Eva komt bij een kind in de klas dat gevangenisachtig heet. J aily.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:05 schreef Ssserpente het volgende:
Keshet, die namen kunnen zo opzien nummerbord achter de voorruit van de vrachtwagen...
Een jongetje op Lente dr opvang heet S kip. Best grappig, maar ik zou het zelf niet aandurven.
Grappig is dit... Ik heb dit ook soms met namen. Dat je denkt: ja, ik vind m wel leuk, maar dan zou ik nooit meer aan iemand durven vertellen hoe mijn kind heetquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:05 schreef Ssserpente het volgende:
Keshet, die namen kunnen zo op een nummerbord achter de voorruit van de vrachtwagen...
Een jongetje op Lente dr opvang heet S kip. Best grappig, maar ik zou het zelf niet aandurven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:20 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Grappig is dit... Ik heb dit ook soms met namen. Dat je denkt: ja, ik vind m wel leuk, maar dan zou ik nooit meer aan iemand durven vertellen hoe mijn kind heet. Maar Skip is best grappig inderdaad.
En verder: ik had gezegd dat wij al een naam hadden... maar ik kreeg er gewoon niet 'het' gevoel bij. Kon me die naam niet voorstellen bij m'n kindje. Maar nu, sinds vanochtend is er een grote kanshebber. Even onder een spoiler...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het wordt een jongetje toch?Dan moet je er wel rekening mee houden dat het (om onbegrijpelijke redenen
) steeds meer een unisex naam wordt.. Je hebt natuurlijk een in GTST, maar ik ken (misschien is het gewoon puur toeval) twee meisjes die zo heten, maar geen enkel jongetje
Weet niet hoe zwaar dat meeweegt in jullie overwegingen, maar t is iig miss iets om over na te denken
![]()
En als je dat geen probleem vindt: DOEN! Ik vind m stoer
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Ja daarom inderdaad... ik vind t ook niet zo'n punt. Dan hebben ze er maar moeite mee op vakantie... boeiend! We wonen in Nederlandquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:39 schreef Grunsfan het volgende:
Ik ken een heel schattig jochie van 4 dat zo heet Fee-nix!!
En dat buitenlandargument vind ik altijd zo stom. De gemiddelde Nederlander komt 1 keer in het jaar in het buitenland, op vakantie in een All Inclusive enclave bomvol andere nederlanders. Hoe belangrijk is het dan dat je naam internationaal is??
Ja dan ga ik m juist zo noemen... niks emigreren! Mooi bij mammie blijvenquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:56 schreef _evenstar_ het volgende:
Grunsfan wellicht gaat zoonlief in de toekomst naar t buitenland emigreren of op zijn Werk oid met veel internationale contacten?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:20 schreef Fee-nix het volgende:
[..]Tof, die heb ik namelijk ook als nr1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken gelukkig niemand in RL met deze naam, anders gaat de lol er vanaf![]()
Geen idee eigenlijk, is meer een gevoel.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:32 schreef Fee-nix het volgende:
SacreCoeur... sja, wat vind je daar dan erg aan?
Ten eerste doet ongeveer 1 op de weet ik hoeveel mensen dat uiteindelijk. En ten tweede...en dan? Dan kunnen ze Sjors niet zeggen, nou en? Dan wordt het George, of weet ik veel. Voor dat hele kleine kansje dat je kind in een land komt te wonen waar ze zijn naam niet kunnen zeggen laat je je droomnaam toch niet schieten?quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:56 schreef _evenstar_ het volgende:
Grunsfan wellicht gaat zoonlief in de toekomst naar t buitenland emigreren of op zijn Werk oid met veel internationale contacten?
Dat vermoedde ik alquote:Op maandag 7 november 2011 08:45 schreef Fee-nix het volgende:
Ja, dat mag je vinden, maar daar ben ik het helemaaaaaal niet mee eens.
Zo heet ons buurmeisje ook. Een heel mooi getint meisje. Ze heeft een broertje en die heeft T yago.quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eva komt bij een kind in de klas dat gevangenisachtig heet. J aily.
Zul je zien dat het haar beste vriendin wordt. Ghehge. Ik zal het meisje niet afkeuren op dr naam
Ik ken 2 mensen die George heten, waarbij het als Sjors wordt uitgesproken.quote:Op maandag 7 november 2011 10:57 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar je spreekt het toch anders uit?
de nederlandse uitspraak van george is gewoon sjors hoor.quote:Op maandag 7 november 2011 10:57 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar je spreekt het toch anders uit?
Jaily heet de dochter van een vriendin,quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Eva komt bij een kind in de klas dat gevangenisachtig heet. J aily.
Zul je zien dat het haar beste vriendin wordt. Ghehge. Ik zal het meisje niet afkeuren op dr naam
Nou hier heb ik nog nooit van gehoord. Ben het er ook niet mee eens. Ik vind Sjors gewoon een Hollands, op zichzelf staande naam. En dus niet een verbastering van iets. En die vergelijkingen met Sjaak en Sjon...quote:Op maandag 7 november 2011 12:39 schreef trui het volgende:
[..]
de nederlandse uitspraak van george is gewoon sjors hoor.
Misschien zijn Sjaak en Sjon niet dezelfde stijl, maar heeft wel min of meer dezelfde 'oorsprong':quote:Op maandag 7 november 2011 13:43 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Nou hier heb ik nog nooit van gehoord. Ben het er ook niet mee eens. Ik vind Sjors gewoon een Hollands, op zichzelf staande naam. En dus niet een verbastering van iets. En die vergelijkingen met Sjaak en Sjon.... Vreselijk zeg! Ik vind het ook echt niet dezelfde stijl. Maargoed, zo zie je maar dat iedereen een ander beeld heeft bij een naam.
Jelte isquote:Op maandag 7 november 2011 13:50 schreef Vlindur het volgende:
Hoi![]()
Jelte Roan mag in de op![]()
Jelte hadden we al bij Rienk, maar we vonden de naam 'te mooi' voor een tweede naam. Dus Bowe bij Rienk gedaan en Jelte bewaard voor de tweede.
Roan vond ik hier En sinds ik manlief om heb waren we klaar![]()
Het is super, hij is geweldig en het is perfect
Heb het echt nog nooit eerder gehoord, maar kan best hoorquote:Op maandag 7 november 2011 12:39 schreef trui het volgende:
[..]
de nederlandse uitspraak van george is gewoon sjors hoor.
Ik vind Kobus geweldig (al zou ik zelf Jacobus als officiële naam gebruiken). Misschien Teunis? Kobus & Teunis, klinkt toch goed, ik zou zelf wel zo'n duo willen hebbenquote:Op maandag 7 november 2011 14:49 schreef oeke het volgende:
Ok, ik moet er nu toch maar eens aan geloven. Een naam...![]()
Hebben jullie nog leuke lijstjes? Ik weet echt niet waar te beginnen.
Voor jongetje of een meisje, we weten het geslacht niet.
Onze eerste heet M arien K obus. Roepnaam Kobus.
afdankerquote:Op maandag 7 november 2011 15:26 schreef Ssserpente het volgende:
Een echte Zeeuwse naam, Oek? Omdat opa ook een Zeeuw was?
Een vriend van Nils heet D anker. Mooie, warme naam, vind ik.
Catoquote:Op maandag 7 november 2011 14:49 schreef oeke het volgende:
Haha, wat grappig al die verschillende beelden bij Sjors. Ik heb hetzelfde als Leandra, dat het een fonetische verbastering is van George. net zoiets als Djulien, dat vind ik ook niet zo ehm mooi.
Vlindur, wat een mooie namen heeft je tweede zoon gekregen! En wat fijn dat je er zo blij mee bent.
Ok, ik moet er nu toch maar eens aan geloven. Een naam...![]()
Hebben jullie nog leuke lijstjes? Ik weet echt niet waar te beginnen.
Voor jongetje of een meisje, we weten het geslacht niet.
Onze eerste heet M arien K obus. Roepnaam Kobus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |