Van de dude kalender?quote:Op maandag 7 november 2011 09:14 schreef vaagjunior het volgende:
chocolate-chick mag van mij op de voorpagina
quote:Op maandag 7 november 2011 09:14 schreef vaagjunior het volgende:
chocolate-chick mag van mij op de voorpagina
whut?quote:
zo kunnen we wel een hele GRTD kalender maken.quote:Op maandag 7 november 2011 09:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Sowieso NBT,moeraskat,dudesque,JijHebtGeenRokje,SpaceInvaders
een bijlage danquote:Op maandag 7 november 2011 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo kunnen we wel een hele GRTD kalender maken.
Dat wordt soppenquote:Op maandag 7 november 2011 09:20 schreef Meloewa het volgende:
Haha alle fokkers , wel een soort playboy kalender, met daarop schaars geklede fokkers
hahaquote:Op maandag 7 november 2011 09:20 schreef Meloewa het volgende:
Haha alle fokkers , wel een soort playboy kalender, met daarop schaars geklede fokkers
of ook wel leedvermaakquote:
nja ligt eraanquote:Op maandag 7 november 2011 09:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
of ook wel leedvermaak![]()
Ik moet eigenlijk al soppen lachen zonder te kalender te zien is dit wel gezond?
Ja maar het ''fokker'' zijnde is al genoegquote:Op maandag 7 november 2011 09:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja ligt eraanze zijn niet allemaal zo
lachen is altijd gezond.quote:Op maandag 7 november 2011 09:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk al soppen lachen zonder te kalender te zien is dit wel gezond?
Alleen als ik er voor betaald krijgquote:Op maandag 7 november 2011 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lachen is altijd gezond.
kom jij ook op de kalender?
true truequote:Op maandag 7 november 2011 09:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar het ''fokker'' zijnde is al genoeg
pics ter beoordeling of je betaling waard bentquote:Op maandag 7 november 2011 09:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Alleen als ik er voor betaald krijg
quote:Op maandag 7 november 2011 09:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Slim gespeeld, maar dat betalen is toch écht vooraf.quote:Op maandag 7 november 2011 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pics ter beoordeling of je betaling waard bent
Ik heb zelfs 100 euro over voor zo'n kalender, dus het is wel goed die nieuwsgierigheid ik heb het ook.quote:Op maandag 7 november 2011 09:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen
Maar ben nu wel nat nieuwsgierig geworden
Ik ben volgens mij niet 100% goed als ik hiernaar nieuwsgierig ben
Ik ookquote:Op maandag 7 november 2011 09:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 100 euro over voor zo'n kalender, dus het is wel goed die nieuwsgierigheid ik heb het ook.
Ga weg, trollquote:Op maandag 7 november 2011 09:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook
Dan kunnen we lkkr soppen lachen tot we erbij neer vallen
Ik ben niet altijd een troll, mens, wat is jouw probleemquote:Op maandag 7 november 2011 09:40 schreef utopie het volgende:
[..]
Ga weg, troll![]()
1x een woordgrap maken is wel leuk, twee keer niet
Eens een troll, altijd een trollquote:Op maandag 7 november 2011 09:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd een troll, mens, wat is jouw probleem
*PADUM TSSSS*quote:Op maandag 7 november 2011 09:44 schreef utopie het volgende:
[..]
Dat was niet het geval toen je je verlulde
In mijn spuisels staat toch ook: ik troll AF EN TOE?!quote:Op maandag 7 november 2011 09:44 schreef utopie het volgende:
[..]
Dat was niet het geval toen je je verlulde
Zeker, ik in het midden bij een groepsfoto.quote:Op maandag 7 november 2011 09:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en jij op de chick kalender?
Met of zonder ?quote:Op maandag 7 november 2011 09:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Zeker, ik in het midden bij een groepsfoto.
prachtigquote:Op maandag 7 november 2011 09:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Zeker, ik in het midden bij een groepsfoto.
quote:Op maandag 7 november 2011 09:27 schreef c0nd0r het volgende:
Potentiele tetten.
Hier moet ik gepost hebben.
Owh, en jezelf natuurlijkquote:Op maandag 7 november 2011 10:03 schreef Meloewa het volgende:
id_do_her en de rest van de fokkers.. iedereen!
Je staat gewoon op de lijstquote:Op maandag 7 november 2011 10:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zie me zelf vaak zak is overbodig, ik wil wel graag in de jury zitten eigenlijk?
Nee, hoe kom je erbij?quote:Op maandag 7 november 2011 10:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zie me zelf vaak zak is overbodig, ik wil wel graag in de jury zitten eigenlijk?
hahahahahhaquote:Op maandag 7 november 2011 10:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je erbij?
Ik eigenlijk ook, ik heb een jonge/frisse mening
Ja inderdaad, mogen wij 2 judgennnnnnnnn, dan wordt het nog watquote:Op maandag 7 november 2011 10:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je erbij?
Ik eigenlijk ook, ik heb een jonge/frisse mening
Geef je oordeel over de huidige lijsten dan.quote:Op maandag 7 november 2011 10:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja inderdaad, mogen wij 2 judgennnnnnnnn, dan wordt het nog wat
Ja supers! kan niet wachten tot de kalender er is !!quote:Op maandag 7 november 2011 10:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Geef je oordeel over de huidige lijsten dan.
Ik moet nu lachen en huilen tegelijkquote:Op maandag 7 november 2011 10:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja inderdaad, mogen wij 2 judgennnnnnnnn, dan wordt het nog wat
quote:Op maandag 7 november 2011 10:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja supers! kan niet wachten tot de kalender er is !!
Voor mijn part gaan we door tot 2020quote:Op maandag 7 november 2011 10:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
Er kunnen maar 12 mensen in de kalender en er zijn er al meer
2 foto's per maandquote:Op maandag 7 november 2011 10:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zolang de wereld niet vergaat in 2012, kunnen we er meerdere makenquote:Op maandag 7 november 2011 10:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
Goed idee!quote:Op maandag 7 november 2011 10:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
met z'n tweeen op de foto?
dat kan ookquote:Op maandag 7 november 2011 10:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zolang de wereld niet vergaat in 2012, kunnen we er meerdere maken
Of we delen het in verschillende categorieën
scheurkalender:quote:Op maandag 7 november 2011 10:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hahaha vind maar 365 chicks en dudes.quote:Op maandag 7 november 2011 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
scheurkalender:
elke dag een nieuwe scheur
Nog beterquote:Op maandag 7 november 2011 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
scheurkalender:
elke dag een nieuwe scheur
ff in US bladeren dan kom je al een heel eind..quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 10:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er is een top 500 van FOK!kers, moet te doen zijn dus
True! of KPDquote:Op maandag 7 november 2011 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ff in US bladeren dan kom je al een heel eind..
dan liever phantomesse, bloempjequote:
De vaste posters van GRTDquote:Op maandag 7 november 2011 10:25 schreef Id_do_her het volgende:
Phantomesse.
En wie is de rest eigenlijk?
een aparte modjes kalender met myraela, lutte, vogeltjesdans, brandX enz enzquote:Op maandag 7 november 2011 10:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Biogarde en Smegmanus natuurlijk ook
De rest hoeft er niet op wat mij betreft.quote:
Niet waar.quote:Op maandag 7 november 2011 10:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Wrm staat mijn naam(en die van Meloewa erbij?)
Wij zijn alleen maar jury's hoor
jaaaquote:Op maandag 7 november 2011 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een aparte modjes kalender met myraela, lutte, vogeltjesdans, brandX enz enz
lekker strakquote:Op maandag 7 november 2011 10:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel waar, en daarbij ben ik minderjarig
Een aparte pedobear kalenderquote:
ja, mensen willen jou op de kalenderquote:
biogarde en smegmanus zijn modjes.quote:Op maandag 7 november 2011 10:30 schreef NBT het volgende:
Wie zijn er nog meer modjes uit de chick en dude lijst?
lolololsquote:Op maandag 7 november 2011 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, mensen willen jou op de kalender
Die moeten we nog vragen.......quote:Op maandag 7 november 2011 10:33 schreef Patje1987 het volgende:
Waar zijn de foto's van die mensen dan?
Die komen later, eerst een goeie lijst makenquote:Op maandag 7 november 2011 10:33 schreef Patje1987 het volgende:
Waar zijn de foto's van die mensen dan?
misschien zelfs samen met klinkerzusje?quote:
Ga jij ze vragen?quote:Op maandag 7 november 2011 10:34 schreef Patje1987 het volgende:
Mij lijkt het handiger om eerst een foto te zien voordat we straks een trollenkalender hebben.
Misschien, denk van niet.quote:Op maandag 7 november 2011 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien zelfs samen met klinkerzusje?
Nee, jij wil een kalander maken.quote:
haha dude of chick?? ik ken niet iedereen blijktquote:
Neequote:Op maandag 7 november 2011 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik stem voor een kalender met elke maand Patje1987 in een ander kostuum
Chickquote:Op maandag 7 november 2011 10:36 schreef NBT het volgende:
[..]
haha dude of chick?? ik ken niet iedereen blijkt
Pokerchick!quote:Op maandag 7 november 2011 10:36 schreef NBT het volgende:
[..]
haha dude of chick?? ik ken niet iedereen blijkt
Goed ideequote:Op maandag 7 november 2011 10:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Patje in harnas, als ballerina, als politieagent
Of gewoon niet met een leuk hoedje op hihihihihiquote:Op maandag 7 november 2011 10:40 schreef Lamabal het volgende:
Of gewoon iedereen van FOK! met een leuk hoedje op hihihihihihi
Uh, neequote:Op maandag 7 november 2011 10:40 schreef Lamabal het volgende:
Tenzij het verder naakt is eigenlijkquote:Op maandag 7 november 2011 10:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of gewoon niet met een leuk hoedje op hihihihihi
Jij krijgt wel een kalender van je oh zo fantastische vriendinquote:Op maandag 7 november 2011 10:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
is het een ouderwetse print kalender of een digitale agenda/kalender? (voor eventuele stop-motion gifjes en dergelijke)
Neequote:Op maandag 7 november 2011 10:40 schreef Lamabal het volgende:
Digital natuurlijk of papier dingen in 3Dquote:Op maandag 7 november 2011 10:42 schreef Prof_Hoax het volgende:
is het een ouderwetse print kalender of een digitale agenda/kalender? (voor eventuele stop-motion gifjes en dergelijke)
bitchy spacequote:Op maandag 7 november 2011 10:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij krijgt wel een kalender van je oh zo fantastische vriendin
Score !quote:Op maandag 7 november 2011 10:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wie dan?quote:Op maandag 7 november 2011 10:45 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga nogsteeds voor fok schuurpapier met kut users erop
jij niet hurquote:
Wie heeft het over naakt?quote:Op maandag 7 november 2011 10:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Uhm, ik wil geen spelbreker zijn, maar buiten oostblokker gaat niemand naakt
het gaat ook niet over naakt?quote:Op maandag 7 november 2011 10:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee, niet letterlijk naaktquote:Op maandag 7 november 2011 10:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het gaat ook niet over naakt?
en oostblokker hoef ik dan weer niet persee naakt te zienquote:Op maandag 7 november 2011 10:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Volgens mij gaat ze dan overal foundation op smerenquote:Op maandag 7 november 2011 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en oostblokker hoef ik dan weer niet persee naakt te zien
Ja maar daar is het toch voooorquote:Op maandag 7 november 2011 10:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze dan overal foundation op smeren
Jelly fatty?quote:Op maandag 7 november 2011 10:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wacht, wie is zijn vriendin eigenlijk?quote:Op maandag 7 november 2011 11:07 schreef zovty het volgende:
[..]
pics van je o zo fantastische vriendin?
Kom bij de Chicks, vele male beter.quote:Op maandag 7 november 2011 11:04 schreef Swomp het volgende:
Waarom staat Kore nog niet bij chicks ? Ik zie dat ze al tussen dudes staat![]()
En Swomp nog niet bij de dudes ?
quote:Op maandag 7 november 2011 11:07 schreef zovty het volgende:
[..]
pics van je o zo fantastische vriendin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
WTFquote:Op maandag 7 november 2011 11:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
Oh en. Ik heb ergens een keer gezegd dat ik mijn vriendin nu na meer dan 2,5 jaar nog steeds geweldig perfect vind en dat krijg ik nu alsmaar te horen van die dikke die jaloers is![]()
Blegh, zeikwijf. Je bent jaloers dat jij gewoon niemand hebt. Zo nu is het eruit.![]()
![]()
Dus nu kapen erover. Dank.
quote:Op maandag 7 november 2011 11:20 schreef monkyyy het volgende:
Hierbij mijn foto voor de kalender.oew, sexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hierbij mijn foto voor de kalender.SexySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hierbij mijn foto voor de kalender.You're sexy and you know itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom dan altijd zo jaloers haten op een opmerking die ik gemaakt heb?quote:Op maandag 7 november 2011 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WTF
ik ben niet dik en ik heb al 3 jaar een vriend![]()
Goed bezig hoax
Hierbij mijn foto voor de kalender.Daten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaloers haten?quote:Op maandag 7 november 2011 11:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Waarom dan altijd zo jaloers haten op een opmerking die ik gemaakt heb?![]()
Niet fokken met prof_hoaxquote:Op maandag 7 november 2011 11:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jaloers haten?![]()
Ok als jij dat zo interpreteert, have fun
onmogelijk. dit is fok..quote:
quote:
quote:
quote:
Nee, ik ben te verlegen.quote:
Je hoeft niet te praten, blozen is genoeg op onze date.quote:Op maandag 7 november 2011 11:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee, ik ben te verlegen.
just sit there and look prettyquote:Op maandag 7 november 2011 11:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee, ik ben te verlegen.
quote:Op maandag 7 november 2011 11:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jaloers haten?![]()
Ok als jij dat zo interpreteert, have fun
Nuf said.quote:Op maandag 7 november 2011 10:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ahaaa kusjekroel Xd Xdquote:Op maandag 7 november 2011 11:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Het wekelijkse ik-vind-jou-lief-hoe-vind-je-mij-inteelt-topic.
gast, stel je niet zo aanquote:
Ik stel me niet aan. Vind het dom en irritant kinderachtig dat zo'n jaloers kreng hele tijd kutopmerkingen maakt uit het nietsquote:
Wat wil je daar mee zeggen?quote:
Heb je meer voorbeelden van die kutopmerkingen?quote:Op maandag 7 november 2011 11:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan. Vind het dom en irritant kinderachtig dat zo'n jaloers kreng hele tijd kutopmerkingen maakt uit het nietszonder dat ik iets tegen of over haar zeg.
![]()
Klein moment.quote:Op maandag 7 november 2011 11:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Heb je meer voorbeelden van die kutopmerkingen?
Sorry! Sorry , niet slaanquote:Op maandag 7 november 2011 11:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
We gaan ook een scheur kalender maken, goed lezen
kunnen ook meerdere op 1 foto staan..quote:Op maandag 7 november 2011 11:55 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
dat 12 mannen een 12 vrouwen dus genoeg zijn
Ja, en we hebben het verdeeld in verschillende categorieënquote:Op maandag 7 november 2011 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kunnen ook meerdere op 1 foto staan..
Bah getverderrie!quote:Op maandag 7 november 2011 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kunnen ook meerdere op 1 foto staan..
quote:Op maandag 7 november 2011 11:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Heb je meer voorbeelden van die kutopmerkingen?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee want hoax zijn vriendin is toch fan-tas-tisch
Zo iets?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga nou maar je oh zo lekkere vriendin neuqen.
ja, maar die waren na dat je dr dik noemde, dus ja, daar vraag je zelf om..quote:
met jou(w) kan ik praten!quote:Op maandag 7 november 2011 12:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen seks is getverderrie hoor
quote:Op maandag 7 november 2011 12:05 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
met jou(w) kan ik praten!
echt niets voor mij die kleverige natte bende op mijn bed!
bezig op bed?quote:Op maandag 7 november 2011 12:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ontopic: gaan jullie nou foto's maken?
ik ben al bezig hoor
camera ligt klaar.quote:Op maandag 7 november 2011 12:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ontopic: gaan jullie nou foto's maken?
ik ben al bezig hoor
Neeheequote:Op maandag 7 november 2011 12:07 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
bezig op bed?![]()
ik heb genoeg foto's van mezelf
Ik en Meloewa zijn de jury'squote:Op maandag 7 november 2011 12:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Is genoeg. Ze is jelly.
OT:
Goed plan. Jury nodig?
huh?quote:Op maandag 7 november 2011 12:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Neehee![]()
Foto's![]()
meen ik niet serieus voor diegene die het niet snappen![]()
zo min mogelijkquote:
ik heb geen idee hoe Angel-Joy uitziet, dus tot nu toe is het alleen maar fantasiequote:Op maandag 7 november 2011 12:11 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Altijd een broekjelaat wat aan je fantasie over
Ja, een bikini dan?quote:Op maandag 7 november 2011 12:11 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Altijd een broekjelaat wat aan je fantasie over
Oké, wel een leuke danquote:Op maandag 7 november 2011 12:14 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
alleen als ik hem uitzoeken mag
Heel leuk ^^, moet je me wel even foto's sturen van wat je in huis hebt natuurlijkquote:
quote:Op maandag 7 november 2011 12:17 schreef Lamabal het volgende:
Het zou maar in de winkels komen. De FOK! Sop kalender
Denk niet dat Danny daarmee akkoord gaatquote:Op maandag 7 november 2011 12:17 schreef Lamabal het volgende:
Wantquote:Op maandag 7 november 2011 12:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Denk niet dat Danny daarmee akkoord gaat
Ben nu serieus foto's aan het maken, maar voor mijn vriendquote:Op maandag 7 november 2011 12:16 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
Heel leuk ^^, moet je me wel even foto's sturen van wat je in huis hebt natuurlijk
en even showen
FOK! Sop kalender met dudes en FOK! Fap kalender met chicksquote:Op maandag 7 november 2011 12:17 schreef Lamabal het volgende:
....quote:Op maandag 7 november 2011 12:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben nu serieus foto's aan het maken, maar voor mijn vriend![]()
Ofcquote:Op maandag 7 november 2011 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
FOK! Sop kalender met dudes en FOK! Fap kalender met chicks
Maar ik ben nog steeds liefquote:Op maandag 7 november 2011 12:18 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
....ik vind je ineens iets minder lief
hoe komt dat?
Oke, wie is er wanneer jarig?quote:Op maandag 7 november 2011 12:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Misschien handig om verjaardagen er gelijk bij te zetten
Uhu, maar in winkels = GELD en shit. Dus dan kan ie wel even wat regelen :>quote:Op maandag 7 november 2011 12:19 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Want naam = FOK! en dat is van Danny, naambescherming en copyright en shit.
Neuhquote:Op maandag 7 november 2011 12:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, chill, denken jullie nou dat het serieus gebeurd?
...niet?quote:Op maandag 7 november 2011 12:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Zo ook een topic over iets van een lampje ofzo. Totdat Danny komt, ik wil alleen even helpen dat niet het een perfect plan is met veel werk en dat het dan niet door mag ganquote:
Van een kalender?quote:Op maandag 7 november 2011 12:24 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
Heb ik voor niets foto's gemaakt!
zou wel leuk zijn..quote:Op maandag 7 november 2011 12:21 schreef Angel-Joy het volgende:
jij?quote:Op maandag 7 november 2011 12:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zoek jij maar mensen op die serieus foto's sturen dan![]()
Buiten oostblokker natuurlijk
ik heb boven een leuken fotoquote:Op maandag 7 november 2011 12:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zoek jij maar mensen op die serieus foto's sturen dan![]()
Buiten oostblokker natuurlijk
Yeah right...quote:
quote:Op maandag 7 november 2011 12:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Yeah right...
Dan worden jullie allemaal opgepakt voor kinderporno
En Danny krijgt dan een hartaanval
Stuur danquote:Op maandag 7 november 2011 12:27 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
ik heb boven een leuken foto
We hebben het toch niet over naaktquote:Op maandag 7 november 2011 12:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Yeah right...
hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op maandag 7 november 2011 12:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Yeah right...
Is goedquote:Op maandag 7 november 2011 12:30 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
dat durf ik wel![]()
doe ik wel in #2 want moet nog wat dingetjes doen
degene die de lapo heeftquote:Op maandag 7 november 2011 12:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Das waar
Ben 15 btw
Wie opent deel 2?
je hoeft toch niet naaktquote:Op maandag 7 november 2011 12:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Yeah right...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |