Om die reden hebben wij nu al een opschrijfboekje met namenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:36 schreef Grijs het volgende:
Spijt hebben bij namen kan ik me wel wat bij voorstellen. Tijdens de zwangerschappen vond ik hele andere namen mooi dan zonder die hormonen. Gelukkig was ik me daar wel enigszins van bewust en ben ik meer afgegaan op de namen die mijn man mooi vond. Ik heb dus geen spijt van de namen die mijn kinderen hebben, maar had dat waarschijnlijk wel gehad als ik de namen had gegeven die tijdens mijn zwangerschappen de voorkeur hadden.
De (jongens-)naam van onze oudste hadden we al jaren ervoor bedacht. Toen hij werd geboren was het een vrij populaire naam (Daan).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Om die reden hebben wij nu al een opschrijfboekje met namen
En zo wordt een redelijk bijzondere naam ineens gemeengoed... Is dan toch balen. Hun andere dochter heet Sanne, die was ook redelijk nieuw toen... Nu top10...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik was net ff korter zwanger dan de vrouw van marco borsato.
ik had als namen voor mijn kind luca leonardo.
drie maal raden hoe het eerste kind van marco borsato heet: juist luca leonardo. (oke hij heeft als derde naam roberto, die heb ik dan weer niet)
Wat grappig, ik vind de meisjesnamen wel dezelfde 'feel' hebben als de namen die jullie nu hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:03 schreef Grijs het volgende:
[..]
De (jongens-)naam van onze oudste hadden we al jaren ervoor bedacht. Toen hij werd geboren was het een vrij populaire naam (Daan).
'k Vind het nog steeds een erg leuke naam.
Meisjesnamen hadden we veel meer moeite mee (als ik zwanger was vond ik namen als Robien/Robyn,Quinte, Hilde, Jente en Heleen wel mooi, buiten de zwangerschappen niet).
Haha, zo zie je maar. Maar ik moet zeggen dat er heeeeeel erg weinig meisjesnamen zijn die ik mooi vind.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat grappig, ik vind de meisjesnamen wel dezelfde 'feel' hebben als de namen die jullie nu hebben.
Ik ga 'm ook gewoon stug Piet noemenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:40 schreef trui het volgende:
Pieter past ook heel goed bij Willem, flugel!(al gaat mijn eigen voorkeur toch uit naar Piet, om z'n eenvoud, stoerheid en omdat ik toevallig een hele leuke Piet ken.
).
Ik heb ze even gegoogled en ze worden helemaal gesmoord in roze kleertjes en spulletjesquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:37 schreef Keshet het volgende:
Een tweeling van een kennis van een kennis. Twee meiskes.
D jelayssa & D eshalayna
En ze zegt over haar kindjes 'Hou van me 2 mooie prinssesjes'.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:33 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik heb ze even gegoogled en ze worden helemaal gesmoord in roze kleertjes en spulletjes![]()
En de namen van moeder en vrienden geven ook wel het een en ander weg
Volgens mij heeft Tan ook een C hinook.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Vandaag een P epper.tegen gekomen Mwah is ook niet helemaal mijn smaak en een C hinook ik vroeg meteen of haar vader of moeder bij de luchtmacht zat maar dat was niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |