Check ook deze: http://www.imdb.com/title/tt1569923/quotesquote:Op zondag 27 november 2011 02:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Batman: Mask of the Phantasm(1993)
Een gemaskerd persoon genaamd Phantasm duikt op in Gotham en begint met het vermoorden van criminelen waarvoor batman vervolgens de schuld krijgt. Ook krijgen we het verleden van batman te zien, wanneer hij begint met batman en waar hij zijn grote liefde, Andrea Beaumont ontmoet.
Beoordeling: Hoewel dit een animatie films is doet deze zeker niet onder tegen de andere films en is zelfs een van de betere batman films. De film is in dezelfde donkere sfeer als Batman: The Animated Series en daardoor dus ook geschikt voor volwassenen.
Cijfer: 8
Fijn om te horen! Ik heb geen idee waarom deze niet is opgepikt door het grote publiek. Garcia is inderdaad echt geweldig, de laatste tijd speelt hij toch vaak in wat mindere films maar in City Island laat hij weer even zien wat hij kan. Ik blijf hem gewoon bij iedereen aanraden want deze moet je gewoon gezien hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 18:04 schreef SnuggLe het volgende:
City Island
Ik ga geen hele recensie meer neerzetten & waar het over gaat, aangezien meerdere mensen dat hiervoor al hebben gedaan, maar 1 woord: WAUW!!!
Wat een goede film. Geweldige plot, super hoe het allemaal samen komt aan het einde. Garcia speelt een top-rol. Echt heel leuk gedaan. Pareltje. Waarom is dit geen bekendere film geweest eigenlijk?
Deze ook gezien Toby?quote:Op zondag 27 november 2011 18:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Fijn om te horen! Ik heb geen idee waarom deze niet is opgepikt door het grote publiek. Garcia is inderdaad echt geweldig, de laatste tijd speelt hij toch vaak in wat mindere films maar in City Island laat hij weer even zien wat hij kan. Ik blijf hem gewoon bij iedereen aanraden want deze moet je gewoon gezien hebben.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:27 schreef Tim86 het volgende:
Iemand hier Our Idiot Brother gezien? http://www.imdb.com/title/tt1637706/
Wel een toffe film, deed me een beetje aan City Island denken. Hoofdrol voor Paul Rudd. Bijrollen oaEmily Mortimer, Elizabeth Banks, Zooey Deschanel, Adam Scott (Parks & Rec), Rashida Jones (The Office, Parks & Rec). Aanrader
[ afbeelding ]
[..]
Ik dacht dat ik hem al gezien had maar volgens mij haal ik hem door de war met een andere film. De trailer zegt me in ieder geval niets. Ik zet hem op de lijst!quote:
Ik heb ook nog de dvd liggen dus fijn te horen dat hij zo goed is. Zelf voornamelijk gekocht omdat Julianna marguilles erin speelt.quote:Op zondag 27 november 2011 18:04 schreef SnuggLe het volgende:
City Island
Ik ga geen hele recensie meer neerzetten & waar het over gaat, aangezien meerdere mensen dat hiervoor al hebben gedaan, maar 1 woord: WAUW!!!
Wat een goede film. Geweldige plot, super hoe het allemaal samen komt aan het einde. Garcia speelt een top-rol. Echt heel leuk gedaan. Pareltje. Waarom is dit geen bekendere film geweest eigenlijk?
Into the wild is een super mooie film, ik heb ook heel lang gewacht met kijken... eindelijk een maandje oid geleden gezien en die film maakt wel indruk.quote:Op zondag 27 november 2011 21:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb gisteren m'n nieuwe tv-bluray-combinatie ingeluid met Mary and Max. Wat blijft het toch een fantastische film, waarbij lachen en huilen elkaar afwisselen.
Ben nu eindelijk Into The Wild aan het kijken, en heel hard aan het hopen dat ik me minder ga ergeren aan de hoofdpersoon.
Het was onrealistisch geweest als de camera niet veel bewoog.quote:Op maandag 28 november 2011 09:33 schreef haakon het volgende:
Cloverfield.
Wat een zwaar overgewaardeerde film.
Ik vond hem zwaar kut.
Dat monster wat gewoon lelijk gemaakt is. Camera die veel te veel 'shaked', waardoor je de helft van de film niet meekrijgt etc. etc.
Hij kon me gewoon echt niet boeien.
Met een 4 vind ik het genoeg, en dat alleen voor de redelijke actie.
nee, nu beweegt ie juist onrealistisch veel. het is overduidelijk gefilmd door een professionele cameraman die doet alsof ie een amateur is.quote:Op maandag 28 november 2011 12:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was onrealistisch geweest als de camera niet veel bewoog.
Ik vond het juist één van de vetste films van 2008quote:Op maandag 28 november 2011 12:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee, nu beweegt ie juist onrealistisch veel. het is overduidelijk gefilmd door een professionele cameraman die doet alsof ie een amateur is.
ik vond m ook wel geinig hoor, alleen die camera kon beterquote:Op maandag 28 november 2011 13:57 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik vond het juist één van de vetste films van 2008
Inderdaadquote:Op maandag 28 november 2011 13:57 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik vond het juist één van de vetste films van 2008
naast toffe actie ook leuk verhaal??quote:Op maandag 28 november 2011 09:57 schreef HostiMeister het volgende:
Immortals
[ afbeelding ]
De koning van Heraklion is pissing op de nieuwe goden en wil de goden die door voorgenoemde goden gevangen zijn gezet vrij laten om zo de wereld te regeren of iets in die richting. Doet er niet toe.
Een echte film van stijl over substantie. En dat is geen slecht iets in dit geval. Shit is bruut en ziet er goed uit, niet meer, niet minder. Er wordt ook niet gepretendeerd dat het meer is dan het is, gewoon een bewegend prachtig schilderij. Eye-candy. Zoals een reviewer schreef, als de Immortals mee gaan doen is het als Mortal Kombat en is elke move een fatality, geen woord overdreven.
Imdb: 6.8
Ik: 7.5
Ik zag van de week de trailer, leek me erg leukquote:Op maandag 28 november 2011 18:59 schreef casper019 het volgende:
Beginners
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Komedie / Drama
105 minuten
geregisseerd door Mike Mills
met Ewan McGregor, Christopher Plummer en Mélanie Laurent
Oliver (Ewan McGregor) ontmoet de onvoorspelbare Anna (Mélanie Laurent), enkele maanden na de dood van z’n vader Hal (Christopher Plummer). Deze nieuwe liefde overspoelt Oliver met herinneringen aan z’n vader die – na een huwelijk van 44 jaar – op 75-jarige leeftijd eindelijk uit de kast kwam als homoseksueel. De onthulling van Hal bracht vader en zoon dichter bij elkaar dan ze ooit waren. Nu tracht Oliver Anna lief te hebben met alle lef, humor en hoop die hij van z’n vader geleerd heeft.
hele mooie en ontstannen drama/komedie. Die heel mooi in elkaar gezet/monteerd is die gaan over de verschillende ''delen'' van zijn leven. Ook hheel goed acteerwerk.
Fijne film. dikke 7.5!
Zulke visuele pareltjes kijk je toch niet voor het verhaalquote:Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef casper019 het volgende:
[..]
naast toffe actie ook leuk verhaal??
Niet eentje die niet al honderden keren eerder verteld is. Doet er niet toe, is gewoon een excuus om zulke beelden te schilderen op een bewegend doek.quote:Op maandag 28 november 2011 20:01 schreef casper019 het volgende:
[..]
naast toffe actie ook leuk verhaal??
Ik vond hem ook een beetje tegenvallen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:19 schreef kevin_ het volgende:
Beginners vond ik echt een vreselijk saaie en trage film. Het gaat echt nergens over en de karakters waren eerder irritant dan dat je met ze meeleeft.
Je kan jezelf een hoop tijd schelen door gewoon de trailer op imdb te kijken. Dat is eigenlijk de hele film samengevat in een kleine 3 minuten, wat al lang zat is.
Mag ik je dan ook I Saw The Devil en Sympathy for Mr. Vengeance aanraden? Die eerste is met de hoofdpersoon van Oldboy, de ander is van de regisseur van Oldboyquote:Op maandag 28 november 2011 23:15 schreef haakon het volgende:
Oldboy
Vette film! Goed, maar wel een ziek verhaal. Ik hou van ziek
8,5
Ik wist van deze film en had gehoord dat het een goeie was; ik was er alleen nooit aan toegekomen.quote:Het leven van de gepensioneerde monteur Walt Kowalski bestaat uit doe-het-zelven, bier drinken en de maandelijkse knipbeurt bij de kapper. Hij is een verbitterde veteraan van de Koreaanse oorlog. Behalve zijn hond Daisy vertrouwt hij niemand genoeg om zijn zonden tegen op te biechten.Zijn buren zijn allemaal verhuisd of overleden. De nieuwe buren zijn immigranten uit Hmong waar hij een gruwelijke hekel aan heeft. Walt zit eigenlijk te wachten op het einde van zijn leven. Totdat iemand 's nachts probeert zijn Gran Torino te stelen. De auto glimt nog even mooi als op de dag dat Walt hem decennia geleden zelf van de montagelijn haalde. De poging tot diefstal brengt de verlegen tiener Thao in zijn leven. Deze buurjongen wordt onder druk gezet door Hmong-bendeleden om de auto te jatten. Maar omdat Walt zowel de roof als de bende tegenhoudt, wordt hij tegen zijn zin de held van de buurt.
De beste film van het jaar krijgt maar een 8?quote:Op maandag 28 november 2011 23:05 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
Net A Separation gezien. Beste film van het jaar, voor mij. Erg rustig, sober zelfs, maar geweldig gespeeld en een prachtige opbouw naar een mooi en ontroerend einde. Erg van genoten.
8/10
I Saw the Devil laatst gekeken! Erg vet en hard inderdaad!quote:Op maandag 28 november 2011 23:19 schreef picodealion het volgende:
[..]
Mag ik je dan ook I Saw The Devil en Sympathy for Mr. Vengeance aanraden? Die eerste is met de hoofdpersoon van Oldboy, de ander is van de regisseur van Oldboy. Beiden even goed (imo zelfs beter) en even ziek.
Jup, nogal een matig jaar helaas.quote:Op maandag 28 november 2011 23:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
De beste film van het jaar krijgt maar een 8?
Net voor de 4e keer gezien. Ik vind het echt een prachtfilm. Hij is zeker niet perfect, soms erger ik me wel aan Thao. Het zit soms een beetje tussen goed acteren en echt aziatisch, maar dat is dan weer mijn blik.quote:Op maandag 28 november 2011 23:33 schreef Iemand91 het volgende:
Ongetwijfeld meer gezien hier: Gran Torino (2008)
[ afbeelding ]
[..]
Ik wist van deze film en had gehoord dat het een goeie was; ik was er alleen nooit aan toegekomen.
Sterke film; in het begin wordt wel heel duidelijk Eastwood's karakter neergezet; zo sterk dat ik me eigenlijk begon te ergeren, hoewel de scenes bij de kapper wel grappig zijn.
Gelukkig werd deze setting iets minder bij de rest van film en werd het gewoon een erg goede film.
Het einde vond ik minder om twee redenen; de ene lijkt me wel duidelijk hoewel dat natuurlijk een persoonlijk idee is over een einde, de andere reden is dat ik de allerlaatste 2 scenes wel een beetje afgeraffeld leken.
Maar dat deed geen afbreuk; aanrader!![]()
Oh, en mooie wagen
Terwijl hij het Aziatische aspect bij Letters from Iwo Jima perfect onder de knie heeft. Maar zijn rol maakt zeker een hoop goed. Wat een held!quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:20 schreef speknek het volgende:
Vond de Aziaten inderdaad niet heel sterk in de film (meisje wel aardig, jongen, mweh, komt er allemaal wat geacteerd uit), maar wat een baas is Eastwood daar, een van m'n favoriete rollen ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |