpa09 het volgende:
Lodewijk van Eigen Huis en Tuin heeft een Diede en een Mels en claimt dat dat Zeeuwse namen zijn. In hoeverre dat een betrouwbare bron is....
Haha dat heb ik ook. Sommige vind ik wel leuk, maar velen vind ik niks.quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:05 schreef bitterend het volgende:
Ik kijk af en toe in deze topic en er komen echt bizarre namen voorbij! misschien komt het omdat ik ze niet gewend ben dat ik denk...uh??? echt??
en in belgie komt oona vaker voor. Ik ken zelfs een Oona!quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:20 schreef Reilain het volgende:
Haar naam staat er niet in als 'verhaal'... Maar gewoon tussen de enorme lijst..
Maar vond het toch erg leuk haar naam te zien staan omdat ik hem nog in geen enkel boek tegen was gekomen..
(behalve reisdagboek waar ik haar naam voor het eerst las)
Luuke voor een meisje dan?quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:14 schreef Lishe het volgende:
Oeke, ik kom even Luuke promoten.
Bij deze: leukste naam van de wereld!
En Loek voor een jongen.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:50 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Luuke voor een meisje dan?Ik dacht dat het een soort Luuk / Luke was! Grappig! Moet wel zeggen dat ik het een beetje vind lijken alsof je Lieke niet uit kan spreken
Zo oud is ze toch nog niet?quote:Op dinsdag 8 november 2011 21:24 schreef Reilain het volgende:
(Oona's naam stond al vast voordat sytycd begon)
Ja, daar kon ik niet uit kiezen... dat was een gegevenquote:Op woensdag 9 november 2011 09:04 schreef octopussy het volgende:
Veerle vind ik heel leuk. Mijn man kan het alleen niet uitspreken (nog een beetje een duitse tongval)![]()
Fee-nix, Kevin rlly?
hahahaquote:
Ja dat bedoelde ik ook, had niet verwacht dat ze uit 2009 kwamquote:Op woensdag 9 november 2011 20:17 schreef Reilain het volgende:
[..]
hahahaDe serie waarin die belgische Oona zat....
Met een week of 16 waren we al uit haar naam.. (voor een jongen nog niet)
Grappig dat zodra jij de naam omline gooie ik echt helemaal klaar was met de naam die we eigenlijk voor Leyla hadden. Toen ik 24/25 weken zwanger was had ik Anna, Layla, laila, leila of Leyla... M. veto'de ... Prima. We vonden een compromis in de naam Isabel (of Isabella)... Tot de naam Leia voorbij kwam hier.. Toen moest en zou het gewoon Leyla worden, klaar.quote:Op woensdag 9 november 2011 20:01 schreef Orea het volgende:
Goed, namendaar gaan we weer
Bij muppet hadden we de naam al vóór de geslachts echo... we twijfelden tussen haar naam en Roosook zo lekker overeenkomend! En het werd al vrij snel Leia.
Denk dat we nu wat namen verzamelen en na de geslachts echo pas echt gaan beslissen.. Dus tot die tijd maar eens wat namen gaan verzamelen!
Bijna komt deel 4 <3...quote:
Ik heb geen patent op de naam, vooral doen!quote:Op donderdag 10 november 2011 09:05 schreef Orea het volgende:
Isabel vind ik ook zo leuk voor een meisjeik heb echt alleen maar meisjesnamen die ik leuk vind
quote:Op donderdag 10 november 2011 09:05 schreef Orea het volgende:
Isabel vind ik ook zo leuk voor een meisjeik heb echt alleen maar meisjesnamen die ik leuk vind
Zo had ik n keer n Abdiraman in de klas, moesten we ook volledig uitsprekenquote:Op donderdag 10 november 2011 09:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb ooit iemand gekend met een Amidala (verboden om af te korten)![]()
Charlotquote:Op donderdag 10 november 2011 08:51 schreef Orea het volgende:
! Zullen we dan maar Neo doen voor een jongen?
om in onze favo films te blijven? (Mart blijft Morpheus roepen
dat mag van mij alleen als er een donker kindje bij ons geboren wordt, waar natuurlijk altijd kans op is, gezien kliniek => waar mensen werken worden fouten gemaakt, etc. etc.
/zwartehumor)
Maargoed.. wat voor feel, vind ik wel een goede vraag. We houden wel van een beetje originele namen maar beetje kak ook wel (tegenstrijdig)
(denk: Olivier, Boudewijn, Sophie, Roos
die kant op! Maar dat toch ook weer niet
Jolie is al Leia's 2e naamquote:Op donderdag 10 november 2011 09:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Leia en jonathan
Leia en benjamin
Leia en troy
Leia en thijmen
Leia en morris
Leia en marc
Leia en nils
Leia en fiene
Leia en jenthe
Leia en fenna
Leia en sophia
Leia en runa
Leia en jolie
nieuwsgierig, ja maarmaar welke vind je dan leuk en gaan op de lijstquote:Op donderdag 10 november 2011 10:33 schreef Orea het volgende:
Ik zie hier en daar wel wat leuks tussen jullie posts.... gaat allemaal op de lijst!
Ik ken een meisje die als 2e naam Ilsabe heeft. Misschien vind je dat ook een leuke naam (hoewel het wel een heel andere klank heeft dan Isabel).quote:Op donderdag 10 november 2011 09:05 schreef Orea het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2011 10:37 schreef Cooki het volgende:
[..]
nieuwsgierig, ja maarmaar welke vind je dan leuk en gaan op de lijst
quote:
Nee is wel goed dat je erbij vermeld dat je een NL paspoort hebt, anders had ik de vreemdelingenpolitie op je afgestuurdquote:Op donderdag 10 november 2011 11:30 schreef bitterend het volgende:
Fee-Nix ik verbaas me elke keer als ik deze topic kijk![]()
![]()
We hebben 2 namen, ze worden wel in Nederland gebruikt maar niet veel en volgens mij zijn ze niet van oorsprong Nederlands!
Klopt, ik ben 100% mediterraanse met NL paspoort en mijn man is wel een authentieke kaaskop
quote:
Heuj! Niks tegen Neo, zo heet mijn neefje <3quote:Op donderdag 10 november 2011 08:51 schreef Orea het volgende:
! Zullen we dan maar Neo doen voor een jongen?
om in onze favo films te blijven? (Mart blijft Morpheus roepen
dat mag van mij alleen als er een donker kindje bij ons geboren wordt, waar natuurlijk altijd kans op is, gezien kliniek => waar mensen werken worden fouten gemaakt, etc. etc.
/zwartehumor)
tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
ik ken ook iemand die z'n zoon Nemo heeft genoemd. (naar kapitein Nemo).quote:Op donderdag 10 november 2011 11:36 schreef Orea het volgende:
Tak, ook niks mis met Neo, we hebben hem serieus overwogen. Als Leia geen Leia was geweest hadden we het misschien wel gedaan, maar samen is het het net niet, denk ik...
Ilsabe?? dat vind ik echt een hele rare naam en klank.quote:Op donderdag 10 november 2011 11:10 schreef Grijs het volgende:
Ik ken een meisje die als 2e naam Ilsabe heeft. Misschien vind je dat ook een leuke naam (hoewel het wel een heel andere klank heeft dan Isabel).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat vind ik van lucas zo leuk: die kunnen we altijd nog luuk of cas noemen..
bij thomas wordt dat dan thom en dat vind ik weer nietzo...
of allebei "as"![]()
Oud-klasgenootje van mij Elsabé (waarbij de roepnaam Elsa is geworden)quote:Op donderdag 10 november 2011 12:35 schreef trui het volgende:
[..]
ik ken ook iemand die z'n zoon Nemo heeft genoemd. (naar kapitein Nemo).
[..]
Ilsabe?? dat vind ik echt een hele rare naam en klank.
Heb niks met Star Wars en ken al die namen ook niet, maar Obi-Wan-Ketowi?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:20 schreef Orea het volgende:
Ik vind Floris en Simonecht heel leuk! Fien, Fenna, Noor, Ise (maar lijkt teveel op Ilse, en al teveel Ilse's in de fam)
Zelf heb ik op een lijstje nog Flore, Neva... Voor een jongen Valentijn![]()
(Tijn afgekort misschien) Boaz vind ik ook errug leuk, maar die is echt meteen geveto'd
Zullen we er maar gewoon Qui Gon of Wookie van maken?problem solved...
Dat heb ik dus ook, zowel met Valentijn als Tijn... Meneer vind dat niet raar klinken (maar die vond ook net zo goed dat we een meisje Jasmijn kunnen noemen ondanks dat onze achternaam met Mijn begintquote:Op donderdag 10 november 2011 12:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij hebben moeten kiezen tussen Olivier en Valentijn hier. Meneer was vooral pro Valentijn maar ik blijf maar aan Valentijn Boeke denken van de kleine blonde dood. En ik vind het met de achternaam erbij nogal een tongbreker.
Bij jullie achternaam heb je dan trouwens wel twee keer dezelfde -ijn klank achter elkaar Orea
Als jorja een jongetje was geweest, was het Aiden Quinn geworden en ik heb heel lang gelobbyd voor Lennon Morrison dus we zijn wel van de rare vernoemingen op zich...quote:Op donderdag 10 november 2011 16:30 schreef trui het volgende:
haha dat zou er wel erg dik bovenopliggen he jj. voor vernoemen vind ik 'm toch niet het meest ideale type...
quote:Op donderdag 10 november 2011 17:35 schreef lady-wrb het volgende:
leia en luke
leia en anakin
leia en darth
leia en devin
leia en boba (en als het een dikkerdje is met de toevoeging fett) YABBA DE HUT bedoel je?![]()
leia en mirta
leia en mara jade
leia en lumiya
leia en sabé
leia en aayla
leia en aurra
Haha iddquote:Op donderdag 10 november 2011 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond Moira ook altijd heel mooi, maar ik heb ook een minder positieve ervaring met eentje, dus hij is flink in leukheid afgenomen.
Mijn nichtje (die ik overigens al jaren niet heb gezienquote:Op donderdag 10 november 2011 19:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Haha idd
Mirre is leuk orea!
K "kende" ook ooit een myrrhis
Waarom ik nou ineens aan pannenkoeken moet denken?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond Moira ook altijd heel mooi, maar ik heb ook een minder positieve ervaring met eentje, dus hij is flink in leukheid afgenomen.
Zo heet de zoon van onze consjerj ook. En zijn dochter heet zoals mijn nickname.quote:Op donderdag 10 november 2011 16:27 schreef Orea het volgende:
Dax... als in een motor? Zo'n kleintje???
Ik krijg meteen zo'n tienermoeder gevoel die nog zeker 7 jaar blijjft doorbaren.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:37 schreef innepin het volgende:
In het ziekenhuis gespot -
M iliyano
broertje van
L eanne
D elfin
M elissa
D ealno
D iliyan
Prachtig
Ik vind Philine dan vriendelijker, omdat ik bij Feline aan een kat moet denken.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:54 schreef Orea het volgende:
Olivia![]()
![]()
Maar veto hier...ik moet hem duidelijk nog even bewerken komende weken
Feline vind ik ook echt heel heel leuk!
(zie, weer allemaal meisjesnamenhet MOET gewoon een meid zijn.
)
Valerioquote:Op donderdag 10 november 2011 15:45 schreef Orea het volgende:
Dat heb ik dus ook, zowel met Valentijn als Tijn... Meneer vind dat niet raar klinken (maar die vond ook net zo goed dat we een meisje Jasmijn kunnen noemen ondanks dat onze achternaam met Mijn begint)
Ik denk ook dat dat hem gaat worden in geval van jongenquote:
Olivier is ook tof idd!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:27 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat hem gaat worden in geval van jongenmaar ik verken wel graag alle leuke namen om zeker te zijn dat ik niks leuks over het hoofd zie
quote:
Mirah! zo met uitroepteken?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:23 schreef Reilain het volgende:
Ohhhhhhhhh ik vergat gewoon mijn nummer 2 op de lijst!
Mirah!
Hmmm das wel t overwegen waard! t uitroepteken op mijn toetsenbord vertoont sowieso al wat slijtageplekken! Dus wie weet!quote:
Davidquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:11 schreef Webkim het volgende:
Ohja. De namenquest...
Ik steek al weken mijn kop in het zand, want we zitten hier zó niet op één lijn. Maar het wordt toch stilaan eens tijd.
Bring 'em on:
Thomas, Morris en ?
ik blijf volhouden!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:11 schreef Webkim het volgende:
Ohja. De namenquest...
Ik steek al weken mijn kop in het zand, want we zitten hier zó niet op één lijn. Maar het wordt toch stilaan eens tijd.
Bring 'em on:
Thomas, Morris en ?
ik ken een hele aardige fletcher, vandaar dat ik 'm ook wel leuk vind. maar anders zou ik er nooit opgekomen zjin denk ik.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:12 schreef Joell het volgende:
haha Fletcher, dat vind ik een grappig naam
Thomas, Morris & Davidquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:11 schreef Webkim het volgende:
Ohja. De namenquest...
Bring 'em on:
Thomas, Morris en ?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik blijf volhouden!
Thomas, Morris en Benjamin
Thomas Morris en Fin (n)
Lex is 12x geveto'd.quote:Op zondag 13 november 2011 08:59 schreef Fee-nix het volgende:
Even een frustratie-post hoor. Ik zei toch laatst dat ik al een paar jaar tegen m'n man roep dat ik Nova graag als meisjesnaam zou willen?! En steeds was het 'nee, bah'. Kijken we gisteren de eerste aflevering van een nieuwe serie. Die 'terra nova' heet. Zeg ik voor de grap: 'en vind je nu Nova wel leuk voor een meisje?' Zegt 'ie: 'o jahoor... ja dat vind ik wel een leuke naam'
. Dus ik echt zo
![]()
. En zeg m dus: jamaar jamaar dat roep ik al jaaaaaren! En hij kijkt echt verbaasd: 'nou, ik heb m nog nooit gehoord hoor. Vind t wel leuk'. Aaaaaarghhhhhhh! Je zou m toch wat!
. Maarja... we krijgen dus helemaal geen meisje dit keer, maar nu ik weet dat hij deze naam leuk vindt, gaan we natuurlijk net zo lang door tot we een meisje hebben
hehehe.
Babichequote:Op donderdag 10 november 2011 11:44 schreef bitterend het volgende:
Viggo
Er was laatst iemand op camping life op rtl 4 die Bobish ofzo heette![]()
Moritz vind ik liefquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag op tv Moritz
En laatst op een geboortebord in de tuin Mies. De heb ik echt al jaren niet meer gehoord
JA! is dat een veelvoorkomende naam??quote:
Sterker: ik vergiste me in het begin wel eens bij de jongste van schaaps broerquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:35 schreef Ssserpente het volgende:
Oh, het rijmt wel op Nijntje natuurlijk.
is dat die met die achternaam die ik nooi versta maar die lijkt op beldel?quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:11 schreef mignonne het volgende:
oh die associatie met nijntje heb ik eigk helemaal niet![]()
Ik had een vriendinnetje vroeger die we altijd zo noemden, W illemijn heette ze. tegenwoordig leest ze t nieuws op de radioAls ik de naam Mijntje hoor moet ik altijd aan haar denken.
ik vind t leuk.
Julius, Maurits, (Valen)tijn, Olivier, Philip, Noah,quote:Op zondag 20 november 2011 23:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ooh wij moeten ook weer![]()
Wordt nog wat, vooral jongensnamen. Meisjesnaam staat soort van vast (bijief, is laatste woord nog niet over gezegd) ben dus op zoek naar leuke namen bij floris. Suggesties?
Ik dacht meteen aan 'van Dijk'.quote:Op maandag 21 november 2011 07:08 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
is dat die met die achternaam die ik nooi versta maar die lijkt op beldel?
quote:Op maandag 21 november 2011 08:36 schreef Orea het volgende:
Oh en de 'zijn van mij' niet te serieus nemen, andere mensen die misschien hun zoon ook wel Olivier of Valentijn willen noemeneven voor er hele discussies losbarsten
What happend to Bram?quote:Op maandag 21 november 2011 08:37 schreef Orea het volgende:
Ik vind die misschien nog wel mooier dan Olivier, maar ik twijfel over het eindigen op 'ijn' gezien de achternaam met 'Mijn' begint....
Het is ook een heel toffe naamquote:Op maandag 21 november 2011 12:36 schreef Orea het volgende:
Mijn meneer kwam gisteren ineens met Guus
Gewoon Guus als roepnaam en officieel Pieterquote:Op maandag 21 november 2011 12:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik zeg onbewust heel vaak Guus ipv Pieter.... Moet ik daar nou iets mee?
/onzeker
Jaja, zeker zodat jij Olivier kunt jattenquote:Op maandag 21 november 2011 21:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
Merijn, merlijn is t ook niet voor ons.
Orea, k vind valentijn wel kunnen trouwens. Is toch anders dan bij jasmijn.
Nou, juist als je gaat twijfelen door wat mensen op fok zeggen, weet je dat je toch niet helemaal zeker van je zaak bent. (Tenminste, zo werkt dat bij mij)quote:Op maandag 21 november 2011 22:05 schreef KatyM het volgende:
Ik vind Guus wel erg leuk flugel! Leuker dan Pieter. Vind ik hoor, niet daarom gaan twijfelen.
Ja misschien wel. Guus en Willemquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:46 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nou, juist als je gaat twijfelen door wat mensen op fok zeggen, weet je dat je toch niet helemaal zeker van je zaak bent. (Tenminste, zo werkt dat bij mij)
R vindt t niksquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:11 schreef Orea het volgende:
[..]
Jaja, zeker zodat jij Olivier kunt jatten![]()
Zul je zien als het een jongetje is dat Mart en ik echt op totaaaaaal andere namen uitkomenik ken ons...
Kijken naar het kind dat er uit komt?quote:Op maandag 21 november 2011 12:35 schreef flugeltje het volgende:
Ik zeg onbewust heel vaak Guus ipv Pieter.... Moet ik daar nou iets mee?
/onzeker
hahahah ik was helemaal vergeten dat ik hier gepost hadquote:Op maandag 21 november 2011 08:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Nee.das.jasmijn serpente
Volgens mij is t d elwel trouwens
quote:Op woensdag 23 november 2011 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ventje bij de stoei- en tuimelcursus heet H eras. Waarop F. zei 'het is te hopen dat hij later nooit een beugel hoeft.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |