Het was wat mij betreft niet de bedoeling om je te beledigen hoor, ik vind Sjors een leuke naam, maar mijns inziens is er niks mening-achtigs aan het feit dat het een (spellings)variant van George is (en in het NL identiek qua uitspraak). Hoe dan ook, wel handig bij je keuze om te weten hoe men daar ook wel tegenaan kijkt lijkt me. Dan kom je niet pas achteraf voor dit soort verrassingen te staan.quote:Op maandag 7 november 2011 13:43 schreef Fee-nix het volgende:
Nou hier heb ik nog nooit van gehoord. Ben het er ook niet mee eens. Ik vind Sjors gewoon een Hollands, op zichzelf staande naam. En dus niet een verbastering van iets. En die vergelijkingen met Sjaak en Sjon.... Vreselijk zeg! Ik vind het ook echt niet dezelfde stijl. Maargoed, zo zie je maar dat iedereen een ander beeld heeft bij een naam.
Kutje.quote:
danker kanker afdanker tanker wankerquote:Op maandag 7 november 2011 15:39 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Kutje.
Over Doris zijn we het wel eens. Hoewel ik daar steeds minder zeker van ben sinds ik me besef dat het rijmt op clitoris.
Een collega van me heet R uth. Zelfde verhaal.
kutje trui rijmt ook niet maar bekt wel lekkerquote:Op maandag 7 november 2011 15:44 schreef trui het volgende:
[..]
alleen jammer dat regina niet op vagina rijmt!
nee, dan olga lawina!quote:Op maandag 7 november 2011 15:45 schreef Kleurdoos het volgende:
tís al een kutnaam op zich natuurlijk
lijkt me ook al gauw teveel van 't goede, oeke.quote:Op maandag 7 november 2011 15:49 schreef oeke het volgende:
Jeutje, wat een hoop namen al!
Ik vind namen die ook op is,es, us eindigen niet zo. Tenminste ik vind Doris of Teunis erg leuk maar als ik ze allebei zou roepen zou ik me zo ehm Jut en Julmoeder voelen. Denk ik.
Dat komt omdat alle lexen leuk zijn, vooral lex van sesamstraatquote:Op maandag 7 november 2011 15:49 schreef oeke het volgende:
Jeutje, wat een hoop namen al!
Ik vind namen die ook op is,es, us eindigen niet zo. Tenminste ik vind Doris of Teunis erg leuk maar als ik ze allebei zou roepen zou ik me zo ehm Jut en Julmoeder voelen. Denk ik.
God dit wordt nog moeilijk geloof ik.![]()
Boyke is dat een meisjesnaam, KD?
En Tove een jongensnaam toch?
Over rijmen gesproken, op ons tuinpark zit een man die zich aan P. voorstelde als: Ik ben Lex, altijd in voor iets geks!![]()
Philou, daar ken ik er 1 van, vind ik keilief <3quote:Op maandag 7 november 2011 15:57 schreef oeke het volgende:
Hier staat wel op een oud lijstje nog Vure en Ebbe. Maar ik weet niet, ik vind dat wel mooie namen, maar ook wat zweverig.
Echt op mijn lijstje van vroeger en ooit en altijd staat Janna, maar P. wil er echt niet aan. Zo'n ontzettend lelijke naam!![]()
Lucie hebben we op de psz, vind ik ook erg leuk.
Oek de Jong? Haha, zou kunnen, zo stond Lou ook op de lijst. En Nol.
We kennen ook een meisje dat heet Lou, vind ik ook erg leuk.
Kaat(je), geweldig!quote:Op maandag 7 november 2011 16:05 schreef oeke het volgende:
Cato vind ik ook niet zo mooi, sorry Miss.
Kaat vind ik wel wat hebben. Maar niet leuk genoeg geloof ik.
Nore maar dan met een aquote:Op maandag 7 november 2011 16:07 schreef Ssserpente het volgende:
En hoe heet de dochter van TF ook alweer?
Lidwien is verschrikkelijkquote:Op maandag 7 november 2011 16:07 schreef trui het volgende:
[..]
Kaat(je), geweldig!
en Liedewij? of Lidwien?
ik ken ook een Luud. maar dat vind ik klinken alsof je de R niet kan zeggen.quote:Op maandag 7 november 2011 16:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Lidwien is verschrikkelijkik had 3 kikkers, Diederik, Roderik & Liedewij, gewoon om het foute
Ludwig is ook zo'n naam
haha gelukkig is 't de 3e naam.quote:Op maandag 7 november 2011 16:13 schreef Kleurdoos het volgende:
Net als ik..die r eigen kind Elin Milo Woos noemt
en Ludolff is nog een optie
Mia vind ik prachtig, Mina trouwens ook, maar een beetje te thema met Kobusquote:Op maandag 7 november 2011 16:13 schreef oeke het volgende:
Janne komt ook teveel in de buurt denk ik, volgens mij is het de associatie met Jan. Maar goed, dat weet ik niet zeker.
Matilde, zo heet de dochter van mijn ex-beste vriend, dat komt te dichtbij ofzo.![]()
Lidwien, nee, Willemijn, nee, Madelief, nee.
Nora of Nele vind ik wel leuk. Wies is een naam die zou kunnen, maar dat weet ik nog niet helemaal zeker.
Mia vind ik ook leuk. En ook weer niet.
Dat valt zat mee kan ik uit zeer betrouwbare bron zeggen.quote:Op maandag 7 november 2011 15:39 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Kutje.
Over Doris zijn we het wel eens. Hoewel ik daar steeds minder zeker van ben sinds ik me besef dat het rijmt op clitoris.
Een collega van me heet R uth. Zelfde verhaal.
zelfde met mijn achternaam, aan de telefoon woep ik altijd PWINS!! en dan zeggen ze HEU? PWIHINNNNS! NET ALS WILLEM ALEXANDEW!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |