abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 november 2011 @ 12:25:18 #251
182073 invine
blablabla etc.
pi_104871720
Kiss Kiss Bang Bang (2005)

Een dief die als acteur wordt gezien en daarna zich voordoet als detective om zijn jeugdliefde te helpen, dat is het verhaal in een notendop.

Downey JR. & Val Kilmer, spelen een heerlijk duo wat eigenlijk totaal niet met elkaar kan opschieten, maar toch op een bizarre manier samenwerkt. Het acteer werk van alle acteurs is prima en laat nergens echt een steekje vallen.

De manier hoe het verhaal verteld wordt moet je aanspreken, het wordt echt verteld dat je naar een film zit te kijken en niet zoals bij Shawnshank Redemption dat je naar een verhaal luistert.

Ik vond het een toffe film en was de gehele 100 min prima vermakelijk!

imdb: 7.8
invine: 7.8, imdb cijfer is geheel terecht, geen film voor in de top 250, maar wel een goede film!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_104872439
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 02:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Batman: Mask of the Phantasm(1993)

Een gemaskerd persoon genaamd Phantasm duikt op in Gotham en begint met het vermoorden van criminelen waarvoor batman vervolgens de schuld krijgt. Ook krijgen we het verleden van batman te zien, wanneer hij begint met batman en waar hij zijn grote liefde, Andrea Beaumont ontmoet.

Beoordeling: Hoewel dit een animatie films is doet deze zeker niet onder tegen de andere films en is zelfs een van de betere batman films. De film is in dezelfde donkere sfeer als Batman: The Animated Series en daardoor dus ook geschikt voor volwassenen.

Cijfer: 8
Check ook deze: http://www.imdb.com/title/tt1569923/quotes

Die vond ik persoonlijk beter :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 27 november 2011 @ 13:17:26 #253
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_104873581
Die moet ik nog zien, die batman!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 27 november 2011 @ 15:37:47 #254
64792 Mryc
play me one more song
pi_104879394
Gisteren The Artist gezien in het filmhuis. Heb in tijden niet zo'n goede film gezien. En in tegenstelling tot andere films kon ik er gewoon niks slechts in ontdekken.
Daarom: 10/10

Maar goed: oordeel zelf :)
  zondag 27 november 2011 @ 18:04:43 #255
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_104886417
City Island
Ik ga geen hele recensie meer neerzetten & waar het over gaat, aangezien meerdere mensen dat hiervoor al hebben gedaan, maar 1 woord: WAUW!!!

Wat een goede film. Geweldige plot, super hoe het allemaal samen komt aan het einde. Garcia speelt een top-rol. Echt heel leuk gedaan. Pareltje. Waarom is dit geen bekendere film geweest eigenlijk?
pi_104886880
Rise of the Planet of the Apes (2011)
Topfilm! Verhaal blijft ongemeen boeiend, zowel visueel als qua verhaal. Werkelijk prachtig gefilmd en sterk verhaal/thema.
9.0/10 (IMDB: 7.8/10)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_104888115
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:04 schreef SnuggLe het volgende:
City Island
Ik ga geen hele recensie meer neerzetten & waar het over gaat, aangezien meerdere mensen dat hiervoor al hebben gedaan, maar 1 woord: WAUW!!!

Wat een goede film. Geweldige plot, super hoe het allemaal samen komt aan het einde. Garcia speelt een top-rol. Echt heel leuk gedaan. Pareltje. Waarom is dit geen bekendere film geweest eigenlijk?
Fijn om te horen! Ik heb geen idee waarom deze niet is opgepikt door het grote publiek. Garcia is inderdaad echt geweldig, de laatste tijd speelt hij toch vaak in wat mindere films maar in City Island laat hij weer even zien wat hij kan. Ik blijf hem gewoon bij iedereen aanraden want deze moet je gewoon gezien hebben.
pi_104888183
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:44 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Fijn om te horen! Ik heb geen idee waarom deze niet is opgepikt door het grote publiek. Garcia is inderdaad echt geweldig, de laatste tijd speelt hij toch vaak in wat mindere films maar in City Island laat hij weer even zien wat hij kan. Ik blijf hem gewoon bij iedereen aanraden want deze moet je gewoon gezien hebben.
Deze ook gezien Toby?

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 02:27 schreef Tim86 het volgende:
Iemand hier Our Idiot Brother gezien? http://www.imdb.com/title/tt1637706/

Wel een toffe film, deed me een beetje aan City Island denken. Hoofdrol voor Paul Rudd. Bijrollen oaEmily Mortimer, Elizabeth Banks, Zooey Deschanel, Adam Scott (Parks & Rec), Rashida Jones (The Office, Parks & Rec). Aanrader :)

[ afbeelding ]

[..]

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_104888678
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:46 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Deze ook gezien Toby?

[..]

Ik dacht dat ik hem al gezien had maar volgens mij haal ik hem door de war met een andere film. De trailer zegt me in ieder geval niets. Ik zet hem op de lijst!
pi_104891765
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 18:04 schreef SnuggLe het volgende:
City Island

Ik heb ook nog de dvd liggen dus fijn te horen dat hij zo goed is. Zelf voornamelijk gekocht omdat Julianna marguilles erin speelt.
Zelf vandaag 'flash of genius' gekeken. Zeer goede film ook! Uitvinder die iets uitvind maar niet de eer ervoor krijgt.
pi_104896758
Ik heb net Moneyball gezien, geen typische feel good baseball film, zit een sterk verhaal achter en wat diepere betekenissen ;) ;). Zeer sterk misschien wel een Oscar waard voor een paar zaken.
Haha
pi_104898071
Ik heb gisteren m'n nieuwe tv-bluray-combinatie ingeluid met Mary and Max. Wat blijft het toch een fantastische film, waarbij lachen en huilen elkaar afwisselen.

Ben nu eindelijk Into The Wild aan het kijken, en heel hard aan het hopen dat ik me minder ga ergeren aan de hoofdpersoon.
  zondag 27 november 2011 @ 22:24:40 #263
182073 invine
blablabla etc.
pi_104901145
quote:
2s.gif Op zondag 27 november 2011 21:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb gisteren m'n nieuwe tv-bluray-combinatie ingeluid met Mary and Max. Wat blijft het toch een fantastische film, waarbij lachen en huilen elkaar afwisselen.

Ben nu eindelijk Into The Wild aan het kijken, en heel hard aan het hopen dat ik me minder ga ergeren aan de hoofdpersoon.
Into the wild is een super mooie film, ik heb ook heel lang gewacht met kijken... eindelijk een maandje oid geleden gezien en die film maakt wel indruk.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_104908381
The Adventures of TinTin

Bizar mooi gemaakte avonturenfilm. Vind dat ze de strips fantastisch hebben omgezet in een film, alleen captain haddock met een schots ipv belgisch accent was ff wennen :P
einde is wat minder spectaculair dan het begin, maar mn ogen werden ook wel een beetje moe. Een van de beste stripverfilmingen ooit.
8.5 steentjes als je m in 3D ziet.
  maandag 28 november 2011 @ 09:33:06 #265
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_104912740
Cloverfield.

Wat een zwaar overgewaardeerde film.
Ik vond hem zwaar kut.
Dat monster wat gewoon lelijk gemaakt is. Camera die veel te veel 'shaked', waardoor je de helft van de film niet meekrijgt etc. etc.
Hij kon me gewoon echt niet boeien.

Met een 4 vind ik het genoeg, en dat alleen voor de redelijke actie.
The Outside Agency
pi_104913063

Warrior

Als een groot fan van MMA ben ik deze gaan kijken en ik moet zeggen: WAUW, wat een briljante film. Goede acteurs, goede dialogen, goede gevechten. Ik heb de hele film op het puntje van mijn stoel gezeten. Kortom, een film die je gezien moet hebben. Ik geef deze film een 9/10.
pi_104913238
Immortals

De koning van Heraklion is pissing op de nieuwe goden en wil de goden die door voorgenoemde goden gevangen zijn gezet vrij laten om zo de wereld te regeren of iets in die richting. Doet er niet toe.

Een echte film van stijl over substantie. En dat is geen slecht iets in dit geval. Shit is bruut en ziet er goed uit, niet meer, niet minder. Er wordt ook niet gepretendeerd dat het meer is dan het is, gewoon een bewegend prachtig schilderij. Eye-candy. Zoals een reviewer schreef, als de Immortals mee gaan doen is het als Mortal Kombat en is elke move een fatality, geen woord overdreven.

Imdb: 6.8
Ik: 7.5
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_104915243
Hanna

Een meisje wordt, na de moord op haar moeder, door haar vader, een ex-cia agent, in Siberië opgeleid tot een supersoldaat om zo wraak te nemen. Als het grote plan in werking treedt is het het non-stop genieten. Wat een heerlijke film. Deed me nog het meest denken aan Drive, ook een film met rustige momenten die dan uit het niets gewelddadig wordt. Prachtig gefilmd (een beetje in de stijl van Breaking Bad, geen idee waarom maar dat spookte de hele tijd door mijn hoofd door de lange shots van landschappen). Ook Eric Bana en Cate Blanchett doen het goed en de hoofdpersoon, de voor mij onbekende Saoirse Ronan, was perfect als het soms schattige soms meedogenloze meisje.

Aanrader!. 8.8

[ Bericht 0% gewijzigd door planethugo op 28-11-2011 13:13:48 ]
pi_104915711
Shark Night
110923_128056_shark_night3d_rev630-thumb-630xauto-39504.jpg
Na het grappige Piranha 3D nu een haaienfilm, en deze heeft heel wat minder humor en neemt zichzelf een stuk serieuzer. Bovendien zijn de acteurs lachwekkend slecht, de plotwendingen goedkoop en de spanning ontbreekt. Bovendien is er niets goors aan. De haaien zien er CGI uit en als er een hapje veroberd wordt zie je alleen een plas bloed in het water verschijnen. Al met al een belachelijk slechte film.

3.0 omdat er toch één leuke kil tussenzat

Fright Night

In een afgelegen stadje woont Colin Farell(met zijn vreemde blik uitermatige geschikt als geflipte vampier), een hongerige vampier. Zijn buurjongen komt hem op het spoor en moet rennen voor z'n vluchten. Onderweg komt ie een illusionist, zijn vriendin en zijn moeder tegen. Niks bijzonders maar wel een luchtig vampierentussendoortje dat zichzelf niet al te serieus neemt. De omschrijving horror/komedie is echter wat overdreven, zo grappig is Fright Night niet, en echt akelig ook niet. Maar dus wel vermakelijk

7
pi_104918138
quote:
9s.gif Op maandag 28 november 2011 09:33 schreef haakon het volgende:
Cloverfield.

Wat een zwaar overgewaardeerde film.
Ik vond hem zwaar kut.
Dat monster wat gewoon lelijk gemaakt is. Camera die veel te veel 'shaked', waardoor je de helft van de film niet meekrijgt etc. etc.
Hij kon me gewoon echt niet boeien.

Met een 4 vind ik het genoeg, en dat alleen voor de redelijke actie.
Het was onrealistisch geweest als de camera niet veel bewoog.
pi_104918252
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2011 12:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het was onrealistisch geweest als de camera niet veel bewoog.
nee, nu beweegt ie juist onrealistisch veel. het is overduidelijk gefilmd door een professionele cameraman die doet alsof ie een amateur is.
pi_104919558
Gisteren Midnight in Paris gezien.

De film is eigenlijk één grote ode aan alles wat Parijs te bieden heeft. Voor de liefhebbers een uitstekende film. Ikzelf wil me niet onder die categorie scharen, maar ik vond de film zeker interessant. Goede productie van Woody Allen.
  maandag 28 november 2011 @ 13:57:18 #273
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_104920554
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 12:47 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

nee, nu beweegt ie juist onrealistisch veel. het is overduidelijk gefilmd door een professionele cameraman die doet alsof ie een amateur is.
Ik vond het juist één van de vetste films van 2008 :Y
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_104921317
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:57 schreef jpg97 het volgende:

[..]

ik vond m ook wel geinig hoor, alleen die camera kon beter :P
pi_104921327
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:57 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Inderdaad :)

Dat was ook het begin van die hele shaky cam rage...nu kan ik het ook niet meer aanzien vaak, maar toen was at echt tof. Ze hadden het alleen bij REC en Cloverfield moeten houden..de rest was vrij matig..hooguit Paranormal Activity er nog bij, maar dat was dan meer de security cam ipv de shaky cam.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')