Check ook deze: http://www.imdb.com/title/tt1569923/quotesquote:Op zondag 27 november 2011 02:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Batman: Mask of the Phantasm(1993)
Een gemaskerd persoon genaamd Phantasm duikt op in Gotham en begint met het vermoorden van criminelen waarvoor batman vervolgens de schuld krijgt. Ook krijgen we het verleden van batman te zien, wanneer hij begint met batman en waar hij zijn grote liefde, Andrea Beaumont ontmoet.
Beoordeling: Hoewel dit een animatie films is doet deze zeker niet onder tegen de andere films en is zelfs een van de betere batman films. De film is in dezelfde donkere sfeer als Batman: The Animated Series en daardoor dus ook geschikt voor volwassenen.
Cijfer: 8
Fijn om te horen! Ik heb geen idee waarom deze niet is opgepikt door het grote publiek. Garcia is inderdaad echt geweldig, de laatste tijd speelt hij toch vaak in wat mindere films maar in City Island laat hij weer even zien wat hij kan. Ik blijf hem gewoon bij iedereen aanraden want deze moet je gewoon gezien hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 18:04 schreef SnuggLe het volgende:
City Island
Ik ga geen hele recensie meer neerzetten & waar het over gaat, aangezien meerdere mensen dat hiervoor al hebben gedaan, maar 1 woord: WAUW!!!
Wat een goede film. Geweldige plot, super hoe het allemaal samen komt aan het einde. Garcia speelt een top-rol. Echt heel leuk gedaan. Pareltje. Waarom is dit geen bekendere film geweest eigenlijk?
Deze ook gezien Toby?quote:Op zondag 27 november 2011 18:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Fijn om te horen! Ik heb geen idee waarom deze niet is opgepikt door het grote publiek. Garcia is inderdaad echt geweldig, de laatste tijd speelt hij toch vaak in wat mindere films maar in City Island laat hij weer even zien wat hij kan. Ik blijf hem gewoon bij iedereen aanraden want deze moet je gewoon gezien hebben.
quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:27 schreef Tim86 het volgende:
Iemand hier Our Idiot Brother gezien? http://www.imdb.com/title/tt1637706/
Wel een toffe film, deed me een beetje aan City Island denken. Hoofdrol voor Paul Rudd. Bijrollen oaEmily Mortimer, Elizabeth Banks, Zooey Deschanel, Adam Scott (Parks & Rec), Rashida Jones (The Office, Parks & Rec). Aanrader
[ afbeelding ]
[..]
Ik dacht dat ik hem al gezien had maar volgens mij haal ik hem door de war met een andere film. De trailer zegt me in ieder geval niets. Ik zet hem op de lijst!quote:
Ik heb ook nog de dvd liggen dus fijn te horen dat hij zo goed is. Zelf voornamelijk gekocht omdat Julianna marguilles erin speelt.quote:Op zondag 27 november 2011 18:04 schreef SnuggLe het volgende:
City Island
Ik ga geen hele recensie meer neerzetten & waar het over gaat, aangezien meerdere mensen dat hiervoor al hebben gedaan, maar 1 woord: WAUW!!!
Wat een goede film. Geweldige plot, super hoe het allemaal samen komt aan het einde. Garcia speelt een top-rol. Echt heel leuk gedaan. Pareltje. Waarom is dit geen bekendere film geweest eigenlijk?
Into the wild is een super mooie film, ik heb ook heel lang gewacht met kijken... eindelijk een maandje oid geleden gezien en die film maakt wel indruk.quote:Op zondag 27 november 2011 21:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb gisteren m'n nieuwe tv-bluray-combinatie ingeluid met Mary and Max. Wat blijft het toch een fantastische film, waarbij lachen en huilen elkaar afwisselen.
Ben nu eindelijk Into The Wild aan het kijken, en heel hard aan het hopen dat ik me minder ga ergeren aan de hoofdpersoon.
Het was onrealistisch geweest als de camera niet veel bewoog.quote:Op maandag 28 november 2011 09:33 schreef haakon het volgende:
Cloverfield.
Wat een zwaar overgewaardeerde film.
Ik vond hem zwaar kut.
Dat monster wat gewoon lelijk gemaakt is. Camera die veel te veel 'shaked', waardoor je de helft van de film niet meekrijgt etc. etc.
Hij kon me gewoon echt niet boeien.
Met een 4 vind ik het genoeg, en dat alleen voor de redelijke actie.
nee, nu beweegt ie juist onrealistisch veel. het is overduidelijk gefilmd door een professionele cameraman die doet alsof ie een amateur is.quote:Op maandag 28 november 2011 12:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het was onrealistisch geweest als de camera niet veel bewoog.
Ik vond het juist één van de vetste films van 2008quote:Op maandag 28 november 2011 12:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee, nu beweegt ie juist onrealistisch veel. het is overduidelijk gefilmd door een professionele cameraman die doet alsof ie een amateur is.
ik vond m ook wel geinig hoor, alleen die camera kon beterquote:Op maandag 28 november 2011 13:57 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik vond het juist één van de vetste films van 2008
Inderdaadquote:Op maandag 28 november 2011 13:57 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik vond het juist één van de vetste films van 2008
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |